Աշխատանքը նախատեսված է ինչպես առկա, այնպես էլ հեռավար սովորողների համար:
Դասարաններ՝ 8-3, 8-4, 8-5:
Ուրբաթ օրվա գործունեություն
8-3-երկրաչափություն
8-4-երկրաչափություն
8-5-երկրաչափության
Օրվա խնդիրները՝
Ավարտիր՝
- Այն քառանկյունը, որի երկու կողմերը զուգահեռ են, իսկ մյուս երկուսը՝ ոչ, կոչվում է_______:
- Ինչպես են կոչվում սեղանի զուգահեռ կողմերը_______:
- Սահմանիր սեղանի միջին գիծը_________:
- Ո՞րն է եռանկյան մակերեսի հաշվման կանոնը_______:
- Ինչի՞ է հավասար ուղղանկյան մակերեսը__________:
- Ինչի՞ է հավասար քառակուսու մակերեսը___________:
- Ուղղանկյուն եռանկյան մակերեսը հավասար է ________:
- Մի ուղղի վրա չգտնվող երեք կետեր հատվածներով միացնելով առաջացած պատկերը՝_____:
- Երկու եռանկյուններ կոչվում են հավասար, եթե վերադրումով_____________:
- Գրիր եռանկյունների հավասարության երկրորդ հայտանիշը______________:
- Պնդումը, որի ճշմարիտ լինելը հաստատվում է մաթեմատիկական դատողությունների միջոցով կոչվում է___
- Հավասար եռանկյունների մեջ համապատասխանաբար հավասար կողմերի դիմաց ընկած են հավասար_________:
- Ուղղանկյուն եռանկյան սուր անկյունների գումարը հավասար է __________:
- Զուգահեռագծի մակերեսը հաշվելու կանոնը___________:
- Կից անկյունների գումարը հավասար է՝ _____________:
- Երկու հատվող ուղիներով առաջած անկյունը հավասար է 37 աստիճան, գրիր մնացած անկյունների աստիճանաին չափերը_________:
- Լրացուցիչ աշխատանք:
Դասարաններ՝ 8-2, 8-3, 8-4, 8-5:
Հինգշաբթի օրվա գործունեություն
8-5 դասարան /երկրաչափություն, խնդիրները գրված է չորեքշաբթի օրվա մասում:
8-4 դասարան /երկրաչափություն, խնդիրները գրված է չորեքշաբթի օրվա մասում:
8-3 դասարան /երկրաչափություն, խնդիրները գրված է չորեքշաբթի օրվա մասում:
8-2 դասարան /երկրաչափություն, խնդիրները գրված է ստորև:
Ավարտիր՝
- Այն քառանկյունը, որի երկու կողմերը զուգահեռ են, իսկ մյուս երկուսը՝ ոչ, կոչվում է_______:
- Ինչպես են կոչվում սեղանի զուգահեռ կողմերը_______:
- Սահմանիր սեղանի միջին գիծը_________:
- Ո՞րն է եռանկյան մակերեսի հաշվման կանոնը_______:
- Ինչի՞ է հավասար ուղղանկյան մակերեսը__________:
- Ինչի՞ է հավասար քառակուսու մակերեսը___________:
- Ուղղանկյուն եռանկյան մակերեսը հավասար է ________:
- Մի ուղղի վրա չգտնվող երեք կետեր հատվածներով միացնելով առաջացած պատկերը՝_____:
- Երկու եռանկյուններ կոչվում են հավասար, եթե վերադրումով_____________:
- Գրիր եռանկյունների հավասարության երկրորդ հայտանիշը______________:
- Պնդումը, որի ճշմարիտ լինելը հաստատվում է մաթեմատիկական դատողությունների միջոցով կոչվում է___
- Հավասար եռանկյունների մեջ համապատասխանաբար հավասար կողմերի դիմաց ընկած են հավասար_________:
- Ուղղանկյուն եռանկյան սուր անկյունների գումարը հավասար է __________:
- Զուգահեռագծի մակերեսը հաշվելու կանոոնը___________:
- Կից անկյունների գումարը հավասար է՝ _____________:
- Երկու հատվող ուղիներով առաջած անկյունը հավասար է 37 աստիճան, գրիր մնացած անկյունների աստիճանաին չափերը_________:
Չորեքշաբթի օրվա գործունեության մասին
8-4 դասարան /հանրահաշիվ/ խնդիրները տես ստորև, երեքշաբթի օրվա աշխատանքը:
8-5 դասարան /երկրաչափություն
8-2 դասարան /երկրաչափություն
Օրվա խնդիրները՝ միայն 8-2 դասարանի համար:
1.Կետից ուղղին տարված թեքը 23 սմ է: Որքա՞ն կարող է լինել այդ կետից այդ ուղղին տարված ուղղահայացի երկարությունը, եթե այն կազմում է 60 աստիճանի անկյուն տրված թեքի հետ:
3. Հավասարասրուն եռանկյան հիմքին առընթեր անկյուններից մեկի մեծությունը 59°է:
Որոշիր եռանկյան մյուս անկյունների մեծությունները:
4.Հաշվիր CBA ուղղանկյուն եռանկյան պարագիծը մակերեսը, եթե նրա էջերը 4 և 3 են, իսկ ներքնաձիգը՝ 5:
5. Որոշիր հավասարակողմ եռանկյան կողմը, եթե նրա պարագիծը հավասար է 111-ի:
6. Որոշիր տրված քառակուսու կողմի երկարությունը, եթե նրա մակերեսը 441սմ^2 է:
7. Հավասարասրուն եռանկյան պարագիծը 52 սմ է, իսկ մի կողմը՝ 10 սմ: Գտիր եռանկյան մյուս կողմերը:
8.
CAB եռանկյան պարագիծը հավասար է 640 մմ-ի, իսկ կողմերից մեկը՝ 200 մմ-ի: Որոշիր եռանկյան մյուս երկու կողմերը, եթե նրանց տարբերությունը հավասար է 120 մմ-ի:
9.
Տրված է՝ ΔABC, AC=CB: Եռանկյան սրունքը 3 անգամ մեծ է հիմքից: ABC եռանկյան պարագիծը հավասար է 280 սմ-ի:
Գտիր եռանկյան կողմերը:
10.Գտիր ուղղանկյան կողմերը, եթե նրա պարագիծը 400սմ, իսկ այդ կողմերի տարբերությունը 40սմ:
Երեքշաբթի oրը քննարկելու ենք հետևյալ առաջադրանքները
8-5 դասարան / հանրահաշիվ
8-3 դասարան /հանրահաշիվ
8-2 դասարան /հանրահաշիվ
1.Լուծիր հավասարումը՝
ա) 3(x − 2) = 8;
բ) (x + 2)4 = 7;
գ) (2x + 1)9 = 9;
դ) 5(2 − 3x) − 7 = 0;
ե) 3(x − 5) + 8 = 17;
զ) 6(x − 3) + 2(x + 2) = 10;
ը) 5(x − 1) − 4(x − 2) = 10:
Երկուշաբթի
8-2 հանրահաշիվ
8-3 հանրաաշիվ
8-4 հանրահաշիվ
8-5 հանրահաշիվ
Օրվա խնդիրները -աշխատանքն նախատեսված է նաև հեռավար սովորողների համար:
1. Պարկում 4 սև, 5 կարմիր, 6 դեղին, 7 նարնջագույն մատիտ կա: Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ մատիտ է հարկավոր հանել պարկից, որ չորս գույնի մատիտներից էլ դուրս գա :
2. Հյուսիսային դպրոցի 4-1 դասարանի բոլոր սովորողները մասնակցել են Դիջիթեք 2021 և Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսերին։ Նրանցից 19-ը մասնակցել է Դիջիթեքին, 16-ը՝ բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին, իսկ 7-ը՝ երկու ստուգատեսերին միաժամանակ։ Քանի՞ սովորող կա այդ դասարանում։
3. Կարենը մի թիվ մտապահեց։ Այդ թվի եռապատիկից հանեց 8, տարբերությունը փոքրացրեց երկու անգամ, հետո 5-ով մեծացրեց և բաժանելով՝ 10-ի ստացավ 1։ Ի՞նչ թիվ էր մտապահել Կարենը։
4. 2կգ խնձորի և 1կգ սալորի համար վճարեցին 1800 դրամ։ Որքա՞ն արժեն մեկ կիլոգրամ խնձորը և մեկ կիլոգրամ սալորը միասին, եթե խնձորի մեկ կիլոգրամն 150 դրամով թանկ է սալորի մեկ կիլոգրամից։
5. Քարտեզի վրա գյուղից քաղաք հեռավորությունը 6 սմ է։ Գտել քաղաքից գյուղ ընկած ճանապարհի երկարությունը, եթե մասշտաբը 2։100 000 է։
6. Գնացքի մի վագոնում 120 ուղևոր կա, իսկ մյուսում՝ դրա 3/4-րդը։ Երկու վագոններում միասին քանի՞ ուղևոր կա։
7. Հաշվիր և համեմատիր արտահայտությունների արժեքները.
ա) 19 – 16 և 16 – 19,
բ) (–100) – 80 և 80 – (–100),
գ) –25 – (–39) և –39 – (–25),
դ) 71 – (–1) և (–1) – 71։
8.Ներկայացրու բազմանդամի տեսքով՝
(x+y)^2
(a-8)^2
(2a-3b)^2
(2+(1/3)a)^2
Комментариев нет:
Отправить комментарий