Մաթեմատիկայի ընտրությամբ խմբերի գործունեությունը կրթահամալիրում։
- Այս ուսումնական տարում, որ օղակում քանի խումբ կա
- Ուսուցչի բլոգում ծրագրի, առաջադրանք-նախագծի առկայություն
- Սովորողների բլոգներում բաժնի առկայություն, հրապարակված առաջադրանքներ, նախագծեր
- առաջին դասարանցիներից կազմված մեկ խումբ
- երկրորդ դասարանցիներից կազմված մեկ խումբ
- երրորդ դսսարանցիներից կազմված մեկ խումբ:
- Սաթենիկ Սիմոնյան
- Նելլի Թովմասյան
- Մերի Գրիգորյան
- Տաթև Թամազյան
- Գոհար Սմբատյան
- Մարգարիտ Հովնանյան
- Լուսինե Գասպարյան
- Ազնիվ Մանուկյան
- Կարինե Մամիկոնյան
- Մանուշակ Աբրահամյան
- Արմինե Գյոնջյան
Կրտսեր դպրոցներ, 4-5-րդ դասարաններ
Արևելյան դպրոց
Արզումանյան Անի, Արևելյան դպրոց, 5-րդ դասարան, մաթեմատիկայի
ընտրությամբ խումբ
Հովհաննիսյան Ալեքս, Արևելյան դպրոց, 4-րդ դասարան, մաթեմատիկայի
ընտրությամբ
խումբ
Խաչատրյան Տիգրան, 4-րդ դասարան, Արևելյան դպրոց
Խաչատրյան Եվա, Արևելյան դպրոց, 5-րդ դասարան
Արևմտյան դպրոց
Դպրոցում գործում է մեկ խումբ:
Դասընթացն վարում է՝ Գրետա Բակունցը:
Աշխատանքները, նախագծերը տեղադրված են բլոգում:
Սովորողների բլոգում աշխատանքն արտացոլված է:
Սովորղներն պատրաստել են մի շարք խաչբառեր, փազլներ, տարբեր մաթեմատիկական խաղեր, համագործակցում են Մաթեմատիկա ամսագրին:
Ալեք Ֆրանգյանի խաչբառի հղումը՝ այստեղ:
Ալեքսանդր Երանոսյանի փազլի հղումը՝ այստեղ:
Հյուսիսային դպրոց
Գործում է մեկ խումբ:
Դասընթացն վարում է Անի Միրզոյանը:
Աշխատանքները, նախագծերը տեղադրված են հետևյալ բաժնում:
Հիմնական ուղղությունը՝ բանավոր հաշվարկ, գործնական աշխատանքներ, համագործակցային աշխատանքներ բնագետների խմբի հետ, խնդիրներ Կենգուրու մաթեմատիկական մրցույթից, մաթեմատիկական օլիմպիադայի խնդիրների քննարկում, առաջադրանքներ ընտրովի պատասխաններով և այլն:
Աշխատանքները սովորողների էջում հրապարակիված է;
Հարությունյան Արեգ
Արամ Հակոբյան
Տագեսյան Նատալի
Հարավային դպրոց
Դպրոցում գործում է մեկ խումբ;
Դասընթացն վարում է Լյովա Սարգսյանը:
Սովորողների թիվը՝ 18:
Աշխատանքները հրապարակված են այստեղ:
Էջում հրապարակված են անթիվ, անհամար խնդիրներ, կարծում եմ, լավ կլիներ, որ խնդիրները տեսակավորվեր, վերածվեր նախագծերի;
Սովորողներն ունեն մաթեմատիկայի ընտրության բաժնի էջը, աշխատանքն երևում է:
Հայկ Փիլիպոսյան-5-րդ դասարան:
Միջին դպրոց
Այժմ դասընթացը վարում է միայն Մենուա Հարությունյանը:
Առաջին ուսումնական շրջանում ընտրությամբ խումբ ունեցել է նաև Սյուզի Հակոբյանը, սովորողների խումբը ի սկզբանե փոքր է եղել, ինչի պատճառով երրորդ ուսումնական շրջանում փակվեց:
Մենուա Հարությունյանի աշխատանքները, իրականացրած նախագծերը տեղադրված են այս էջում:
Խմբում սովորողների թիվը՝ 18:
Խմբում կան սովորողներ, ում մոտ մաթեմատիկայի ընտրության աշխատանքները չկարողացա գտնել, պատճառը խմբից խումբ տեղափոխվելն է:
Դավիթ Ապիտոնյանը վերջին հրապարակումը կատարել է մարտի իննին:
Նալբանդյան Ալբերտ, վերջին հրապարակումը եղել է մարտի իննին:
Մենուա Հարությանը հիմնականում քննարկել է մաթեմատիկական ֆլեշմոբի առաջադրանքները, լուծել են խնդիրներ մաթեմատիկական օլիմպիադայի խնդիրներից 7-րդ, 8-րդ դասարանների խնդիրները, փետրվար, մարտ ամսվա համար առաջարկել են խնդիրներ ֆլեշմոբի համար: Կարծում եմ ծրագիրը կարիք ունի լրացման:
Ավագ դպրոց
Դասընթացի անվանումը՝ Մաթեմատիկա 10-12-րդ դասարան, շաբաթական 6 ժամ
Դասավանդողներ.
Հերմինե Անտոնյան
Ստեփան Մարգարյան
Արման Երանոսյան
Հերմինե Անտոնյան
Դասընթացը տեղադրված է teams հարթակում, որտեղ և աշխատում է խումբը:
Սովորողների աշխատանքները ևս հրապարակված են teams հարթակում, որը հանդիսանում է փակ հարթակ այլ այցելուների համար:
Ունի մեկ խումբ:
10-րդ դասարան, 20 սովորող
Ստեփան Մարգարյանը բլոգ չունի:
Գործում է երեք խումբ
1-ին խմբում՝ 19 սովորող ( 10-րդ դասարան )
2-րդ խմբում՝ 21 ( 11-րդ դասարան )
3-րդ խմբում՝ 16 (12-րդ դասարան )
Արման Երանոսյան
Ծրագիրն՝ այստեղ;
1-ին խմբում՝ 8 սովորող (11-րդ դասարան)
2-րդ խմբում՝ 11 սովորող (11-րդ դասարան)
Բլոգում ունի բաժին՝
11-րդ դասարանի մաթեմատիկայի ընտրությամբ դասընթաց վերնագրով բաժին կա, որտեղ հրապարակված է աշխատանքի բովանդակությունը և ծրագիրը, կատարված նախագծերը, աշխատանքները այդ բաժնում չգտա: Սովորողների ցուցակը ևս տեղադրված չէ:
Սովորողների կատարած աշխատանքները բլոգում չգտա, պատահականության սկզբունքով ընտրել եմ այս սովորողների բլոգները՝
Իննա Բանդուրյան
Հայկ Աթաբեկյան
Արզումանյան Տիգրան
- Ինչ առաջարկներ ունեմ հաջորդ ուսումնական տարուն ուղղված.
Մեկ ամիս թողնել սովորողին ազատ, որ իր ընտրության հարցում ճիշտ որոշում կայացնի:
Комментариев нет:
Отправить комментарий