https://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL=https://math-arhest.blogspot.com/p/2022_23.html&type=bl

четверг, 5 октября 2017 г.

Հեռավար ուսուցում, հոկտեմբերի 6

4-5 -րդ դասարաններ

06.10.2017թ.
Առաջադրանք 1.

Դավիթն ուզում է նկար 1-ում բերված պատկերից կտրել միանման եռանկյուններ, որոնցից մեկը ցույց է տրված նկար 2-ում: Քանի՞ այդպիսի եռանկյուն նա կստանա:
Առաջադրանք 2.

Արթուրն ուներ անցքերով 10 միանման մետաղե ձող (նկար 1): Նա դրանք զույգ առ զույգ միացրեց և ստացավ 5 երկար ձող (նկար 2): Ստացված ձողերից ո՞րն է

Առաջադրանք 3.

Թիվն ունի երկու թվանշան: Այդ թվանշանների արտադրյալը 15 է: Որքա՞ն է այդ թվանշանների գումարը:

Առաջադրանք 4.

Լևոնն այգում հեծանիվ է քշում: Նա սկսում է քշել ܵ կետից և շարժվում է սլաքի ուղղությամբ (տե՛ս նկարը): Առաջին խաչմերուկում նա շրջվում է աջ, հաջորդ խաչմերուկում՝ ձախ, հետո՝ նորից աջ, հետո՝ նորից ձախ, և այսպես շարունակ: Ո՞ր նշանի կողքով նա չի անցնի հեծանիվ քշելու ընթացքում:

 Առաջադրանք 5.

Հակոբը կառուցեց խորանարդ՝ օգտագործելով 27 խորանարդիկ, որոնք ներկված էին կամ սև, կամ սպիտակ: Կողք կողքի դրված ցանկացած երկու խորանարդիկներ ունեն տարբեր գույն (տե՛ս նկարը): Քանի՞ սպիտակ խորանարդիկ էր օգտագործել Հակոբը:

4 комментария:

  1. Էդմոնդ Նահապետյան
    Առ1-Պատ`2
    Առ2-Պատ`A
    Առ3-Պատ`8
    Առ4-Պատ`c
    Առ5-Պատ`13

    ОтветитьУдалить
  2. Առ. 1-Պատ.` 15
    Առ. 2-Պատ.` A
    Առ. 3-Պատ.` 8
    Առ. 4-Պատ.` D
    Առ. 5-Պատ.` 13 կամ, եթե անկյան խորանարդիկը լիներ սպիտակ՝ 14

    ОтветитьУдалить
  3. Առ1-Պատ 15
    Առ2-Պատ հավասար
    Առ3-Պատ8
    Առ4-Պատ D
    Առ5-Պատ 13
    Դադոյան Անժելա 4-1դասարան

    ОтветитьУдалить
  4. 1. 15 եռանկյուն
    2. A
    3. 8
    4. D
    5.13
    Վահան Դանելյան, 4-2

    ОтветитьУдалить