среда, 20 июля 2016 г.

Մաթեմատիկական ֆլեշմոբի հունիս ամսվա վերլուծությունը

Օգնեց վերլուծել՝
Արղության Գոհար
 Նոր դպրոց
 5-1 դասարան








Հունիսյան    ֆլեշմոբին    մասնակցել  է    23  սովորող.

·        8 սովորող մինչև երրորդ դասարան
·        14  սովորող   4-5 –րդ  դասարան
·        1     սովորող  6-8 –րդ  դսարան
·        0   սովորող    9-12 –րդ դասարան

որից    2-ը այլ դպրոցի  սովորողներ են:



Մասնակիցների ընդհանուր թիվը ըստ դպրոցների՝

Նոր դպրոց`            16 սովորող
Դպրոց պարտեզ՝    4 սովորող
Հիմնական՝              0 սովորող
Գեղարվեստ ՝          0 սովորող
Միջին դպրոց`        1 սովորող
Ավագ դպրոց`          0 սովորող
Այլ դպրոցներ՝          2 սովորող












Հունսիյան  ֆլեշմոբի մասնակիցների թիվը ըստ տարիքային խմբերի՝

Դպրոց
Մինչև 3-րդ դաս.
Մասնակիցների թիվը
4-5-րդ   դաս.
Մասնակիցների թիվը
Նոր դպրոց
3
13
Գեղարվեստ
0
0
Հիմնական
0
0
Դպրոց պարտեզ
Այլ  դպրոց
3
2
1


Միջին դպրոց/այլք
1 /0
Ավագ դպրոց/այլք
0 / 0




Մինչև  երրորդ դասարան  առավելագույն   միավոր(8,9,10)  հավաքած սովորողների   ցուցակը ըստ դպրոցների`

Մանե
Ստեփանյան
 3-րդ դասարան,
Դիլիջանի կենտրոնական դպրոց
10
Արտաշես
Մեջլումյան
2-րդ դասարան
բ-4 դպրոց
Գոռ
Խաչատրյան
2-րդ դասարան
Նոր դպրոց
8
Պետրոս
Մզիկյան
2-րդ դասարան
բ-4 դպրոց
10







            4-5 –րդ դասարանի առավելագույն(8,9, 10)   միավոր հավաքած սովորողների   ցուցակը ըստ դպրոցների`






Հայկ
Չագոյան
4-րդ
Նոր դպրոց
8
Գարիկ
Բարխուդարյան
4-րդ
Նոր դպրոց
9
Մերի
Թոռումյան
4-րդ
Նոր դպրոց
9
Կարինե
Գոմցյան
4-րդ
Նոր դպրոց
9




6-8 –րդ դասարանի –մասնակցել է 1սովորող

9-12-րդ դասարան-ոչ մի սովորող չի մասնակցել:



Մինչև 3-րդ դասարան.

Յուրաքանչյուր առաջադրանքից քանի՞ սովորող է ճիշտ լուծել
                                         

Առաջադրանքի համարը
Ճիշտ են լուծել
/Սովորող/
1
8
2
3
3
6
4
2
5
7
6
5
7
5
8
8
9
8
10
8

Այս տարիքային խմբի համար, ամենաբարդ խնդիրը եղել է չորրորդ  խնդիրը՝ 

        4.Հայերեն տառերը երբեմն օգտագործում են թվեր գրելու համար: Յուրաքանչյուր տառ ունի իր թվային արժեքը (տե՛ս փետրվարյան ֆլեշմոբի 7-րդ խնդիրը): Գայանեի ծածկագրած բառերը ինքներդ ծածկագրեք՝ օգտագործելով տառերի թվային արժեքները:


4-5-րդ դասարան.

Յուրաքանչյուր առաջադրանքից քանի՞ սովորող է ճիշտ լուծել



Առաջադրանքի համարը
Ճիշտ են լուծել
/Սովորող/
1
8
2
10
3
9
4
13
5
3
6
10
7
11
8
10
9
7
10
2

Այս տարիքային խմբի սովորողները դժվարացել են լուծել տասերորդ խնդիրը՝

10.Շրջանագծի վրա մի քանի կետ նշեցին և յուրաքանչյուր զույգը միացնող հատված գծեցին: Ստացվեց 10 հատված: Քանի՞ կետ էին նշել շրջանագծի վրա:


Սիրելի սովորողներ, մաթեմատիկական ֆլեշմոբի հունիս  ամսվա  խնդիրները կարող ես տեսնել  .  «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի մաթեմատիկայի, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների, շախմատի ուսումնական կենտրոնի էջում:








0 коммент.:

Отправка комментария