https://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL=https://math-arhest.blogspot.com/p/2022_23.html&type=bl

пятница, 22 мая 2020 г.

Չորրորդ ուսումնական շաբաթ- նախագծեր

Մայիսի 25-հունիսի 5
Աշխատակարգ՝  հունիսի 8- 12
Աշխատակարգ՝  հունիսի 15- 19

Ստուգատեսային-նախագծային շաբաթ: 

Մասնակիցներ-7-8 -րդ դասարան:

Բնությունը և մաթեմատիկան-թարգմանչական ստուգատես / Ֆիբոնաչի,Լեոնարդո -Դա Վինչիի աշխատանքների ուսումնասիրություն/:

1.Ֆիբոնաչիի կախարդական թվերը:
Նախագծի ընթացքը:
Սովորողները  համացանցից տեղեկություն են գտնում իտալացի մաթեմատիկոս՝ Ֆիբոնաչիի մասին:
Ուսւոմնասիրում են Ֆիբոնաչիի թվային hաջորդականությունը:
Բացահայտում են շարքի գաղտնիքները:
Գտնում են  կապ Ֆիբոնաչիի շարքը և բնության միջև:
Կատարում են թարգմանություն ռուսերենից հայերեն թեմայի վերաբերյալ, նշելով աղբյուրը:
Պատրաստում են  ուսումնական նյութ-Ֆիբոնաչիի թվեր վերնագրով:

2. Մաթեմատիկական ամսագրի ստեղծում:
Նախագծի ընթացքը:
Սովորողները ամսագրի համար պատրաստում են շաբլոն:
Բաժինների ստեղծում:
Ամսագրի անվան ընտրություն:
Մաթեմատիկայի վերաբերյալ հետաքրիր փաստերի պարբերաբար  թողարկում:
http://kvant.mccme.ru/ կայքից թարգմանություններ, թողարկում ամսագրում:
Պատում Մեբիուսի ժապավենի մասին:
Բազմանիշ թվերի բազմապատկաման նոր եղանակ/Հնդկական/
3.ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՍՏՈՒԳԱՏԵՍ
Միջին դպրոցի սովորողները, ուսումնական կարողությունների ստուգատեսին, ներկայացնում են իրենց մեդիահմտությունները՝ լուծելով խնդիրներ  GEOGEBRA  երկրաչափական ծրագրով:
4.Հունիս ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրների կազմում:


Комментариев нет:

Отправить комментарий