5-2 դաս.2015թ.

Ուսումնական փաթեթ


Սիրելի սովորողներ, ներբեռնեք  մաթեմատիկայի դասագիրքը ձեր համակարգչում: 

Սիրելի սովորողներ, ներբեռնեք գրքի երկրորդ մասը՝ այստեղ  


Ուսումնական  արձակուրդ
01.01.2016-10.01.2016

1.Աստղանիշի փոխարեն այնպիսի թվեր գրիր, ,որ բաժանվի 3-ի:

                145*5, 31*6, 45**1:

2. Աստղանիշի փոխարեն այնպիսի թիվ գրիրոր մի դեպքում  բաժանվի  4,մյուս դեպքում՝ 5-ի.
                58**, 35**:

3.Գտի՛ր բոլոր բաժանարարները, նշիր պարզ բաժանարարները.
28-
20-
45-

 4. Թիվը վերլուծիր պարզ արտադիչների:
         28, 400, 45, 64, 91:

5.Գտի՛ր  հետևյալ  թվերի բազմապատիկները. 5 օրինակ
121-
501-
1460-


6.Գրի՛ր փոխադարձաբար պարզ թվերի զույգի  օրինակներ:  /5 օրինակ/

7.Գտի՛ր  բոլոր երկնիշ թվերի  արտադրյալի վերջին թվանշանը:

8.Գծի՛ր AB հատված և նրա վրա նշի՛ր երեք կետ:Գտի՛ր քանի՞ հատված կառաջանա:

9.Ուսուցչուհին դասարան բերեց  111 տետր  և դրանք հավասար բաժանեց աշակերտներինԴասարանում կար 20-ից  ավելիբայց 40-ից պակաս աշակերտ :
Քանի՞ աշակերտ կար դասարանում:


10.Ո՞ր թիվը  15-ի բաժանելիս քանորդում կստացվի 10, իսկ մնացորդում՝10:

11.Թիվը բազմապատկեցին 10-ով և արդյունքը փոքրացրեցին 19-ով և ստացվեց 81:Ո՞րն է սկզբնական թիվը:

12.Առանձնացրու՛ պարզ թվերը.
1, 2, 3 , 24,102,1011,39,29,31,47,53,734, 4545, 678990, 31, 17, 21:

13.Որքանո՞վ է 1-ից 100 եղած զույգ թվերի գումարը մեծ 1-100  եղած կենտ թվերի գումարից:

14..Երկու փոխադարձաբար  պարզ թվերի արտադրյալը 432 է:
Գտի՛ր այդ թվերը:

15.Երկրորդ հարկ բարձրանալու համար պետք է  բարձրանձալ 20 աստիճանՔանի՞ աստիճան պետք  բարձրանալ 4-րդ հարկ գնալու համար:





18.12.2015Պարապմունք 57
Թեմա ՝ Փոխադարձաբար պարզ թվեր

Դասին ակտիվ են եղել-Արեգ, Լիլիթ, Լիա
Իմ օգնականները-Անի, Նարեկ, Յանա


Առաջադրանք դասագրքից, համար՝  1032, 1033, 1034, 1035, 1037, 1041:

Լրացուցիչ:  1040


17.12.2015
Պարապմունք 56.

Թեմա՝  Բաղադրյալ թվի վերլուծումը պարզ  արտադրիչների:
Էջ՝  137 սովորել:
Առաջադրանքներ՝1025, 1027, 1029, 1030
16.12.2015
Պարապմունք 55.


Պարապմունք  54-ը  ուղարկել են  Խ. Նարե ,  Ա. Միքայելը:




1.Հաշվ՛ր 530x 26 + (5621–875): 7  արտահայտության արժեքը:

2..Կռահի՛ր օրինաչափությունը և ավելացրո՛ւ ևս մեկ թիվ:
               4, 4, 8, 24, 96, 480, ...

3. Ուղղանկյան երկարությունը 84 մ էորը 4 անգամ մեծ է լայնությունիցԳտի՛ր ուղղանկյան մակերեսը:

Հիշեցում: Ուղղանկյան   մակերեսը հավասար   է երկարության և  լայնության արտադրյալին:Պարագիծ ասելով հասկանում ենք   պատկերի  բոլոր կողմերի գումարը: 


4.Ի՞նչ թիվ պետք է գումարել 101-ին,  որպեսզի արդյունքը հավասար լինի 258-ի և 49-ի գումարին:

5.Ուղղանկյան երկարությունը 18 սմ է,իսկ պարագիծը  60 սմԻնչի՞ է հավասար ուղղանկյան լայնությունը և մակերեսը:

6. Արտահայտիր  կգ-ով:
ց   8 կգ=
4  տ  5 ց=  :

Հիշեցում: 1տ= 1000 կգ
                   1 ց=  100 կգ



7.Ուղղանկյան  երկարությունը  հավասար  է  24 սմ,  իսկ  լայնությունը կազմում  է  երկարության  կեսըԳտնել  ուղղանկյան  պարագիծը:


8. Գրիր  35, 64, 15 երկու հատ բազմապատիկ:
9. Գրիր  35, 64, 15 -ի բոլոր բաժանարարները:



14.12.2015
Պարապմունք 54.

Նախորդ պարապմունքի  պատասխաններն  ուղարկել է  
Մամիկոնը:


Առաջադրանքներ:

1.Քանի՞ հատ պարզ թիվ կաոր մեծ է  11-իցբայց փոքր է 41-ից:
2.Առանձնացրո՛ւ  բաղադրյալ թվերը՝ 12, 45, 67, 190, 11, 606, 607, 608, 609, 612:
3.Գտի՛ր 14-Ի և  56-ի  ամենամեծ ընդհանուր  բաժանարարը:
4. Գտի՛ր 14-Ի և  56-ի  ամենափոքր ընդհանուր  բազմապատիկը:
5.Աստղանիշի փոխարեն այնպիսի թիվ գրի՛ր,որ լինի ճիշտ 
հավասարություն
*+256=368                  873- *=270              *x21=63           84:*=12
*+642=1054                5487-*=2058           36*=1620        96x*=3648

6. Գտի՛ր  ամենամեծ եռանիշ զույգ թիվը,  որը բաժանվում է
 3-ի՝ առանց մնացորդի:
7.Գտի՛ր  ամենափոքր քառանիշ թիվը,    որը բաժանվում է և՛ 3-իև 4-ի:
8.Կազմի'ր  ամենափոքր և ամենամեծ այն թիվը,որը կազմված է
 միային զույգ թվանշաններով (թվանշանները չկրկնել):
9.Կազմի՛ր  այն քառանիշ թիվը,որը բաժանվում է և՛2-իև՛ 
5-իիսկ թվանշանների գումարը հավասար է 27-ի: .

10.Լրացրու՛
2կգ=  գ    
3ժ=    ր
1ց=    կգ
25կմ=    մ




11.12.2015
Պարապմունք 53.

Առաջադրանքներ: Համար` 606, 607, 608, 609, 612
Լրացուցիչ:  Համար՝  613



10.12.2015
Պարապմունք 52.


Կրկնողություն:
Թեմա՝ Չափման միավորները
Կարդալ էջ՝  81:
Առաջադրանքներ՝ 591-601




09.12.2015
Պարապմունք 51.

Կրկնողություն:

1.Գտի°ր այն թիվըորը համապատասխանում է 4 հազարյակ + 9 տասնյակ + 5 միավոր կարգային գումարելիների գումարին.
 1) 4905 2) 4950 3) 4095 4) 4059

2.Որքանո՞վ կմեծանա եռանիշ թիվըեթե նրա գրությանը ձախից կցագրենք 4 թվանշանը:
1) 1000-ով 2) 4000-ով 3) 1000 անգամ 4) 4000 անգամ

3.Ինչպե՞ս կփոխվի երկու թվերի տարբերությունըեթե նվազելին ու հանելին միաժամանակ մեծացնենք 17-ով:
1) կփոքրանա 34-ով 2) կմեծանա 17-ով 3) կփոքրանա 17-ով 4) կմնա անփոփոխ

4.Ընտրի՛ր տրված թվանշաններից այն թվանշանըորը տեղադրելով աստղանիշի փոխարենկստանաս անհավասարություն. 5 կմ 60 դմ > 5 կմ * մ
1) 5  2) 6  3) 7   4) 8

5.Ընտրի՛ր այն շարքըորտեղ թվերը դասավորված են նվազման կարգով:
1) 2626, 3519, 84287, 64362
2) 2626, 3519, 64362, 84287
3) 84287, 64362, 2626, 3519
4) 84287, 64362, 3519, 2626

6.

58-ը փոքրացրո՛ւ 17-ով և արդյունքը մեծացրո՛ւ 5 անգամԿազմի՛ր արտահայտություն և հաշվի՛ր դրա արժեքը:





07.12.2015
Պարապմունք 50.
Հարցերի քննարկում:


Լուծում ենք նոյեմբերյան  ֆլեշմոբի չորրորդ   խնդիրը:
Ֆուտբոլային թիմը երեք խաղում երեք գնակ էր խփել հակառակորդների դարպասը և մեկը ընդունել սեփական դարպասը: Հայտնի է, որ խաղերից մեկը հաղթել էր, մեկը ոչ ոքի էր արել և երրորդը պարտվել էր: Գտեք, թե ինչ հաշվով էր ավարտվել խաղերից յուրաքանչյուրը:

Սխալների ուղղում:
Կրկնենք անցածը՝1036, 1037, 1039,  1056, 1057, 1058, 1059, 1060

Լրացուցիչ: 1063



04.12.2015
Պարապմունք 49:
Ինքնաստուգում  7.
Թեմա.

 Ամենամեծ բաժանարար, ամենափոքր բազմապատիկ, պարզ  և բաղադրյալ թվեր:

1. Քանի՞  բաժանարար ունի 30 թիվը, բաժանարարներից որո՞նք են պարզ: 


2.Գտի՛ր  42, 63  թվերի ամենափքր ընդհանուր բազմապատիկը և ամենամեծ  ընդհանուր բաժանարարը:    

3. Ո՞ր թիվը  17-ի բաժանելիս քանորդում կստացվի 8, իսկ մնացորդում՝ 15:


4.Ո՞ր թվերն են կոչվում  պարզ և որոնք՝ բաղադրյալ: Նշի՛ր ամենափոքր բաղադրյալ թիվը:

5.Առանձնացրու՛ պարզ թվերը.
24,102,1011,39,29,31,47,53,734

6. Ստուգի՛ր այս  թվերից որո՞նք են բաղադրյալ.
355-
19-
997-
24-

7.
Գտի՛ր բոլոր բաժանարարները.
8-
100-

8.Գտիր  2 բազմապատիկ

378-
9990-

9.
9կգ ձմերուկն արժե այնքան,որքան 6 կգ սեխը:Հաշվի՛ր,թե Հայկը որքան է վճարել 5 կգ ձմերուկի համար,եթե Աշոտը 4 կգ սեխի համար վճարել է 480 դրամ:

Լրացուցիչ:
.Ունենք 6 քարտ՝ 1, 2, 3, 4, 5, 6 թվանշաններովԴրանց միջոցով կարելի է եռանիշ թվերի զույգեր կազմելօրինակ՝ 645 և 321: Գուրգենը այնպիսի թվեր կազմեցոր դրանց տարբերությունը (մեծի և փոքրիհնարավորներից ամենափոքրը եղավԻնչի՞ է հավասար այդ տարբերությունը:



03.12.2015
Պարապմունք 48.

1.Հարցերի քննարկում:
2.Լուծում ենք նոյեմբերյան ֆլեշմոբի երկրորդ խնդիրը:
Գտեք ամենամեծ թիվը, որը 13-ի վրա մնացորդով բաժանելիս քանորդում 17 կստացվի:


3..Աստղանիշի փոխարեն այնպիսի թիվ գրիր,որ բաժանվի 3-ի.
12*5, 32*6, 25**1:
4. 
 a) Աստղանիշի փոխարեն այնպիսի թիվ գրիր,որ բաժանվի  9-ի:
18**, 25**

b)Աստղանիշի փոխարեն այնպիսի թիվ գրիր,որ բաժանվի  4-ի:
      18**, 25**
5.Գտի՛ր բոլոր բաժանարարները.
32-
25-
48-
6..Գտի՛ր  հետևյալ  թվերի բազմապատիկները. երեք օրինակ
12-
21-
14-
6.Գտի՛ր հետևյալ թվերի ընդհանուր ամենամեծ բաժանարարը և  ամենափոքր բազմապատիկը.
 (14,21)=
[12,30]=
(24,25)=
[48,96]=


7.Գրիր առաջին պարզ թվերը:
8.Գրիր առաջին տաս բաղադրյալ թվերը:


Լրացնել առաջադրանքներ՝ !008-1013:


02.12.2015
Պարապմունք 47.

Հարցերի քննարկում:
Լուծում ենք նոյեմբերյան ֆլեշմոբի երկրորդ խնդիրը:
Թեմա՝ Պարզ  և բաղադրյալ թվեր

Առաջադրանք՝ 997-1006
Լրացուցիչ: 
Քանի՞ 0-ով վերջանում 2015  հատ պարզ թվերի արտադրյալը:



30.11.2015
Պարապմունք  46:


  1. Հարցերի քննարկում:
  2. Լուծում ենք նոյեմբերյան ֆլեշմոբի առաջին խնդիրը:
  3. Թեմա՝ Ամենափոքր ընդհանուր բազմապատիկ:  Էջ 130,    սովորել:
  4. Առաջադրանքներ՝   969-977 ա)-ը) , 980, 983:
  5. Լրացուցիչ:

Զամբյուղում եղած նարինջների քանակը 70-ից փոքր է: Նարինջները հնարավոր է հավասար բաժանել2, 3, կամ  5 երեխաների, բայց հնարավոր չէ բաժանել 4 երեխայի: Քան՞ի նարինջ կա զամբյուղում:




Ինքնաստուգ 6-ի արդյունքները:

  1. Դավիթ Պողոսյան-10
  2. Աթալյան Մարտին-8
  3. Մհեր Բեժանյան -7
  4. Լիա Հարությունյան-9
  5. Յանա նահապետյան-9
  6. Գարիկ Բարխուդարյան-9
  7. Ռուզան մինասյան-8
  8. Աթալյան Մարտին-9
  9. Արշակյան Նարեկ-9
  10. Անի Արղության-9
  11. Լիլիթ Գևորգյան-8
  12. Սուքիասյան Էիկ-9
  13. Նշանյան Արեգ-9
  14. Առնո Բարզեգար-9
  15. Աննա կոստանյան-բացակա
  16. Նարե Խաչատրյան-5
  17. Արմեն Պողոսյան-բացակա
  18. Միքայել Աթալյան- 4
  19. Մամիկոն Ղազարյան-6


27.11.2015:
Պարապմունք 45:
  • Ինքնաստուգում 6-ի արդյունքները:
  • Սխալների ուղղում:
  • Թեմա՝ Ամենամեծ ընդհանուր բաժանարար:
  • Կարդալ, սովորել  էջ՝ 127:
  • Առաջադրանքներ՝ 951-958:
  • Լրացուցիչ: 959, 960, 961


26.11.2015

Պարապմունք 44..
Սխալների ուղղում:
Թեմա` Ամենամեծ  ընդհանուր բաժանարար
Կարդալ էջ` 127
Վարժ. 939 ա, 951, 952, 953



25.11.2015

Պարապմունք 43.

Ինքնաստուգում 6.

1.
12003,348700,10924,18900,2648,1096,1816,10002,2805,190036,1644:
Օգվելով թվի բաժանելիության հայտանիշներից
առանձնացրու՛ այն թվերը,որոնք բաժանվում են.
1) 2-ի
2) 3-ի
3)4-ի
4)9-ի

2.12**6, աստղանիշի փոխարեն դի՛ր այնպիսի թվանշաններ,որ բաժանվի
1)3-ի
2)4-ի:

3. Ձևակերպիր 3-ի, 10-ի  բաժանելիության հայտանիշները:
 Օրինակով ստուգիր:

4.Գրի՛ր  հինգ թիվոր բաժանվի 3-ի,բայց  չբաժանվի 9-ի:
5.Գրի՛ր հետևյալ թվերի բազմապատիկները  (3թիվ).
   11-
 125- 
 2006
6.Գրի՛ր հետևյալ թվերի բոլոր բաժանարարները  
  32-
  24-
  61-

7.  Բնական թիվը 12-ի բաժանելիս ի՞նչ մնացորդ կարող է ստացվել
   Բեր օրինակներ:

8.  Ո՞ր թիվը  25-ի բաժանելիս քանորդում կստացվի 8, իսկ մնացորդում՝15:



23.11.2015
Պարապմունք 42.

Մաթ. խաղ-հաղթող՝  Համբարձում
  • Հարցերի քննարկում:
  • Բաժանելիության հայտանիշները  /4, 8, 9/
  • Առաջադրանքներ՝ 923-933
  • Լրացուցիչ: 934, 935:

20.11.2015
Պարապմունք 41.

Հարցերի քննարկում:

Թեմա՝ Բաժանելիության հայտանիշնեիր/ 2, 5, 10, 3/
Առաջադրանք գրքից՝ 902-908:
Լրացուցիչ:
Լուծել թվաբանական ռեբուսըգրելով աղյուսակաձև:
Ամեն մի աստղանիշի փոխարեն պետք է դնեք մեկ նիշ (0-ից մինչև 9):
                            
*7-1*=42   ,               **7+*=1000, 

**5+**=1004,            **4+7=**0* ,

***+1=**** ,              **7+9=**0*


**5+7=**0* ,              **4-*=*5


19.11.2015
Պարապմունք 40.

Թեմա՝ Բաժանելիության հայտանիշնեիր/ 2, 5, 10/

Առաջադրանք գրքից՝ 894-900:




17.11.2015

Պարապմունք 39.

Բանավոր հաշվարկ:

Հարցերի քննարկում:

Առաջադրանքներ դասագրքից՝ 876, 877, 881:

Լրացուցիչ: Ունենք 9 մետաղադրամ, որոնք տեսքից չեն տարբերվում: Դրանցից մեկը կեղծ է, այսինքն թեթև է: Ինչպե՞ս  նժարավոր կշեռքով երկու կշռումով որոշել, որ մետաղադրամն է կեղծ:


16.11.2015

Պարապմունք 38



  1. Հարցերի քննարկում:
  2. Բանավոր հաշվարկ:
Թեմա՝  Բնական թվի բաժանարարը և բազմապատիկը:
Առաջադրանք՝ 870-875:

Լրացուցիչ: Համար` 878, 879:



13.11.2015


Պարապմունք 37




  1. Հարցերի քննարկում:
  2. Բանավոր հաշվարկ:
  3. Լուծում ենք   ֆլեշմոբյան   խնդիրը՚՚

7.Արմինեն գումարել է ուղղանկյան երեք կողմերի երկարությունները և արդյունքում ստացել է 20 սմ: Վարդանն էլ է գումարել այդ ուղղանկյան երեք կողմերի երկարությունները և արդյունքում ստացել է 22 սմ (գործողություններ կատարելիս չեն սխալվել): Գտեք այդ ուղղանկյան պարագիծը:


8. Եթե երկնիշ թվի թվանշանների միջև 0 ավելացնենք, ստացված եռանիշ թիվը 9 անգամ մեծ կլինի սկզբնական թվից: Գտեք այդ երկնիշ թիվը:

9. Պատկերը այնպես ներկեք, որ հարևան (ընդհանուր գիծ ունեցող) ցանկացած երկու մասերը տարբեր գույնի լինեն: Ամենաքիչը քանի՞ գույն պետք կլինի:

Առաջադրանք դասագրքից՝ 526, 527, 530, 531, 532 ա, բ

Լրացուցիչ:

Ի՞նչ թվանշանով է վերջանում բոլոր ԲՆԱԿԱՆ միանիշ  թվերի արտադրյալի գրառումը:


12.11.2015

Պարապմունք 36



  1. Հարցերի քննարկում:
  2. Բանավոր հաշվարկ:
  3. Լուծում ենք ֆլեշմոբյան յոթերորդ խնդիրը՝

Արմինեն գումարել է ուղղանկյան երեք կողմերի երկարությունները և արդյունքում ստացել է 20 սմ: Վարդանն էլ է գումարել այդ ուղղանկյան երեք կողմերի երկարությունները և արդյունքում ստացել է 22 սմ (գործողություններ կատարելիս չեն սխալվել): Գտեք այդ ուղղանկյան պարագիծը:


Թեմա՝ Բաժանման հատկությունները,  էջ՝ 68, կարդալ, սովորել:
Առաջադրանքներ  դասագրքից՝   519, 520, 521:
Այսօր հայերենի ֆլեշմոբն է, տնային առաջադրանք չունենք:




11.11.2015

Պարապմունք  35

  • Հարցերի քննարկում:
  • Քննարկում / Մխիթար Սեբաստացի օրերին ընդառաջ/-   Կառուցում ենք Թվային տոհմածառ-Ես Սեբաստացի  եմ..
  • Լուծում   ենք Հոկտեմբերյան ֆլեշմոբի վեցերոդ  խնդիրը՝Ունենք 3 փակ կողպեք և 3 բանալի: Յուրաքանչյուր բանալի միայն մեկ կողպեք է բացում: Ամենաքիչը քանի՞ փորձ պետք է անենք, որպեսզի հաստատ գտնենք յուրաքանչյուր կողպեքի բանալին:
  • Կրկնողություն, առաջադրանքներ դասագրքից՝   483, 484, 485, 486, 487


09.11.2015
Պարապմունք  34

Մաթեմատիկական խաղ-մրցույթ
1-ին տեղ- Գարիկ Բ.
2-րդ տեղ-Յանա, Լիա, Անի
3-րդ տեղ-Էրիկ
  • Հարցերի քննարկում:
  • Սխալների ուղղում:
  • Քննարկում / Մխիթար Սեբաստացի օրերին ընդառաջ/-   Կառուցում ենք Թվային տոհմածառ-Ես Սեբաստացի  եմ..
  • Լուծում   ենք Հոկտեմբերյան ֆլեշմոբի վեցերոդ  խնդիրը՝Ունենք 3 փակ կողպեք և 3 բանալի: Յուրաքանչյուր բանալի միայն մեկ կողպեք է բացում: Ամենաքիչը քանի՞ փորձ պետք է անենք, որպեսզի հաստատ գտնենք յուրաքանչյուր կողպեքի բանալին:
Առաջադրանք գրքից՝ 430, 431, 432
Լրացուցիչ՝


Աստղանիշը փոխարինի՛ր գործողության նշանով և դի՛ր փակագծեր այնպես,որ ստացվի ճիշտ հավասարություն:
ա)29*11*17*7=4                                բ)6*2*10*13=2                                      գ )  23*5*21*7=8



Ինքնաստուգում # 5-արդյունքները



  1. Աթալյան Մարտին-8
  2. Լիա Հարությունյան-8
  3. Յանա նահապետյան-8
  4. Գարիկ Բարխուդարյան-8
  5. Ռուզան մինասյան-8
  6. Դավիթ Պողոսյան-8
  7. Արշակյան Նարեկ-7
  8. Անի Արղության-7
  9. Լիլիթ Գևորգյան-7
  10. Սուքիասյան Էիկ-7
  11. Նշանյան Արեգ-7
  12. Առնո Բարզեգար-8-
  13. Աննա կոստանյան-6
  14. Նարե ԽԱչատրյան-6
  15. Արմեն Պողոսյան-6
  16. Միքայել Աթալյան-8
  17. Մամիկոն Ղազարյան-7
  18. Բեժանյան Մհեր-6



06.11.2015
Պարապմունք   33  
Առաջադրանքներ՝  404, 406, 407, 408


Ինքնաստուգում # 5

1.Հաշվիր
450 x 200=
569090-469090=
3412455+3412455=
1000000-312499=
80048:16=
2.
Հաշվիր այս երեք թվերի գումարը՝ 7777, 56099, 1090190:
3.
Փակագծեր տեղադրիր այնպես, որ ստացվի ճիշտ հավասարություն՝
3000-20x10-29800=0
4.
Երկու արտադրիչներից մեկը 15 է, եթե  մյուսը մեծացնենք 10-ով,ինչքանով  կմեծանա  արտադրյալը:
5.
Երեք գումարելիներից  յուրաքանչյուրը  մեծացրին 100-ով, ինչքանո՞վ  կմեծանա գումարը:
6.
Աստղանիշերի փոխարեն գրիր բաց թողած թվանշանները՝

 Ա)*5  x  4=10*
Բ) 1*3  x 3=*2*
7.
 Երկու թվերի արտադրյալը 0 է, գումարը՝ 178: Գտիր այդ թվերը:
8.
 Հրուշակագործը հինգ օրում պետք է թխեր 320 գաթա: Առաջին և երկրորդ օրը թխում էր օրական 70 գաթա, մնացած օրերը 65-ական:Հասցրեց արդյոք հրուշակագործը թխել գաթաները այդ ժամանակահատվածում:
9.

Գրիր հինգ  բնական թվեր, որոնցից առաջինը 97-ից  15-ով մեծ է, իսկ հաջորդ չորսից յուրաքանչյուրը 15-ով մեծ էր իր  նախորդից:

05.11.2015Պարապմունք 32


1.Հարցերի քննարկում:
2.Լուծում ենք հոկտեմբերյան ֆլեշմոբի  հինգերորդ  խնդիրը՝
    5. Երեք գույնի գնդակ կա՝ կանաչ, կապույտ, կարմիր: Կարմիրները և կապույտները միասին 3-ն են, կարմիրները և կանաչները՝ 4-ը, իսկ կապույտները և կանաչները՝ 5-ը: Ո՞ր գույնից քանի՞ գնդակ կա:

3.Թեմա՝ Բաժանման հաշվեկանոնը, մնացորդով բաժանում:
Առաջադրանք՝ 547, 548, 549, 562
Լրացուցիչ՝  համար՝ 560:

Օրվա լավագույն աշխատողը-
Աճ է նկատվում-


04.11.2015

Պարապմունք 31

1.Հարցերի քննարկում:
2.Լուծում ենք հոկտեմբերյան ֆլեշմոբի երրորդ, չորրորդ  խնդիրները՝
3. Քանի՞ եղանակով է հնարավոր 3 տղայի և 2 աղջկա շարք կանգնեցնել այնպես, որ միևնույն սեռի երեխաներ իրար կողքի չլինեն:
4. Հաշվի՛ր 98 – 97 + 96 – 95 +... + 2 – 1 արտահայտության արժեքը:

Թեմա՝ Հանման հաշվեկանոնը և նրա բացատրությունը:
Առաջադրանքներ
Համար՝ 444, 447, 450, 451:

Լրացուցիչ:


Վանդակում կան փասիաններ և ճագարներ:Բոլորը միասին ունեն 35 գլուխ և 94 ոտք:
Վանդակում քանի՞ ճագար և քանի՞ փասիան կա:

Հուշում:  Փասիանն ունի երկու ոտք:


02.11.2015

Պարապմունք 30


Լուծում ենք հոկտեմբերյան ֆլեշմոբի երրորդ խնդիրը՝
3. Քանի՞ եղանակով է հնարավոր 3 տղայի և 2 աղջկա շարք կանգնեցնել այնպես, որ միևնույն սեռի երեխաներ իրար կողքի չլինեն:

Առաջադրանքների քննարկում:
Թեմա՝ Բազմանիշ  թվերի բազմապատկումը
Էջ 54 Կարդալ, սովորել:

Առաջադրանքներ՝ 395, 398, 402, 403:

Լրացուցիչ:

Գտեք այն երկու թվերը, որոնց գումարը 20 է, իսկ արտադրյալը` 96:

Աճ է նկատվում-Ն. Յանա
Ակտիվ են եղել՝ Լիա, Մարտին

30.10.2015

Պարապմունք 29

Լուծում ենք հոկտեմբերյան ֆլեշմոբի երկրորդ խնդիրը:
Եթե ուղղի վրա 6 կետ նշենք, քանի՞ հատված կստացվի:

Թեմա՝ Կարգային միավորների բազմապատկումը:

Աշխատանք դասագրքից՝ 364, 371-381:

29.10.2015

Պարապմունք 28.

Լուծում ենք հոկտեմբերյան ֆլեշմոբի առաջին խնդիրը՝
Գտեք այն ամենափոքր թիվը, որը երկուսի բաժանելիս ստացվում է 1 մնացորդ, 3-ի բաժանելիս`1 մնացորդ, 4-ի բաժանելիս` 1 մնացորդ, իսկ 5-ի բաժանվում է առանց մնացորդի:
Աշխատանք դասագրքից, համարներ՝    361, 355, 356, 358, 360:
Լրացուցիչ: 

Աճ է նկատվում- Նարեկ, Դավիթ, Մարտին, Արեգ, Սարգիս
Ամենաուշադիր աշխատողը-Յանա

Ամենամաքուր աշխատողը

28.10.2015
Պարապմունք 27

Չենք մոռանում  մասնակցել մաթեմատիկական ֆլեշմոբին:

  • Քննարկում ենք աշնանային արձակուրդի առաջադրանքները  / 1-5/
  • Թեմա՝ Բնական թվերի գումարման հաշվեկանոնը:
  • Աշխատանք դասագրքից. համար՝ 348, 349, 350, 351,

 Ամենաարագ հաշվողները՝
Մարտին
Գարիկ
Դավիթ
Լիա

26.10.2015
Պարապմունք 26



  1. Քննարկում ենք   ինքնաստուգում #4-ի առաջադրանքները:
  2. Քննարկում ենք աշնանային արձակուրդի առաջադրանքները:
  3. Առաջադրանքներ դասագրքից,  համար՝ 333,334,335
  4. Լրացուցիչ: Փորձիր լուծել 336,337 համարների  առաջադրանքները:





Ինքնաստուգում # 4

        
Լ    Lիա Հարությունյան  - 9-
     էՐԻԿ Սուքիասյան-9
·         Նարե Խաչատրյան5
·         Ռուզան Մինասյանբ
·         Գարիկ Բարխուդարյան-9-
·         Դավիթ Պողոսյան-8
·         Յանա Նահապետյան 7+ 
·         Մարտին Աթոյան- 8-
·         Արմեն Պողոսյան- 7
·         Անի Արղության-7-
·         Արեգ Նշանյան-8-
·         Մամիկոն Ղազարյա- 7
·         Սամվել Ճնգրյան-
·         Դավիթ Մադաթյան-
·         Լիլիթ Գևորգյան-8-
·         Աննա Կոստանյան -7+
·         Միքայել Հակոբյան- 8
·         Միքայել Աթալյան-6
·         Նարեկ Արշակյան-8
    Ա ռնո Բարզեգար-Նազարի-9-


17.10.2015-23.10.2015

Ուսումնական շաբաթ


1.
Գրի՛ր   մի թիվ,  որում լինի.
3 հազարյակ  2 հարյուրյակ  4 տասնյակ  1 միավոր:

2.
Գտնել այն բոլոր երկնիշ թվերի գումարը, որոնց գրառման համար օգտագործվում են միայն 2  թվանշան:

3.
48*** և 45**** թվերի մեջ ջնջված են մի քանի թվանշաններ: Թվերի  միջև       < կամ > նշաններից ո՞րը կարելի է գրել:

4.
Գտի՛ր այն բոլոր եռանիշ թվերի գումարը, որոնք  սկսվում  են 4-ով և ունեն 4 տասնյակ:
5.
Գտիր  քառանիշ թիվ, որը վերջանա 7 թվանշանով, և մեծ լինի 9788-ից:

6.
Պարանի երկարությունը 2 մ 3 սմ 8 մմ է: Քանի՞ մմ երկարություն ունի պարանը:

7.
Երկու թվերից  որն է  ավելի մեծ
ա 12374   9832   ,           
      8129   8125   ,             
10.001.110      1.001.100
 բ  817263    12847  , 
   128347       92374  ,        
   83.748.590      182900011 

8.
Դասարանի 48 աշակերտներից 17-ն աղջիկներ են,մնացածը՝ տղաներ։ Դասարանում աղջիկներն են ավելի շատ, թե տղաները։
9.
 Աշակերտը   կարդալով   օրական 25 էջ,  6 օրվա ընթացքում կարդացել է գրքի կեսը։Քանի՞  էջ կա  գրքում։

10.
Հավաքած խաղողը  տեղավորեցին 12  արկղում  և    36 զամբյուղում։ Յուրաքանչյուր   արկղում տեղավորվել է  20 կգ խաղող, իսկ յուրաքանչյուր զամբյուղում՝ 15 կգ։Քանի՞  կիլոգրամ խաղող հավաքեցին։


                


11.
Գրի'ր   թվանշաններով
873հազար=               1003 միլիոն=
610միլիարդ=            1700միլիոն=

12.
Վերանորոգման  ժամանակ առաջին սենյակի հատակը ներկելու համար ծախսվել է 39կգ ներկ,իսկ երկրորդ սենյակի հատակի համար` երեք անգամ պակաս:Քանի՞  կիլոգրամով պակաս ներկ է ծախսել երկրորդ սենյակի հատակը ներկելիս:

13.

Այգում աճող ծառերից 78-ը ծիրանենիներ են: Դեղձենիները ծիրանենիներից 6անգամ պակաս են,իսկ խնձորենիները`11-ով ավելի,քան դեղձենիները և  ծիրանենիները միասին:Քանի՞ խնձորենի կա այգում:



12.
Աստղանիշները  թվով փոխարինելով՝ ստացի՛ր ճիշտ հավասարություն
ա)*+67=88         բ)73+*=99        գ)*-176=176        դ)451-*=182
ե)   (18+*)+30=62        զ)(70-*)+20=64

13.
Լրացրու՛ բաց թողած փակագծերը  այնպես,որ ստացվի ճիշտ հավասարություն
ա) 3+7x2-5=15        բ) 18-8:2+5=9        գ)2x3+4:2=5       դ)5+12-8:2=7
ե) 18:6-3+7=13       զ)22-20:2+3=18        Է)17-24:2+4=13
14.
Նավն առաջին օրում անցել է 300 կմ, ընդ որում առաջին օրը երկու անգամ ավելի երկար ճանապարհ է անցել,քան երկրորդ օրը: Յուրաքանչյուր օրը քանի՞ կմ  է անցել:

15.
Հաշվիր հարմար եղանակով
11x98 +2x11
34x340 +34x640
234x18+234x2 +23x980

Լրացուցիչ: 16
Հետևյալ թվերը ներկայացրու կարգային գումարելիների  գումարի տեսքով:
324
133
200009
20201


17.
Միանիշ թվի գրառմանը կցագրի՛ր նույն թվանշանը:Քանի՞ անգամ  կմեծանա թիվը:
18.
Գտի՛ր 1-ից մինչև 10 թվերի գումարը:Գտի՛ր հաշվման հարմար (հեշտ) եղանակ:

19.

537 թիվը 310-ով փոքր է մեկ ուրիշ թվից:Ի՞նչի  հավասար կլինի այդ թվի և 537-ի գումարը:

20.

Քանի՞ երկնիշ թիվ կա,որոնց գրառման մեջ՝
ա) 5-ը առաջին թվանշանն է
բ)6-ը վերջին թվանշանն է:



16.10.2015Պարապմունք 25:

Հարցերի քննարկում:
Ինքնաստուգում #4

1. Ո՞ր թիվն է ավելի  մեծ, ընդգծի՛ր.
          1237   և   10900
 490901245  և   4909010245
                12  և   102

2.Գրի՛ր այն բոլոր բնական թվերը,  որոնք
 աստղանիշի փոխարեն տեղադրելիս ստացվում
 է ճիշտ անհավասարություն:

* < 4
* +5 < 11

3.Ի՞նչ  թիվ է գրված միլիոնավորների  կարգում.
14309000
2357891
101010101010

4.Հաշվի՛ր հարցերով.
5208: 24+ (123X11 - 999)  x 51
1.
2.
3.
4.
5.

5.Գիրքն ունի 1250 էջ: Նարեն կարդաց 250 էջ: 
Մնացած  էջերի քանակը  քանի՞ անգամ է
 մեծ կարդացած էջերի քանակից:


Համառոտագրի՛ր  նոր լուծիր:



6.Հաշվիր հարմար  եղանակով՝

245 x 11 + 245 x 980  +245 x 9=

1010 X 102  + 1010 X  98=

900X11 +45x11 +55x11=

Լրացուցիչ: 
Մի տղա  շատ  է սիրում կենդանիներ:
 Նրա բոլոր կենդանիները բացի երկուսից, շուն են,
 բոլորը, բացի երկուսից, կատու  են,
 և բոլորը, բացի երկուսից, թութակ են: 
Ի՞նչ կենդանիներ ունի տղան, և ամեն տեսակից քանի՞սն են:



15.10.2015
Պարապմունք 25:

Թեմա՝ Բազմապատկման օրենքը գումարման նկատմամբ
Կարդալ, սովորել դասագրքից էջ՝ 45
Առաջադրանքներ՝ 326, 328, 329, 330:



14.10.2015
Պարապմունք 24:

Հարցերի քննարկում:
Թեմա՝   Զուգորդական օրենքը  բազմապատկման համար:
Կարդալ, սովորել դասագրքից՝ էջ  43:
Առաջադրանքներ: Համար՝   303-310:
Լրացուցիչ: Համար՝   311, 312:

Ամենաարագ մտածողը- Գարիկ Բ.




12.10.2015
Պարապմունք 23:

Սխալների ուղղում:
Ամփոփում ենք տեղափոխական օրենքը գումարման և բազմապատկման համար:
Աշխատանք դասագրքից՝ 289-296:

Լրացուցիչ:

08.10.2015

Պարապմունք 22

Ինքնուրույն աշխատանք #3

Առաջադրանքներ  289դ,  
                                   280
                                   242
                                   243
                                   244
                                   245
                                  268ա, բ, գ, դ

Լրացուցիչ: 247, 248  աշխատանքը դնել բլոգում:

08.10.2015
Պարապմունք 21.

Թեմա՝  բնական թվերի բազմապատկումը:
Առաջադրանք դասաքրքից՝ 252-259, 262, 263
  Լրացուցիչ:   265, 267, 268:
Բոլոր սովորողները ունեն լրացուցիչ մեկ միավոր:


07.10.2015
Պարապմունք 20.

Նախորդ օրվա խնդիրների քննարկում:
Աշխատանք դասագրքից՝ 235, 220-226:
Լավագույն աշխատողներ՝ Առնո, Արեգ, Լիա:

05.10.2015

Պարապմունք 19.

Բանավոր հաշվարկ:
Բաց թողած առաջադրանքների քննարկում:

Թեմա՝  Գումարման տեղափոխական, զուգորդական օրենքները:

 Առաջադրանքներ դասագրքից՝  213-219, 234
Լրացուցիչ՝ 235:

Պարապմունք 18.

02.10.2015

Բանավոր հաշվարկ
Սխալների ուղղում:
Աշխատանք դասագրքից   համար՝ 165-171:

Լավագույն  աշխատողներ
1- ին տեղ-Առնո
2-րդ տեղ- .Մարտին
2-րդ տեղ-Գարիկ
2-րդ տեղ-Դավիթ
2-րդ տեղ -Արեգ
3-րդ տեղ- Լիա

Ինքնաստուգման արդյունքները #2

·         Նարե Խաչատրյան- 5
·         Ռուզան Մինասյան- բ
·         Դավիթ Պողոսյան-
·         Յանա Նահապետյան 
·         Մարտին Աթոյան9
·         Արմեն Պողոսյան- 6
·         Անի Արղության-8
·         Արեգ Նշանյան-7
·         Մամիկոն Ղազարյա- 7
·         Սամվել Ճնգրյան-0
·         Դավիթ Մադաթյան
·         Լիլիթ Գևորգյան- 8-
·         Աննա Կոստանյան -
·         Միքայել Հակոբյան- 8
·         Միքայել Աթալյան-
·         Նարեկ Արշակյան-
     Առնո-

Պարապմունք 17.

01.10.2015

Ինքնաստուգում #2

1.Թվանշաններով գրի՛ր հետևյալ թվերը.
ա)հարյուր երեսուներկու տրիլիոն  իննսուներկու
բերեք միլիոն երկու հարյուր յոթանասուն հազար ինը հարյուր հիսունմեկ
գվեց հարյուր երկու  հազար երեք 
դերկու միլիարդ յոթ հարյուր հազար քառասունմեկ

2. Դասավորի՛ր  թվերը նվազման կարգով՝
 5058, 
32001, 
63
40078,
76438499,
10101010,
100000001

3. Համեմատի՛ր
2090*    և          9**1
454545   և    545454 
3450     և       23233

4. Քանի բնական թիվ կա 24 և 40 -ի միջև:

5. Բնական թվերի շարքում 41 -ն է շուտ հանդիխում, թե 14-ը:

6. Գտիր այնպիսի  քառանիշ թիվորը վերջանում է թվանշանովև մեծ է  9988-ից:
7.Հինգ միանման  աթոռներն արժեն 18000դրամ:Ինչքա՞ն պետք է վճարել 12 այդպիսի աթոռների համար:
8.  Գրի՛ր նշված թվերի և՛հաջորդը և՛  նախորդը:
1000
1
909090
1400
200100109

9. 21 թվին ձախից կցագրեցին 3թվանշանը: Ինչքանո՞վ փոխվեց թիվը:

Լրացուցիչ:
10. Թվաբանական գործողությունների նշաններ այնպես դի՛ր, որ 
 ստանաս՝ 
88888888=1000

Աշխատանքը տեղադրել բլոգում:
Լրացուցիչ: Լուծել այս համարները՝   160-165



Պարապմունք 16.

30.09.2015


Բանավոր  հաշվարկ:
Կրկնում ենք, թվային դասերը, կարգերը:
Թեմա՝ Բնական թվի համեմատումը:
Առաջադրանք դասագրքից՝ 147-157:



Ինքնաստուգման արդյունքները

·         Լիա Հարությունյան  - 9
·         Նարե Խաչատրյան- 7
·         Ռուզան Մինասյան- 7
·         Գարիկ Բարխուդարյան--բլոգում աշխատանքը տեղադրված չէ
·         Նինա Մկրտչյան - բլոգում աշխատանքը տեղադրված չէ
·         Դավիթ Պողոսյան-9
·         Յանա Նահապետյան 8
·         Մարտին Աթոյան- 7
·         Արմեն Պողոսյանբլոգում աշխատանքը տեղադրված չէ
·         Անի Արղության-բլոգում աշխատանքը տեղադրված չէ
·         Արեգ Նշանյան-9
·         Մամիկոն Ղազարյա- չկա
·         Ալինա Հարությունյան-չկա
·         Մալվինա Հարությունյան-չկա
·         Սամվել Ճնգրյան-չկա
·         Դավիթ Մադաթյան-չկա
·         Սարգիս Ղազարյան չկա
·         Անուշ Մինասյան-չկա
·         Լիլիթ Գևորգյան-չկա
·         Գայանե Խաչատրյան
·         Աննա Կոստանյան -չկա
·         Միքայել Հակոբյանչկա
·         Միքայել Աթալյան-չկա
·         Ռուզաննա Շահզադյան-չկա
·         Նարեկ Արշակյան-չկա

Պարապմունք 15.

28.09.2015թ

Թեմա. Բնական թիվ:

Աշխատանք դասագրքից՝ 130-142:


Պարապմունք 14.

25.09.2015թ

Թեմա. Բնական թիվ:
Աշխատանք դասագրքից՝  109-132:

Պարապմունք 13.
24.09.2015թ

Թեմա. Բազմանիշ թվի ընթերցումը:


Աշխատանք  դասագրքից՝ 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 



Պարապմունք 12.
23.09.2015թ

Թեմա. Բազմանիշ թվի ընթերցումը:


Աշխատանք  դասագրքից՝ 93, 95,96,97,98 ,99

Պարապմունք 11.

18.09.2015


1. Սխալների ուղղում. 1-5 հարցերը:

2./73./

 Մի բազմանիշ թվի գրառումը սկսվում է 9-ով: Եթե այն թվի  գրառման մեջ իրար  հետ փոխանակենք առաջին և վերջին թվանշանները, թիվը դրանից չի փոխվի: Ի՞նչ թվանշանով է վերջանում այդ թիվը:

3./74. /

Միանիշ թվի գրառմանը կցագրեք նույն թվանշանը: Քանի՞ անգամ կմեծանա թիվը:

4. /76/

Գրիր  1-10 թվերի գումարը:

5./77/

 537 թիվը 210-ով փոքր է մեկ ուրիշ թվից:Ինչի է հավասար այդ թվի և 537  թվի գումարը:


6./78/

216 թիվը երկու անգամ փոքր է մեկ ուրիշ թվից: Ինչ թիվ կստացվի , եթե 216 -ը հանենք այդ թվից:

7. Քանի երկնիշ թիվ կա, որոնց գրառման մեջ 

 ա/ մեկը առաջին թվանշանն է:
բ/ 7-ը վերջին թվանշանն է:


8./81/

Կամուրջն ունի երեք կամրջամաս, առաջին և երրորդի երկարությունը նույնն են և  3մ է: Երկրորդ կամրջամասը մյուսներից  երկար է երեք անգամ:Որքան է կամրջի երկարությունը:

Պարապմունք 10.

17.09.2015

Ինքնուրույն աշխատանք



1Նշի'ր  յոթանիշ  կարգային միավոր:
2.Քանի՞ կարգ  ունի հետևյալ թիվ՝ 145893, ի՞նչ թվանշան է տեղադրված երրորդ կարգում:
3. Ներկայացրո՛ւ թիվը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով՝
134=
26780=
90909=
24=

4.Չորս հարյուր քսաներեք միլիարդ երեք թիվը  գրիր թվանշաններով:

5. Ունենք 345 թիվը, եթե այն  աջից  կցագրենք  6 թիվը, ապա նոր ստացված
թիվը ինչքանո՞վ մեծ կլինի նախորդից:

6.48*** և 47**** թվերի մեջ ջնջված են մի քանի թվանշաններԹվերի միջև < կամ > նշաններից  ո՞րը կարելի է գրել:
7.Աշակերտը,կարդալով օրական 10 էջ, 6 օրվա ընթացքում կարդացել է գրքի կեսը։Քանի՞ էջ կա գրքում։
8.Աստղանիշի փոխարեն այնպիսի թիվ գրի՛ր,որ  ճիշտ լինի  հավասարությունը.
1) *x1=1499              
2)7x*=14
3)2x*=84
4)10x*=100
5) 100=10x*
6)27=*x9

9.Հաշվի՛ր

210184:13-23x11+9999=

10.Լրացուցիչ: Թվաբանական գործողությունների օգնությամբ ստացի'ր
123456=7

Պարապմունք 9.
16.09.2015


Պարապմունք 9.
15.09.2015

ա. Անհասկանալի հարցերի քննարկում:
բ. Թվաբանական գործողությունների բաղադրիչների անվանումները:
գ. Կարգեր, կարգային միավորներ: Բյուր թիվը:
դ. Աշխատանք դասագրքից 63-71:


1. /63/Քանի՞ 0   կա հնգանիշ  կարգային միավորի  գրառման մեջ:
2./64/Քանի՞ կարգ է պարունակում կարգային միավորի գրառումը , որում 6  զրո կա:
3./65/Քանի՞ կարգ կա հետևյալ թվերից յուրաքանչյուրում:
  536
  25
  7
8394
956630

4./66/ Դուրս գրիր այն թվանշանները, որոնք  գրված 
են հետևյալ թվերի հարյուրավորների կարգում.
735
1096
8001
30672
284441 

5./67/ Եթե 1235 թվի գրառմանը կցագրենք աջից զրո, ապա նոր ստացված  թվում, ո՞ր թվանշանը կլինի հարյուրավորների կարգում:

6./68/  Ո՞րն է վեցանիշ թվի ամենամեծ կարգը:
7./69/ Սևանա լճի  խորությունը 81 մ    է: Եթե Սևանա լճի խորությունը 19 մետրով ավելի  
լիներ,  քանի՞ կարգ կունենար  այն արտահայտող թիվը: 

8./70/
 Գրի'ր դիրքային գրառման տեսքով.
8x 1000 + 5x 100 + 6x 1
7 x1000000 + 1x100
8x 10000 + 3x 1000 +4x100 +2x 10 +9x1
5x1000000+6x100000+ 7 x 10000+3x10 +8x1

9./71/
Գրի'ր կարգային գումարելիների գումարի տեսքով.
3893
104
45399
1734
300201
40550
80006
671000




Լրացուցիչ: Թվաբանական գործողությունների նշաններ   դիր այնպես / կարող ես օգտվել փակագծերից/,  որ  հավասարությունը ճիշտ լինի՝     12345 =6




Պարապմունք 8.
11.09.2015

Լրացուցիչ:  Դասագրքից   53, 54 համարները:

Պարապմունք 7.
10.09.2015


Աշխատանք դասագրքից՝  համար   37-45:
Դասագիրքը տես այստեղ:

Պատասխանի'ր հարցերին:

1.Թվերի ինչպիսի՞  գրառումն է կոչվում դիրքային:
2.Թվերի դիրքային գրառման մեջ ինչի՞ց է կախված թվանշանի իմաստը: 

3.Քանի՞ տասնյակ  է պարունակում հետևյալ թվերից յուրաքանչյուրը:
                91, 53, 62, 38, 77

4.Քանի՞ հարյուրյակ  է պարունակում հետևյալ թվերից յուրաքանչյուրը
968, 444, 105, 375, 320:

5. Թվի գրառման մեջ գործածված են մի քանի թվանշաններ:Ո՞ր թվանշանով չի կարող սկսվել այդ գրառումը:

6.Ի՞նչ իմաստ ունի 6 թվանշանը հետևյալ թվերից յուրաքանչյուրի գրառման մեջ` 963,  79625, 60000, 706531, 26,6:

7.Ի՞նչ իմաստ ունի  0 թվանշանը հետևյալ թվերից յուրաքանչյուրի գրառման մեջ` 103, 90, 1032, 2007:
8. Թվանշաններով  գրիր այն թիվը, որոնք պարունակում են
ա. 5 տասնյակ, 7 միավոր
բ.8 տասնյակ, 3 միավոր
գ.9 տասնյակ
դ.1 հարյուրյակ, 5 միավոր
ե.4 հարյուրյակ, 8 տասնյակ, 9 միավոր
զ. 9 հարյուրյակ, 5 տասնյակ

9. Թիվը պարունակում է 4 հարյուրյակ, դրանց  քանակից  2 անգամ  ավելի տասնյակ և տասնյակների քանակից երկու անգամ պակաս միավոր:

10. Թվանշաններով գրիր այն թիվը , որը պարունակում է 40 տասնյակ  և մեկ միավոր:





Պարապմունք 6.
09.09.2015

Ինքնուրույն աշխատանք


Պարապմունք 5.
07.09.2015



5-2 դասարան
Լրացուցիչ միավոր-Նարեկ, Յուլիա, Գարիկ
5-1 դասարան
Ամենախելոք  սովորողը՝ Սվետա
Լրացուցիչ միավոր-Աննա, Զավեն, Էդգար Արսենյան

ՊԱՐԱՊՄՈՒՆՔ 4.
04.09.2015

Լրացրու՛

Ամենախելացին՝ Աննա Բ.

Ամենահետաքրքիր հարցը՝ Դավիթ Պ.

Ամենաարագ աշխատողներ՝  Լիա Հ . Նարեկ 

ՊԱՐԱՊՄՈՒՆՔ 3.

03.09.2015.

1.Քանի՞  երկնիշ թիվ  կարելի է գրել նշված թվանշաններով/թվաշնանը չի կարելի կրկնել :

ա)0,1,2,բ)3,4,5,գ)6,7,8,9:

2.Աստղանիշը   փոխարինելով  թվով, ստացի՛ր ճիշտ հավասարություն.


ա)*+67=88         բ)73+*=99        գ)*-176=176        դ)451-*=182

ե)   (18+*)+30=62        զ)(70-*)+20=64


3.Լրացրու՛ բաց թողած փակագծերը այնպեսոր ստացվի ճիշտ հավասարություն`

 3+7x2-5=15        բ) 18-8:2+5=9        գ)2x3+4:2=5     

  դ)5+12-8:2=7    ե) 18:6-3+7=13       զ)22-20:2+3=18       

                             Է)17-24:2+4=13.


Աստղանիշը փոխարինի՛ր գործողության նշաններով և դի՛ր փակագծեր այնպես,որ ստացվի ճիշտ հավասարություն:

ա)29*11*17*7=4    բ)6*2*10*13=2
 գ) 23*5*21*7=7

4. Նարեկը առաջին օրը  անցավ  300 կմ, ընդ որում առաջին օրը երկու անգամ ավելի երկար ճանապարհ է անցել,քան երկրորդ օրը:Յուրաքանչյուր օրը քանի՞ կմ է անցել5.Կազմի՛ր  եռանիշ թիվ,որի

ա  միավորը 3 թվանշանը լինի
բ տասնավորը  6 թվանշանը լինի
գհարյուրյավորը 8 թվանշանը լինի
դմիավորի թվանշանը  3 անգամ  մեծ լինի տասնավորից:

6 .Թագուհին 36 տարեկան է: Նա արքայազնից  մեծ է երեք անգամ,իսկ  արքայադուստրը եղբորից փոքր է չորս անգամ:Քանի՞ տարեկան է արքայադուստրը:


Ամենահետաքրքիր հարցը- Զավեն , Արմեն
Ամենաարագ աշխատողը-Արամ
Ամենացրված-Մանիկոն





ՊԱՐԱՊՄՈՒՆՔ 2.

4.Հաշվիր 5. 93-ին մի թիվ գումարելով ստացել են  180: Գտիր  այդ թիվը:6. 109-ից մի թիվ են հանելով ստացել են 18: Գտիր այդ թիվը:8. Կան երկու կողպեքներ և նրանց երկու բանալիները:Վերցնում են մի բանալին և ստուգում, թե այն համապատասխանում է արդյոք այդ կողպեքներից մեկին: Բավարար է այդ մեկ ստուգումը՝  իմանալու համար, թե որ կողպեքինն է այդ բանալին:

02.09.2015

 1.Ի՞նչ է թվանշանը:
2.Քանի՞թվանշան է գործածվում թվերի գրառման համար:
3.Ո՞րն է  Ձեր սիրած թվանշանը:Ինչու՞:

1) 54 + 134, 
2) 1021 + 1934, 
3) 673 + 154,
4) 222 + 472, 
5) 235 + 7, 
6) 1234 + 489,
7) 24 + 2515, 
8) 188 + 42,
 9) 1162 + 484,

10) 52 + 139, 
11) 113 + 469, 
12) 4894 + 1162:



7.Թվանշաններով գրիր այն թիվը,  որը պարունակում է 40 տասնյակ և 1 միավոր:




Էլ.-  ին .հասցեների ստուգում:
Բլոգների բացում, քննարկում, հղումը ուղարկել   l.hakobyan@mskh.am-ին:

ԿՐԿՆՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

ԹԻՎ,   ԹՎԱՆՇԱՆ,  ԶՈՒՅԳ  և ԿԵՆՏ    ԹՎԵՐ:
ՄԻԱՆԻՇ ԹՎԵՐ, ՔԱՆԱԿԸ:
ԵՐԿՆԻՇ ԹՎԵՐ  , ՔԱՆԱԿԸ;
ԵՌԱՆԻ ԹՎԵՐ, ՔԱՆԱԿԸ:


Էլ.-  ին .հասցեների ստուգում:
Բլոգների բացում, քննարկում, հղումը ուղարկել   l.hakobyan@mskh.am-ին:
ԿՐԿՆՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

ԹԻՎ,   ԹՎԱՆՇԱՆ,  ԶՈՒՅԳ  և ԿԵՆՏ    ԹՎԵՐ:


1. ԹիվԹվի բնութագիր

Թիվը  բաղկացած  է մեկ կամ մի քանի թվանշաններից։ Նախ հիշենք,թե որոնք են  կոչվում թվի թվանշաններ։ Թվագրության մեջ գոյություն ունի  տաս թվանշան՝ 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9: Ամենափոքր  թվանշանը 0 - ն էիսկ ամենամեծը՝ 9: 0 թվանշանով թիվ չի սկսվում։
Բերել օրինակներ ...

1.Կազմի՛ր թվեր 1,0,3 թվանշաններով,  այնպեսոր թվանշանները   թվի  գրառման մեջ չկրկնվեն։

2.Բնութագրի՛ր  թվին
         4645
1.Քանի՞  նիշ ունի ։ 
2 Իրարից տարբեր անի՞թվանշան ունի:
3.Քանի՞ հազարյակ է պարունակում։
4.Քանի՞ միավոր է պարունակում ։ 

Լրացուցիչ:

*Գերանը 12 մասի  կտրելու համար , քանի՞  տեղից   պետք է այն սղոցել:

**Գնացքը կազմված է 10 վագոնից: Գայանեն նստած է վերջից հաշված երրորդ վագոնում: Սկզբից հաշված որ վագոնում է նստած Գայանեն:

0 коммент.:

Отправка комментария