Մաթեմատիկական ֆլեշմոբ #1
30.09.2015
4-6 դասարան
1.Քանի՞
եռանիշ թիվ կա,
որոնց թվանշանների գումարը հավասար է 3:
2. 798 թվի մեջ
բոլոր թվանշանները տարբեր են: Այդ թվին մոտ ո՞ր թիվն
է, որ ունի նույն առանձնահատկությունը:
3. Շոկոլադե
սալիկը բաղկացած է 12 սև
և 12 սպիտակ կտորներից, տե՛ս նկ.-ը:
4.Արամը
կազմեց ռեբուս .
on>no
որտեղ նույն տառը նույն թվանշանն է: Քանի՞ հանարավուր լուծում կա:
որտեղ նույն տառը նույն թվանշանն է: Քանի՞ հանարավուր լուծում կա:
5. Դավիթը
2015 թվականին կդառնա այնքան տարեկան, որքան որ
իր ծննդյան տարեթվի թվանշաների գումարն է: Ե՞րբ է ծնվել Դավիթը:
6.Դասերից
հետո, դասարանում մնաց մի քանի սովորող: Նարեն ասաց.
-եթե ինձ չհաշվենք, ապա տղաներն ավելի շատ են քան աղջիկները:
-եթե ինձ չհաշվենք, ապա տղաներն ավելի շատ են քան աղջիկները:
Արամն ասաց.-
եթե ինձ չհաշվենք, ապա աղջիկները ավելի շատ են, քան տղաները:
եթե ինձ չհաշվենք, ապա աղջիկները ավելի շատ են, քան տղաները:
Երկուսդ
էլ ճիշտ եք, -ասաց Կարենը: Ամենաքիչը քանի՞ աղջիկ և
քանի՞ տղա էր մնացել դասարանում:
7. 4000538
թվից հինգ թվանշան այնպես ջնջեք, որ մնացած թիվը լինի հնարավոր ամենամեծը:
8.Երեխաները
բակում հետևում էին շնիկին:
Եթե հաչում
էր, ապա 1 ր. հետո ուտում էր:
Եթե շարժում
էր պոչը, ապա 1 ր հետո խաղում էր:
Եթե փռշտում
էր ,ապա 1 ր հետո հաչում էր:
Եթե ուտում
էր, ապա 1ր հետո
շարժում էր պոչը:
Եթե խաղում
էր, ապա 1 ր հետո փռշտում
էր:
Հարց.Շունը հաչաց, ապա 12 ր հետո ի՞նչ կանի:
Հարց.Շունը հաչաց, ապա 12 ր հետո ի՞նչ կանի:
9. Ամենամեծ միանիշ թվին քանի՞ անգամ պետք է գումարել ամենամեծ երկնիշ թիվը, որպեսզի ստանանք ամենամեծ
եռանիշ
թիվը:
10. Շախմատի մրցաշարին 7 մարդ մասնակցեց: Մասնակիցներից յուրաքանչյուրը մնացածների հետ մեկական պարտիա խաղաց: Ընդամենը քանի՞
պարտիա
խաղացվեց:
1-3-րդ դասարան
30. 09.2015թ.
30. 09.2015թ.
1.Ունենք երեք տարբեր գույնի կտորներ՝
կարմիր, դեղին, սպիտակ: Քանի՞ ձևով կարող ես
պատրաստել իրարից տարբեր եռագույն
դրոշներ / հորիզոնական շերտերով / :
2. Եթե Լիլիթի, Սոնայի, Անիի տարիքները գումարենք,
ապա կստանանք 12: Որքա՞ն կլինի նրանց տարիքների գումարը 3 տարի հետո:
3. Արամը Դինա շնիկին տանում
է
մրցումների: Ո՞ր
տեղն է
գրավել Դինան, եթե Արամը նկարել է շնիկին
արևի դիմաց:
4.Անին ցանկանում
է նշված պատկերները գրիչով նկարել,
առանց ձեռքը թղթից հանելու: Ո՞ր պատկերը չի ստացվի:
5.Թուղթը
երկու անգամ ծալեցին
և կտրեցին, ինչպես ցույց է տրված նկարում:
Քանի՞ կտոր թուղթ կստացվի:
6.Նշված պատկերներից ո՞ր պատկերները վերցնենք,
որպեսզի ստանանք շրջան:
7.1մ երկարությամբ ժապավենի վրայով քայլում է մրջյունը: Նա քայլում է միայն կենտրոնով, ետ և կողք չի գնում: Մրջյունը սկսում է քայլել 2 սմ նշված տեղից, և հասնում է վերջնակետին 3 սմ նշված տեղում: Ինչքա՞ն ճանապարհ կանցնի մրջյունը:
8. Մետաղե
ձող կտրելը արժի 300 դրամ: Քանի՞ դրամ կարժենա ձողը 10 մասի բաժանելը:
9.
Կաթով լիքը բիդոնի զնագվածը 32կգ
է, իսկ առանց կաթի՝ 2կգ: Որքա՞ն կլինի բիդոնի զնգվածը, եթե այն կաթով լցված լինի կիսով չափ:
10. Մտապահված թվին գումարեցին նրանից 1-ով մեծ
թիվը, հետո ստացված գումարից հանեցին մտապահված թվից մեկով փոքր թիվը: Արդյունքում ստացան 23: Ո՞րն էր
մտապահված
թիվը:
Комментариев нет:
Отправить комментарий