Ապրիլի 26-ին, Հրազդան-Զանգու նախագծի շրջանակներում մի խումբ 4-5-րդ դասարանցիների, դասավանդողների հետ ուղևորվեցինք Հրազդանդանի կիրճ: Բոլորին հետաքրքրում էր այգի տանող երկար ու ձիգ երկու թունելները:
Երբ մտանք թունել, ֆիքսեցինք ժամանակը, յուրաքանչյուր սովորող փորձեց մինչև թունելի վերջ հաշվել իր կատարած քայլերի քանկը: Սովորողները փորձեցին նախապես գուշակել քայլերի թիվը, բայց ոչ ոք չէր էլ պատկերացնում, թե որ որքան երկար է թունելը: Ամենահամբերատար սովորողը` Բագրատը (4-3 դասարան) ութ րոպե հաշվեց իր քայլերի թիվը, ստացավ 720 քայլ, չափեցինք մեկ քայլի երկարությունը `40 սմ, ստացանք թունելի երկարությունը:
40x720=28800սմ=288մ
Բոլոր հաշվարկները կատարել ենք մոտավոր:
Համեմատեցինք այն այլ սովորողների քայլերի թվի հետ, պարզեցինք,որ ովքեր բարձրահասակ էին Բագրատից` օրինակ` Արշակը, ավելի քիչ քայլ էր արել, Բագրատից ցածրահասակները:
Զանգվի ափին կանգնած, հետևելով գետի հոսանքին, մի պահ երևակայեցինք, որ ունենք նավակ և նավարկում ենք գետի հոսանքով, Նատալին (4-3 դասարան),որ շատ է սիրում ճանապարհի վերաբերյալ խնդիրներ լուծել, միանգամից գլխի ընկԱվ, որ հոսանքի ուղղությամբ նավակի արագությունը կմեծանա, իսկ հակառակ ուղղությամբ` կփոքրանա:
Կային երեխաներ, որ բնության գրկում` ընկեր Մարինեի հետ, փոքրիկ պատմություններ, բանաստեղծություններ էին հորինում Զանգվի մասին:
Ստեղծագործելով, հաշվելով, պատմելով վերադարձանք դպրոց :
Նախագիծը շարունակվում է...
Երբ մտանք թունել, ֆիքսեցինք ժամանակը, յուրաքանչյուր սովորող փորձեց մինչև թունելի վերջ հաշվել իր կատարած քայլերի քանկը: Սովորողները փորձեցին նախապես գուշակել քայլերի թիվը, բայց ոչ ոք չէր էլ պատկերացնում, թե որ որքան երկար է թունելը: Ամենահամբերատար սովորողը` Բագրատը (4-3 դասարան) ութ րոպե հաշվեց իր քայլերի թիվը, ստացավ 720 քայլ, չափեցինք մեկ քայլի երկարությունը `40 սմ, ստացանք թունելի երկարությունը:
40x720=28800սմ=288մ
Բոլոր հաշվարկները կատարել ենք մոտավոր:
Համեմատեցինք այն այլ սովորողների քայլերի թվի հետ, պարզեցինք,որ ովքեր բարձրահասակ էին Բագրատից` օրինակ` Արշակը, ավելի քիչ քայլ էր արել, Բագրատից ցածրահասակները:
Զանգվի ափին կանգնած, հետևելով գետի հոսանքին, մի պահ երևակայեցինք, որ ունենք նավակ և նավարկում ենք գետի հոսանքով, Նատալին (4-3 դասարան),որ շատ է սիրում ճանապարհի վերաբերյալ խնդիրներ լուծել, միանգամից գլխի ընկԱվ, որ հոսանքի ուղղությամբ նավակի արագությունը կմեծանա, իսկ հակառակ ուղղությամբ` կփոքրանա:
Կային երեխաներ, որ բնության գրկում` ընկեր Մարինեի հետ, փոքրիկ պատմություններ, բանաստեղծություններ էին հորինում Զանգվի մասին:
Ստեղծագործելով, հաշվելով, պատմելով վերադարձանք դպրոց :
Նախագիծը շարունակվում է...
Комментариев нет:
Отправить комментарий