Մաթեմատիկան պետք է սիրել նրա համար, որ կարգի է բերում մեր միտքը:

Ուսումը կանոններն է սովորեցնում, փորձը` բացառությունները:

Մաթեմատիկան գիտություն է,իսկ թվաբանությունն` իմաստություն:

Ոչ հստակ մտքերի համար մաթեմատիկական սիմվոլներ չկան:

пятница, 10 ноября 2017 г.

ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 10, 4-րդ դասարան

Նոյեմբերի 10, 4-րդ դասարան

Հարցերի քննարկում:
Բանավոր հաշվարկ:
Լուծում ենք խնդիրներ գծագրով:


Առաջադրանք 1.
Նարեն և Անին որոշեցին միասին գնալ անտառ սունկ հավաքելու: Օրվա վերջում նրանք հավաքեցին 325 հատ սունկ: Քանի՞ սունկ հավաքեցին նրանցից յուրաքանչյուրը, եթե Անին հավաքեց 21-ով ավելի շատ սունկ  քան Նարեն: Լուծիր գծագրով:
Առաջադրանք 2.
Գրապահարանում գրքերը դասվորված են երկու շարքով: Առաջին շարքի գրքերի քանակը 12-ով ավելի է քան  երկրորդ շարքում տեղադրված գրքերը: Գրապահարանում կա 54 գիրք:  Քանի՞ գիրք կա ամեն շարքում:
Առաջադրանք 3.
Հաշվի՛ր հանումը, ստուգիր գումարումով՝
1004-465
54013-160
2700-154
30600-6091
1234-361

Լրացուցիչ։


Նոյեմբերի 10, 5-րդ դասարան

5-րդ դասարան
նոյեմբերի 10

Թեմա՝ Բնական թվերի գումարման հաշվեկանոնը:
Բանավոր հաշվարկ:
Հարցերի քննարկում:


Առաջադրանք 1. 
Հաշվիր գումարը` օգտվելով գումարման հաշվեկանոնից.
ա) 761+349
բ) 492+564
գ) 2328+807
դ) 418+7095
ե) 5992+3779
զ) 3207+8034
է) 9999+1111

Առաջադրանք 2.
Գումարվում են 751201 և 387 թվերը: Նշիր  այն կարգերը, որոնցում գումարում չի կատարվում գումարման հաշվեկանոնը կիրառելիս:
Առաջադրանք 3.
Դահլիճում կար 20 կարգ: Երբ յուրաքանչյուր կարգում եղած տեղերի քանակն ավելացրին 5-ով, դահլիճի բոլոր տեղերի քանակը դարձավ 540: Սկզբում քանի՞ տեղ կար յուրաքանչյուր կարգում:
Առաջադրանք 4.
Հաշվիր գումարը, երբ գումարելիները երեքն են՝ 
ա) 3421                         բ) 9355                     գ) 4852                    դ) 85634
+ 5620                           + 8100                       + 2756                     + 32001
 վ8984                              6377                          9003                        63459
Կրկնենք անցածը՝  359, 361:

среда, 8 ноября 2017 г.

Նոյեմբերի 9, 4-րդ դասարան

Նոյեմբերի 9, 4-րդ դասարան

Հարցերի քննարկում:
Բանավոր հաշվարկ:
Լուծում ենք խնդիրներ գծագրով:

Առաջադրանք 1.
Երկու թվերի գումարը 350  է, ընդ որում մեկը մյուսից մեծ է  34-ով:
Գտիր այդ թվերը: Լուծիր գծագրով:

Առաջադրանք 2.
Դասարանում սովորում են 42 աշակերտ, ընդ որում տղաները 8-ով շատ են, քան աղջիկները: Քանի՞ աղջիկ և քանի՞ տղա  է սովորում այդ դասարանում:


Առաջադրանք 3.
Այգում տնկեցին 120 խնձորենի և տանձենի, ընդ որում 
տանձենիները  24-ով շատ, խնձորենիները:  
Քանի՞  տանձենի տնկեցին այգում: 

Առաջադրանք 4.
Արջը   և առյուծը միասին կշռում են   1260 կգԱրջը 260կգ-ով ծանր  է առյուծիցՅուրաքանչյուրն քանի՞ կիլոգրամ է:

Առաջադրանք 5.
Հաշվիր գումարը, ստուգիր հանումով`
1209+137
26+2360
1290+28990
3456+1010
2800+2900




Բ մակարդակ

ա) Ջուրը գրավում է Երկիր մոլորակի  2/3  մասըԱյդ պատճառով էլ Երկիրն անվանում են «կապույտ մոլորակ»Երկրի ո՞ր մասն է կազմում ցամաքը:                        
բ) Հայրը 42 տարեկան է ,իսկ որդու տարիքը կազմում է հոր տարիքի  2/7  մասը: Քանի՞ տարեկան է որդին:                                                                                                                
գ) Սկյուռն ապրում է  6 տարիինչը  կազմում է  նապաստակի տարիքի  3/5  մասը:Քանի՞ տարի կարող է ապրել  նապաստակը:                                                                               

դ) Շուկա վաճառքի բերեցին խնձոր: Առավոտյան վաճառեցին 21 կգ ,որը կազմում էր ամբողջ խնձորների  3/7  մասըԻնչքա՞ն խնձոր էին բերել շուկա

Հաշվիր արտահայտության արժեքները՝
2/5+2/6
1/4+1/4
25/32+1/64
1-1/5
12/101-1/404
56/61x1/112
2x1/5
47/90:1/30
28:7/4
150/501+1/501+150/501

Գլուխկոտրուկ
Թվաբանական գործողության նշաններ տեղադրելով ստացիր 84
(անհրաժեշտության դեպքում կարող ես նաև  տեղադրել փակագիծ):
12345=84

вторник, 7 ноября 2017 г.

Նոյեմբերի 8, 2017թ.


Նոյեմբերի 8
4-րդ դասարան

Կրկնել հանման գործողությունը սյունաձև:
Թեմա՝  Հանման ստուգումը գումարումով:
Եթե տարբերությանը գումարենք հանելին, կստանանք նվազելին:
Օրինակ՝ 
4251-251=4000
Ստուգում՝ 4000+251=4251

1.Առաջադրանքներ դասագրքից, համար՝ 241, 242:
1     2.Նշիր ամենափոքր քառանիշ թիվը, որի գրության մեջ կրկնվող թվանշաններ չկան
1     3.   2տ 4ց 50 կգ-ը  արտահայտիր կիլոգրամով: 
1    4.Ուղղանկյան կողմերից մեկը 23 սմ է, մյուսը՝ 17 սմ: Գտիր այդ ուղղանկյան պարագիծը:
1     5.  Դասը սկսվեց 10: 40 և տևեց 45 րոպե: Ե՞րբ ավարտվեց դասը: 
                 5-րդ դասարան
               Կրկնում ենք անցածը: Առաջադրանքներ գրքից,  համարներ՝ 333-340:


суббота, 4 ноября 2017 г.

Նոյեմբերի 6, 4-5-րդ դասարան

Նոյեմբերի 6.  2017թ.
4-րդ դասարան

Կրկնել  սյունաձև  գումարման գործողությունը:
Թեմա՝ Գումարման ստուգումը հանումով:
Եթե գումարից հանենք գումարելիներից որևէ մեկը, կստանանք  մյուս գումարերելին:

Օրինակ՝ 134+500=634
Ստուգում՝ 634-134=500
կամ՝               634-500=134

Առաջադրանքներ:
1. Կատարիր գումարումը սյունաձև և ստուգիր հանումով՝
585+234
125+23499
12=456
23490+90
1290+255
2000+1300

2. Գրիր այն թիվը, որը հավասար է 6 հազարյակ 2 հարյուրյակ և 5 միավոր կարգային գումարելիների գումարի :


       3.Հաշվիր   (3000 – 60 x 5) : 90 + 210 արտահայտության արժեքը:

  4. Հինգ պաղպաղակի ընդհանուր գինը 600 դրամով ավելի է երեք պաղպաղակի ընդհանուր գնից: Ի՞նչ   արժի մեկ պաղպաղակը:

5. Առաջադրանք գրքից, համար՝  226:

5-րդ դասարան
Կրկնողություն: 
Բազմապատկման բաշխական օրենքը գումարման նկատմամբ:
Աշխատանք գրքից, կարդալ էջ՝ 45, առաջադրանքներ՝ 326-332:



вторник, 24 октября 2017 г.

Ուսումնական աշուն-2017թ. 5-րդ դասրան

Ուսումնական աշուն-2017թ. 5-րդ դասրան

Սիրելի սովորող, աշխատըանքը կազմված երեք մասից՝ 

  • Հետազոտական մաս:

  • Ոչ ստանդարտ խնդիրներ:

  • Թեմատիկ աշխատանք:
Ընտրիր քեզ հարմար մասը, արդյունքները 

տեղադրիր բլոգում, հղումը ուղարկիր ինձ:


Հետազոտական մաս:
Հազարից փոքր Պարզ թվերի ցուցակը  Էրոտոսֆեն
 ցանցի մեթոդով:

Բացիր excel ֆայլը, առաջին սյունակում գրիր 1-1000 թվերը:
Փորձիր գունավորել թվերը հետևյալ կանոնով` 

1-թող անփոփոխ:

2-ից հետո երկուական բարձրացիր և գունավորիր որևէ գույնով` 4,6, 8, 10, 12...:

3-ից հետո երեքական  բարձրացիր` 6, 9, 12, 15 ... և գունավորիր մեկ այլ գույնով, այստեղ կհանդիպես արդեն ներկված թվերի, օրինակ` 6-ին, ներկված թվերը պետք չէ նորից գունավորել:

4-ից սկսած չորսական  բարձրացիր` 4, 8, 12, 16 ... և գունավորիր մեկ այլ գույնով, այստեղ կհանդիպես արդեն ներկված թվերի, օրինակ` 4-ին, ներկված թվերը պետք չէ նորից գունավորել:

5-ից հետո  հնգական   բարձրացիր` 10, 15, 20, 25, 30, --և գունավորիր մեկ այլ գույնով, այստեղ կհանդիպես արդեն ներկված թվերի, օրինակ` 10-ին, ներկված թվերը պետք չէ նորից գունավորել:

Այսպես  շարունակիր...:

Այն թվերը որոնք չեն ներկվի կհամարենք պարզ թվեր: 

Աշխատանքը տեղադրիր բլոգում, հղումը ուղարկիր ինձ:


  • Ոչ ստանդարտ խնդիրներ:

  • 1. 10դմ երկարություն ունեցող բույսի ցողունով գետնից վերև է սողում թրթուրը: Ցերեկը նա բարձրանում է 3դմ, իսկ գիշերը իջնում է 2դմ: Քանի՞ օրում նա կհասնի բույսի ծայրին:

    2. Գտեք ամենամեծ թիվը, որը 13-ի վրա մնացորդով բաժանելիս քանորդում 17 կստացվի:

    3. Դարակի գաղտնագիրը երկնիշ թիվ է: Սեդրակը մոռացել է դա, բայց հիշում է, որ եթե թվի թվանշանների գումարին ավելացնենք նրանց արտադրյալը, կստացվի գաղտնագիրը: Գտեք բոլոր հնարավոր տաբերակները:

    4. Ֆուտբոլային թիմը երեք խաղում երեք գնակ էր խփել հակառակորդների դարպասը և մեկը ընդունել սեփական դարպասը: Հայտնի է, որ խաղերից մեկը հաղթել էր, մեկը ոչ ոքի էր արել և երրորդը պարտվել էր: Գտեք, թե ինչ հաշվով էր ավարտվել խաղերից յուրաքանչյուրը:

    5. Գրապահարանի դարակի վրա որդը կրծել ու կարճագույն ճանապարհով անցել է Պուշկինի գրքի առաջին հատորի առաջին էջից մինչև կողքին գտնվող երկրորդ հատորի վերջին էջը: Յուրաքանչյուր հատորի էջերը միասին (հաստությամբ) 2 սանտիմետր են, իսկ յուրաքանչյուր կազմի հաստությունը` 2 միլիմետր: Ի՞նչ հեռավորություն է անցել որդը:


    6. Մաթեմատիկայից առաջադիմող 7 աշակերտներից պետք է կազմել 6 հոգիանոց օլիմպիական թիմ: Քանի՞ եղանակով է դա հնարավոր:

    7. Ամենաշատը ո՞ր թվանշանն է հանդիպում 84-ից մեծ և 145-ից փոքր բոլոր բնական թվերը գրառելիս:
    Թեմատիկ  աշխատանք:
    1.Թվանշաններով գրի՛ր հետևյալ թվերը.
    ա)հարյուր երեսունմեկ  միլիոն  իննսուներկու
    բ) երեք տրիլիոն
    գ) վեց հարյուր երկու  հազար երեք 
    դ) երկու միլիարդ յոթ

    2. Դասավորի՛ր  թվերը նվազման կարգով՝
     5059, 
    2001, 
    63
    2017
    400078,
    738499,
    10101010,
    40079
    3. Համեմատի՛ր
    2090*    և          9**1
    454545   և    545454 
    345012     և       323233

    4. Քանի բնական թիվ կա 4 և 40 -ի միջև:

    5. Բնական թվերի շարքում 41 -ն է շուտ հանդիխում, թե 29-ը:

    6. Գտիր այնպիսի  քառանիշ թիվ, որը վերջանում է 7 թվանշանով, և մեծ է  7188-ից:
    7.Հինգ միանման  աթոռներն արժեն 18000դրամ:Ինչքա՞ն պետք է վճարել 12այդպիսի աթոռների համար:
    8.  Գրի՛ր նշված թվերի և՛հաջորդը և՛  նախորդը:
    1000
    1
    909090
    1400
    200100109

    9. 201 թվին ձախից կցագրեցին 3թվանշանը: Ինչքանո՞վ փոխվեց թիվը:

    10.Հաշվիր հարմար  եղանակով՝

    245 x 11 + 245 x 980  +245 x 9=


    1010 X 102  + 1010 X  98=


    900X11 +45x11 +55x11=