Միջին դպրոցի տարատարիք սովորողների խմբի հերթական բացօթյա դաս-պարապմունքը կայացավ Թումանյանի անվան զբոսայգում: Այգու շրջակա միջավայրը մարքելուց հետո, տեղավորվեցինք բացօթյա տաղավարում: Կատարեցինք բանավոր հաշվարկ, սովորեցինք, թե ինչպես կարելի է արագ հաշվել միևնույն երկու երկնիշ թվերի արտադրյալը, որոնք վերջանում են հինգ թվանշանով: Այնուհետև սովորողները բաժանվեցին երկու խմբի, միասին մաթեմատիկական խաղ- մրցույթ կազմակերպեցինք և մի քանի պարզ հաշվարկներ կատարեցինք: Հետո անցանք ռուսերենի դասին: Անի Ավետիսայնը ներկայացրեց իր նախագիծը «Իմ Հայաստան» վերնագրով: Սովորողները նշեցին Հայաստանի ամենահայտնի և իրենց համար ամենասիրելի, նշանավոր վայրերը և ներկայացրին հիմնավորումը: Խոսեցինք նաև Ամբերդ ամրոցից, որը նախատեսել ենք այցելել եկող ուսումնական շաբաթվա ընթացքում:
https://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL=https://math-arhest.blogspot.com/p/2022_23.html&type=bl
▼
воскресенье, 6 сентября 2020 г.
Մաթեմատիկա + ռուսերեն դասը բնության գրկում
Միջին դպրոցի տարատարիք սովորողների խմբի հերթական բացօթյա դաս-պարապմունքը կայացավ Թումանյանի անվան զբոսայգում: Այգու շրջակա միջավայրը մարքելուց հետո, տեղավորվեցինք բացօթյա տաղավարում: Կատարեցինք բանավոր հաշվարկ, սովորեցինք, թե ինչպես կարելի է արագ հաշվել միևնույն երկու երկնիշ թվերի արտադրյալը, որոնք վերջանում են հինգ թվանշանով: Այնուհետև սովորողները բաժանվեցին երկու խմբի, միասին մաթեմատիկական խաղ- մրցույթ կազմակերպեցինք և մի քանի պարզ հաշվարկներ կատարեցինք: Հետո անցանք ռուսերենի դասին: Անի Ավետիսայնը ներկայացրեց իր նախագիծը «Իմ Հայաստան» վերնագրով: Սովորողները նշեցին Հայաստանի ամենահայտնի և իրենց համար ամենասիրելի, նշանավոր վայրերը և ներկայացրին հիմնավորումը: Խոսեցինք նաև Ամբերդ ամրոցից, որը նախատեսել ենք այցելել եկող ուսումնական շաբաթվա ընթացքում:
Комментариев нет:
Отправить комментарий