среда, 8 июня 2016 г.

Մայիսյան Ֆլեշմոբի խնդիրների լուծումները

Մինչև երրորդ դասարան
2016-մայիս ամսվա ֆլեշմոբի խնդիրների լուծումները

1.    Մեծ խորանարդի յուրաքանչյուր շարքում կար 9 խորանարդ, ընդհանուր՝ 27 հատ:
Առաջին շարքից հանել են՝ 3 հատ, երկրորդից՝ 6, երրորդից 8 հատ:
Կստանանք՝ 3+6+8=17 հատ:

2.    100-10=90/սովորող /
75+83-90=68


3.     Առաջին տնակի համար անհրաժեշտ է 6 փայտիկ, իսկ հաջորդների համար՝ մեկով քիչ...
6, 5,5,5,5,5,5,5,5,5
9x5+6=51

4.Այս պայմանը  ձևափոխենք
Լուսինեն Գայանեից 2վ շուտ հասավ վերջնագիծ, իսկ Գայանեն Անահիտից՝ 1վ ուշ:
Լուսինեն Գայանեից  2վ շուտ հասավ վերջնագիծ,իսկ Անահիտը Գայանեից՝ 1 վայրկյան շուտ:Այստեղից երևում է, որ ամենաշուտ հասել է Լուսինեն:

5.Պայմանից երևում է , որ երկու խնձորը հավասար է է խնձոր+ 1 տանձ հետևաբար Հավասար են:


6.Շրջանավարտները՝ Գուրգենը, Դավիթը և Սուրենը, շախմատ էին խաղում։ Նրանցից յուրաքանչյուրը 2 պարտիա խաղաց: Ընդամենը քանի՞ պարտիա խաղացին տղաները:
Հաշվենք այս երեք անուններով հնարավոր զույգերի քանակը՝
Գ. Դ
Գ Ս
Ս Դ
Անվան կրկողության քանակից  երևում է, որ յուրաքանչյուրը երկու պարտիա է խաղացել, իսկ ընդհանուր է եղել է 3 պարտիա խաղ:

Երեք պարտիա

 7.      12 օր

8.
17, 26, 35, 44, 53, 62, 71, 80-8 հատ:

9.
Արմեն
Երկուշաբթի-սուտ է խոսում
Երեքշաբթի- սուտ է խոսում
Չորեքշաբթի-սուտ է խոսում
Հինգշաբթի-ճիշտ
Ուրբաթ-ճիշտ
Շաբաթ-ճիշտ
Կիրակի-ճիշտ

Գուրգեն

Երկուշաբթի-ճիշտ
 Երեքշաբթի-ճիշտ
Չորեքշաբթի-ճիշտ
Հինգշաբթի-սուտ է խոսում
Ուրբաթ-սուտ է խոսում
Շաբաթ-սուտ է խոսում
Կիրակի -ճիշտ

Հինգշաբթի օրը

       10.240էջը 120 թերթն էհետևաբար՝ 120:60=2սմ



2016-մայիս ամսվա ֆլեշմոբի խնդիրների լուծումները
4-5 րդ դասարան


4-5-րդ դասարան/ Մայիս/

1.     2016 տարեթիվը գրվում է 2, 0, 1, 6, թվանշաններով: Քանի՞ տարի հետո է լինելու հաջորդ տարեթիվը, որը նույնպես կգրվի միայն այդ չորս թվանշաններով` 2, 0, 1, 6 :

Լուծում:

2016 տարեթվին  հաջորդող ամենամոտ տարեթիվը կազմված այդ  4 թվանշաններով կլինի՝ 2061 թ-ը:
2061-2016=45
Պատասխան՝ 45 տարի:

2.     Միքայելը հոր հետ գնաց հրաձգարան: Նրանք պայմանավորվեցին, որ Միքայելը կրակում է 5 անգամ, բայց ամեն անգամ դիպուկ կրակելու դեպքում լրացուցիչ երկու կրակոցի հնարավորություն է ստանում: Այդ օրը Միքայելը կրակեց 23 անգամ: Քանի՞ դիպուկ կրակոց կատարեց Միքայելը:

Լուծում:

Միքայելը կատարեց 5կրակոց, ենթադրենք 5-Ն էլ դիպուկ էր, կստացանք՝ 15 կրակոց:
23-15=8
8:2=4
4-դիպուկ կրակոց վերջում, 5 դիպուկ կրակոց ՝սկզբում, ընդհանուր՝ 9 դիպուկ կրակոց:

Պատասխան՝ 9կրակոց:

3.
Կարենը թղթից երկու շրջան կտրեց և նրանց յուրաքանչյուր կողմին մի թիվ գրեց: Նկարում պատկերված դեպքում երևացող թվերի գումարը 20 է: Հայտնի է, որ Կարենը կարող է թղթերն այնպես շրջել, որ երևացող թվերի գումարը լինի 18, 19, 20 և 21: Պարզեք, թե ի՛նչ թվեր են գրված թղթերի հակառակ երեսներին:
Լուծում:

Նշված գումարներից հնարավոր ամենափոքր դեպքը 18-ն է։
 Բնականաբար, դրա կազմելուն մասնակցելու են երկու թղթերի ամենափոքր թվերը։ Կա երկու դեպք՝ կա՛մ երկուսն էլ 9-ի են հավասար, կա՛մ՝ մեկը մեծ է 9-ից, մյուսը՝ փոքր։ Սակայն երկրորդ դեպքում գոյություն կունենար 18-ից ավելի փոքր թիվ, ինչն անհնար է, հետևաբար՝ թվերից ևս մեկը 9 է։ Քանի որ 9-երից մեկը աջինի վրա է, ապա ձախինի վրա ևս պետք է 9 լինի։
Այսինքն `
Առաջին թիվ- մի կողմ՝ 11, մյուս կողմը՝9
Երկրորդ թիվ- մի կողմ` 9,
մյուս կողմը գտնելու համար  նայենք  մնացած հնարավոր տարբերակներին՝  19, 20, 21:
21 Կստանանք, եթե 11+10:
Հետևաբար մյուս կողմ էլ կլինի 10:
Պատասխան՝ 10, 9:

Երկորդ դեպք:
11, 9-հակառակ կողմերում՝ 12, 7:



4.
Աղջիկն իր անվան յուրաքանչյուր տառը փոխարինեց այբուբենում այդ տառի համարով: Արդյունքում ստացվեց 28346122: Գտեք աղջկա անունը:
Լուծում:


28-Ռ
34-ու
6-զ
1-ա
22-ն
 Պատասխան՝ Ռուզան

5. Տղան հինգշաբթի և ուրբաթ օրերը միշտ ճիշտ է խոսում, իսկ երեքշաբթի օրը միշտ ստում է։ Մի անգամ նրան յոթ օր անընդմեջ հարցրել են իր անունը։ Առաջին վեց օրը նա տվել է հետևյալ պատասխանները՝ Արամ, Վարդան, Արամ, Վարդան, Պետրոս, Վարդան։ Ի՞նչ պատասխանեց նա յոթերորդ օրը։
Լուծում:

Տղան հինգշաբթի և ուրբաթ օրերը միշտ ճիշտ է խոսում, իսկ այդ օրերը շաբաթվա հաջորդական օրեր են, նայելով նշված անունները նկատում ենք, որ ոչ մի անուն իրար ետևից չի կրկնվում:
Այսինք՝ կա՛մ սկզբում Արամ պետք էլինի, կա՛մ վերջում Վարդան:
Առաջին դեպք՝ Արամ, Արամ, Վարդան, Արամ, Վարդան, Պետրոս, Վարդան:
Երկրոր դեպք՝ Արամ, Վարդան, Արամ, Վարդան, Պետրոս, Վարդան,Վարդան:
Երկրորդ դեպքում ստացանք, որ երեքշաբթի Վարդան է ասում, իսկ այդ օրը նրա սուտ ասելու օրն էր, հետևաբար՝ անունը Վարդան չէ, Արամ է:
Պատասխան՝ Արամ:


 6. Քանի՞ եռանիշ թիվ կա, որոնք գրվում են 0, 1, 5 թվանշաններով, և գրության մեջ կրկնվող թվանշաններ չկան:
Լուծում:

150, 105, 501, 510:
Պատասխան՝ 4 հատ:

7. Տուփում կապույտ, կարմիր և կանաչ մատիտներ կան՝ ընդամենը 20 հատ: Կապույտ մատիտները 6 անգամ շատ են կանաչներից: Կարմիր մատիտները ավելի քիչ են, քան կապույտները: Տուփում քանի՞ կարմիր մատիտ կա:

Ունենք երեք գույնի մատիտներ՝ կարմիր, կապույտ, կանաչ:
Ենթադրենք կանաչը մեկ հատ է, ըստ պայմանի կապույտները կլինեն՝ 6 հատ, հետևաբար՝  կարմիրները 
20-6-1=13 հատ:
Ստացանք, որ կարմինրեը ավելի շատ են, քան կապույտները, որը հակասում է խնդրի պայմանին:
Այսինքն ՝ կանաչը 2հատ է:
Կապույտ՝ 12
Կարմմիրը՝ 20-12-2=6hատ
Պատասխան՝ 6:   


8. Աղյուսակի վանդակներում թվերն այնպես են գրված, որ յուրաքանչյուր տողում, սյունում և անկյունագծում գրված թվերի գումարը նույնն է: Ի՞նչ թիվ է գրված երկրորդ տողի երրորդ վանդակում:
Լուծում:

Աղյուսակից երևում է, որ յուրաքանչյուր տողի կամ սյունի գումարը պետք էլինի՝ 18:Լրացնելով դատարկ վանդակները, կստանանք՝
7, 9, 2
1, 6, 11
10, 3, 5
Պատասխան՝ 11:



9. Նարնջով լիքը արկղի զանգվածը 35 կգ է: Երբ նարնջի կեսը վաճառեցին, արկղը մնացած նարիջների հետ 21կգ էր: Որքա՞ն էր դատարկ արկղի զանգվածը:
 Լուծում:


35-21=14 կգ/վաճառված նարինջ/
14x2=28կգ/ նարինջ/
35-28=7կգ/ամանաի զանգված/
Պատասխան՝ 7 Կգ:


10. Քանի՞ բնական թիվ կա, որը իր միավորից մեծ է 6 անգամ:

Լուծում:
Որոնելի թիվը երկնիշ է և բազմապատիկ է 6-ին`

12և2
24և4
36և6
48 և8

Պատասխան՝ չորս հատ:




1.     

0 коммент.:

Отправка комментария