четверг, 1 сентября 2016 г.

4-1 դասարան-2017թ.

09.10.2017թ.
Պարապմունք 17.

Բանավոր հաշվարկ.
Օրվա ակտիվ սովորողներ՝ 
Թեմա

Զանգվածի չափման միավորները`
1գ, 1տ, 1կգ, 1ց:
1տ=1000կգ
1կգ=1000գ
1ց=100կգ
1
տ=10 ց

1.Արտահայտիր համապատասխան միավորով`
 5կգ=               գ                         
 3տ=               կգ
12տ=             կգ                     
10ց =             կգ
 2ց=               կգ                    
  4կգ=              գ                             
 7կգ=               գ

2.Հաշվի՛ր հարմար եղանակով՝

125+34+25=
34+120+36=
24+70+16=
125+56+75=
345+140+55=



3. Աշակերտը,կարդալով օրական 5 էջ, 7 օրվա ընթացքում կարդացել էր  գրքի կեսը։ Քանի՞  էջ կար  գրքում։

Լուծում ենք խնդիրներ սեպտեմբեր ամսվա ֆլեշմոբից՝
2.Հայկը, Տիգրանը, Նարեկը և Անահիտը հեծանիվներով ճանապարհ ընկան: Հեծանվորդները վարում էին մեկ շարքով՝ իրար հետևից: Առջևից գնում էր տղաներից մեկը, երկրորդը Նարեկն էր, Տիգրանը գնում էր Անահիտի ետևից: Ո՞վ էր առաջինը գնացողը:

3.Ուսումնական ճամփորդության ժամանակ 24 հոգիանոց սովորողների խմբի ուղիղ կեսը զբաղվեց տեղանքի մաքրությամբ: Մնացածի կեսը տեղանքի բուսականությունն ուսումնասիրեց: Մյուս սովորողները լուսանկարեցին ընկերներին: Քանի՞ սովորող զբաղվեց լուսանկարչությամբ:

Ինքնաստուգում 2.


1Աբրահամյան Հակոբ-?
2Ամիրյան Արինա-9
3Բաղդասարյան Անի-8
4Գալստյան Նանե-?
5Դադոյան Անժելա-7
6Թաթոյան Գոհար-6
7Թահմասյան Նարե-?
8Խաչատրայն Գոռ-8
9Հագեյան Էրիկ-?
10Հ. Ստեփան-?
11Հ. Աննա?
12Ղոսալմյան Ստեղա-?
13Ուլիխանյան Արմեն-9
14Սահակյան Դավիթ-?
15Սահակյան Միքայել-?
16Սարգսյան Համլետ-8
17Սիմոնյաև Դավիթ-?
18Տոնոյան Մանե-?
19Հ. Աստղիկ-?


Թադևոսյան Կարեն-?
.Սահակյան Ռուբեն-?

05.10.2017թ.
Պարապմունք 16.
Բանավոր հաշվարկ.

Քննարկում ենք ինքնսատուգում 2-ը:
Լուծում ենք մաթեմատիկական ֆկեշմոբի առաջին մակարդակի, առաջին խնդիրը՝
Լևոնն իր ընկերների հետ որոշեց արշավ գնալ: Նրանք որոշեցին, որ կարշավեն այս տարվա տասներորդ ամսվա 3-րդ կիրակի օրը: Որոշեք արշավի ամսաթիվը:

Թեմա՝ Երկարության միավորները՝1կմ, 1մ, 1դմ, 1սմ:
Երկարության չափման միավորները-պրեզենտացիայի դիտում:
Առաջադրանքներ՝
1.Արտահայտի՛ր նշված միավորով՝

 5կմ=   մ
5 մ=   սմ
31կմ =    մ
4 դմ =   սմ
11 սմ =    մմ


2.Հաշվիր հարցերով՝
19×1000+(243624:2-46)=
3. 737 թիվը 210-ով փոքր է մեկ ուրիշ թվից: Գտի՛ր այդ թիվը:
4.Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը՝
ուշադրություն./   
  գտնել 45  և 20  թվերի արտադրյալը , նշանակում է հաշվել 45x20=
գտնել 4050  և 2009 թվերի տարբերությունը , նշանակում է հաշվել 4050-2009=
 գտնել 500  և 20  թվերի քանորդընշանաակում է հաշվել 500:25=
 գտնել 4995  և 2099  թվերի գումարը , նշանակում է հաշվել 45+20=





04.10.2017թ.
Պարապմունք 16.
Բանավոր հաշվարկ.
Ինքնաստուգում 2.
Առաջադրանք 1.
Քանի՞ կարգ ունեն  հետևյալ թվերը:130 ,26,  0 , 9.999 ,  10.000 :
Առաջադրանք 2.
Հաշվի՛ր հարցերով   
98×2+450:10-19=
Առաջադրանք 3.Հաշվիր՝3566+18:(9999-9993)=

Առաջադրանք 4.Հաշվի'ր 10սմ և 25սմ կողմերով ուղղանկյան պարագիծը:
Առաջադրանք 5.Հաշվի՛ր  հարմար եղանակով՝9
ա)87+664+13+336
բ) 2x98x5=

Տեղադրի՛ր աշխատանքը բլոգում:


02.10.2017թ.
Պարապմունք 15.

Բանավոր հաշվարկ.
Հարցերի քննարկում:
Առաջադրանք 1.
Հաշվի'ր 5 սմ կողմով քառակուսու պարագիծը:

Առաջադրանք 2.
Հաշվի'ր 12 սմ և10 սմ  կողմերով ուղղանկյան  պարագիծը:

Առաջադրանք 3.
Հաշվի'ր 21 սմ   կողմով հավասարակողմ եռանկյան  պարագիծը(եռանկյան բոլոր կողմերը իրար հավասար են):

Առաջադրանք 4.
Հաշվի՛ր՝
24x20
35x1000
235x10
24x20
345x100
11x100
2500:100
230:10
2400:20
Օրվա գլուխկոտրկուկը:
Տեղադրելով մաթեմատիկական գործողության նշաններ, ստացիր հավասարություն՝
1424=7



29.09.2017թ.
Պարապմունք 14.
Բանավոր հաշվարկ, հաղթող՝ Մանե
Խնդիրն  առաջինն են լուծել՝ Համլետը, Կարենը

Առաջադրանք 1.
Հաշվի՛ր, օգտվելով բազմապատկման տեղափոխական օրենքից՝
25x4x999
20x467x50
5x245x2
40x269x50
289x2x5
Առաջադրանք 2.
Դահլիճում 5 շարքով տեղադրված են 9 նստատեղ, յուրաքանչյուր նստատեղ կազմված էր 2 նստարանից:Դահլիճում քանի նստարան էր տեղադրված:

Առաջադրանք 3.
Օրվա գլուխկոտրուկը՝
Տեղաշարժելով 1 լուցկու հատիկ, ստացիր ճիշտ հավասարություն։




28.09.2017 
Պարապմունք 13.
Բանավոր հաշվարկ, հաղթող՝ Միքայել
Թեմա՝  Գումարման տեղափոխական հատկությունը:
Աշխատանք գրքից, համար՝ 94, 86 բ:




27.09.2017
Պարապմունք 12.

Տեղեկացնում եմ, որ այսօր՝ սեպտեմբերի 27-ին, ժամը՝ 19:00-ին, ամսվա վերջին չորեքշաբթին է, և մաթեմատիկայից հերթական ֆլեշմոբի օրը: Մասնակցության համար սահմանված ժամին խնդրում եմ այցելել mskh.am կամ emath.mskh.am կայքեր, ընտրել համապատասխան մակարդակը և գտնել ներկայացված խնդիրների ճիշտ պատասխանները: 

Հաճելի ուսումնական ժամանց...


25.09.2017թ.
Պարապմունք 11.

Հարցերի քննարկում:
Առաջադրանք 1.
Հաշվիր հարցերով`
ա) 3300:3+90x70-97
բ)42000:2+80x60-945
Առաջադրանքներ  գրքից` 
66ա, 68, 71(կատարիր միայն առաջին պահանջը):


22.09.2017թ.
Պարապմունք 10.
Հարցերի քննարկում:
Թեմա` Գործողությունների կատարման կարգը:
Առաջադրանք 1.
Գտի՛ր այն թիվը,   որը կազմված է՝
ա) 7 հազարյակից, 6 հարյուրյակից-
 բ) 9 հազարյակից , 6տասնյակից, 9 միավորից-
 գ) 5 հազարյակից , 8 հարյուրյակից, 7 տասնյակից,  4միավորից-
Առաջադրանք 2.
 Այգում տնկեցին 141 տանձենի, 25-ով շատ խնձորենիիսկ բալենու ծառերի թիվը 31-ով  ավելի էր  խնձորենիներիցՔանի՞ խնձորենի   և բալենի տնկեցին այգում:
Համառոտագրիր,  նոր լուծիր.

Առաջադրանք 3.
Աշխատանք գրքից, համար 57
Օրինակ`
1=1x1
4=2x2
Շարունակի'ր...
Առաջադրանք 4.
Հաշվի'ր արտահայտության արժեքը`
(գրի'ր հարցերով).

4200:7-55:5 +666=





20.09.2017թ.
Պարապմունք 9.
Հարցերի քննարկում:
Բանավոր հաշվարկ:
Թեմա` Գործողությունների կատարման կարգը:

Առաջադրանք 1.
Հաշվի'ր արտահայտության արժեքը`
(գրի'ր հարցերով).
1000:200 +450x10- 99=
6590-590+4000-2000=
215x4:10=

Առաջադրանք 2.
Աշխատանք գրքից, համար`51 ա)

Oրվա գլուխկոտրուկը(Լրացուցիչ)
Տեղադրելով մաթ. գործողության նշաններ, ստացի'ր  ճիշտ հավասարություն`
                               33333=5


15.09.2017թ.
Պարապմունք 8.

Հարցերի քննարկում:
Բանավոր հաշվարկ,խաղ-մրցույթ, հաղթողներ` տղաների խումբ:
Ինքնաստուգում 1-Ի քննարկում:

Առաջադրանք 1.
Հաշվիր արտահայտության արժեքը`

900-27
360+390
1200-201
2500-501
12000-11000
(315+45):90
(60+1940):1000

Խնդիր 1.
Առաջին պարկում կար 1400 ընկույզ, երկրորդում`  2 անգամ ավելի: Քանի ընկույզ կար պարկերում միասին:

Խնդիր 2.
Առաջին դպրոցում սովորում էր  2500 աշակերտ, երկրորդում`  5 անգամ քիչ: Քանի աշակերտ  էր սովորում երկու  դպրոցներում միասին:

Խնդիր 3. (Գլուխկոտրուկ)
Աստղանիշերը փոխարինիր գործողության նշաններով այնպես, որ ստանաս հավասարություն`

5*5*5*5*5=55

Առաջադրանք 4.
 Փորձի'ր համացանցից տեղեկություններ գտնել թվանշանների մասին: 



14.09.2017թ.
Պարապմունք 7.
Հարցերի քննարկում:

Բանավոր հաշվարկ, հաղթողներ`
 Բ. Անի, Ս.Միքայել:
Հարցերի քննարկում:
Ինքնաստուգում 1.
1. Ներկայացրու'   թիվը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով`
65
265
305
3257
4003
5030

2.
 Գտիր.
ա)15 և 5-ի քանորդը.
բ)205 թվի և 10 թվի արտադրյալը
գ)135 թվի և 95 թվի տարբերությունը
դ)105 թվի 995 թվի գումարը:

3.Գրիր երկու հատ հնգանիշ թիվ, նշի'ր այդ թվերի հաջորդը և նախորդը:

4. Տեղադրիր աշխատանքը քո բլոգում, մաթեմատիկայի բաժնում, հղումը ուղարկի'ր ինձ:




13.09.2017թ.
Պարապմունք 6.

Իմանալ մաթ. գործողությունների բաղադրիչների անունները(-, +, x,:)

Հարցերի քննարկում:

Առաջադրանք 1.
Մի դպրոցում կա 217 աշակերտ,իսկ մյուսում՝ երկու անգամ ավելիԵրկրորդ դպրոցում որքանո՞վ ավելի աշակերտ կաքան  առաջինում:Ընդամենը քանի՞ աշակերտ կա երկու դպրոցներում:

Առաջադրանք 2.
Թվանշաններով գրի՛ր հետևյալ թիվը`
ա)հարյուր երեսուներկու  հազար
բերեք միլիոն
գվեց հարյուր  երկու  հազար քսանմեկ

դԵրեսուներեք հազար չորս

Առաջադրանք 3.

Աստղանիշները թվով փոխարինելով՝ ստացի՛ր  ճիշտ  հավասարություն.


ա)*+67=88         բ)73+*=99        գ)*-176=24      

11.09.2017թ.

Պարապմունք 5.
Իմանալ մաթ. գործողությունների բաղադրիչների անունները(-, +, x)

Oրվա ակտիվ սովորող` Կարեն
Հարցերի քննարկում:

Առաջադրանք 1.Նշիր տրված թվի տասնավորների կարգում տասնյակների թիվը`
24
290
1890
267443
1900
239011

Առաջադրանք 2.
Ունենք քառանիշ թիվ`2390, եթե այդ թվի երրորդ կարգի թվանշանը փոխարինենք 6-ով, ինչպես  կփոխվի թիվը:

Առաջադրանք 3.

Ունենք հնգանիշ թիվ`  12390, եթե այդ թվի երկրորդ կարգի թվանշանը փոխարինենք 6-ով, ինչպես  կփոխվի թիվը:

Առաջադրանք 4.
Գրիր արտահայտության տեսքով և հաշվիր`


346-ից 19-ով փոքր թիվը
278-ից 120-ով մեծ թիվը
123 և108  թվերի  գումարը
248 և 300 թվերի  գումարը
123 և90  թվերի  տարբերությունը
25 և200ի արտադրյալը: 08.09.2017թ.

Պարապմունք 5.
Բանավոր հաշվարկ, հաղթողներ` Համլետ, Արմեն, 
Սահակյան Դավիթ:

Հարցերի քննարկում:

Առաջադրանքներ գրքից` 29, 30, 31:





07.09.2017թ.
Պարապմունք 5.
Բանավոր հաշվարկ:
Հարցերի քննարկում:
Աշխատանք գրքից, համար` 15, 17, 11 բ, 13:
Առաջադրանք 1.
Գրիր այն վեցանիշ թիվը, որի միավորը 3 է,  հարյուրավորը 5 է, իսկ  մյուս բոլոր թվանշանները` 8:

Առաջադրանք 2.
Գրիր այն վեցանիշ թիվը,  որի միավորը 4 է,  հարյուրավորը 7 է, իսկ  մյուս բոլոր թվանշանները` 1:

Օրվա ակտիվ աշխատողներ` Արմեն, Սոֆի, Մարինա:


06.09.2017թ.
Պարապմունք 3.
Բանավոր հաշվարկ: Հարցերի քննարկում:

Թեմա` Թիվ, թվի բնութագրումը:

1.Աշխատանք գրքից, համար 6.  ա, բ:
2. Գրիր 10 հատ երկնիշ թիվ, որոնք ես գրել տարբեր թվանշաններով, ընդգծի'ր:
3.Գրիր 10 հատ եռանիշ թիվ, որոնք ես գրել տարբեր թվանշաններով, ընդգծի'ր:
4. Ներկայացրու' թիվը  կարգային գումարելիների գումարի տեսքով`
Օրինակ`
345=3  հարյուրյակ + 4 տասնյակ + 5միավոր
23=
1908=
24=
277=
1001=
23456=



05.09.2017թ.

Պարապմունք 2.
Բանավոր հաշվարկ: Հարցերի քննարկում:
Թեմա` Թիվ, թվի բնութագրումը:

Առաջադրանք 1.
Կարդա և բնութագրիր  թիվը:
8901, 2017, 1000, 2568, 3001

Պատասխանի'ր հարցերին`
  • Յուրաքանչյուր թիվ քանի՞ թվանշանից է կազմված:
  • Նշի'ր յուրաքանչյուր թվի միավորը  ( օրինակ` 2017-7):
  • Քանի՞ տասնյակ կա տասնյակների կարգում:
  • Քանի՞ հարյուրյակ կա հարյուրակների կարգում:
  • Քանի՞ հազարյակ կա հազարյակների կարգում:


Առաջադրանք 2.
Նարեն դասագրքի համար վճարեց 2400 դրամ, իսկ ամսագրի համար` 1600 դրամ:Նարեն որքա՞ն է վճարել այդ գնումների համար:

4-2 դասարան
Օրվա ակտիվ սովորողներ` Շահսուվարյան Անի, Ղազարյան Լիլիթ
Օրվա հարցասեր` Նահապետյան  Սոֆի

4-1 դասարան
Օրվա ակտիվ սովորող` Ուլիխանյան Արմեն





04.09.2017թ.
Պարապմունք 1.

  • Ծանոթություն:
  • Թիվ, թվանշան:
  • Միանիշ, երկնիշ, եռանիշ, քառանիշ թվեր:

Առաջադրանքներ:

  • Ո՞րն է ամենափոքր երկնիշ թիվը:
  • Ո՞րն է ամենամեծ եռանիշ թիվը:
  • Քանի՞ երկնիշ թիվ կա:

0 коммент.:

Отправить комментарий