понедельник, 18 марта 2019 г.

7-4 դասարան

Սիրելի սովորող, ներբեռնիր հանրահաշվի
   դասագիրքը
և երկրաչափության դասագիրքը՝ 

Փորձում ենք լուծել այս գլուխկոտրուկները



Ամփոփիչ աշխատանքի արդյունքները՝


  1.  Անահիտ Մկրտչյան
  2. Լիրա Խաչատրյան-8
  3. Մարիա Ավետիսյան-9
  4. Աննա Հարությունյան
  5. Նանե Մոմչյան
  6. Նազենի Սանոյան 8
  7.  Էդգար Ղազարյան 9
  8. Մարկ Սիմոնյան 8
  9. Մարկ Ներսեսյան-7
  10. Արսեն Մելքումյան-8
  11. Արմեն Մարտիրոսյան-6
  12. Աշոտ Բադեյան
  13. Ալեն Ռավոյան
  14. Նարեկ Հակոբյան
  15. Հայկ Պետրոսյան
  16. Արմեն Աղաջանյան 
  17.  Գոռ Կնյազյան-7
  18. Նունե Հովհաննիսյան չի հանձնել
  19. Վահե Մուսայելյան բ
  20. Սերգեյ Ալեքսանյան
  21. Տիգրան Մարգարյան 7
  22. Հայկ Մարգարյան-9
  23. Արամ Մանասյան 7

20.05.2019թ.
Հարցերի քննարկում:
Սիրելիներս, վաղը գրելու ենք հանրահաշվից ինքնաստուգում, խնդրում եմ պատրաստվեք:
Կրկնում ենք՝
համարներ՝ 517, 519, 521, 607, 604
կատարում ենք միայն ա/բ/

17.02.2019թ.
Դաս 24./Երկրաչափություն/
Հարցերի քննարկում
Աշխատանք Աղեկյանի գրքից՝ 183-190, 203, 204, 205:
Ինքնաստուգման արդյունքները՝
  1.  Անահիտ Մկրտչյան-բ, լրացնել
  2. Լիրա Խաչատրյան    9-
  3. Մարիա Ավետիսյան   9-
  4. Աննա Հարությունյան   9-
  5. Նանե Մոմչյան  բ
  6. Նազենի Սանոյան  9
  7.  Էդգար Ղազարյան    9
  8. Մարկ Սիմոնյան    չի գրել
  9. Մարկ Ներսեսյան  չի գրել
  10. Արսեն Մելքումյան  
  11. Արմեն Մարտիրոսյան  6/0
  12. Աշոտ Բադեյան   5/?
  13. Ալեն Ռավոյան  չի գրել
  14. Նարեկ Հակոբյան բ
  15. Հայկ Պետրոսյան  չի  գրել
  16. Արմեն Աղաջանյան չի գրել
  17.  Գոռ Կնյազյան   7
  18. Նունե Հովհաննիսյան   9-
  19. Վահե Մուսայելյան  8/0
  20. Սերգեյ Ալեքսանյան  4
  21. Տիգրան Մարգարյան  7/?
  22. Հայկ Մարգարյան  9
  23. Արամ Մանասյան  7/0

15.05.2019թ.
Դաս 23.
Ինքնաստուգում/ երկրաչափություն/:


14.05.2019թ.
Դաս.  22
Հարցերի քննարկում:
Թեմա՝  Գծային ֆունկցիան և նրա գրաֆիկը:
Առաջադրանք գրքից՝  481, 485, 488, 489,498, 499:

13.05.2019թ.
Դաս.  22
Խաղ-մրցույթի հաղթողներ
Մարիա, Մարկ Ս.,  Արմեն Մ.
  
Հարցերի քննարկում:
Թեմա՝  Գծային ֆունկցիան և նրա գրաֆիկը:
Առաջադրանք գրքից՝ 474, 480:

08.05.2019թ.

Դաս.  21/Երկրաչափություն/
Աշխատանք Աղեկյանի գրքից՝ 

 էջ 54 , համար 58
 էջ 57 , համար 95
 էջ 61 , համար 138
 էջ  62, համար 144
 էջ  64, համար 166, 167,  172, 179,
 էջ  64, համար 182
 էջ 63 , համար 159



07.05.2019թ.

Դաս.  21

Հարցերի քննարկում:
Օրվա ակտիվ սովորող՝ Նազենի:
Թեմա՝ Ֆունկցիայի գրաֆիկի կառուցումը:
Աշխատանք գրքից՝ 453, 454, 455, 456, 462

06.05.2019թ.

Դաս.  20
Հարցերի քննարկում:
Թեմա՝ Կոորդինատային հարթություն
435-438, 440, 441
Լրացուցիչ: 440-442



03.05.2019թ.
Դաս.  19

Հարցերի քննարկում:
Աշխատանքն՝ այստեղ...


30.04.2019թ.
Դաս.  18.
Թեմա՝ ֆունկցիայի սահմանումը:
Հարցերի քննարկում:
Աշխատանք գրքից՝ 426-429:
Այսօր դասին ակտիվ են եղել՝ Աննա, Նունե, Լիրա:

Քննարկում ենք ֆլեշմոբի խնդիրները՝
 Խնդիր 1.

3*6*7 արտահայտության մեջ *-ը փոխարինեք միևնույն թվանշանով այնպես, որ ստացված թիվը բաժանվի 9-ի:

Խնդիր 2.
5 ուղիղներ հատվում են նույն կետում։ Որոշեք ներկված անկյունների մեծությունների գումարը:



29. 04.2019

Դաս 17. Հանրահաշիվ
Հարցերի քննարկում:
Թեմա՝ Ֆունկցիայի սահմանումը:
Աշխատանք գրքից՝ 418-422:



25. 04.2019
Դաս 16.
Բաց դաս:
Կրկնում ենք անցածը:
Սիրելի սովորող, աշխատանքը տեղադրիր քո բլոգում:


23. 04.2019
Դաս 15.
Կրկնում ենք անցածը, ամփոփում:





22.04.2019թ.
Դաս 15.
Դասին ակտիվ է եղել՝ Մ. Հայկ
Թեմա՝ Ուղիղ և հակադարձ համեմատականություն:
Դասարանում՝ լուծել համարների միայն ա-ն:
Տանը՝ Լուծել համարների միայն բ-ն:



19.04.2019
Դաս՝ 14. Երկրաչափություն:
Հարցերի քննարկում:
Թեմա՝ Բեկյալ:
Աշխատանք գրքից՝ 326 -334


17.04.2019
Դաս՝ 13. Երկրաչափություն
Հարցերի քննարկում:
Օրվա ակտիվ սովորող՝
Թեմա՝Կետի հեռավորությունը ուղղից
Աշխատանք գրքից՝313-320
Դասարանում լուծում ենք՝  313, 314, 316, 319




16.04.2019թ.

Դաս.՝ 12./ Հանրահաշիվ/
Հարցերի  քննարկում:
Օրվա ակտիվ սովորող՝  Ս. Մարկ
Կրկնողություն- գրքից՝ 660, 661, 662, 665, 639, 640, 641:


15.04.2019թ.
Դաս.՝ 11./ Հանրահաշիվ/

Հարցերի  քննարկում:
Օրվա ակտիվ սովորող՝ Էդգար
Թեմա՝ Ուղիղ և հակադարձ  համեմատականություններ:
Աշխատանք գրքից՝ 401-408:


12.04.2019թ.
Դաս 11.
Երկրաչափություն

Թեմա՝ Ուղղանկյուն եռանկյունների հավասարության հայտանիշները:

Աշխատանք գրքից՝ 302-306
Լրացուցիչ՝ 307

Oրվա ակտիվ սովորող՝ Գոռ-9

Սիրելի սովորողներ, ինքնաստուգում մեկը  տեղադրեք բլոգում:
Ստուգում 1-ի արդյունքները՝
  1.  Անահիտ Մկրտչյան-9
  2. Լիրա Խաչատրյան-9
  3. Մարիա Ավետիսյան-9
  4. Աննա Հարությունյան-9
  5. Նանե Մոմչյան-
  6. Նազենի Սանոյան-9
  7.  Էդգար Ղազարյան-9
  8. Մարկ Սիմոնյան -9
  9. Մարկ Ներսեսյան-7
  10. Արսեն Մելքումյան -
  11. Արմեն Մարտիրոսյան-7
  12. Աշոտ Բադեյան
  13. Ալեն Ռավոյան-5
  14. Նարեկ Հակոբյան-7
  15. Հայկ Պետրոսյան-8
  16. Արմեն Աղաջանյան
  17.  Գոռ Կնյազյան
  18. Նունե Հովհաննիսյան-9
  19. Վահե Մուսայելյան-9
  20. Սերգեյ Ալեքսանյան
  21. Տիգրան Մարգարյան
  22. Հայկ Մարգարյան-7
  23. Արամ Մանասյան




10.04.2019թ.

Դաս.՝ 10  /Երկրաչափություն/
Օրվա ակտիվ սովորող՝ 
Թեմա՝ Ուղղանկյան եռանկյան որոշ հատկություներ:
Աշխատանք գրքից՝ 296-300
Դասարանում փորձում ենք հետևյալ համարները՝ 296, 298




09.04.2019թ.

Դաս.՝ 9./ Հանրահաշիվ/


1.Ո՞րն է  բազմությունը, թվային բազմությունը, բեր որևէ բազմության օրինակ:
2. Գրիր այն երկնիշ թվերի բազմությունը , որը կազմված է   միայն տասին պատիկ թվերից:
3. Ունենք  A և B  բազմություններ: Գտիր
A= {0,1, 2, 5, 10, 20,34, 61}   B={ -3,-2, -1,  0, 1,2,  4;5;6;7}

ա/ AUB
բ/ AՈB
գ/ A\B
դ/   B\A

4. Դասարանի 34 աշակերտներից  22– ը ցանկություն է հայտնել սովորել ֆրանսերեն,  
17 - ը՝ գերմաներեն:

ա/     Քանի՞     աշակերտ է ցանկություն հայտնել սովորել և՛ ֆրանսերեն ,և՛ գերմաներեն:
 բ/  Քանի՞     աշակերտ է ցանկանում սովորել միայն գերմաներեն:
գ/   Քանի՞     աշակերտ է ցանկանում սովորել միայն ֆրանսերեն:

5.  1000 դրամը պետք է մանրել    միայն 20  և  50 մետաղադրամներով այնպես, որ դրանց թիվը լինի՝  26 հատ: Յուրաքանչյուր մետաղադրամից քանի հատ պետք է վերցնել:

      Աշխատանքը տեղադրիր բլոգում:


     Լրացուցիչ:
      Հայրը 8 անգամ մեծ է աղջկանից, իսկ աղջիկը   21 տարով փոքր է հայրիկից: Քանի՞ տարեկան են յուրաքանչյուրը:



8 . Լրացուցիչ:
Ամենաքիչը քանի՞ տարբեր գույնով կարող ես ներկել վանդակները (տե՛ս նկարը), որ նկարում հարևան վանդակները ներկված լինեն տարբեր գույն(երկու վանդակներ համարվում են հարևան, եթե ունեն ընդհանուր կետ):

Подпись отсутствует








08.04.2019թ.
Դաս.՝ 9./ Հանրահաշիվ/
Հարցերի  քննարկում:

Թեմա՝ Ուղիղ և հակադարձ համեմատականություններ:

Աշխատանք   գրքից՝393-401:
Օրվա լավագույն սովորող՝ Մարիա

Մյուս դասին գրելու ենք ինքնաստուգում
<< Բազմություններ>> թեմայից, խնդրում եմ կրկնեք:

05.04.2019թ.
Դաս 8./ Երկրաչափություն/,  ուրբաթ


Հարցերի քննարկում:

Առաջադրանքներ:


1)  ABC եռանկյան AB  կողմը 8 սմ-ով մեծ է BC  կողմից և 6 սմ-ով փոքր AC կողմից: Հաշվել եռանկյան պարագիծը, եթե AB  կողմը 24 սմ. Է:   
                                
2) BC հիմքով   ABC  հավասարասրուն եռանկյան պարագիծը 54 սմ. Է,իսկ BCD հավասարակողմ եռանկյան պարագիծը՝ 48 սմ : Գտնել AB և  BC-ն:                                                                                                                                                                                     
3)  AC հիմքով   ABC հավասարասրուն եռանկյան մեջ տարված է  BM կիսորդը: Հայտնի է, որ   < A=380 , AC=26սմ : Գտնել   AMB, ACB անկյունների աստիճանային չափերը  և CM հատվածի երկարությունը:    
                                                         
4)  AB  և  CD հատվածները հատվում են CD հատվածի  O միջնակետում,
 <OCA = < ODB:  աԱպացուցեք,որ եռանկյուն  COA- ն  և OBD-ն հավասար են:
      բգտեք AC-ն և  OB-ն,եթե  BD=24սմ, AB=32սմ:   
                                                                                                        
5)  ABC եռանկյան AB  կողմը 12 սմ-ով մեծ է BC  կողմից և 5 սմ-ով փոքր AC կողմից: Հաշվել եռանկյան պարագիծը, եթե AB  կողմը 34 սմ. Է:  
                                      
6) BC հիմքով   ABC  հավասարասրուն եռանկյան պարագիծը 45 սմ. Է,իսկ BCD հավասարակողմ եռանկյան պարագիծը՝ 63 սմ : Գտնել AB և  BC-ն:   

  03.04.2019թ.Դաս 7.
/ Երկրաչափություն/, չորեքշաբթի
Հարցերի քննարկում:
Օրվա լավագույն աշխատողը՝
Առաջադրանքներ:
 1. Հավասարասրուն եռանկյան սրունքը 10 է, իսկ հիմքը` 17: Գտեք այդ եռանկյան պարագիծը:

2. Հավասարասրուն եռանկյան հիմքը 4-ով մեծ է սրունքից, իսկ պարագիծը 37 է: Գտեք եռանկյան կողմերը:

3.  Հավասարասրուն եռանկյան սրունքը 2 անգամ մեծ է հիմքից, իսկ պարագիծը 75 է: Գտեք եռանկյան կողմերը:

4. ABC եռանկյունում AB=BC: Տարված է ВК կիսորդը: Ապացուցեք, ոը  եռ.АВК= եռ.СКВ:

5. Ապացուցեք, որ եթե եռանկյան կիսորդն ու բարձրությունը համընկնում են, ապա եռանկյունը հավասարասրուն է:

6.  ABC եռանկյունում AC=CB, անկ.B=63°: Գտեք A անկյանը կից անկյունը:

7. ABC հավասարասրուն եռանկյան AC հիմքին տարված BK բարձրությունը 12 է: Ինչի՞ է հավասար В անկյան կիսորդը:


8. Հավասարասրուն եռանկյան հիմքին տարված են միջնագիծ և կիսորդ: Ինչի՞ է հավասար նրանց երկարությունների հարաբերությունը:

9. ABC եռանկյան անկյունները իրար հավասար են:
 Գտեք եռանկյան անկյունները:

10. Կարո՞ղ է եռանկյունն ունենալ երկու բութ անկյուն:

11. Կարո՞ղ է եռանկյունն ունենալ երկու ուղիղ անկյուն:

12. Հավասարասրուն եռանկյան հիմքի դիմացի անկյունը 120° է: Գտեք հիմքին առընթեր անկյունները:

13.Ապացուցեք, որ եթե եռանկյան բարձրությունն ու միջնագիծը համընկնում են, ապա եռանկյունը հավասարասրուն է:


Հարցերի քննարկում:



02.04.2019
Դաս.6
Թեմա՝ Բազմություններ
Հիշիր:
Երկու վերջավոր բազմությունների միավորման տարրեի թիվը հավասար է այդ տարրերի թվերի գումարին՝ հանած նրա տարրերի թիվը:

Հարցերի քննարկում- ուսումնական նյութի դիտում

Առաջադրանքներ՝
1.Գտիր AUB; AՈB
ա/A= {0;1; 2; 3;4;5} B={ 3;4;5;6;7}
բ/A={-1; -2; -3;13}  B={-11; -2; 31;60;800}

2. Գրիր երկու բազմություններ՝A; B այնպես որ
ա/ նրանց հատումը լինի դատարկ բազմություն:
բ/նրանց հատումը կազմված լինի  մեկ տարրից:

3.Գիտական մասնաժողովի բոլոր մասնակիցները խոսում էին անգլերեն կամ ռուսերեն: 41 հոգի  խոսում էին անգլերեն,  56՝ ռուսերեն,  22-ը և անգլերեն, և ռուսերեն: Որոշեք  մասնաժողովի մասնակիցների  թիվը:


4.
Դասարանի 31 աշակերտներից  21– ը ցանկություն է հայտնել սովորել անգլերեն,  
18 - ը՝ գերմաներեն:

       Քանի աշակերտ է ցանկություն հայտնել սովորել և՛ անգլերեն ,և՛ գերմաներեն:
       Քանի աշակերտ է ցանկանում սովորել միայն գերմաներեն:
       Քանի աշակերտ է ցանկանում սովորել միայն անգլերեն:





01.04.2019
Դաս.5
Գարնանային արձակուրդների խնդիրների քննարկում:
Այսօր դասին ակտիվ է եղել՝ Մ. Հայկը:


Թեմա՝ Բազմություններ
Առաջադրանքներ՝
1.Տրված են A= {1; 2; 3} և B={2; 3; 4; 5} բազմությունները:
Ի՞նչ տարրերից է բաղկացած AUB և AՈB բազմությունները:

2. Տրված են A= {1; 2; 3} և B={2; 3; 4; 5} բազմությունները:
Ի՞նչ տարրերից է բաղկացած A\B և B\A բազմությունները:

3. Տրված են A= { 2; 3} և B={2; 3; 4; 5} բազմությունները: Պարզել, թե տրված բազմությունների համար A⸦B, B⸦A առնչություններից ո՞րն է ճշմարիտ.

4.
Դասարանի բոլոր 24 աշակերտները ցուցակագրվեցին լողի և շախմատի խմբակներում: Ընդ
որում դրանցից 18-ի ազգանունները կան լողի խմբակի ցուցակում, իսկ 15-ի ազգանունները՝
շախմատի խմբակի ցուցակում:

ա)Քանի՞ աշակերտ ցուցակագրվեց և՛ լողի, և՛ շախմատի խմբակներում:

բ)Քանի՞ աշակերտ ցուցակագրվեց միայն լողի
խմբակում:

գ)Քանի՞ աշակերտ ցուցակագրվեց միայն շախմատի

խմբակում:

Խնդիր ֆլեշմոբից
ա/1*2*3*4 գրառման մեջ աստղանիշերը փոխարինեք գործողության նշաններով և փակագծեր օգտագործելով ստացեք բոլոր հնարավոր արժեքներից փոքրագույնը և նշեք այդ արժեքը:

 բ/Քանի՞ հատ քառանիշ թիվ կա, որոնց առաջին և երրորդ թվանշանների գումարը մեծ է 15-ից, իսկ երկրորդ և չորրորդ թվանշանների գումարը փոքր է 4-ից:





Ուսումնական գարուն-25.03-29.03
Երկրաչափություն-կրկնողություն
Էջ 54, համար՝ 54-60


Հանրահաշիվ-կրկնողություն
Էջ 7, համար՝ 31-45



Ուրբաթ  օր- երկրաչափություն-22.03.2019

Սիրելիներս, փորձեք այս Խնդիրները, էջ` 50  համար՝ 1-20/ :



21.03.2019
Դաս 2.
Թեմա՝ բազմություններ:


18.03.2019.
Դաս1.
Թեմա՝ բազմություններ:
Դասին 20 րոպե աշխատելու պատճառով, տնային առաջադրանքները թեմայից չեն:

Առաջադրանք գրքից՝ 363:


0 коммент.:

Отправка комментария