Հունվարի 21-երկուշաբթի
Աշխատանք ջոկատներով:
6-րդ դասարան
Ծանոթություն:
Փորձիր կատարել:
3. Դասարանի 31 աշակերտներից 21-ը ցանկություն հայտնեց սովորել անգլերեն, իսկ՝ 18-ը՝ իսպաներեն։ Քանի՞ աշակերտ ցանկություն հայտնեց սովորել երկու լեզուներն էլ։
4. Գտնել երկնիշ բնական թիվը, որի թվանշանների արանքում 0 ավելացնելիս թիվը մեծանում է 9 անգամ:
5. 56** թվի մեջ աստղանիշները փոխարինիր այնպիսի թվնշաններով, որ ստացված թիվը բաժանվի և՛ 6, և՛ 8, և՛ 15-ի։
Աշխատանքդ տեղադրիր բլոգում:
Աշխատանք ջոկատներով:
6-րդ դասարան
Ծանոթություն:
Փորձիր կատարել:
- Գտի՛ր տրված թվերի յուրաքանչյուրի 2\3 մասը .
ա) 72, բ) 15.
- Գտի՛ր թիվը, եթե հայտնի է , որ նրա
ա) 20 % – ը հավասար է 15-ի:
բ) 25 % – ը հավասար է 250-ի:
3. 72 թիվը բաժանԻր 2 : 4 հարաբերությամբ:
4.Հաշվի՛ր
-3-10=
-15+3=
-12-63=
-3*12=
16:(-4)=
0,3+12,5=
2,12*3=
0.5- 0,35=
5.Ուղղանկյան իրական չափերն են՝ երկարություն 40 մ, լայնություն 30 մ: Ի՞նչ մակերես կունենա այդ ուղղանկյունը հատակագծում, եթե տրված է մասշտաբը 1 : 100 -ի:
-15+3=
-12-63=
-3*12=
16:(-4)=
0,3+12,5=
2,12*3=
0.5- 0,35=
5.Ուղղանկյան իրական չափերն են՝ երկարություն 40 մ, լայնություն 30 մ: Ի՞նչ մակերես կունենա այդ ուղղանկյունը հատակագծում, եթե տրված է մասշտաբը 1 : 100 -ի:
6. Գտի՛ր տառային արտահայտության արժեքը, եթե տրված է a = 4
( 5a – 8) : 3=
7. Տեղադրի՛ր բլոգում:
8-րդ դասարան
Ծանոթություն:
Փորձիր կատարել:
1. Երկու բնական թվերի գումարը 31 է, իսկ տարբերությունը 5: Գտիր այդ թվերը:
2.Երեք բադ և չորս սագ միասին կշռում են 2 կգ 500 գ, իսկ չորս բադ և երեք սագը միասին 2կգ 400գ: Որքան է կշռում մեկ սագը:
4. Գտնել երկնիշ բնական թիվը, որի թվանշանների արանքում 0 ավելացնելիս թիվը մեծանում է 9 անգամ:
5. 56** թվի մեջ աստղանիշները փոխարինիր այնպիսի թվնշաններով, որ ստացված թիվը բաժանվի և՛ 6, և՛ 8, և՛ 15-ի։
Աշխատանքդ տեղադրիր բլոգում:
Комментариев нет:
Отправить комментарий