Մայիսի 25-հունիսի 5
Աշխատակարգ՝ հունիսի 8- 12
Աշխատակարգ՝ հունիսի 15- 19
Ստուգատեսային-նախագծային շաբաթ:
Մասնակիցներ-7-8 -րդ դասարան:
Բնությունը և մաթեմատիկան-թարգմանչական ստուգատես / Ֆիբոնաչի,Լեոնարդո -Դա Վինչիի աշխատանքների ուսումնասիրություն/:
1.Ֆիբոնաչիի կախարդական թվերը:
Նախագծի ընթացքը:
Սովորողները համացանցից տեղեկություն են գտնում իտալացի մաթեմատիկոս՝ Ֆիբոնաչիի մասին:
Ուսւոմնասիրում են Ֆիբոնաչիի թվային hաջորդականությունը:
Բացահայտում են շարքի գաղտնիքները:
Գտնում են կապ Ֆիբոնաչիի շարքը և բնության միջև:
Կատարում են թարգմանություն ռուսերենից հայերեն թեմայի վերաբերյալ, նշելով աղբյուրը:
Պատրաստում են ուսումնական նյութ-Ֆիբոնաչիի թվեր վերնագրով:
2. Մաթեմատիկական ամսագրի ստեղծում:
Նախագծի ընթացքը:
Սովորողները ամսագրի համար պատրաստում են շաբլոն:
Բաժինների ստեղծում:
Ամսագրի անվան ընտրություն:
Մաթեմատիկայի վերաբերյալ հետաքրիր փաստերի պարբերաբար թողարկում:
http://kvant.mccme.ru/ կայքից թարգմանություններ, թողարկում ամսագրում:
Պատում Մեբիուսի ժապավենի մասին:
Բազմանիշ թվերի բազմապատկաման նոր եղանակ/Հնդկական/
3.ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՍՏՈՒԳԱՏԵՍ
Միջին դպրոցի սովորողները, ուսումնական կարողությունների ստուգատեսին, ներկայացնում են իրենց մեդիահմտությունները՝ լուծելով խնդիրներ GEOGEBRA երկրաչափական ծրագրով:
4.Հունիս ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրների կազմում:
Նախագծի ընթացքը:
Պատում Մեբիուսի ժապավենի մասին:
Բազմանիշ թվերի բազմապատկաման նոր եղանակ/Հնդկական/
3.ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՍՏՈՒԳԱՏԵՍ
Միջին դպրոցի սովորողները, ուսումնական կարողությունների ստուգատեսին, ներկայացնում են իրենց մեդիահմտությունները՝ լուծելով խնդիրներ GEOGEBRA երկրաչափական ծրագրով:
4.Հունիս ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրների կազմում:
Комментариев нет:
Отправить комментарий