Երկրորդ ուսումնական շրջանի ուղեցույց
Մասնակիցներ՝ 6-րդ դասարանի սովորողներ՝
Մասնակիցներ՝ 9-րդ դասարանի սովորողներ
ժամկետը՝ Հունվար
Օրակարգը՝
Ուրախ մաթեմատիկա /առաջարկում են և ճամբարականները և ճամբարի ղեկավարը/
- մաթեմատիկական խաղեր
- մաթեմատիկական ֆոկուսներ
- գլուխկոտրուկներ
- մաթեմատիկական փազլներ
- բանավոր հաշվարկ, արագ հաշվելու հնարքներ
- թարգմանական աշխատանքներ
- մաթեմատիկական մրցույթների կազմակերպում այլ ճամբարականների հետ
- ճամփորդություն / Սահադաշտ, Մազական ստուգատեսին մասնակցություն՝ Զառ գյուղ/
- պատրաստություն ստուգատեսներին
- մաթեմատիկա ամսագրի տոնական համարի թողարկում
- առկա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի կազմակերպում:
Աշխատանքի հիմնական ուղղությունները՝
Աշխատանք 1.
Անդրադարձ Մաթեմատիկա ամսագրին
Ճամբարականները ընթերցում են ամսագրի նյութերը, նախընտրելի թեման հրապարակում են իրենց բլոգում, հիմնավորում ընտրությունը:
Աշխատանք 2.
Խնդիրների տեսագրում
Ճամաբարակնները մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրների իրենց լուծումները տեսագրում են սեբաստացի ընկերների համար, տարածում լուծումները:
Աշխատանք 3.
Մաթեմատիկական օլիմպիադայի խնդիրների քննարկում:
Ճամբարականները քննարկում և լուծում են մաթեմատիկա առարկայից օլիմպիադայի խնդիրները, մշակում ենք լուծումները, մեկտեղում ենք, բերում ենք հոդվածի տեսքի,հրապարակում ենք Մաթեմատիկա ամսագրում:
ԲՆԱԳԻՏԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՏՈՒԳԱՏԵՍ
Մյոբուսի ժապավենը, փորձի քննարկում, տեսանկարահանում
ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՃԱՄՓՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
Վիկտոր Համբարձումյանի աստղադիտարան/բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի շրջանակում/
Բնագիտատեխնիկական թանգարան
ՄԱՐԶԱԿԱՆ ՃԱՄՓՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
Գեղասահքի դպրոց
Ջրվեժի արգելոց
Комментариев нет:
Отправить комментарий