воскресенье, 3 сентября 2017 г.

5-1-րդ դասարան

5-1 դասարան

Սիրելի սովորող, մաթեմատիկայի դասագրքի հղումը տե'ս այստեղ:

Սիրելիներս, շարունակում ենք աշխատել հեռավար: Հոկտեմբերի 12-13, 5-րդ դասարան:

Առաջադրանք 1:
Հաշվիր հարմար եղանակով`
90x 125 x 8=
91+4690 219=
(3408 +23)+77=

Առաջադրանք 2:
Հաշվիր այս երեք թվերի գումարը՝ 77, 5699, 1090:

Առաջադրանք 3:

Փակագծեր տեղադրիր այնպեսոր ստացվի ճիշտ հավասարություն՝

3000-20x10-29800=0

Առաջադրանք 4.

Երկու արտադրիչներից մեկը 15 էեթե  մյուսը մեծացնենք 10-ովինչքանով կմեծանա  արտադրյալը:

Առաջադրանք 5.
 Երեք գումարելիներից  յուրաքանչյուրը  մեծացրին 100-ովինչքանո՞վ  կմեծանա գումարը:

Առաջադրանք 6:

Աստղանիշերի փոխարեն գրիր բաց թողած թվանշանները՝
 Ա) *5  x  4=10*

Բ) 1*3  x 3=*2*

Առաջադրանք 7:

 Երկու թվերի արտադրյալը 0 էգումարը՝ 178: Գտիր այդ թվերը:

Առաջադրանք 8:

 Հրուշակագործը հինգ օրում պետք է թխեր 320 գաթաԱռաջին և երկրորդ օրը
 թխում էր օրական 70 գաթամնացած օրերը

 65-ական:
Հասցրեց արդյոք հրուշակագործը թխել գաթաները այդ ժամանակահատվածում:
Առաջադրաք 9:

Գիրքն ունի 1250 էջՆարեն կարդաց 250 էջ
Մնացած  էջերի քանակը  քանի՞ անգամ է
 շատ 
կարդացած էջերի քանակից:

Առաջադրանք 10:
Տեղադրելով թվաբանական գործողության նշաններըստացիր` 1000:


88888888=1000

11.10.2017թ.
Պարապմունք 19.


Հարցերի քննարկում:
Կրկնում ենք անցածը՝
Աշխատանք գրքից՝ 
267 ա, բ, գ, 268ա, բ, գ, 269, 270, 271, 272:


09.10.2017թ.
Պարապմունք 18.
Հարցերի քննարկում:
Թեմա՝ Բնական թվերի բազմապատկումը:
Առաջադրանք գրքից՝  247, 248, 255-259,262, 263
Լուծում ենք սեպտեմբեր ամսվա մաթ. ֆլեշմոբի  երրորդ խնդիրը՝

3.
Այգու երկարությունը 1052մ է, իսկ ծառերը պետք է տնկել այգու երկարությամբ ամեն 2 մետրը մեկ:Ամենաշատը քանի՞ ծառ կարելի է տնկել այգում:




05.10.2017թ.

Պարապմունք 17.

Հարցերի քննարկում:
Բանավոր հաշվարկ, հաղթողներ՝ Մարիա, Սուսաննա:
Լուծում ենք  մաթ. ֆլեշմոբի երկրորդ մակարդակի երկրորդ խնդիրը՝
Արամը և Մարատը պետք է տնկեն 21 ծառ: Արամը 5 օրում տնկում է 15 ծառ, իսկ Մարատը 5 օրում՝ 20 ծառ: Քանի՞ օրում կվերջացնեն, եթե աշխատեն միասին:

Առաջադրանքներ գրքից՝ 226, 237, 240,241,242,243:
Lրացուցիչ՝ 245

04.10.2017թ.

Հարցերի քննարկում:
Բանավոր հաշվարկ:


Թեմա՝ Գումարման տեղափոխական և զուգորդական օրենքները:
Աշխատանք գրքից՝ 217, 218, 220, 221, 225:
Լրացուցիչ՝ 235:


02.10.2017թ.
Հարցերի քննարկում:
Թեմա՝ Գումարման տեղափոխական և զուգորդական օրենքները:


Առաջադրաներ գրքից՝ 198, 199, 209, 210, 213, 214:

Լուծում ենք սեպտեմբեր ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրները`

Խնդիր 1.Առաջին մակարդակ՝

1. Լևոնն իր ընկերների հետ որոշեց արշավ գնալ: Նրանք որոշեցին, որ կարշավեն այս տարվա տասներորդ ամսվա 3-րդ կիրակի օրը: Որոշեք արշավի ամսաթիվը:
Խնդիր 1.Երկրորդ  մակարդակ՝
1. Երևանից մինչև Արայի գյուղ 45 կմ է: Մեքենայով հասնում ենք 30րոպեում, իսկ հեծանիվով 2 ժամում: Քանի՞ անգամ է մեքենայի արագությունը մեծ հեծանվորդի արագությունից :



29.09.2017թ.


Պարապմունք 14.
Թեմա՝ Մեկը և զրոն յուրահատուկ թվեր են:
Աշխատանք գրքից՝ 184ա, բ, գ: 185,186,188, 194, 195:



28.09.2017թ.
Պարապմունք 13.
Թեմայի ամփոփում: Աշխատանք գրքից՝ 157-168:

Ինքնաստուգում 1-ի արդյունքները:
Դավիթ Հ.   6
Սյուզաննա   7-
Սուսիկ    9-
Մարիա   9-
Միլենա  9-
Սվետլանա  9
Միհրան  8
Լալա 9
Սոնա  7-
Ռուբեն  8
Դավիթ Գ  8-.
Մարի   9
Զավեն  9
Օֆելյա  9
Լիլիթ    7
Գարիկ  8
Նարեկ  8-
Արա-լավ է
Անի -բացակա
Մանե -չի հանձնել




27.09.2017
Պարապմունք 12
Ինքնաստուգում1.

Տեղեկացնում եմ, որ այսօր՝ սեպտեմբերի 27-ին, ժամը՝ 19:00-ին, ամսվա վերջին չորեքշաբթին է, և մաթեմատիկայից հերթական ֆլեշմոբի օրը: Մասնակցության համար սահմանված ժամին խնդրում եմ այցելել mskh.am կամ emath.mskh.am կայքեր, ընտրել համապատասխան մակարդակը և գտնել ներկայացված խնդիրների ճիշտ պատասխանները: 


Հաճելի ուսումնական ժամանց...


25.09.2017
Պարապմունք 11.
Հարցերի քննարկում:

Թեմա`Բնական թվերի համեմատումը:
Աշխատանք գրքից` 146-151, 152, 154, 155, 156

22.09.2017թ.
Պարապմունք 10.

Հարցերի քննարկում:

Թեմա`Հաշիվ և թիվ:
Դասարանում քննարկել ենք 117-124 համարները:

Աշխատանք գրքից, համար` 137, 138:


20.09.2017թ.
Պարապմունք 9.
Ակտիվ սովորող`Նարե

Հարցերի քննարկում:
Բանավոր հաշվարկ:

Թեմա` Թվի ընթերցումը:

Աշխատանք գրքից, համար` 
100 ա, բ, գ, 101, 102, 103, 105, 106:


Oրվա գլուխկոտրուկը`
Տեղադրելով մաթ. գործողության նշաններ, ստացի'ր  ճիշտ հավասարություն`
                               33333=5


15.09.2017թ.
Պարապմունք 8.

Հարցերի քննարկում:
Բանավոր հաշվարկ,խաղ-մրցույթ
Թեմա` Թվի ընթերցումը:
Այն սովորողները, ովքեր բացակայել են, կարդան էջ`17:
Աշխատանք գրքից, համար` 92բանավոր, 95,96,97,98,99,82:

(Գլուխկոտրուկ)
Աստղանիշերը փոխարինիր գործողության նշաններով այնպես, որ ստանաս հավասարություն`

5*5*5*5*5=55

Առաջադրանք -Լրացուցիչ

 Փորձի'ր համացանցից տեղեկություններ գտնել թվանշանների մասին:

14.09.2017թ.

Պարապմունք 7.
Հարցերի քննարկում:
Աշխատանք գրքից`72, 73, 74, 76, 77, 78,79
Դասարանում քննարկել ենք` 72, 73, 74, 77, 79:

13.09.2017թ.
Պարապմունք 6.

Թեմա` Կարգեր, Կարգային միավորներ

Առաջադրանքներ գրքից, համար` 69, 70, 71

Դասարանում գրել ենք` 61-67, 70 ա, 71 ա

11.09.2017թ.
Պարապմունք 5.


Բանավոր հաշվարկ:
Oրվա ակտիվ աշխատողներ` Նարե, Լիլիթ
Հարցերի քննարկում:
Առաջադրանք գրքից` 45,46,47,48,49,51:
Դասարանում գրել ենք` 45, 47, 48:


08.09.2017թ.
Պարապմունք 4.
Բանավոր հաշվարկ, խաղի հաղթողներ` Գարիկ, Միհրան

Հարցերի քննարկում:
Թեմա`  թվերի գրառումը: 

Աշխատանք գրքից, համար` 37, 38,39, 40, 41, 42, 44:



07.09.2017թ.
Պարապմունք 3.
Հարցերի քննարկում:

Թեմա` թիվ, թվանշան, բնական թիվ:

Բանավոր հաշվարկ:
Առաջադրանքներ գրքից, համար` 20,21,22,26,27, 16:
Դասարանում կատարել ենք հետևյալ  համարի առաջադրանքները` 21,22,26:


06.09.2017թ.
Պարապմունք 2.

Հարցերի քննարկում:
Թեմա` թիվ, թվանշան, բնական թիվ:
Առաջադրանքներ  գրքից, համար` 14, 15,17, 18, 19:
Դասարանում կատարել ենք հետևյալ  համարի առաջադրանքները` 17, 19:


04.09.2017թ.
Պարապմունք 1.

Կրկնողություն:
Թեմա`   Թիվ, թվանշան, բնական թիվ:

Առաջադրանքներ դասագրքից`
 Համար` 8, 9, 10,13:



0 коммент.:

Отправить комментарий