https://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL=https://math-arhest.blogspot.com/p/2022_23.html&type=bl

воскресенье, 20 января 2019 г.

Ուսումնական ճամբար-21.01.2019թ.

Հունվարի 21-երկուշաբթի
Աշխատանք ջոկատներով:

6-րդ դասարան

Ծանոթություն:
Փորձիր  կատարել:

  1. Գտի՛ր   տրված  թվերի  յուրաքանչյուրի 2\3 մասը .
ա)  72,         բ)  15.
  1. Գտի՛ր    թիվը, եթե հայտնի է , որ  նրա
ա)  20  % – ը   հավասար է 15-ի:
բ)  25  % – ը   հավասար է   250-ի:
3.    72  թիվը   բաժանԻր  2 : 4  հարաբերությամբ:
4.Հաշվի՛ր
-3-10= 
-15+3=
 -12-63=
  -3*12=

16:(-4)=
0,3+12,5=
 2,12*3=
0.5- 0,35=


5.Ուղղանկյան իրական չափերն են՝   երկարություն  40 մ, լայնություն  30 մ:  Ի՞նչ մակերես կունենա այդ ուղղանկյունը հատակագծում, եթե տրված է   մասշտաբը 1 : 100   -ի:
6. Գտի՛ր  տառային արտահայտության արժեքը, եթե տրված է  a = 4
( 5a  – 8) : 3=
7. Տեղադրի՛ր բլոգում:



8-րդ դասարան

Ծանոթություն:
Փորձիր  կատարել:

1. Երկու բնական թվերի գումարը 31 է, իսկ տարբերությունը 5: Գտիր այդ թվերը:

2.Երեք բադ և  չորս  սագ միասին կշռում են 2 կգ 500 գ, իսկ չորս բադ և երեք  սագը միասին  2կգ 400գ: Որքան է կշռում մեկ սագը:

3. Դասարանի 31 աշակերտներից 21-ը ցանկություն հայտնեց սովորել անգլերեն, իսկ՝ 18-ը՝ իսպաներեն։ Քանի՞ աշակերտ ցանկություն հայտնեց սովորել երկու լեզուներն էլ։

4.  Գտնել երկնիշ բնական թիվը, որի թվանշանների արանքում 0 ավելացնելիս թիվը մեծանում է 9 անգամ:

5.    56**  թվի մեջ աստղանիշները փոխարինիր այնպիսի թվնշաններով, որ ստացված թիվը բաժանվի և՛ 6, և՛ 8, և՛  15-ի։

Աշխատանքդ տեղադրիր բլոգում:








































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Комментариев нет:

Отправить комментарий