https://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL=https://math-arhest.blogspot.com/p/2022_23.html&type=bl

вторник, 24 мая 2022 г.

Ամառային ճամբար - 2022թ.

 

Ամառային ուսումնական ճամբար-2022թ.

Ճամբարի կրթահամալիրյան ուղղություններ

  • Արվեստի փառատոն
  • ՏՀՏ, ինժեներական ստեղծագործություն
  • Լեզուներ-լեզվագործունեություն
  • Թատերական նախագծեր
  • Կինո-ֆոտո-վլոգերություն
  • Հունիսի 1՝ Հակաբացիլ Կոմիտաս
  • Հունիսի 5՝ Շրջակա միջավայրի օր. շրջակա միջավայրի բարելավման նախագծեր. Հանրակրթական էկոտուր ստուգատեսի ամփոփում
  • Արտագնա ճամբարներ, ճամփորդություններ

Ճամբարի յան կրթահամալիրբովանդակություն. հարսանեկան նախապատրաստություն

  • հարսանեկան երգուպար
  • հարսանեկան տեխնոլոգիա՝ հագուստ, սպասք, արդուզարդ, հարսանեկան պարագաներ
  • հարսանեկան խոհանոց
  • հարսանեկան ազգագրություն
  • հարսանեկան խաղիկներ
  • հարսանեկան բեմադրություններ
  • հարսանեկան ավանդույթները տարբեր ազգերի մոտ, տարբեր երկրներում
  • հարսանեկան մաթեմատիկա
  • հարսանեկան լեզվաբանություն
  • Աշխատանքի ընդհանուր ուղղությունները: Լրացվում է...
  • Նախագիծ 1. Մաթեմատիկական խաղեր, ընկերական հանդիպումներ, մրցաշար վեցերորդցիների միջև:

    Նախագիծ 2. " Սովորող-սովորեցնող՚՚ -Միջին դպրոցի սովորողների կրտսեր դպրոցի սովորողների համատեղ աշխատանք-Geogebra ծրագրի հիմունքներ

    Նախագիծ 3. Մաթեմատիկա ամսագրի հերթական համարների թողարկում, թարգմանական աշխատանք:

    Նախագիծ 4. Ուսումնական ճամփորդություններ


    Գյումրի
    Բնագիտատեխնիկական թանգարան
    Աստղադիտարան


Մաթեմատիկական ճամբար, օր առաջին/30.05.2022թ.

Դասացուցակ-երկուշաբթի

Նախագիծ 
Տեխնոլոգիա, դասավանդող  ընկեր Թագուհի
Նախագիծ 
Նախագիծ 
Մարզական

 Սովորողները իրենց բլոգում բացում են ամառային ճամբար -2022թ. վերնագրով գրություն, հղումն տեղադրում են այստեղ.

Օրակարգում՝
  • Ֆլեշմոբյան երկրորդ մակարդակի խնդիրներ
  • Արատես ճամփորդության մասին պատում (Սամվել, Դավիթ, Արտյոմ, Միքայել)
  • Ճամփորդություն. պատմական Գյումրի (այս ուրբաթ, նախապատրաստական աշխատանքներ) 
  • Թարգմանական աշխատանք Քվանտիկ ամսագրից (նյութի  ընտրությունը սովորողն է որոշում)
  • Օրվա խնդիրները տե՛ս այստեղ:




    Մաթեմատիկական ճամբար, օր երկրորդ 31.05.2022թ.

    Նախագիծ 

    պար
    ընտրություն
    ընտրություն
    նախագիծ


    Օրակարգում.

    Ոչ ստանդարտ խնդիրների քննարկում.
    Ասօրվա խնդիրները տե՛ս այստեղ:



    Մաթեմատիկական ճամբար, օր երրորդ 1.06.2022թ

    դասացուցակ՝

    նախագիծ
    տոնական խճանկար
    տեխնոլոգիա
    նախագիծ
    մարզական
Օրվա աշխատանքը՝

  • նախորդ օրվա խնդիրների քննարկում, նոր խնդիրներ:
  • ֆլեշմոբի երկրորդ մակարդակի խնդիրների քննարկում
  • մաթեմատիկական խաղ, բանավոր հաշվարկ:
  • Grand candy միասնական նախաճաշ
  • սովորողերն ներկայացնում են ինչ նյութեր են ընտրել թարգմանելու համար:


    Մաթեմատիկական ճամբար, օր չորրորդ 02.06.2022թ

  • դասացուցակ՝

    նախագիծ
    տոնական խճանկար
    տեխնոլոգիա
    նախագիծ
    մարզական
Օրվա աշխատանքը՝

  • նախորդ օրվա խնդիրների քննարկում, նոր խնդիրներ:
  • ֆլեշմոբի երկրորդ մակարդակի խնդիրների քննարկում
  • մաթեմատիկական խաղ, բանավոր հաշվարկ:
  • սովորողերն ներկայացնում են ինչ նյութեր են ընտրել թարգմանելու համար:
  • հարսանեկան ծեսի պատրաստություն

    • Մաթեմատիկական ճամբար, օր հինգերորդ
      03. 06.2022թ

    • դասացուցակ՝

      նախագիծ
      ռուսերեն
      նախագիծ /սպորտ/
      կավագործունեություն
      նախագիծ

    Օրվա աշխատանքը՝

    • օրվա խնդիրների քննարկում
    • ֆլեշմոբի երկրորդ մակարդակի խնդիրների քննարկում
    • հարսանեկան ծես, պատրաստություն
    • սովորողերն ներկայացնում են ինչ նյութեր են ընտրել թարգմանելու համար:
    • ամփոփում ենք շաբաթը, հղումները սովորողները ուղարկում են l.hakobyan@mskh.am

    Ամփոփում ենք շաբաթը


    Մաթեմատիկական ճամբար, օր վեցերորդ
  • 06. 06.2022թ

    Դասացուցակը տես ստորև
    խոհանոց-հարսանեկան ֆուրշետի պատրաստում
    երգ
    նախագիծ-խնդիրներ լուցկու փայտիկներով
    նախագիծ-խնդիրներ լուցկու փայտիկներով
    մարզական-

    Օրվա խնդիրները տե՛ս այստեղ:

07. 06.2022
Oրվա աշխատանքը՝
Մաթեմատիկական մրցաշար 10:00

Դասացուցակը՝

1.Մաթեմատիկական մրցաշարի պատրաստություն

2.մաթեմատիկական մրցաշար

3. ընտրություն

4. ընտրություն

5. Մարզական


08. 06.2022-այցելություն Գյումրի

09.06.2022- oր իններորդ
Օրվա դասացուցակը՝

  • լող ագարակում
  • ընտրություն
  • ընտրություն
  • նախագիծ /մաթեմատիկական մրցաշարի պատումներն ենք գրում/
Մաթեմատիկական ֆլեշմոբ-պատումները ուղարկեն հետևյալ սովորողները։

Դավիթ Եսայան, Դավիթ Մկրտչյան, Արեգ Հարությունյան, Սամվել Մխիթարյան, Մկրտչյան Դավիթ,  Մարկ Բուդաղյան, Ալիսա Փիլոյան, Գագիկ Ղազարյան, 

Պատմական Գյումրի-պատումները ուղարկեն հետևյալ սովորողները՝
Ալիսիա Փիլոյան, Գագիկ Ղազարյան, Էդմոն։

Ստուգատեսների համար․
Մաթեմատիկական խաղերի ստեղծումհամակարգչային տարբեր ծրագրերով -ուղարկել հղումները։

Թարգմանական ստուգատես-ուղարկել թարգմանած աշախատանքները
Մարկ Բուդաղյան

Հարսանեկան ծես-ուտեստներ, հաշվարկ, ծախսած գումար, ուղարկել հղումները։








 

суббота, 21 мая 2022 г.

«‎Մաթեմատիկա» ամսագրի աշխատանքը մայիսին

 «‎Մաթեմատիկա»  ամսագրի աշխատանքն այս ամիս հիմնականում ուղղված էր  մայիսյան հավաքի պատրաստմանը, քննարկմանը: Մաթեմատիկների համատեղ ջանքերով մայիսի 18-ին կայացավ կլոր սեղան հանդիպում, որին ներկա էին տարատարիք սովորողներ, ծնողներ:

Դասավանդողներն ըստ նշված  կետերի ներկայացրեցին իրենց հաջողած նախագծերը:
Հաջողված եմ  համարում TechnovationGirls 2022 միջազգային մրցույթ նախագիծը, որին սովորղները հանդես էին եկել իրենց նախաձեռնությամբ՝ ստեղծելով հայաստանյան ցայտաղբյուրների ցանց: Մանրասմասն տ
ե՛ս սահիկաշարում, հղումն այստեղ, համակարգումը՝ Հասմիկ Իսրայելյանի:

Ներկայացնում եմ տարվա կտրվածքով հաջողած նախագծերը, կան աշխատանքներ որոնք իրականացվել են հենց մայիսին.

Տարվա ընթացքում Անի Միրզոյանը և Գրետա Բակունցը իրականացրել են անթիվ, անհամար նախագծեր, բայց ես ուզում եմ առանձնացնել այն աշխատանքները, որոնք իրականացրել են աշխատելով համատեղ կրտսեր դպրոցների այլ մաթեմատիկա դասավանդողների, դասվարների հետ, կապ հաստատելով կրթահամալիրի բոլոր օղակների  սովորողների միջև:

Մաթեմատիկա դասավանդողներից մի քանիսը  հասցրել են ամփոփել նաև հանրային աուիդիտ նախագծերը, որոնք նույնպես հաջողված էին՝
Սմբատ Պետրոսյան
Անի Միրզոյան
Գրետա Բակունց
Լուսինե Ներսեսյան

Դասավանդողններից Զառա Փանյանը որպես լավագույն աշխատանքներ առանձնացրել է հետևյալ նախագծեր.
Սեբաստացու օրեր:

Թաթուլ Շահնազարյանի աշխատանքներից առանձնացրել եմ 

Մաթեմատիկան հին Հնդկաստանում և հին Չինաստանում նախագիծը: Մանակիցները տեղեկություն են գտնել հին Հնդկաստանի և հին Չինաստանի մաթեմատիկոսների մասին, ներկայացրել են նրանց աշխատանքները: Հավաքագրել են հին խնդիրներ:

Տարվա կտրվածքով դասավանդողները աշխատել են նաև մաթեմատիկա օրացույցի շուրջ, իրականացրել են  Վիկտոր Համբարձումյան, Անանիա Շրակացու օրեր , Պի թվի տոն, Խնդիրներ կենգուրուից և այլ նախագծեր, համակարգումը՝ Լուսինե Ներսեսյանի և այլ նախագծեր:

Լյովա Սարգսյանի էջից առանձնացնում եմ Սովորող-սովորեցնող նախագծերը, որոնք արված են  GeoGebra, math-o-mir  ծրագրերով.


суббота, 14 мая 2022 г.

Մաթեմատիկական ֆլեշմոբեր-2022

 Յուրաքանչյուր ամսվա վերջին չորեքշաբթի օրը կրթահամալիրում կազմակերպվում է բաց (կարող է մասնակցել ցանկացած մարդ) ֆլեշմոբ մաթեմատիկայից` տարբեր մարդիկ, տարբեր վայրերում միաժամանակ զբաղված են մաթեմատիկական նույն առաջադրանքը կատարելով:

«‎Մաթեմատիկա»‎ ամսագիր լաբորատորիան վերամշակել է մաթեմատիկական ֆլեշմոբի կազմակերպման կարգը:


Ֆլեշմոբի պատասխանատուների ցուցակը ըստ մակարդակների տե՛ս այստեղ:

Սովորողների մասնակցության թիվը զգալիորեն ավելանում է վերջին եռամսյակում աշխատանքների թիվը հատում է 1000-ը:

Մաթեմատիկական ֆլեշմոբի ամենամսյա վերլուծությունները տե՛ս  
«‎Մաթեմատիկա» ամսագրում:

2021-2022 ուսումնական տարի, աշխատանքների վերլուծություն.

սեպտեմբեր-1030 մասնակից հոկտեմբեր 920 մասնակից նոյեմբեր-889 մասնակից

դեկտեմբեր- 680 մասնակից

հունվար-877 մասնակից
փետրվար-1032մասնակից մարտ -1086 մասնակից 2021-2022 ուսումնական տարի,  առաջադրանքները
սեպտեմբեր հոկտեմբեր նոյեմբեր դեկտեմբեր հունվար փետրվար մարտ մայիս ապրիլ

Մասնագիտական զարգացման համակարգ, մաթեմատիկայի սեմինարները

 
Կրթությունն ու ինքնակրթույթունը անհատի լիարժեք զարգացման բաղակացուցիչ մասերն են, ուստի կրթահամալիրում յուրաքանչյուր դասավանդող  անկախ իր դասավանդման առարկայից ինքնակրթվում է, սովորղին ևս դրդելով ինքնակրթության: 

Մաթեմատիկա դասավանդողների  ամենաշաբաթյա հավաքները ուղղված են մասնագիտական զարգացմանը, դասավանդողի ինքնակրթությանը:
Մաթեմատիկա դասավանդողներին  հնարավորություն է ընձեռված յուրաքանչյուր երկուշաբթի միասին հավաքվելու, քննարկելու թե՛ դասարանական առօրյա հարցերը, խնդիրները, թե՛ մասնագիտական  թեմաները: Հանդիպումները  լիարժեք և այսքան արդյունավետ չէին լինի, եթե մաթեմատիկների  խմբին չմիանար  կրթահամալիրի մենթոր ուսուցիչ՝ Գևորգ Հակոբյանը:
Միասին քննարկել, լուծել ենք  հազարից ավել խնդիրներ: Այդ թվում ֆլեշմոբի խնդիրները իր բոլոր մակարդակներով: Գևորգ Հակոբյանի առաջարկով յուրաքանչյուր ամիս մաթեմատիկա դասավանդողները  ստացել են մասնագիտական զարգացամանն ուղղված առաջադրանքներ իրենց տեսական և գործնական մասերով, յյուրաքանչյուր դասավանդող աշխատել  է  յուրովի, մեկը հրապարակել է բլոգում, մյուսը՝ ոչ: Յուրաքանչյուր ամսվա փաթեթը ստերև՝

Հունվար

Փետրվար

Մարտ

Ապրիլ

Մայիս

Առաջին ուսումնական շրջանի մաթեմատիկների հավաքի հաշվետվությունն տե՛ս այստեղ:
Երրորդ ուսումնական շրջան՝ անելիքները:

Մաթեմատիկա դասավանդողներից բացի յուրաքանչյուր դասվար շաբաթական մեկ անգամ ևս ունի հնարավորություն հանդիպելու Գևորգ Հակոբյանին՝ ուղղելու իրեն հուզող մաթեմատիկական  խնդիրները, հարցերը:     

Դասվարների մասնագիտական զարգացմանն ուղղված աշխատանքները տե՛ս ստորև.
Առաջին ուսումնական շրջան :
Երրորդ ուսումնական շրջան:


 

вторник, 10 мая 2022 г.

Վեցերորդցիները ամփոփում են ուսումնական տարին-2022


Կլոր սեղան  քննարկում- ներկայանում են վեցերորդ դասարանի սովորողները

Մաթեմատիկական նախագծերի քննարկում.

Օրը՝ Մայիսի 25
ժամը՝ 14:00
Վայրը՝ Կենտրոնական ընթերցասրահ

Մասնակիցներ՝ 6-4, 6-5, 6-9, 6-2 դասարանի սովորողներ


Մասնակիցներ՝  սովորողներ, ծնողներ, դասավանդողներ, մաթեմատիկայով հետաքրքրվողներ ցանկացողներ:
Լուսաբանող՝ Սարալանջ ռադիո:

Հանդիպման նպատակը՝ 
հանրայնացնել  մաթեմատիկական նախագծերը, տարածել:


Խնդիրները՝

Սովորողներիին հնարավորություն տալ անկաշկանդ ներկայացնելու իրենց աշխատանքները, արտահայտել իրենց կարծիքները,  նշել ձեռքբերումները:


Օրակարգը ստորև՝ (յուրաքանչյուր կետի  ներայացման առավելագույն տևողությունը 3րոպե, ընդհանուր  60ր (45ր սովորողները, + 15ր քննարկում ծնողների հետ):



1. Ի՞նչ է մաթեմատիկան 1. 2 (Ա. Էմմա, Խ.Մարիա, Մ.Դավիթ, Մարիա Մելոյան)

2. Ուսումնական ճամփորդություններ (Էմմա, Ալիսա, Սանահին, Ալեքս, Զոյա, Նարե)
Արայի լեռ
Բյուրականի ասղադիտարան 
 մատենադարան  


3. Վիկտոր Համբարձումյան Օրեր (Տիգրան Հայրաետյան)

4. Անանիա Շիրակացու Օրեր, հին խնդիրների հավաքագրում (Զոյա), Ալեքս Երանոսյան

5. Մասշտաբ (Անահիտ Առաքելյան, Մարիա Խանյան)

6. 
Սովորող-սովորեցնող նախագծեր 1. 23 (Մխիթարյան Սամվել, Եսայան Դավիթ, Ավագյան Գրիգոր)

7. Կոորդինատային համակարգ (Աննա Թադևոսյան)

8. Մասնակցություն ստուգատեսներին (Մարկ Բուդաղյան)

9. Միջին թվաբանական (Կատրին, Ռուզաննա, Աշոտ, Դանիել)


16. Բանավոր մաթեմատիկա (Դավիթ, Արամ, Դանիել) 

Հարցերի քննարկում, ամփոփում:



Սահիկաշարը տե՛ս այստեղ:


Սովորողների հաշվետվությունները ստորև, ցուցակը  լրացվում է.

Հարությունյան Արեգ
Անահիտ Առաքելյան
Մուրադյան Դավիթ