Մայիս ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի վերլուծությունը:
Մայիս ամսին մասնակցել է 55 սովորող:
·
Առաջին
մակարդակ-23 սովորող
·
Երկրորդ
մակարդակ –17 սովորող
·
Երրորդ
մակարդակ -11 սովորող
·
Չորրորդ
մակարդակ-4 սովորող
Սովորողների մասնակցության թիվը ըստ դպրոցների`
·
Արևելյան դպրոց - 11 սովորող
·
Արևմտյան
դպրոց - 6 սովորող
·
Հյուսիսային
դպրոց - 3 սովորող
·
Հարավային
դպրոց -12 սովորող
·
Միջին
դպրոց - 6 սովորող
·
Ավագ
դպրոց - 2 սովորող
·
Այլ
դպրոցներ -15 սովորող
Դպրոց
|
Առաջին
մակարդակ
|
Երկրորդ
մակարդակ
|
Երրորդ
մակարդակ
|
Չորրորդ
մակարդակ
|
Արևելյան
|
6
|
6
|
0
|
0
|
Արևմտյան
|
7
|
0
|
0
|
0
|
Հարավային
|
5
|
6
|
1
|
0
|
Հյուսիսային
|
2
|
0
|
0
|
0
|
Միջին
|
0
|
2
|
5
|
0
|
Ավագ
|
0
|
0
|
1
|
1
|
Այլ
դպրոց
|
3
|
3
|
4
|
3
|
|
|
|
|
|
Առաջին մակարդակի խնդիրներից ճիշտ են լուծել`
Հարցի համարը
|
Ճիշտ պատասխանների քանակը
|
1
|
21
|
2
|
13
|
3
|
22
|
4
|
22
|
5
|
4
|
6
|
17
|
7
|
14
|
8
|
19
|
9
|
17
|
10
|
1
|
Այս մակարդակի խնդիրենրից ամենաբարդը համարվել է 10-րդ խնդիրը:
Օգտագործելով որոնողական ծրագիր (օրինակ՝ http://22dx.ru/online/karta-vy-sot/) գտեք, թե Զանգուն ի՞նչ անկում է ունենում Սևանա լճից մինչև Երևանյան լիճ:
Երկրորդ մակարդակի խնդիրներից ճիշտ են լուծել`
Հարցի համարը
|
Ճիշտ պատասխանների քանակը
|
1
|
14
|
2
|
6
|
3
|
7
|
4
|
8
|
5
|
0
|
6
|
12
|
7
|
7
|
8
|
0
|
9
|
2
|
10
|
5
|
Երկրորդ մակարդակի խնդիրներից չեն կարողացել լուծել 8-րդ և 5-րդ խնդիրները`
5.Միևնույն տառերը փոխարինիր միևնույն թվանշաններով այնպես, որ ստացվի ճիշտ հավասարություն:Գրիր գարուն բառի թվանշանները`
ԱՄԱՌ+ՁՄԵՌ+ԳԱՐՈՒՆ=ԱՄԱՌ
Պատասխան
3035+3824+7065=13924
2925+2408+6975=12308
Պատասխան` 13924, 12308
8.Սյուզին օգտագործելով իրարից տարբեր թվանշաններ կազմեց հավասարություն: Գտիր 3 գումարելիները, եթե բոլորը պարզ թվեր են (թիվը կոչվում է պարզ, եթե այն ունի իրարից տարբեր միայն երկու բաժանարար):
** +9* + **=*0*
Լուծում:
Նկատենք որ ձախ մասում գրված թվերի գումարը 300-ից փոքր է:Քանի որ գումարելիները պարզ թվեր են, պետք է վերջանան 1, 3, 9, 7 ով թվանշաններով:
Ենթադրենք երկրորդ գումարելին 97 է, այս դեպքում գումարը կլինի 201, այսինքն առաջին և երրորդ թվերի գումարը 104 է: Դիտարկելով բոլոր հնարավոր դեպքերը կստանանք ` 43, 61, 97:
Պատասխան` 43, 97, 61:
Երրորդ մակարդակի խնդիրներից ճիշտ են լուծել`
Հարցի համարը
|
Ճիշտ պատասխանների քանակը
|
1
|
5
|
2
|
7
|
3
|
1
|
4
|
9
|
5
|
2
|
6
|
8
|
7
|
6
|
8
|
9
|
9
|
9
|
10
|
4
|
Այս մակարդակի խնդիրներից ամենաբարդը համարվել է երրորդ խնդիրը`
Խնդիր 3: Հաշվել հետևյալ
թվի տված մնացորդը 5-ի վրա
բաժանելիս
15x12-1500+11x25+145x45-111
Լուծում
Մնացորդը 5-ի վրա բաժանելիս կստացվի 1,քանի որ առաջին 4 գումարելիները առանց մնացորդի են բաժանվում 5-ի:
Պատասխան՝ 1
Չորրորդ մակարդակի խնդիրներից ճիշտ են լուծել`
Հարցի համարը
|
Ճիշտ պատասխանների քանակը
|
1
|
4
|
2
|
4
|
3
|
3
|
4
|
1
|
5
|
2
|
6
|
0
|
7
|
4
|
8
|
3
|
9
|
4
|
10
|
0
|
Այս մակարդակի խնդիրներից 6-րդ և 10-րդ խնդիրները չեն կարողացել լուծել`
Խնդիր`
6.
Համբարձման տոնին վիճակի ավանդույթն անցկացրեցին հարևան բակում
և սափորի մեջ լցրեցին
5 տխուր և 10 ուրախ բարեմաղթանքներ։ Քանի որ մասնակիցների թիվը մեծ էր, որոշվել էր հաջորդաբար
8 անգամ դուրս բերել մեկ բարեմաղթանք, ապա վերադարձնել սափորը մինչև մյուս վիճակի դուրս
բերումը։ Ի՞նչքան է հավանականություն, որ դուրս է եկել 2-ը՝ տխուր, իսկ 6-ը ուրախ բարեմաղթանքներ։
Լուծում:
Քանի որ բարեմաղթանքները վերադարձվում են սափոր նախքան սափորից հաջորդ բարեմաղթանքի
դուրս բերումը, ապա յուրաքանչյուր փորձը կատարվում է միևնույն պայմաններում, և հետևաբար
հավանականությունը , որ դուրս կգա πտխուր կամ ուրախ բարեմաղթանք նույնն է յուրաքանչյուրի փորձի համար /անկախ փորձեր են/։ Տխուր բարեմաղթանք հանելու հավանականությունը ⅓
է, իսկ ուրախինը՝ ⅔
։ Հետևաբար 8 անկախ փորձերում 2-ը՝ տխուր, իսկ 6-ը ուրախ բարեմաղթանքներ հանելու հավանականությունը կլինի՝
P=8!(8-2)! 2!x(13)2x(23)6= 0,273։
Խնդիր 10.
1.
Ֆուտբոլասերը որոշել է սահմանել ռեկորդ
և նվիրել սիրելի թիմին։ Կանոնները չկրկնվող են․ գնդակին պետք է հարվածել չխախտելով նախապես դասավորած շարքը։
Գնդակները շարված են ՝ սկսած 11 մետրանոց տուգանային հրապարակից, հետևյալ
հաջորդականությամբ՝ 1-ին շարքում 1գնդակ է, 2-րդում՝ 2 գնդակ, 3-րդում՝ 3 և
այդպես շարունակ։ Ընդհանուր գնդակների քանակը 231 է։
Հաշվի՛ր դարպասից ամեաքիչը ինչ հեռավորությունից Ֆուտբոլասերը պետք է հարվածի
վերջին շարքի գնդակին, եթե շարքերի միջև հեռավորությունը 1մ է, իսկ գնդակի
տրամագիծը՝ 22սմ։
Lուծում`
Հաշվենք շարքերի քանակը՝
n (n+1)2=231
n2+n-462=0
n1=21
n2=-22(շարքերի թիվը չի կարող բացասական լինել)
Սովորողների ցուցաբերած արդյունքները ըստ դպրոցների:
Առաջին մակարդակ
Արելյան դպրոց
1. Անի Թորոսյան Արևելյան Դպրոց 2-րդ դասարան Միավոր 7
2.
Մարի Անանյան Արևելյան
- դպրոց պարտեզ 2-րդ դասարան Միավոր 7
3.
Լեո Աղաբեկյան Արևելյան Դպրոց
2-րդ դասարան Միավոր 3
4.
Էլեն Պողոսյան Արևելյան դպրոց 3-րդ դասարան Միավոր 6
5. Առնակ Վերմիշյան Արևելյան Դպրոց 1-ին դասարան
Միավոր 7
6.
Էրիկ Աղախանյան
Արևելյան Դպրոց 3-րդ դասարան Միավոր 8
Գյումրու թիվ 45 դպրոց
1. Աննա
Հովհաննիսյան Գյումրու թիվ 45 10-րդ դասարան Միավոր 7
2. Ավիկ
Մարգարյան Գյումրու թիվ 45
10-րդ դասարան Միավոր 5
3.
Թամարա Գասպարյան Գյումրու թիվ 45 10-րդ դասարան Միավոր 7
Արևմտյան դպրոց
1.
Նորայր Գևորգյան Բ-4 2-րդ դասարան Միավոր 6
2.
Սևադա Սարգսյան Արևմտյան դպրոց 3-րդ դասարան Միավոր 9
3.
4.
Տիգրան Մարջանյան Արևմտյան դպրոց 4-րդ դասարան Միավոր 6
5.
Սեդա Ստեփանյան Արևմտյան դպրոց 3-րդ դասարան Միավոր 4
6.
Մարիամ Արշակյան Արևմտյան դպրոց 3-րդ դասարան Միավոր 2
7.
Նարե Կարապետյան Արևմտյան դպրոց 3-րդ դասարան Միավոր 7
8.
Մարիա Քոչարյան Արևմտյան դպրոց 3-րդ դասարան Միավոր 8
Հարավային դպրոց
·
Մանսակից
սովորողները ըստ դպրոցների
Անահիտ Վերմիշյան
Հարավային դպրոց 4-րդ դասարան Միավոր 7
·
Գոհար Բարսեղյան
Հարավային դպրոց 3-րդ դասարան Միավոր 8
·
Գոռ Պետրոսյան
Հարավային դպրոց 1-ին դասարան Միավոր 8
·
Սամվել Պետրոսյան
Հարավային դպրոց 2-րդ դասարան Միավոր 8
·
Մանե Հովհաննիսյան
Հարավային դպրոց 3-րդ դասարան Միավոր 7
Հյուսիսային դպրոց
1. Ջուլիետա
Փաշիկյան Հյուսիսային դպրոց 4-րդ դասարան Միավոր 6
2. Կարեն
Ասլանյան Հյուսիսային դպրոց 1-ին դասարան Միավոր 8
Երկրորդ
մականդակ
Արևելյան դպրոց
1. Արթենի Ջանիկյան Արևելյան դպրոց 5-րդ դասարան Միավոր 2
2. Վաչե Թաթոյան Արևելյան դպրոց 5-րդ դասարան Միավոր 6
3. Գագիկ Մարտիրոսյան Արևելյան դպրոց 5-րդ դասարան Միավոր 1
4. Ալինա Արզումանյան Արևելյան դպրոց 5-րդ դասարան Միավոր 3
Գյումրու N45 դպրոց
1. Աննա Հովհաննիսյան Գյումրու N45 դպրոց 10-րդ դասարան Միավոր 4
2. Վահե Մկոյան Գյումրու N45 դպրոց 9-րդ դասարան Միավոր 5
3. Թամարա Գասպարյան Գյումրու N45 դպրոց 10-րդ դասարան Միավոր 4
131 թիվ դպրոց
1. Գևորգ Աջաջյան 131 թիվ դպրոց 5-րդ դասարան Միավոր 1
Հիմնական դպրոց
2. Արամե Սաֆարյան Հիմնական դպրոց 4-րդ դասարան Միավոր 3
3. Արևիկ Արզումանյան Հիմնական դպրոց 5-րդ դասարան Միավոր 5
Սոլակի միջնակարգ դպրոց
1. Վահե Սիմոնյան Սոլակի միջնակարգ դպրոց 10-րդ դասարան Միավոր 3
Հարավային դպրոց
2. Սաթինե Սաֆարյան Հարավային դպրոց 5-րդ դասարան Միավոր 3
3. Լյուբով Բաբայան Հարավային դպրոց 5-րդ դասարան Միավոր 8
4. Սերգեյ Մանուկյան Հարավային դպրոց 5-րդ դասարան Միավոր 3
Միջին դպրոց
1. Գարիկ Բարխուդարյան Միջին դպրոց 6-րդ դասարան Միավոր 4
2. Ռոզա Խաչատրյան
Միջին դպրոց 6-րդ դասարան Միավոր 2
Երրորդ մակարդակ
Միջին դպրոց
1. Գոռ Բարխուդարյան Միջին դպրոց 7-րդ դասարան Միավոր 8
2. Տիգրան Սերոբյան Միջին դպրոց 8-րդ դասարան Միավոր 8
3. Արսեն Դանղյան Միջին դպրոց 6-րդ դասարան Միավոր 8
4. Գոռ Աղաբեկյան Միջին դպրոց 6-րդ դասարան Միավոր 6
5. Տիգրան Արզումանյան Միջին դպրոց 7-րդ դասարան Միավոր 8
Համար 4 դպրոց
·
Շուշանիկ Բարսեղյան Համար 4 դպրոց
12-րդ դասարան Միավոր 6
Ավագ դպրոց
·
Տիգրան Դանիելյան Ավագ դպրոց 10-րդ դասարան Միավոր 4
Հիմնական դպրոց
·
Արարատ Ոսկանյան
Հիմնական դպրոց
4-րդ դասարան Միավոր 1
Սոլակի միջնակարգ
·
Վահե Սիմոնյան Սոլակի միջնակարգ 10-րդ դասարան Միավոր 6
Գյումրիի թիվ 45
1. Աննա Հովհաննիսյան Գյումրիի թիվ 45 10-րդ դասարան Միավոր 2
2. Թամարա Գասպարյան Գյումրիի թիվ 45 10-րդ դասարան Միավոր 3
Չորրորդ մակարդակ
Գյումրիի թիվ 45
·
Աննա Հովհաննիսյան Գյումրիի թիվ 45 10-րդ դասարան Միավոր 5
Համար 4 դպրոց
·
Շուշանիկ Բարսեղյան
համար 4 դպրոց 12-րդ դասարան Միավոր 6
Ավագ դպրոց
·
Գրիգոր Հովհաննիսյան
Ավագ դպրոց 9-րդ դասարան Միավոր 7
Սոլակի միջնակարգ դպրոց
·
Վահե Սիմոնյան Սոլակի միջնակարգ դպրոց 10-րդ դասարան Միավոր 7