9։00-15:00 աշխատանք Նոր դպրոցում:
2016-2017-ի առցանց ուսուցման նախագծի մեկնարկ:
Մանսակցում են Նոր դպրոցի 4-5 րդ դասարանի սովորողները:
Սիրելի սովորողնե'ր, փորձեք թարմացնել ձեր բլոգները և լուծել այս առաջադրանքները:
Ստորև նշում եմ բլոգին ներկայացվող պահանջներ և խնդիրները:
2016-2017-ի առցանց ուսուցման նախագծի մեկնարկ:
Մանսակցում են Նոր դպրոցի 4-5 րդ դասարանի սովորողները:
Սիրելի սովորողնե'ր, փորձեք թարմացնել ձեր բլոգները և լուծել այս առաջադրանքները:
Ստորև նշում եմ բլոգին ներկայացվող պահանջներ և խնդիրները:
- Բլոգի արտաքին հղումներ
- բլոգում անուն-ազգանուն (հայատառ)
- նշված է ուսումնական հաստատությունը
- դասարանը
- հղում կրթահամալիրի կայքին
- հղում կրթական ծրագրի ենթակայքին
- հղում դասավանդողների բլոգներին
- հղում դասընկերների բլոգներին
- Բլոգավարություն
- ունի արխիվ
- նյութերի հարպարակնամ օր ամիս, թիվ
- Բլոգի բովանդակություն
- Սովորողի անհատական ուսումնական պլան
- Առարկայական բաժիններ
- ü առաջադրանքներ
- ü ստուգատեսներ
- ü ֆլեշմոբներ
- Նախագծեր
- ուսումնական նախագծեր
- ընտանեկան նախագծեր
- հեռավար, առցանց ուսուցում
- ուսումնական ճամփորդություններ
- Ընտրությամբ գործունեությունը
- Լրացուցիչ կրթություն
- Այլ (առօրյա, նախասիրություններ)
Խնդիրներ առցանց՝
1. Խխունջները դանդաղաշարժ կենդանի են: Ա խխունջը ամեն վայրկյան անցնում է 1մմ, իսկ Բ խխունջը ամեն վայրկյան անցնում է 2մմ: Նրանք իրարից 12 սմ հեռավորության վրա են և միաժամանակ սկսում են շարժվել իրար ընդառաջ (հակառակ ուղղություններով): Ա խխունջի ելման դիրքից ի՞նչ հեռավորության վրա նրանք կհանդիպեն:
2. Ա խխունջը ամեն վայրկյան անցնում է 3մմ, իսկ Բ խխունջը ամեն վայրկյան անցնում է 1մմ: Նրանք իրարից 12 սմ հեռավորության վրա են և միաժամանակ սկսում են շարժվել իրար ետևից (նույն ուղղությամբ): Ա խխունջի ելման դիրքից ի՞նչ հեռավորության վրա նրանք կհանդիպեն:
3. Հայերենի այբուբենում յուրաքանչյուր տառ իր համարն ունի (օրինակ՝ ա-1, ի-11, ճ-19 և այլն): Գայանեն ծածկագրել է երկու բառ՝ օգտագործելով տառերի համարները՝ 241827342122 120128: Գտեք այդ բառերը:
4. Նույն երկրաչափական պատկերին նույն թիվն է համապատասխանում, իսկ տարբեր պատկերների՝ տարբեր թվեր: Օգտվելով բերված հավասարություններից՝ գտեք, թե որ պատկերին է համապատասխանում թվերից մեծը:
5. Օգտվելով բերված պատկերներից՝ գտիր, թե ինչ օրինաչափությամբ են դրանք կազմված, և հաշվիր, թե քանի վանդակ է պետք չորրորդ պատկերը կառուցելու համար:
6. Երեք աղջիկ՝ Լուսինեն, Մերին և Լիլիթը հեծանվավազք կազմակերպեցին: Մրցույթից հետո Լուսինեն ասաց, որ Մերին առաջին տեղը չգրավեց: Մերին պնդեց, որ Լիլիթը երկրորդ տեղը չգրավեց, իսկ վերջում Լիլիթն ավելացրեց, որ Լուսինեն ո՛չ առաջին տեղը գրավեց և ո՛չ էլ երրորդ: Ո՞վ գրավեց երրորդ տեղը, եթե հայտնի է, որ աղջիներից միայն մեկն է ճիշտ ասել:
7. Ամառային ճամբարի ժամանակ լողի պարապմունքը սկսվեց 11:35 և ավարտվեց 12:25: Քանի՞ րոպե տևեց պարապմունքը:
8. Հայտնի է, որ 7 մատիտն ավելի թանկ է, քան 8 տետրը: 8 մատիտն է ավելի թա՞նկ, թե՞ 9 տետրը:
9. Միայն 4-եր և 7-եր գումարելով՝ 37 ստացիր:
Комментариев нет:
Отправить комментарий