9:00-9:30-ընդհանուր պարապմունք
09:30-10:10-Մաթեմատիկակն ֆոկուս
10:15-11:00-նախագիծ
11:05-14.00 -ճամփորդություն Իրինա Ռադնինայի Մարզադպրոց
Թարգմանչական աշխատանք
Հասմիկ-8-րդ դասարան
Ջո-8-րդ դասարան այլ աշխատանք
Մաթեմատիկական ֆոկուս
Նշում եմ քայլերը:
Սիրելի սովորող, գրիր որևէ եռանիշ թիվ, փոխանցիր այդ թիվը կողքիդ սովորողին, խնդրիր նրան գրել նույն թիվը, կստանանք վեցանիշ թիվ: Այդ թիվը փոխանցիր կողքիդ նստողին, խնդրիր նրան բաժանել 13-ի, արդյունքը փոխանցիր կողքիդ նստողին, խնդրիր նրան բաժանել 11-ի, փոխանցիր արդյունքը կողքիդ նստողին, խնդրիր որ նա բաժանի 7-ի: Արդյունքը ներկայացորու ինձ:
Խնդիրներ
09:30-10:10-Մաթեմատիկակն ֆոկուս
10:15-11:00-նախագիծ
11:05-14.00 -ճամփորդություն Իրինա Ռադնինայի Մարզադպրոց
Թարգմանչական աշխատանք
Հասմիկ-8-րդ դասարան
Ջո-8-րդ դասարան այլ աշխատանք
Մաթեմատիկական ֆոկուս
Նշում եմ քայլերը:
Սիրելի սովորող, գրիր որևէ եռանիշ թիվ, փոխանցիր այդ թիվը կողքիդ սովորողին, խնդրիր նրան գրել նույն թիվը, կստանանք վեցանիշ թիվ: Այդ թիվը փոխանցիր կողքիդ նստողին, խնդրիր նրան բաժանել 13-ի, արդյունքը փոխանցիր կողքիդ նստողին, խնդրիր նրան բաժանել 11-ի, փոխանցիր արդյունքը կողքիդ նստողին, խնդրիր որ նա բաժանի 7-ի: Արդյունքը ներկայացորու ինձ:
Խնդիրներ
0 коммент.:
Отправить комментарий