среда, 6 сентября 2017 г.

5-3 դասարան

5-3 դասարան

Սիրելի սովորող, մաթեմատիկայի դասագրքի հղումը տե'ս այստեղ:
Սիրելիներս, շարունակում ենք աշխատել հեռավար: Հոկտեմբերի 12-13, 5-րդ դասարան:

Առաջադրանք 1:
Հաշվիր հարմար եղանակով`
90x 125 x 8=
91+4690 219=
(3408 +23)+77=

Առաջադրանք 2:
Հաշվիր այս երեք թվերի գումարը՝ 77, 5699, 1090:

Առաջադրանք 3:

Փակագծեր տեղադրիր այնպեսոր ստացվի ճիշտ հավասարություն՝

3000-20x10-29800=0

Առաջադրանք 4.

Երկու արտադրիչներից մեկը 15 էեթե  մյուսը մեծացնենք 10-ովինչքանով կմեծանա  արտադրյալը:

Առաջադրանք 5.
 Երեք գումարելիներից  յուրաքանչյուրը  մեծացրին 100-ովինչքանո՞վ  կմեծանա գումարը:

Առաջադրանք 6:

Աստղանիշերի փոխարեն գրիր բաց թողած թվանշանները՝
 Ա) *5  x  4=10*

Բ) 1*3  x 3=*2*

Առաջադրանք 7:

 Երկու թվերի արտադրյալը 0 էգումարը՝ 178: Գտիր այդ թվերը:

Առաջադրանք 8:

 Հրուշակագործը հինգ օրում պետք է թխեր 320 գաթաԱռաջին և երկրորդ օրը
 թխում էր օրական 70 գաթամնացած օրերը

 65-ական:
Հասցրեց արդյոք հրուշակագործը թխել գաթաները այդ ժամանակահատվածում:
Առաջադրաք 9:

Գիրքն ունի 1250 էջՆարեն կարդաց 250 էջ
Մնացած  էջերի քանակը  քանի՞ անգամ է
 շատ 
կարդացած էջերի քանակից:

Առաջադրանք 10:
Տեղադրելով թվաբանական գործողության նշաններըստացիր` 1000:


88888888=1000


11.10.2017թ.
Պարապմունք 19.


Հարցերի քննարկում:
Կրկնում ենք անցածը՝
Աշխատանք գրքից՝ 

267 ա, բ, գ, 268ա, բ, գ, 269, 270, 271, 272:


11.10.2017թ.
Պարապմունք 18.
Հարցերի քննարկում:
Թեմա՝ Բնական թվերի բազմապատկումը:
Առաջադրանք գրքից՝  247, 246, 255,256,257,258,259:
Լուծում ենք սեպտեմբեր ամսվա մաթ. ֆլեշմոբի  երրորդ խնդիրը՝

3.

Այգու երկարությունը 1052մ է, իսկ ծառերը պետք է տնկել այգու երկարությամբ ամեն 2 մետրը մեկ:Ամենաշատը քանի՞ ծառ կարելի է տնկել այգում:

05.10.2017թ.
Պարապմունք 17.

Հարցերի քննարկում:
Բանավոր հաշվարկ, հաղթողներ՝ Արսեն, Արեգ, Լիա, Անի:
Լուծում ենք  մաթ. ֆլեշմոբի երկրորդ մակարդակի երկորդ խնդիրը՝
Արամը և Մարատը պետք է տնկեն 21 ծառ: Արամը 5 օրում տնկում է 15 ծառ, իսկ Մարատը 5 օրում՝ 20 ծառ: Քանի՞ օրում կվերջացնեն, եթե աշխատեն միասին:
Առաջադրանքներ գրքից՝ 226, 237, 240,241,242,243:
Լրացուցիչ՝ 245:



04.10.2017թ.
Պարապմունք 16.
Հարցերի քննարկում:
Բանավոր հաշվարկ, հաղթողներ՝
Վիկա, Արսեն, Աշոտ, Ինգա:

Թեմա՝ Գումարման տեղափոխական և զուգորդական օրենքները:
Աշխատանք գրքից՝ 217, 218, 220, 221, 225:
Լրացուցիչ՝ 235:


03.10.2017թ.
Պարապմունք 15.
Հարցերի քննարկում:
Բանավոր հաշվարկ, հաղթողներ՝
 Աշոտ, Վիկտորիա, Արեգ
Թեմա՝ Գումարման տեղափոխական և զուգորդական օրենքները:

Առաջադրաներ գրքից՝ 198, 199, 209, 210, 213, 214:

Լուծում ենք սեպտեմբեր ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրները`

Խնդիր 1.Առաջին մակարդակ՝
1. Լևոնն իր ընկերների հետ որոշեց արշավ գնալ: Նրանք որոշեցին, որ կարշավեն այս տարվա տասներորդ ամսվա 3-րդ կիրակի օրը: Որոշեք արշավի ամսաթիվը:
Խնդիր 1.Երկրորդ  մակարդակ՝

1. Երևանից մինչև Արայի գյուղ 45 կմ է: Մեքենայով հասնում ենք 30րոպեում, իսկ հեծանիվով 2 ժամում: Քանի՞ անգամ է մեքենայի արագությունը մեծ հեծանվորդի արագությունից :
29.09.2017թ.

Պարապմունք 14.
Թեմա՝ Մեկը և զրոն յուրահատուկ թվեր են:
Աշխատանք գրքից՝ 184ա, բ, գ: 185,186,188, 194, 195:


28.09.2017թ.
Պարապմունք 13.
Թեմայի ամփոփում: Աշխատանք գրքից՝ 157-168:


Ինքնաստուգում 1-ի արդյունքները:

Շահանե 8
Լիա 8
Վիկտորիա 8
Արեգ 8
Հայկ  9
Աշոտ 9
Բագրատ-8
Մարգարիտա -9
Դավիթ -չի հանձնել
Ալեն-չի հանձնել
Պողոս-չի հանձնել
Մանե-8
Նատալի-8
Անի-8
Էլլա -չի հանձնել
Բագրատ-չի հանձնել
Ալեն Թ.-չի հանձնել
Արսենչի հանձնել





27.09.2017
Պարապմունք 13.
Ինքնաստուգում1.

iՏեղեկացնում եմ, որ այսօր՝ սեպտեմբերի 27-ին, ժամը՝ 19:00-ին, ամսվա վերջին չորեքշաբթին է, և մաթեմատիկայից հերթական ֆլեշմոբի օրը: Մասնակցության համար սահմանված ժամին խնդրում եմ այցելել mskh.am կամ emath.mskh.am կայքեր, ընտրել համապատասխան մակարդակը և գտնել ներկայացված խնդիրների ճիշտ պատասխանները: 

Հաճելի ուսումնական ժամանց...


26.09.2017
Պարապմունք 12.
Հարցերի քննարկում:

Թեմա`Բնական թվերի համեմատումը:

Աշխատանք գրքից` 146-151, 152, 154, 155, 156

23.09.2017թ.
Պարապմունք 11.

Հարցերի քննարկում:
Թեմա`Հաշիվ և թիվ:
Թվային թելադրություն:
Առավել բարձր միավոր են հավաքել` 
Նատալի, Աշոտ, Մանե, Անի, Արսեն:
Ակտիվ է եղել` Շահանե:
Առաջադրանք գրիքից` 135, 136, 139, 140, 142:

20.09.2017թ.
Պարապմունք 10.

Հարցերի քննարկում:

Թեմա`Հաշիվ և թիվ:
Դասարանում քննարկել ենք 117-124 համարները:
Աշխատանք գրքից, համար` 137, 138:



19.09.2017թ.
Պարապմունք 9.

Հարցերի քննարկում:
Բանավոր հաշվարկ:

Թեմա` Թվի ընթերցումը:

Աշխատանք գրքից, համար` 
100 ա, բ, գ, 101, 102, 103, 105, 106:

Oրվա գլուխկոտրուկը`
Տեղադրելով մաթ. գործողության նշաններ, ստացի'ր  ճիշտ հավասարություն`
                               33333=5



15.09.2017թ.
Պարապմունք 8.

Հարցերի քննարկում:
Բանավոր հաշվարկ,խաղ-մրցույթ, հաղթող` տղաների խումբ:
Թեմա` Թվի ընթերցումը:
Աշխատանք գրքից, համար` 92, 95,96,97,98,99,82:

(Գլուխկոտրուկ)
Աստղանիշերը փոխարինիր գործողության նշաններով այնպես, որ ստանաս հավասարություն`

5*5*5*5*5=55

Առաջադրանք -Լրացուցիչ

 Փորձի'ր համացանցից տեղեկություններ գտնել թվանշանների մասին:


14.09.2017թ.

Պարապմունք 6.
Հարցերի քննարկում:
Աշխատանք գրքից`72, 73, 74, 76, 77, 78,79

Դասարանում քննարկել ենք` 72, 73, 74, 77, 79:



13.09.2017թ.
Պարապմունք 5.

Թեմա` Կարգեր, Կարգային միավորներ
Մաթ. խաղի հաղթող` Արեգ
Առաջադրանքներ գրքից, համար` 69, 70, 71
Դասարանում գրել ենք` 61-67, 71 ա



12.09.2017թ.
Պարապմունք 4.

Բանավոր հաշվարկ:
Oրվա ակտիվ աշխատողներ` Մանե, Աշոտ
Օրվա ամենաուշադիր սովորողը` Լիա

Հարցերի քննարկում:
Առաջադրանք գրքից` 45,46,47,48,49,51:

Դասարանում գրել ենք` 45, 47, 48:

08.09.2017թ.
Պարապմունք 3.
Բանավոր հաշվարկ:

Հարցերի քննարկում:
Թեմա`  թվերի գրառումը: 
Աշխատանք գրքից, համար` 37, 38,39, 40, 41, 42, 44:




07.09.2017թ.
Պարապմունք 2.
Հարցերի քննարկում:
Բանավոր հաշվարկ, հաղթող` Գոմցյան Արսեն:
Թեմա` Բնական թիվ:
Աշխատանք գրքից`
13, 14,15,17,19:
Դասարանում կատարել ենք համար` 13,17, 19:


06.09.2017թ.
Պարապմունք 1.

Կրկնողություն:
Թեմա`   Թիվ, թվանշան, բնական թիվ:
Առաջադրանքներ դասագրքից, համար` 6, 7, 8, 9, 10: 

0 коммент.:

Отправить комментарий