https://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL=https://math-arhest.blogspot.com/p/2022_23.html&type=bl

четверг, 10 января 2019 г.

Հունվարյան ճամբար, օր չորրորդ

9:00-9:30-ընդհանուր պարապմունք
09:30-10:10-Մաթեմատիկակն ֆոկուս
10:15-11:00-նախագիծ

11:05-14.00 -ճամփորդություն Իրինա Ռադնինայի Մարզադպրոց

Թարգմանչական աշխատանք
Հասմիկ-8-րդ դասարան
Ջո-8-րդ դասարան  այլ աշխատանք

Մաթեմատիկական ֆոկուս
Նշում եմ քայլերը:
 Սիրելի սովորող,  գրիր որևէ եռանիշ թիվ, փոխանցիր այդ թիվը կողքիդ սովորողին, խնդրիր նրան գրել նույն թիվը, կստանանք վեցանիշ թիվ: Այդ թիվը փոխանցիր կողքիդ նստողին, խնդրիր նրան բաժանել 13-ի, արդյունքը փոխանցիր կողքիդ նստողին, խնդրիր նրան բաժանել 11-ի, փոխանցիր արդյունքը կողքիդ նստողին, խնդրիր որ նա բաժանի 7-ի: Արդյունքը ներկայացորու  ինձ:

Խնդիրներ



Комментариев нет:

Отправить комментарий