пятница, 29 августа 2014 г.

2014-2015 ուսոմնական տարվա ծրագիր

Քոլեջ արհեստների ավագ դպրոց

Առաջին  կիսամյակ

Առարկա- 
Մաթեմատիկա և ինֆորմատիկա

11-րդ դասարան
                    
Դասավանդումը իրականացվում է կաբինետումՍովորողները ևդասավանդողը դասին 
ներկայանում են անձնական նոթբուքով (նեթբուքով)`աշխատանքնային գործիքովԱշխատանքնային գործիքում ներբռնված են 7-9-րդ  դասարանների հանրահաշվի և երկրաչափության դասագրքերը, 10, 11-րդ դասարնաի  «Հանրահաշիվ և
մաթեմատիկական անալիզի հիմունքներ» ,«Երկրաչափություն» ընդհանուրև հումանիտար հոսքի համար դասագրքերը:

Նպատակները

  Ուսուցման նպատակներն են.
·         ընդհանուր մտահորիզոնի ընդլայնումտրամաբանականլեզվականմտածողության զարգացում
·         մաթեմատիկական գիտելիքի և կարողություննների կարևորում
·         սովորողների հիշողության և ուշադրության զարգացում
·         ինքնուրույն աշխատելուընկերների հետ համագործակցելուհամաձայնությանգալուսեփական կարծիքը հայտնելու, մաթեմատիկական գիտելիք մասնագիտության մեջ կիրառելու կարողություն
·         Օգնել սովորողին համակարգել նախորդ տարիների ընթացքում ձեռք բերած
գիտելիքները և վերացնել բացթողումները
·         Օգնել սովորողին նախագիծ իրականացնել և ներկայացնել
·         Օգնել սովորողին թեստային աշխատանք կատարել սովորել:


Գնահատումը

Սովորողները գնահատվում են կիսամյակով և տարեկան՝ ըստ այդկիսամյակի համար նախատեսված նախագծերի կատարմանՍովորողըկիսամյակում դրական գնահատական կարող է ստանալ միայն բոլորնախագծերը դրական կատարելու դեպքում:

ՀԱ­ՂՈՐ­ԴԱԿ­ՑԱ­ԿԱՆ ՏԵԽ­ՆՈ­ԼՈ­ԳԻԱ­ՆԵՐ –  3ժամ
Ին­տեր­նետ, դրա­նից օգտ­վե­լու ծրագ­րա­յին փա­թեթ­ներ: Հաս­ցե­նե­րի ընտ­րութ­յուն, Ին­տեր­նե­տա­յին է­ջե­րի բեռ­նա­վո­րում , ծանոթություն, mskh.am, ենթակայքեր,էլ.հասցեներիստեղծումբացումգործածաումskyDrive, անհատականբլոգիստեղծում:
Թե­մա­յի ու­սում­նա­սի­րութ­յու­նը սո­վո­րո­ղին հնա­րա­վո­րութ­յուն է ըն­ձե­ռում.
Գի­տե­նալ ինչ է Ին­տեր­նե­տը և այն ծրագ­րա­յին փա­թեթ­նե­րը, ո­րոնց մի­ջո­ցով կա­րե­լի է օգտ­վել դրա ծա­ռա­յութ­յուն­նե­րից: Կա­րո­ղա­նալ ներ­մու­ծել ին­տեր­նե­տա­յին հաս­ցեն և բեռ­նա­վո­րել հա­մա­պա­տաս­խան է­ջը, Է­լեկտ­րո­նա­յին փոստ, է­լեկտ­րո­նա­յին հաս­ցե: Է­լեկտ­րո­նա­յին նա­մա­կի ստեղ­ծում և հաս­ցեագ­րում: Ստաց­ված և ու­ղարկ­ված նա­մակ­նե­րի արկ­ղեր: Նոր թղթա­պա­նակ­նե­րի ստեղ­ծում, նա­մակ­նե­րի ջնջում, տե­ղա­փո­խում, վե­րա­հաս­ցեագ­րումգործածելէլ.Հասցեները, սպասարկել կայքը, գործածել անհատականբլոգներըblogger.com—իգործածում:
Ու­սում­նա­կան գոր­ծու­նեութ­յան տե­սակ­ներ
Դա­սի բա­ցատ­րում: Բա­նա­վոր հար­ցում - ցան­ցից օգտ­վե­լու կա­նոն­ներ: Գործ­նա­կան աշ­խա­տանք ին­տեր­նետ ցան­ցում: Նա­մակ­նե­րի փո­խա­նա­կում է­լեկտ­րո­նա­յին փոս­տով: Ինք­նու­րույն աշ­խա­տանք - այլ երկր­նե­րում հա­սա­կա­կից­նե­րի է­լեկտ­րո­նա­յին հաս­ցե­նե­րի ո­րո­նում և նա­մակ­նե­րի փո­խա­նա­կում: Ստաց­ված նա­մակ­նե­րի դա­սա­րա­նա­յին քննար­կում­ներ:


Mskh.am
Qolej.mskh.am
HotmaIl.com
Blooger.com

ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՄՆԵՐԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆԽՄԲԱ­ԳԻՐ - 3 ժամ
Ներկայացումների ստեղծում, պահպանում, բեռնավորում, խմբագրում: Սլայդերիստեղծում,ձևավորում, տեքստիգրաֆիկական պատկերների ստեղծում և ներմուծում,ձայնիընդգրկումպարզպրեզենտացիոնպրոյեկտներում:Սլայդերի փոփոխության ստեղծում:Պրեզենտացիայի ցուցադրում:Smart Notebook ծրագրի ծանոթացում, գործիքների օգտագործում, GEOGEBRA ծրագիր, գործիքների ծանոթություն::
Թեմայի ուսումնասիրությունը սովորողին հնարավորություն է ընձեռում.
Կարողանալստեղծելառանձինսլայդերձևավորելևխմբագրելդրանքտեղադրել գրաֆիկականպատկերներ:Միավորել սլայդերըներկայացումներիմեջԿարողանալ օգտվելsmart notebook ծրագրիցայնօգտվելգործիքներիցբացելմաթեմատիկաիբաժինը,գործածելգործիքները:
Ուսումնական գործունեության տեսակներ
ԴասիբացատրումԳործնականպարապմունք - ներկայացումներիստեղծում,ներառելովտեքստգրաֆիկաևձայնԽմբայինաշխատանք -լավագույնպրոյեկտներիներկայացումԴասարանականքննարկումներ:

Կրկնողություն  
Թեմա- բնական թվեր  2ժ 

* Բնական թվեր: 
* Բնական թվի գրառումը տասական համակարգով: 

 Թեմա – Սովորական կոտորակներ 2ժ 

* Սովորական կոտորակներ, դրանց հավասարությունը: 
* Թվի մաս որոշելը և թվի որոշելը տրված մասով: 



Նախագիծ  1. Եռանկյունաչափական մեծություններ

·         Անկյան չափման միավորները:
·         Պտույտդրական և բացասական անկյուններ:
·         Միավոր շրջանագիծ
·         Անկյան հիմնական եռանկյունաչափական մեծությունները
·         Առնչություններ նույն անկյան եռանկյունաչափական մեծությունների միջև
·         Որոշակի անկյունների եռանկյունաչափական մեծություններ:
·         Եռանկյունաչափական բանաձևեր:
·         Նախագծի հանձնում:


Նախագիծ 2 .

·         Âí³ÛÇÝ ýáõÝÏódz
·         üáõÝÏódzÛÇ ·ñ³ýÇÏÁ
·         ¶áñÍáÕáõÃÛáõÝÝ»ñ ýáõÝÏódzݻñÇ Ñ»ï
·         üáõÝÏódzÛÇ ·ñ³ýÇÏÇ Ó¨³÷áËáõÃÛáõÝÝ»ñÁ
·         Îáïáñ³Ï³·Í³ÛÇÝ ýáõÝÏódz
·         ê³Ñٳݳ÷³ÏáõÃÛáõÝ, ٻͳ·áõÛÝ ¨ ÷áùñ³·áõÛÝ ³ñÅ»ùÝ»ñÁ
·         üáõÝÏódzÛÇ å³ñµ»ñ³Ï³ÝáõÃÛáõÝÁ
·         ¼áõÛ· ¨ Ï»Ýï ýáõÝÏódzݻñ
·         üáõÝÏódzÛÇ ÙáÝáïáÝáõÃÛ³Ý ÙÇç³Ï³Ûù»ñÁ
·         üáõÝÏódzÛÇ Ñ»ï³½áïÙ³Ý áõñí³·ÇÍÁ ¨ ·ñ³ýÇÏÇ Ï³éáõóáõÙÁ
·         Նախագծի հանձնում:
·         Մաթեմատիկական խնդիրներ ըստ մասնագիտությունների:


Նախագիծ 3.

·         Երկրաչափական սկզբնական հասկացություններ: Չափումներ
·         Ներածություն: Երկրաչափական պատկերներ և մարմիններ:
·         Գաղափար երկրաչափական պատկերների հավասարության մասին:
·         Հարթաչափության հիմնական հասկացությունները` հարթություն, կետ,
·         ուղիղ:
·         Կետի և ուղղի փոխադարձ դասավորությունը:
·         Հատված, հատվածների հավասարությունը, հատվածի միջնակետը:
·         Հատվածների համեմատումը, հատվածի երկարությունը, երկարության
·         հատկությունները:
·         Ճառագայթ, անկյուն, անկյան ներքին և արտաքին տիրույթները:
·         Անկյունների հավասարությունը, անկյան կիսորդը:
·         Անկյունների համեմատումը, անկյան մեծությունը և նրա հատկություն-
·         ները:
·         Հատվածների և անկյունների չափումը, չափման միավորները, չափիչ
·         գործիքները, դրանց գործնական կիրառությունները:
·         Փռված, կից և հակադիր անկյուններ, դրանց հատկությունները:
·         Ուղիղ, սուր և բութ անկյուններ:
·         Ուղիղների ուղղահայացությունը, ուղղահայաց ուղիղների կառուցումը:
·         Մաթեմատիկական խնդիրներ ըստ մասնագիտությունների:
·         Նախագծի հանձնում:





Մաթեմատիկա 12-րդ  դասարան
Թեմա- բնական թվեր  8ժ 

* Բնական թվեր: 
* Բնական թվի գրառումը տասական համակարգով: 
* Բնական թվերի համեմատումը: 
 * Բնական թվի բաժանարները:
  * Բնական թվի բազմապատիները:
* Բնական թվերի ընդհանուր ամենամեծ բաժանարար, ընդհանուր ամենափոքր բազմապատիկ: 

 Թեմա – Սովորական կոտորակներ 4ժ 

* Սովորական կոտորակներ, դրանց հավասարությունը: 
* Թվի մաս որոշելը և թվի որոշելը տրված մասով: 
* Կոտորակները ընդհանուր հայտարարի բերելը: 
* Կոտորակների համեմատումը: 
* Թվաբանական գործողություններ սովորական կոտորակների հետ: 
* Խնդիրներ: 
* Թեմայի ամփոփում: 

Թեմայի ուսուցումը սովորողին հնարավորություն է ընձեռելու 

* Իմանալ ամբողջի տրված մասը և այն արտահայտել սովորական կոտորակով: 
* Իմանալ սովորական կոտորակների համեմատման տարբեր եղանակներ և 
կարողանալ դրանք կիրառել: 
* Կարողանալ թվաբանական գործողություններ կտարել կոտորակների հետ: 
* Կարողանալ կոտորակը պատկերել կոորդինատային ճատագայթի վրա: 

 Թեմա- խառը թվեր 4 ժ 

* Խառը թվեր: 
* Խառը թվերի համեմատումը: 
* Թվաբանական գործողություններ խառը թվերի հետ: 
* Խնդիրներ: 
* Թեմայի ամփոփում: 

Թեմայի ուսուցումը սովորողին հնարավորություն է ընձեռելու 

* Կարողանալ կարդալ և գրել խառը թվերը: 
* Համեմատել խառը թվերը: 
* Թվաբանական գործողություններ կատարել խառը թվերի հետ : 
* Անկանոն կոտորակը ներկայացնել խառը թվի տեսքով և հակառակը: 
* Թվաբանական գործողություններ կատարել խառը թվերի և սովորական 
կոտորակների մասնակցությամբ

. Ամբողջ թվեր 4 ( ժ) 


*Բացասական ամբողջ թվեր: 
* Թվի հակադիր: Թվի բացարձակ արժեք: 
* Ամբողջ թվերի համեմատումը: 
*Ամբողջ թվերի գումարումը: 
* Ամբողջ թվերի գումարման օրենքները: 
* Ամբողջ թվերի հանումը; 
* Ամբողջ թվերի արտադրյալը: 
* Ամբողջ թվերի քանորդը: 
* Բաշխական օրենքը: 
* Փակագծերի բացումը և ներառումը փակագծերի մեջ: 


Թեմայի ուսուցումը սովորողին հնարավորություն է ընձեռելու` 

* Գաղափար ունենալ ամբողջ թվերի մասին 
* Կարողանալ գտնել թվի հակադիրը 
*Գաղափար ունենալ թվի բացարձակ արժեքի մասին 
*Կարողանալ համեմատել ամբողջ թվերը 
* Կարողանալ համեմատել ամբողջ թվերն ու զրոն 
* Իմանալ նույն և տարբեր նշանի թվերի գումարման կանոնները, 
կարողանալ կիրառել դրանք 
*Կարողանալ գումարել մի քանի ամբողջ թվեր 
* Իմանալ ամբողջ թվերի գումարման օրենքները և կարողանալ կիրառել 
դրանք 
* Կարողանալ կատարել ամբողջ թվերի հանում 
* Իմանալ նույն և տարբեր նշանի թվերի բազմապատկման կանոնները, 
կարողանալ կիրառել դրանք 
*Իմանալ նույն և տարբեր նշանի թվերի բաժանման կանոնները, 
կարողանալ կիրառել դրանք

Տասնորդական կոտորակներ ( 8ժ) 

* Դրական տասնորդական կոտորակի հասկացությունը: 
* Դրական տասնորդական կոտորակների համեմատումը: 
* Դրական տասնորդական կոտորակների գումարումն ու հանումը: 
* Ստորակետի տեղաշարժը դրական տասնորդական կոտորակում: 
* Դրական տասնորդական կոտորակների բազմապատկումը: 
* Դրական տասնորդական կոտորակների բաժանումը: 
* Տասնորդական կոտորակները և տոկոսները: 
* Կամայական նշանի տասնորդական կոտորակներ: 
* Տասնորդական կոտորակների մոտարկումը: 


Թեմայի ուսուցումը սովորողին հնարավորություն է ընձեռելու` 

 * Գաղափար ունենալ տասնորդական կոտորակների մասին:
* Իմանալ տասնորդական կոտորակների համեմատելու կանոնը և 
կարողանալ կիրառել: 
* Կարողանալ գումարել դրական տասնորդական կոտորակները: 
* Իմանալ դրական տասնորդական կոտորակներում ստորակետի 
տեղաշարժի կանոնները և կարողանալ կիրառել: 
* Իմանալ դրական տասնորդական կոտորակները բնական թվերի վրա 
բաժանման հաշվեկանոնը և կարողանալ կիրառել: 
* Իմանալ դրական տասնորդական կոտորակները տասնորդական 
կոտորակների վրա բաժանման հաշվեկանոնը և կարողանալ կիրառել: 
* Կարողանալ լուծել տոկոսի վերաբերյալ տասնորդական կոտորակներ 
պարունակող խնդիրներ: 
* Գաղափար ունենալ բացասական տասնորդական կոտորակների 
մասին: 
* Գաղափար ունենալ պակասորդով և հավելուրդով մոտարկումների 
մասին: 








Մաթեմատիկայի ընտրությամբ գործունեության ծրագիր
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
2014-2015 ուսումնական տարի



Ուսումնական միջավայր.

  • Ուսումնական կաբինետ՝ ուսուցչի և սովորողների անհատական նոութբուքեր
  • համացանցում ուսուցման միջավայրը՝ մաթեմատիկական կայքեր, ուսուցչի, սովորողների բլոգներ, գրադարանի կայք, խմբային բլոգ՝ բլոգավարելու համար:



Թեմաներ


  1. Հետաքրքրաշարժ խնդիրներ ՏՀՏ -ի կիրառմամբ
  2. Տեսողական խաբկանքներ
  3. Թվաբանական ռեբուսներ
  4. Մոգական քառակուսիներ
  5. 5-6 րդ դարանաի մաթ. դասագրքրի դժվարին խնդիրներ
  6. Խնդիրներ կենգուրուից ՝ 2009-2013 թ
  7. Մաթ. խաղեր, հնարքներ
  8. Գլուխկոտրուկներ
  9. Հետադարձ քայլերով լուծվող խնդիրներ
  10. Դիրիխլեի սկզբունքը
  11. Խնդիրներ լուդկիներով
  12. Խնդիրներ մետաղադրամներով
  13. Կոմբինատորիկա
  14. Պատմական ակնարկ


Ձևավորվող կարողություններ, հմտություններ, գիտելիք
Մաթեմատիկայի ուսուցման նպատակներն են սովորողի մոտ ձևավորել և զարգացնել.
  • Օլիմպիական դժվարավուն խնդիրները հասկանալու, խնդիրների լուծման նոր եղանակներ մշակելու կարողություն
  • Նոր խնդիրներ հորինելու կարողություն
  • տրամաբանական,  լեզվական  մտածողություն
  • դիտարկելու, կռահելու, եզրակացություններ անելու կարողություններ
  • որոշումների կայացնելու, սեփական և ուրիշների դատողություններին քննադատաբար վերաբերվելու, խմբում աշխատելու կարողություններ:


Մեդիա (գործիքներ, համակարգչային ծրագրեր,  կրթահամալիրի կայք) հմտություններ
«Մխթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի կրտսեր դպրոցի մաթեմատիկայի ընտրությամբ գործունեության խմբի սովորողը պետք է ունենա բլոգ կամ կայք և ազատորեն տիրապետի բլոգավարման հմտություններին, ունենա անհատական նութբուք կամ նեթբուք, առաջադրանքնեը կատարելու համար տիրապետի Microsoft Power Point, Microsoft Word:
Ծրագրային նյութի յուրացման կազմակերպումը
  • Ընտրությամբ գործունեության պարապմունքների կազմակերպման մեթոդական նկարագրություն
Պարապմունքները կազմակերպվում են ըստ ուսումնական պլանով նախատեսված ժամաքանակի և կրթահամալիրյան օրացույցի: Դասի ընթացքում բացատրվում  և լուծվում են վերը նշված թեմաների խնդիրները: Սովորողները կատարում են տվյալների փոփոխություն` ստանալով նոր խնդիրներ, առաջարկում լուծման այլ եղանակներ և դրանք հրապարակում սեփական բլոգում:

Ստուգման և կիսամյակային, տարեկան գնահատման կարգը.
Կիսամյակի և տարվա վերջում սովորողը ստանում է ստուգված կամ չստուգված` հաշվի առնելով նրա մասնակցությունը պարապմունքներին, կատարած աշխատանքները:















Քոլեջ
Նախադպրոցական կրթություն՝

Նախադպրոցական կրթույուն
Մաթեմատիկա և ինֆորմատիկա


 


 Նախադպրոցական կրթություն

ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ`      մաթեմատիկա և ինֆորմատիկա
Մոդուլի տևողությունը©    
      108  դասաժամ
Մոդուլի նպատակն է սովորողի մոտ ձևավորել
1)      մտքերը հստակ ձևակերպելու, տրամաբանված դատողություններ կատարելու կարողություն
2)     ինքնուրույն աշխատելու և ստեղծագործելու  կարողություն
3)     Պարզագույն հանրահաշվական,երկրաչափական, տարածական խնդիրների լուծման կարողություն
   
   





ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ`
Այս մոդուլը յուրացնելուց հետո ուսանողը պետք է իմանա.
Արդյունք 1.
1) բնական թվեր,ամբողջ թվեր, գործողություններ այդ թվերով,  թվային արտահայտություն արտահայտության
 2) թվերի դաշտի ընդլայնմանհամեմատմանայդ դաշտում թվերի գործողությունների կատարման կարգը
Արդյունք 2 .
1) երկրաչափական պարզագույն պատկերների և մարմինների  պարզ չափումներ,
2) երկարությանմակերեսիծավալիժամանակիարագությանզանգվածիդրանց
չափման միավորները  և  նշված մեծությունների կապը
աստիճանիարմատի հասկացությունները
Արդյունք 3.
1)   տարրական ֆունկցիաներըդրանց հատկությունները և գրաֆիկը
2)   Ֆունկցիայի ածանցյալ
Արդյունք 4.
1.     հավասարումներ, անհավասարում
2.      համակարգերհամախմբեր
Արդյուն 5.
1)   տարածաչափական սկզբնական հասկացություններ
2)     տարածական մարմիններիդրանց մակերևույթների մակերեսիծավալի հաշվման բանաձևերը
ՄՈԴՈՒԼԻ  ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԿԱՐԳԸ`



ԱՐԴՅՈՒՆՔ 1.
1) բնական թվեր,ամբողջ թվեր,գործողություններ այդ թվերով,  թվայինարտահայտություն արտահայտության
 2) թվերի դաշտի ընդլայնման,համեմատմանայդ դաշտում թվերիգործողությունների կատարման կարգը
Թեմատիկ պլանավորում
βî²ðزܠ â²ö²ÜÆÞܺր,
1.Կարողանում է գրել բազմանիշ բնական և ամբողջ թվեր,
2.Կարողանում է կարդալ բազմանիշ թվերը
3. գիտի դրանց առնձնահատկությունները:
Տես.
Գործն.
Թեմա 1.
·        Բնական թիվ
·        Թվային կարգ
·        Դիրքային գրառում
·        Բազմանիշ թվեր
·        Բազմանիշ թվերի կադալն և գրելաձևը
·        Ամբողջ թվեր
·         Գործողություներ ամբողջ և բնական թվերի հետ
1ժ
1ժ
2ժ
4ժ
ժ
ժ
ժ


ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՄԻՋՈՑԸ
Ուսանողին առաջադրվում են խնդիրներև առաջադրանքներ  բնական և ամբողջ թվերի վերաբերյալ
Արդյունքը համարվում է ձեռքբերված կատարման բոլոր չափանիշների բավարարման դեպքում:
Մեթոդաբանություն և ռեսուրսներ
Արդյունքի ուսումասիրումը կատարվում է համակարգչայինլսարանում,
Դասավանդման  գործնական պարապմունքների միջոցով,
անհատական հանձնարարություններով և ինտերակտիվմեթոդներովՕգտագործվում են կայքեր,
համապատասխան ձեռնարկներմասնագիտականգրականությունկիրառում են համակարգչային ծրագրեր:
Գնահատման միջոցները
·         Գործնական առաջադրանք
·         Հարց ու պատասխան
·         Ինքնուրույն աշխատանք:
ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐ
Մաթեմատիկա  5 Հեղ.՝ Նահապետյան
Mathnet.am
Das.am
Mathematisc.am


ՈւՍՈՒՑՄԱՆ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎԱԾ ԺԱՄԱՔԱՆԱԿԸ
տեսական ուսուցում`                   20 ժամ
գործնական աշխատանք` 6 ժամ



ԱՐԴՅՈՒՆՔ 2.
1) երկրաչափական պարզագույն պատկերների և մարմինների  պարզ չափումներ,
2) երկարության, մակերեսի, ծավալի, ժամանակի, արագության, զանգվածի, դրանց
չափման միավորները  և  նշված մեծությունների կապը
աստիճանիարմատի հասկացությունները
βî²ðØ²Ü â²ö²ÜÆÞܺð
1) ճիշտ է ներկայացնում երկրաչափական պատկերները
2) ճիշտ կատարում է պարզագույն հաշվարկներ
Տես.
Գործն.
Թեմա 2,
·         Կետ ,ուղրղ, հատված
·         Անկյուն
·         Զուգահեռ ուղիղիներ
·         Կառուցումներ կարկինով և քանոնով
·         Երկրաչափական պարզագույն պատկերների պարագծի և մակաերեսի հաշվում
4ժ
4 ժ
4ժ
2ժ
2ժ
2ժամ
2ժ
2ժ


¶Ü²Ð²îØ²Ü ØÆæàò
Մեթոդաբանություն և ռեսուրսներ
Արդյունքի ուսումասիրումը կատարվում է  համակարգչայինլսարանումգործնական պարապմունքների միջոցով,
անհատական հանձնարարություններով և ինտերակտիվմեթոդներովՕգտագործվում են կայքեր,
համապատասխան ձեռնարկներմասնագիտականգրականությունկիրառում են համակարգչային ծրագրեր:
 Գնահատման միջոցներ
·         Գործնական աշխատանք
·         Հարց ու պատասխան


ՈւՍՈՒՑՄԱՆ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎԱԾ ԺԱՄԱՔԱՆԱԿԸ
տեսական ուսուցում`                   10 ժամ
գործնական աշխատանք` 6 ժամ
ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐ
Աթանեսյան  <<Երկրաչափություն 7>>
Mathnet.am
Das.am
Живая геометрия /մաթ. Ծրագիր
Geogebra ծրագիրը
ԱՐԴՅՈՒՆՔ 3
1) տարրական ֆունկցիաներըդրանց հատկությունները և գրաֆիկը,
βî²ðØ²Ü â²ö²ÜÆÞܺð
1)       ճիշտ է կառուցում տված ֆունկցիան
2)       Գիտի ֆունկցիայի կրիտիկական կետերը
Թեմատիկ պլանավորում (15ժամ)
Տես.
Գործն.
Թեմա3.
·        Տարրական ֆունկցիաներ
·        Զույգ և կենտ ֆունկցիաներ
·        Ֆունկցիայի ածանցյալ
·        Ֆունկցիայի կրիտիկական կետերը
·        Ֆունկցիայի պատկերումը ծրագրի միջոցով
2ժամ
2ժ
2ժամ
2ժ
 ժամ
2ժ
ժամ


¶Ü²Ð²îØ²Ü ØÆæàò
·         Ուսանողին առաջադրվում են խնդիրներ ֆունցիաների վերաբերյալ
·        Արդյունքը համարվում է ձեռքբերված՝ կատարման բոլոր չափանիշների բավարարման դեպքում:
 Գնահատման միջոցները և գործիքները
Բանավոր հարցում
Գործնական աշխատանք
 Թեստի  հանձնում


غÂา´²ÜàõÂÚàõÜ ºì èºêàõðêܺð
 Արդյունքի ուսումասիրումը կատարվում է գծագրության կաբինտում,համակարգչային լսարանում,
արհեստանոցումդասավանդմանուսումնառության նյութերի ևգործնական պարապմունքների միջոցով,
անհատական հանձնարարություններով և ինտերակտիվ մեթոդներով:Օգտագործվում են կայքեր,
համապատասխան ձեռնարկներմասնագիտական գրականություն,կիրառում են համակարգչային ծրագրեր:
ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐ
ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐ
Հանրաշիվ  10
Mathnet.am
Das.am
ՈւՍՈՒՑՄԱՆ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎԱԾԺԱՄԱՔԱՆԱԿԸ
տեսական ուսուցում`                   10ժամ
գործնական աշխատանք10 ժամ






ԱՐԴՅՈՒՆՔ 4.
Հավասարումներ, անհավասարումներ, հակակարգ, համախումբ
βî²ðØ²Ü â²ö²ÜÆÞܺð
1)     Կարողանում է լուծել մեկ անհայտով հավասարում և անհավասարում
2)     Կարողանում է լուծել երկու անհայտով հավասարում և անհավասարում:
3)     Կարողանում է կիրառել Կրամերի կանոնը համակարգերի լուծման ժամանակ:
Թեմատիկ պլանավորում (15ժամ)
Տես.
Գործն.
·        Թեմա 4.
·        Քառակուսային եռանդամ
·        Մասնավոր տեսքի քառակուսային հավասարում
·        Մի քանի փոփոխականով բազմանդամեր
·        Երկու անհայտով հավասարումներ
·        Հավասարումների համակարգեր
·        Երկու անհայտով երկու գծային  հավասարումների համակարգերի լուծումը
2ժ
ժ
2ժ
3ժ
3ժ
2ժամ
2ժ
2ժ
2ժ
ժամ
¶Ü²Ð²îØ²Ü ØÆæàò
·         Ուսանողին առաջադրվում են խնդիրներ պարզագույն երկրաչափական պատկերների պրոյեկցիաների,
·         երկրաչափական պատկերների աքսոնոմետրիկ պատկերների, հիմնական հարթությունների և պարզագույն
·         երկրաչափական մարմինների հատման գծերի կառուցման վերաբերյալ:
·        Արդյունքը համարվում է ձեռքբերված կատարման բոլոր չափանիշների բավարարման դեպքում:
 Գնահատման միջոցները և գործիքները
Բանավոր հարցում
Հարց ու պատասխան
Ինքնուրույն առաջադրանք


غÂา´²ÜàõÂÚàõÜ ºì èºêàõðêܺð
Արդյունքի ուսումասիրումը կատարվում է համակարգչային լսարանում,
 անհատական հանձնարարություններով և ինտերակտիվ մեթոդներով:Օգտագործվում են կայքեր,
համապատասխան ձեռնարկներմասնագիտական գրականություն,կիրառում են համակարգչային ծրագրեր:
ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐ
ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐ
Միքայելյան  <<Հանրահաշիվ 8>>
Mathnet.am
Das.am
Mathematics.am
ՈւՍՈՒՑՄԱՆ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎԱԾԺԱՄԱՔԱՆԱԿԸ
տեսական ուսուցում`                   12 ժամ
գործնական աշխատանք` 8 ժամ


Արդյունք 5
1)տարածաչափականսկզբնականհասկացություններ
1)     տարածականմարմիններիդրանցմակերևույթներիմակերեսիծավալիհաշվման բանաձևերը
Թեմա 5
·        Ուղիղները և հարթությունները տարածության մեջ /5ժամ
·        Տարածության աքսիոմները/5ժամ
·        Տարածական մարմիններ, բազմանիստեր, պտտական մարմիններ/5ժամ
·        Գործնական 5ժամ
Կատարման չափանիշներ
1.Կարողանում գծել տարածաչափական մարմիններ
2.Կարողանում է կառուցել մարմինները sketchUp ծրագրով
3.Կարողանում է կառուցել պարզագույն հատույթներ:
Մեթոդական ռեսուրսներ
Երկրաչափույուն 10
Երկրաչափույուն 11
Երկրաչափություն12Հեղ.՝ Հակոբյան
Geogera, sketchUp, mathematics.am
Երկրաչափություն 10,11,12:


Քոլեջ Ավագ դպրոց 
10-րդ դասարան
Մաթեմատիկա և ինֆորմատիկա

Դասավանդումը իրականացվում է կաբինետումՍովորողները ևդասավանդողը դասին
 ներկայանում են անձնական նոթբուքով (նեթբուքով)`աշխատանքնային գործիքով
Աշխատանքնային գործիքում ներբռնված են 7-9-րդդասարանների հանրահաշվի և երկրաչափության դասագրքերը, 10-րդ դասարնաի 
 «Հանրահաշիվ և
մաթեմատիկական անալիզի հիմունքներ», «Երկրաչափություն» ընդհանուր և
 հումանիտար հոսքի համար դասագրքերը:
Նպատակները

  Ուսուցման նպատակներն են.
·         ընդհանուր մտահորիզոնի ընդլայնումտրամաբանականլեզվականմտածողության 
զարգացում,
·         մաթեմատիկական գիտելիքի և կարողություննների կարևորում
·         սովորողների հիշողության և ուշադրության զարգացում
·         ինքնուրույն աշխատելուընկերների հետ համագործակցելուհամաձայնությանգալուսեփական կարծիքը հայտնելու, մաթեմատիկական գիտելիք մասնագիտության մեջ կիրառելու կարողություն
·         Օգնել սովորողին համակարգել նախորդ տարիների ընթացքում ձեռք բերած
գիտելիքները և վերացնել բացթողումները
·         Օգնել սովորողին նախագիծ իրականացնել և ներկայացնել
·         Օգնել սովորողին թեստային աշխատանք կատարել սովորել:


Գնահատումը

Սովորողները գնահատվում են կիսամյակով և տարեկան՝ ըստ այդկիսամյակի համար նախատեսված նախագծերի կատարմանՍովորողըկիսամյակում դրական գնահատական կարող է ստանալ միայն բոլորնախագծերը դրական կատարելու դեպքում:


Ծանոթություն համակարգչի հետ- 3ժամ

Էլ.հասցե, բլոգուսուցում-3ժամ

Թե­մա­յի  ու­սում­նա­սի­րութ­յու­նը սո­վո­րո­ղին հնա­րա­վո­րութ­յուն  է  ըն­ձե­ռում.

         Ճա­նա­չել հա­մա­կարգ­չի հիմ­նա­կան բա­ղադ­րիչ մա­սե­րը, հաս­կա­նալ դրանց նշա­նա­կութ­յու­նը: Հաս­կա­նալ, ինչ դեր է կա­տա­րում կի­րա­ռա­կան ծրագ­րերը  հա­մա­կարգ­չում: Կա­րո­ղա­նալ գտնել նշված ծրա­գի­րը հա­մա­կարգ­չումԿարողանալ օգտվել համացանցից, ներբեռնել համապատասխան գրքերը,Կարողանալ բացել, կրճատել, մեծացնել, փակել պանակները

         Ու­սում­նա­կան գոր­ծու­նեութ­յան  տե­սակ­ները

         Դա­սի բա­ցատ­րում: Հա­մա­կարգ­չի միա­ցում, ան­ջա­տում:Աշխատանք Word, excel ծրագրերով: Ծա­նո­թութ­յուն Geogebra ծրագրի հետ:

 


Կրկնողություն  
Թեմա- բնական թվեր  8ժ 

* Բնական թվեր: 
* Բնական թվի գրառումը տասական համակարգով: 
* Բնական թվերի համեմատումը: 
 * Բնական թվի բաժանարները:
  * Բնական թվի բազմապատիները:
* Բնական թվերի ընդհանուր ամենամեծ բաժանարար, ընդհանուր ամենափոքր բազմապատիկ: 

 Թեմա – Սովորական կոտորակներ 4ժ 

* Սովորական կոտորակներ, դրանց հավասարությունը: 
* Թվի մաս որոշելը և թվի որոշելը տրված մասով: 
* Կոտորակները ընդհանուր հայտարարի բերելը: 
* Կոտորակների համեմատումը: 
* Թվաբանական գործողություններ սովորական կոտորակների հետ: 
* Խնդիրներ: 
* Թեմայի ամփոփում: 

Թեմայի ուսուցումը սովորողին հնարավորություն է ընձեռելու 

* Իմանալ ամբողջի տրված մասը և այն արտահայտել սովորական կոտորակով: 
* Իմանալ սովորական կոտորակների համեմատման տարբեր եղանակներ և 
կարողանալ դրանք կիրառել: 
* Կարողանալ թվաբանական գործողություններ կտարել կոտորակների հետ: 
* Կարողանալ կոտորակը պատկերել կոորդինատային ճատագայթի վրա: 





Թեմա- խառը թվեր 4 ժ 

* Խառը թվեր: 
* Խառը թվերի համեմատումը: 
* Թվաբանական գործողություններ խառը թվերի հետ: 
* Խնդիրներ: 
* Թեմայի ամփոփում: 

Թեմայի ուսուցումը սովորողին հնարավորություն է ընձեռելու 

* Կարողանալ կարդալ և գրել խառը թվերը: 
* Համեմատել խառը թվերը: 
* Թվաբանական գործողություններ կատարել խառը թվերի հետ : 
* Անկանոն կոտորակը ներկայացնել խառը թվի տեսքով և հակառակը: 
* Թվաբանական գործողություններ կատարել խառը թվերի և սովորական 
կոտորակների մասնակցությամբ

. Ամբողջ թվեր 4 ( ժ) 


*Բացասական ամբողջ թվեր: 
* Թվի հակադիր: Թվի բացարձակ արժեք: 
* Ամբողջ թվերի համեմատումը: 
*Ամբողջ թվերի գումարումը: 
* Ամբողջ թվերի գումարման օրենքները: 
* Ամբողջ թվերի հանումը; 
* Ամբողջ թվերի արտադրյալը: 
* Ամբողջ թվերի քանորդը: 
* Բաշխական օրենքը: 
* Փակագծերի բացումը և ներառումը փակագծերի մեջ: 


Թեմայի ուսուցումը սովորողին հնարավորություն է ընձեռելու` 

* Գաղափար ունենալ ամբողջ թվերի մասին 
* Կարողանալ գտնել թվի հակադիրը 
*Գաղափար ունենալ թվի բացարձակ արժեքի մասին 
*Կարողանալ համեմատել ամբողջ թվերը 
* Կարողանալ համեմատել ամբողջ թվերն ու զրոն 
* Իմանալ նույն և տարբեր նշանի թվերի գումարման կանոնները, 
կարողանալ կիրառել դրանք 
*Կարողանալ գումարել մի քանի ամբողջ թվեր 
* Իմանալ ամբողջ թվերի գումարման օրենքները և կարողանալ կիրառել 
դրանք 
* Կարողանալ կատարել ամբողջ թվերի հանում 
* Իմանալ նույն և տարբեր նշանի թվերի բազմապատկման կանոնները, 
կարողանալ կիրառել դրանք 
*Իմանալ նույն և տարբեր նշանի թվերի բաժանման կանոնները, 
կարողանալ կիրառել դրանք

Տասնորդական կոտորակներ ( 8ժ) 

* Դրական տասնորդական կոտորակի հասկացությունը: 
* Դրական տասնորդական կոտորակների համեմատումը: 
* Դրական տասնորդական կոտորակների գումարումն ու հանումը: 
* Ստորակետի տեղաշարժը դրական տասնորդական կոտորակում: 
* Դրական տասնորդական կոտորակների բազմապատկումը: 
* Դրական տասնորդական կոտորակների բաժանումը: 
* Տասնորդական կոտորակները և տոկոսները: 
* Կամայական նշանի տասնորդական կոտորակներ: 
* Տասնորդական կոտորակների մոտարկումը: 


Թեմայի ուսուցումը սովորողին հնարավորություն է ընձեռելու` 

 * Գաղափար ունենալ տասնորդական կոտորակների մասին:
* Իմանալ տասնորդական կոտորակների համեմատելու կանոնը և 
կարողանալ կիրառել: 
* Կարողանալ գումարել դրական տասնորդական կոտորակները: 
* Իմանալ դրական տասնորդական կոտորակներում ստորակետի 
տեղաշարժի կանոնները և կարողանալ կիրառել: 
* Իմանալ դրական տասնորդական կոտորակները բնական թվերի վրա 
բաժանման հաշվեկանոնը և կարողանալ կիրառել: 
* Իմանալ դրական տասնորդական կոտորակները տասնորդական 
կոտորակների վրա բաժանման հաշվեկանոնը և կարողանալ կիրառել: 
* Կարողանալ լուծել տոկոսի վերաբերյալ տասնորդական կոտորակներ 
պարունակող խնդիրներ: 
* Գաղափար ունենալ բացասական տասնորդական կոտորակների 
մասին: 
* Գաղափար ունենալ պակասորդով և հավելուրդով մոտարկումների 
մասին: 
Նախագիծ  1. Եռանկյունաչափական մեծություններ

·         Անկյան չափման միավորները:
·         Պտույտդրական և բացասական անկյուններ:
·         Միավոր շրջանագիծ
·         Անկյան հիմնական եռանկյունաչափական մեծությունները
·         Առնչություններ նույն անկյան եռանկյունաչափական մեծությունների միջև
·         Որոշակի անկյունների եռանկյունաչափական մեծություններ:
·         Եռանկյունաչափական բանաձևեր:
·         Նախագծի հանձնում:


Նախագիծ 2 .

·         Âí³ÛÇÝ ýáõÝÏódz
·         üáõÝÏódzÛÇ ·ñ³ýÇÏÁ
·         ¶áñÍáÕáõÃÛáõÝÝ»ñ ýáõÝÏódzݻñÇ Ñ»ï
·         üáõÝÏódzÛÇ ·ñ³ýÇÏÇ Ó¨³÷áËáõÃÛáõÝÝ»ñÁ
·         Îáïáñ³Ï³·Í³ÛÇÝ ýáõÝÏódz
·         ê³Ñٳݳ÷³ÏáõÃÛáõÝ, ٻͳ·áõÛÝ ¨ ÷áùñ³·áõÛÝ ³ñÅ»ùÝ»ñÁ
·         üáõÝÏódzÛÇ å³ñµ»ñ³Ï³ÝáõÃÛáõÝÁ
·         ¼áõÛ· ¨ Ï»Ýï ýáõÝÏódzݻñ
·         üáõÝÏódzÛÇ ÙáÝáïáÝáõÃÛ³Ý ÙÇç³Ï³Ûù»ñÁ
·         üáõÝÏódzÛÇ Ñ»ï³½áïÙ³Ý áõñí³·ÇÍÁ ¨ ·ñ³ýÇÏÇ Ï³éáõóáõÙÁ
·         Նախագծի հանձնում:
·         Մաթեմատիկական խնդիրներ ըստ մասնագիտությունների:


Նախագիծ 3.

·         Երկրաչափական սկզբնական հասկացություններ: Չափումներ
·         Ներածություն: Երկրաչափական պատկերներ և մարմիններ:
·         Գաղափար երկրաչափական պատկերների հավասարության մասին:
·         Հարթաչափության հիմնական հասկացությունները` հարթություն, կետ,
·         ուղիղ:
·         Կետի և ուղղի փոխադարձ դասավորությունը:
·         Հատված, հատվածների հավասարությունը, հատվածի միջնակետը:
·         Հատվածների համեմատումը, հատվածի երկարությունը, երկարության
·         հատկությունները:
·         Ճառագայթ, անկյուն, անկյան ներքին և արտաքին տիրույթները:
·         Անկյունների հավասարությունը, անկյան կիսորդը:
·         Անկյունների համեմատումը, անկյան մեծությունը և նրա հատկություն-
·         ները:
·         Հատվածների և անկյունների չափումը, չափման միավորները, չափիչ
·         գործիքները, դրանց գործնական կիրառությունները:
·         Փռված, կից և հակադիր անկյուններ, դրանց հատկությունները:
·         Ուղիղ, սուր և բութ անկյուններ:
·         Ուղիղների ուղղահայացությունը, ուղղահայաց ուղիղների կառուցումը:
·         Մաթեմատիկական խնդիրներ ըստ մասնագիտությունների:
·         Նախագծի հանձնում:






2 комментария:



  1. huy lực công kích kinh khủng của đại trận này.

    Lúc này, hạc phát đồng nhan lão giả thấy từng vị Trúc cơ kỳ trưởng lão ngã xuống, trong tim như rỉ máu, lớn tiếng hô lên:

    -Phác Nam Tử tiền bối, Huyền Đạo Tông và Hằng Nhạc phái chúng ta luôn có

    quan hệ tốt đẹp, ngài chẳng lẽ muốn đuổi tận giết tuyệt mớtrung tâm kế toán tại tphcm, khóa học kế toán cho giám đốc, học kế toán tổng hợp, Hoàng Trung Dũng, hack game online, hình nền đẹp, video hài hước, thủ thuật internet, tin tức kế toán, tài liệu kế toán, dịch vụ tư vấn thành lập doanh nghiệp giá rẻ, brainy quotes, love quotes, dịch vụ kế toán trọn gói, dịch vụ dọn dẹp sổ sách, Dịch vụ báo cáo tài chính, kế toán, dịch vụ kế toán, trung tâm kế toán hà nội, dịch vụ kê khai thuế

    ОтветитьУдалить