«Բանավոր մաթեմատիկա» համատեղ նախագիծը այս անգամ շարունակեցինք «Շահամիր Շահամիրյանի» անվան վարժարանում, որտեղ էլ իրենց մաթեմատիկական գիտելիքները ստուգեցին կրթահամալիրի երեխաները` մրցելով վարժարանի երեխաների հետ:
Մինչ մրցույթի սկսելը` շրջեցինք դպրոցով, բակով, համեղ հյուրասիրությունից հետո անցանք նախագծին: Արևելյան դպրոցից մասնակցում էր 10 հինգերորդ դասարանցի, ընդհանուր խաղին մասնակցում էր երեք թիմ: Յուրաքանչյուր թիմ ունեցավ իր անունը և ավագը: Խաղին հետևում էին հրավիրված ծնողները, դասավանդողներ, իսկ հանձնաժողովը հնարավորինս արդարացի գնահատում էր խաղի ընթացքը (ի դեպ նշեմ, որ ես էլ էի ընդգրկված այդ կազմում): Խաղը կազմված էր հինգ փուլից, որոնք իրար հաջորդում էին սովորողների երգ-ողջույններով, հանելուկներով, թվերի մասին կարճ պատմություններով:Կրթահամալիրի սովորողները խաղին մասնակցում էին շատ ակտիվ, հիմնավորում բոլոր հարցերի պատասխանները:
Երեք թիմն էլ կարծում եմ` հավասարահզոր էին, ամեն դեպքում մենք գրավեցինք խաղում երկրորդ հորիզոնականը` մեկ միավորով զիջելով առաջին տեղ գրաված թիմին:
Իհարկե, հիշում ենք, որ մեր այցի նպատակն էր ընկերությունը, ծանոթությունը, բանավոր մաթեմատիկայի տարածումը: Միավորները ամփոփելուց հետո խոսեցինք մեր կրթահամալիրից, ֆլեշմոբերից և ամառային ճամբարից:
Որպես ամփոփում այնտեղի սովորողներից մեկը ցույց տվեց, թե ինչպես կարելի է արագ հաշվել աբակուսի միջոցով, այն նույնիսկ գերազանցում է սովորական հաշվիչի արագությանը:
Մեր համատեղ նախագիծը կարծում եմ` ստացվեց:
Հուսով եմ` այն կլինի շարունակելի ...
Երեխաները շատ տպավորված վերադարձան կրթահամալիր:
Կարդացեք սովորողների բլոգներում`
Մինչ մրցույթի սկսելը` շրջեցինք դպրոցով, բակով, համեղ հյուրասիրությունից հետո անցանք նախագծին: Արևելյան դպրոցից մասնակցում էր 10 հինգերորդ դասարանցի, ընդհանուր խաղին մասնակցում էր երեք թիմ: Յուրաքանչյուր թիմ ունեցավ իր անունը և ավագը: Խաղին հետևում էին հրավիրված ծնողները, դասավանդողներ, իսկ հանձնաժողովը հնարավորինս արդարացի գնահատում էր խաղի ընթացքը (ի դեպ նշեմ, որ ես էլ էի ընդգրկված այդ կազմում): Խաղը կազմված էր հինգ փուլից, որոնք իրար հաջորդում էին սովորողների երգ-ողջույններով, հանելուկներով, թվերի մասին կարճ պատմություններով:Կրթահամալիրի սովորողները խաղին մասնակցում էին շատ ակտիվ, հիմնավորում բոլոր հարցերի պատասխանները:
Երեք թիմն էլ կարծում եմ` հավասարահզոր էին, ամեն դեպքում մենք գրավեցինք խաղում երկրորդ հորիզոնականը` մեկ միավորով զիջելով առաջին տեղ գրաված թիմին:
Իհարկե, հիշում ենք, որ մեր այցի նպատակն էր ընկերությունը, ծանոթությունը, բանավոր մաթեմատիկայի տարածումը: Միավորները ամփոփելուց հետո խոսեցինք մեր կրթահամալիրից, ֆլեշմոբերից և ամառային ճամբարից:
Որպես ամփոփում այնտեղի սովորողներից մեկը ցույց տվեց, թե ինչպես կարելի է արագ հաշվել աբակուսի միջոցով, այն նույնիսկ գերազանցում է սովորական հաշվիչի արագությանը:
Մեր համատեղ նախագիծը կարծում եմ` ստացվեց:
Հուսով եմ` այն կլինի շարունակելի ...
Երեխաները շատ տպավորված վերադարձան կրթահամալիր:
Կարդացեք սովորողների բլոգներում`
Комментариев нет:
Отправить комментарий