Նախագծային շաբաթ:
Աշխատանքը նախատեսված է 7-8-րդ դասարանի սովորողների համար:
Աշխատանքը կարճաժամկետ է, սեպտեմբերի 2-6- ը:
Նախագծի ընթացքը:
Սովորողները համացանցից տեղեկություն են հավաքում հայտնի մաթեմատիկների, ինչպես հայ, այնպես էլ օտարազգի, ծանոթանում նրանց աշխատանքներին, կենսագրությանը, անհրաժեշտության դեպքում կատարում են թարգմանություն:
Հարցազրույց են վարում այլ սովորողների հետ, տեղեկություն հավաքում նաև նրանցից: Սովորողները կազմում եմ օրացույց ըստ հայտնի մաթեմատիկոսների ծննդյան օրերի:
Հարցազրույց Միջին դպրոցի սվովորողների հետ.
Հարցեր.
Նշեք ձեզ հայտնի մաթեմատիկոսների անուններ:
Նշեք ձեզ հայտնի որևէ մաթեմատիկական գքրի անուն, բայց ոչ դասագիրք:
Նշեք վերջին լուծած խնդիրը կամ վերջին անգամ կատարած մաթեմատիկական հաշվարկը:
Սովորողները իրենց կատարած աշխատանքները թողարկում են բլոգում, լուսաբանում են:
Աշխատանքը նախատեսված է 7-8-րդ դասարանի սովորողների համար:
Աշխատանքը կարճաժամկետ է, սեպտեմբերի 2-6- ը:
Նախագծի ընթացքը:
Սովորողները համացանցից տեղեկություն են հավաքում հայտնի մաթեմատիկների, ինչպես հայ, այնպես էլ օտարազգի, ծանոթանում նրանց աշխատանքներին, կենսագրությանը, անհրաժեշտության դեպքում կատարում են թարգմանություն:
Հարցազրույց են վարում այլ սովորողների հետ, տեղեկություն հավաքում նաև նրանցից: Սովորողները կազմում եմ օրացույց ըստ հայտնի մաթեմատիկոսների ծննդյան օրերի:
Հարցազրույց Միջին դպրոցի սվովորողների հետ.
Հարցեր.
Նշեք ձեզ հայտնի մաթեմատիկոսների անուններ:
Նշեք ձեզ հայտնի որևէ մաթեմատիկական գքրի անուն, բայց ոչ դասագիրք:
Նշեք վերջին լուծած խնդիրը կամ վերջին անգամ կատարած մաթեմատիկական հաշվարկը:
Սովորողները իրենց կատարած աշխատանքները թողարկում են բլոգում, լուսաբանում են:
Комментариев нет:
Отправить комментарий