Սովորողի գնահատականը Մաթեմատիկայից պետք է երևա նրա և՛ բանավոր հաշվում, և՛ գրավոր հաշվման ժամանակ:´
Սովորողի աշխատանքը գնահատելիս հաշվի եմ առնում սովորողի ուսումնական աշխատանքի ցուցանիշները.
Սովորողի աշխատանքը գնահատելիս հաշվի եմ առնում սովորողի ուսումնական աշխատանքի ցուցանիշները.
- Սովորողի աշխատանքը դասարանում` օրվա համար նախատեսված առաջադրանքների կատարմանը նրա մասնակցության աստիճանով .
- Բանավոր հաշվման ցուցանիշներ
- Ինքնաստուգումներ
- Ուսումնական նախագծերի, ֆլեշմոբի մասնակցության ցուցանիշներ:
Խմբային աշխատանքի ժամանակ՝
Խմբային աշխատանքի դեպքում աշխատանքները գնահատվում եմ փուլերով՝
ա. Ինքնագնահատման փուլում խումբը ներկայացնում է իր աշխատանքը՝ ընդ որում խմբի յուրաքանչյուր սովորող ներկայացնում է աշխատանքի իր բաժինը և տալիս իր գնահատականըԲ. Հաջորդ փուլում խմբերը գնահատում են իրար՝ արձագանքելով մյուս խմբերի կատարված աշխատանքներին:
Գ. Որպես ուսուցիչը տալիս եմ նախ յուրաքանչյուր խմբի, ապա խմբում յուրաքանչյուր սովորողի կատարված աշխատանքի գնահատականը:
Դ. Անհատական և խմբային լավագույն աշխատանքների հղումը տանում եմ կայք, իսկ այն աշխատանքները, որոնք չեն համապատասխանում կայքում թողարկվելիք նյութերի չափանիշներին, մնում են բլոգներում:
ա. Ինքնագնահատման փուլում խումբը ներկայացնում է իր աշխատանքը՝ ընդ որում խմբի յուրաքանչյուր սովորող ներկայացնում է աշխատանքի իր բաժինը և տալիս իր գնահատականըԲ. Հաջորդ փուլում խմբերը գնահատում են իրար՝ արձագանքելով մյուս խմբերի կատարված աշխատանքներին:
Գ. Որպես ուսուցիչը տալիս եմ նախ յուրաքանչյուր խմբի, ապա խմբում յուրաքանչյուր սովորողի կատարված աշխատանքի գնահատականը:
Դ. Անհատական և խմբային լավագույն աշխատանքների հղումը տանում եմ կայք, իսկ այն աշխատանքները, որոնք չեն համապատասխանում կայքում թողարկվելիք նյութերի չափանիշներին, մնում են բլոգներում:
Комментариев нет:
Отправить комментарий