Մաթեմատիկան պետք է սիրել նրա համար, որ կարգի է բերում մեր միտքը:

Ուսումը կանոններն է սովորեցնում, փորձը` բացառությունները:

Մաթեմատիկան գիտություն է,իսկ թվաբանությունն` իմաստություն:

Ոչ հստակ մտքերի համար մաթեմատիկական սիմվոլներ չկան:

воскресенье, 31 января 2021 г.

Փետրվարի 1-5

Աշխատանքը նախատեսված է ինչպես առկա, այնպես էլ հեռավար սովորողների համար:


Դասարաններ՝  8-3, 8-4, 8-5:

Ուրբաթ  օրվա գործունեություն 

8-3-երկրաչափություն

 8-4-երկրաչափություն

 8-5-երկրաչափության

Օրվա խնդիրները՝

Ավարտիր՝

  1. Այն քառանկյունը, որի երկու կողմերը զուգահեռ են, իսկ մյուս երկուսը՝ ոչ, կոչվում է_______:
  2. Ինչպես են կոչվում սեղանի զուգահեռ կողմերը_______:
  3. Սահմանիր սեղանի միջին գիծը_________:
  4. Ո՞րն է եռանկյան մակերեսի հաշվման կանոնը_______:
  5. Ինչի՞ է հավասար ուղղանկյան մակերեսը__________:
  6. Ինչի՞ է հավասար քառակուսու մակերեսը___________:
  7. Ուղղանկյուն եռանկյան մակերեսը հավասար է ________:
  8. Մի ուղղի վրա չգտնվող  երեք կետեր հատվածներով միացնելով առաջացած պատկերը՝_____:
  9. Երկու եռանկյուններ կոչվում են հավասար, եթե վերադրումով_____________:
  10. Գրիր եռանկյունների հավասարության երկրորդ հայտանիշը______________:
  11. Պնդումը, որի ճշմարիտ լինելը հաստատվում է մաթեմատիկական դատողությունների միջոցով կոչվում է___
  12. Հավասար եռանկյունների մեջ համապատասխանաբար հավասար կողմերի դիմաց ընկած են հավասար_________:
  13. Ուղղանկյուն եռանկյան սուր անկյունների գումարը հավասար է __________:
  14. Զուգահեռագծի մակերեսը հաշվելու կանոնը___________:
  15. Կից անկյունների գումարը հավասար է՝ _____________:
  16. Երկու հատվող ուղիներով առաջած անկյունը հավասար է 37 աստիճան, գրիր մնացած անկյունների աստիճանաին չափերը_________:
  17. Լրացուցիչ աշխատանք:

Դասարաններ՝ 8-2, 8-3, 8-4, 8-5:

Հինգշաբթի  օրվա գործունեություն 

8-5 դասարան /երկրաչափություն, խնդիրները գրված է չորեքշաբթի օրվա մասում: 

8-4 դասարան /երկրաչափություն, խնդիրները գրված է չորեքշաբթի օրվա մասում:

8-3 դասարան /երկրաչափություն, խնդիրները գրված է չորեքշաբթի օրվա մասում:

8-2 դասարան /երկրաչափություն, խնդիրները գրված է ստորև:

Ավարտիր՝

  1. Այն քառանկյունը, որի երկու կողմերը զուգահեռ են, իսկ մյուս երկուսը՝ ոչ, կոչվում է_______:
  2. Ինչպես են կոչվում սեղանի զուգահեռ կողմերը_______:
  3. Սահմանիր սեղանի միջին գիծը_________:
  4. Ո՞րն է եռանկյան մակերեսի հաշվման կանոնը_______:
  5. Ինչի՞ է հավասար ուղղանկյան մակերեսը__________:
  6. Ինչի՞ է հավասար քառակուսու մակերեսը___________:
  7. Ուղղանկյուն եռանկյան մակերեսը հավասար է ________:
  8. Մի ուղղի վրա չգտնվող  երեք կետեր հատվածներով միացնելով առաջացած պատկերը՝_____:
  9. Երկու եռանկյուններ կոչվում են հավասար, եթե վերադրումով_____________:
  10. Գրիր եռանկյունների հավասարության երկրորդ հայտանիշը______________:
  11. Պնդումը, որի ճշմարիտ լինելը հաստատվում է մաթեմատիկական դատողությունների միջոցով կոչվում է___
  12. Հավասար եռանկյունների մեջ համապատասխանաբար հավասար կողմերի դիմաց ընկած են հավասար_________:
  13. Ուղղանկյուն եռանկյան սուր անկյունների գումարը հավասար է __________:
  14. Զուգահեռագծի մակերեսը հաշվելու կանոոնը___________:
  15. Կից անկյունների գումարը հավասար է՝ _____________:
  16. Երկու հատվող ուղիներով առաջած անկյունը հավասար է 37 աստիճան, գրիր մնացած անկյունների աստիճանաին չափերը_________:

 Չորեքշաբթի  օրվա գործունեության մասին

8-4 դասարան /հանրահաշիվ/  խնդիրները տես ստորև, երեքշաբթի օրվա աշխատանքը:

8-5 դասարան /երկրաչափություն

8-2 դասարան /երկրաչափություն

Օրվա խնդիրները՝ միայն 8-2 դասարանի համար:

1.Կետից ուղղին տարված թեքը 23 սմ է: Որքա՞ն կարող է լինել այդ կետից այդ ուղղին տարված ուղղահայացի երկարությունը, եթե այն կազմում է 60 աստիճանի անկյուն տրված թեքի հետ:


2. Տրված է ուղղանկյուն եռանկյուն, որի սուր անկյուններից մեկի մեծությունը 28° է: Որոշիր այդ եռանկյան  անկյունների մեծությունները:

3. Հավասարասրուն եռանկյան հիմքին առընթեր անկյուններից մեկի մեծությունը 59°է:

Որոշիր եռանկյան մյուս  անկյունների մեծությունները:


4.Հաշվիր CBA ուղղանկյուն եռանկյան պարագիծը մակերեսը, եթե նրա էջերը 4 և 3 են, իսկ ներքնաձիգը՝ 5:


5. Որոշիր հավասարակողմ եռանկյան կողմը, եթե նրա պարագիծը հավասար է 111-ի:

6. Որոշիր տրված քառակուսու կողմի երկարությունը, եթե նրա մակերեսը 441սմ^2 է: 

7. Հավասարասրուն եռանկյան պարագիծը 52 սմ է, իսկ մի կողմը՝ 10 սմ: Գտիր եռանկյան մյուս կողմերը: 

8. 

CAB եռանկյան պարագիծը հավասար է 640 մմ-ի, իսկ կողմերից մեկը՝ 200 մմ-ի: Որոշիր եռանկյան մյուս երկու կողմերը, եթե նրանց տարբերությունը հավասար է 120 մմ-ի:

 9. 

Տրված է՝ ΔABC, AC=CB: Եռանկյան սրունքը 3 անգամ մեծ է հիմքից: ABC եռանկյան պարագիծը հավասար է 280 սմ-ի:

Գտիր եռանկյան կողմերը:


10.Գտիր ուղղանկյան կողմերը, եթե նրա պարագիծը 400սմ, իսկ այդ կողմերի տարբերությունը 40սմ:


Երեքշաբթի oրը քննարկելու ենք հետևյալ առաջադրանքները

8-5 դասարան / հանրահաշիվ

8-3 դասարան /հանրահաշիվ

8-2 դասարան /հանրահաշիվ

1.Լուծիր հավասարումը՝

ա) 3(x − 2) = 8;

 բ) (x + 2)4 = 7;

գ) (2x + 1)9 = 9; 

դ) 5(2 − 3x) − 7 = 0; 

ե) 3(x − 5) + 8 = 17; 

զ) 6(x − 3) + 2(x + 2) = 10; 

ը) 5(x − 1) − 4(x − 2) = 10: 






 












Երկուշաբթի


8-2 հանրահաշիվ

8-3 հանրաաշիվ

8-4 հանրահաշիվ

8-5 հանրահաշիվ

Օրվա խնդիրները -աշխատանքն նախատեսված է նաև հեռավար սովորողների համար:


1. Պարկում 4 սև, 5 կարմիր, 6 դեղին, 7 նարնջագույն մատիտ կա: Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ մատիտ է հարկավոր հանել պարկից, որ չորս գույնի մատիտներից էլ դուրս գա :

2. Հյուսիսային դպրոցի 4-1 դասարանի բոլոր սովորողները մասնակցել են Դիջիթեք 2021 և Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսերին։ Նրանցից 19-ը մասնակցել է Դիջիթեքին, 16-ը՝ բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին, իսկ 7-ը՝ երկու ստուգատեսերին միաժամանակ։ Քանի՞ սովորող կա այդ դասարանում։

3. Կարենը մի թիվ մտապահեց։ Այդ թվի եռապատիկից հանեց 8, տարբերությունը փոքրացրեց երկու անգամ, հետո 5-ով մեծացրեց և բաժանելով՝ 10-ի ստացավ 1։ Ի՞նչ թիվ էր մտապահել Կարենը։

4. 2կգ խնձորի և 1կգ սալորի համար վճարեցին 1800 դրամ։ Որքա՞ն արժեն մեկ կիլոգրամ խնձորը և մեկ կիլոգրամ սալորը միասին, եթե խնձորի մեկ կիլոգրամն 150 դրամով թանկ է սալորի մեկ կիլոգրամից։

5. Քարտեզի վրա գյուղից քաղաք հեռավորությունը  6 սմ է։ Գտել քաղաքից գյուղ ընկած ճանապարհի երկարությունը, եթե մասշտաբը 2։100 000 է։

6. Գնացքի մի վագոնում 120 ուղևոր կա, իսկ մյուսում՝ դրա  3/4-րդը։ Երկու վագոններում միասին քանի՞ ուղևոր կա։

7. Հաշվիր և համեմատիր արտահայտությունների արժեքները.
ա) 19 – 16 և 16 – 19,
բ) (–100) – 80 և 80 – (–100),
գ) –25 – (–39) և –39 – (–25),
դ) 71 – (–1) և (–1) – 71։

8.Ներկայացրու բազմանդամի տեսքով՝

(x+y)^2

(a-8)^2

(2a-3b)^2

(2+(1/3)a)^2



суббота, 30 января 2021 г.

«Մաթեմատիկա» ամսագրի անդամաների հավաք ֆիզիկական միջավայրում -փետրվար

 




«
Մաթեմատիկա»  ամսագրի անդամների  հավաքը մենթոր Հակոբյան Գևորգի հետ:

  Օրերը՝    

 փետրվարի 1, 

փետրվարի 8

փետրվարի 15

փետրվարի 22



 Ժամը՝    15:00

Վայրը՝    Միջին դպրոց,  1-3 կաբինետ /ակումբի  հարևանությամբ

Փետրվարի 22

Քննարկում ենք մաթեմատիկական օլիմպիադայի մարզային փուլի 7-8-րդ դասարանների խնդիրները, մաթեմատիկա դասավանդողների փետրվարյան նախագծերը:


Խնդիրներն ըստ դասարանների..
Դպրոցական փուլ.


Ներկա մասնակիցները՝

փետրվարի 1

  • Լուսինե Ներսեսյան
  • Լիանա Հակոբյան
  • Անի Միրզոյան
  • Գրետա Բակունց
  • Թաթուլ Շահնազարյան
  • Արման Երանոսյան
  • Մենուա Հարությունյան
  • Ելենա Օհանյան
  • Լյովա Սարգսյան
  • Զարինե Փանյան
  • Սյուզի Հակոբյան
  • Ելենա Օհանյան


փետրվարի 8

  • Լուսինե Ներսեսյան
  • Լիանա Հակոբյան
  • Անի Միրզոյան
  • Արշակ Մարտիրոսյան
  • Թաթուլ Շահնազարյան
  • Արման Երանոսյան
  • Մենուա Հարությունյան
  • Սմբատ Պետրոսյան
  • Զարինե Փանյան
  • Սյուզի Հակոբյան
  • Լյովա Սարգսյան

փետրվարի 15

  • Լուսինե Ներսեսյան
  • Լիանա Հակոբյան
  • Անի Միրզոյան
  • Գրետա Բակունց
  • Թաթուլ Շահնազարյան
  • Արման Երանոսյան
  • Մենուա Հարությունյան
  • Ելենա Օհանյան

փետրվարի 22

  • Լիանա Հակոբյան
  • Անի Միրզոյան
  • Գրետա Բակունց
  • Թաթուլ Շահնազարյան
  • Արման Երանոսյան
  • Մենուա Հարությունյան
  • Ելենա Օհանյան
  • Լյովա Սարգսյան
  • Սյուզի Հակոբյան
  • Ելենա Օհանյան

Ուսումնական ճամար- հաշվետվություն/2021

Մաթեմատիկա ջոկատի աշխատանքը ուսումնական ճամբարի ընթացքում

Առաջին շաբաթ

Երկրորդ շաբաթ

Երրորդ շաբաթ

Ճամփորդություններ

Բնատեխնիկական թանգարան

Ջրվեժ անտառապարկ

Երազ այգի

Սովորող-սովորեցնող նախագիծ

Դիջիտեքյան հայտ


Սովորողների հաշվետվությունները, գնահատումը՝


воскресенье, 24 января 2021 г.

«Մաթեմատիկա» ամսագրի, լաբորատորիայի աշխատանքը հունվարին

 


Ամսագրի թողարկումները հունվար ամսին՝

Համար № 27

Համար № 28

Համար № 29 /թողարկումը այս չորեքշաբթի/

Համար № 30 / թողարկումը  հունվարի 31-ին/





Մաթեմատիկա ամսագրի աշխատանքը ձմեռային ուսումնական ճամբարի ժամանակ։


Հանդիպումներ առցանց և ֆիզիկական միջավայրում /թեմա՝ մաթեմատիկական օլիմպիադայի դպրոցական փուլի խնդիրների քննարկում/։

18․01․2021-աշխատանքը։

25.01.2021-աշխատանքը։


Իրականացված նախագծերն ըստ ստուգատեսների․


Դիջիտեք 2021

Հերմինե Անտոնյան-Դիջիթեքի համակարգում, GeoGebra-ի վարպետության դաս

Լիանա Հակոբյան և ընկերներ- խաղերի ստեղծում, դասընթաց

Հասմիկ Իսրայելյան

Ելենա Օհանյան-Վաճառքի կազմակերպում, դիջիդասընթաց

Ելենա Օհանյան-խաղերի ստեղծում

Արման Երանոսյան-Դիջիդասընթաց


Սովորող-սովորեցնող

Մենոաւ Հարությունյան

Լիանա Հակոբյան

Անի Միրզոյան 1.

Անի Միրզոյան 2.

Գրետա Բակունց 1.

Գրետա Բակունց 2.

Ելենա Օհանյան

Սմբատ Պետրոսյան

Հասմիկ Իսրայելյան


Բնագիտատեխնիկական ստուգատես

Սյուզի Հակոբյան

Լուսինե Ներսեսյան 1. 

Լուսինե Ներսեսյան 2.

Զարինե Փանյան 1.

Զարինե Փանյան 2.

Անի Միրզոյան-օնլայն փազլներ 1

Անի Միրզոյան 2.

ԼիանաՀակոբյան

Հասմիկ Իսրայելյան

Ելենա Օհանյան


Ուսումնական ճամփորդություն

Լուսինե Ներսեսյան-Ջրվեժ անտառապարկ

Զարինե Փանյան-Երազ այգի

Սյուզի Հակոբյան, Թաթուլ Շահնազարյան-Երազ այգի

Գրետա Բակունց-Գեղասահքի և հոկեյի դպրոց

Լյովա Սարգսյան-Երազ այգի

Լյովա Սարգյսան-Արատես, եռօրյա ճամփորդություն

Լյովա Սարգսյան-Ապարան

Սմբատ Պետրոսյան-Սևաբերդ

Մենուա Հարությունյան-Գյումրի

Անի Միրզոյան-Գյումրի

Գրետա Բակունց-Արատես եռօրյա ճամփորդություն

Հասմիկ Իսրայելյան-Արատես եռօրյա ճամփորդություն

Հասմիկ Իսրայելյան-քաղաքային թափառումներ

Լիանա Հակոբյան-Ջրվեժ անտառապարկ

Թաթուլ Շահնազարյան-Արատես



Ծիսական խոհանոց

Անի Միրզոյան-սպաս

Գրետա Բակունց-ավանդական հալվա


Այլ նախագծեր

 Հերմինե Անտոնյան- Տեխնովացիա աղջիկներ նախագիծ

Հասմիկ Իսրայելյան-. Պատրաստում ենք մաթեմատիկական խաղեր

Արման Երանոսյան-Հետաքրքիր մաթեմատիկա էջի ստեղծում

Հունվար ամսվա ֆլեշմոբի պատասխանատուներ՝

  • երկրորդ մակարդակ-Անի Միրզոյան
  • երրորդ մակարդակ-Զարինե Փանյան
  • չորրորդ մակարդակ-Թաթուլ Շահնազարյան
  • առաջարկում են սովորողները-Լիանա Հակոբյան




Ձմեռային ուսումնական ճամբար _25-29.01.2020/երրորդ շաբաթ


Հունվարի 25

Օրվա դասացուցակը՝

  • նախագիծ
  • նախագիծ
  • Պար
  • նախագիծ
  • նախագիծ
  • նախագիծ

Օրվա աշխատանքը`

  • Նայել նախորդ շաբաթվա ամփոփումը, կան սովորողներ ովքեր դեռ չեն գրել, լրացնել։
  • Նայել սովորողների պատումները՝ Երազ ձմեռային այգի, ովքեր չեն գրել, լրացնել։
  • Նայել սովորողների պատումները՝ Ջրվեժ անտառապարկ արգելոց, ովքեր չեն գրել, լրացնել։
  • Առաջարկել խնդիր հունվար ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի համար։

Օրվա խնդիրները՝

1.

 Դասարանի 26 աշակերտներին բաժանեցին 90 խնձոր: Աղջիկներից յուրաքանչյուրին տվեցին 4 խնձոր, իսկ յուրաքանչյուր տղային՝ 3 խնձոր: Քանի՞ տղա կա դասարանում:

2.

Եղբայրը քրոջն ասաց. <<Եթե ես ապրեմ իմ ապրածի կեսը, էլի երրորդ մասը և չորրորդ մասը, ապա կդառնամ 50 տարեկան>>: Քանի՞ տարեկան է եղբայրը: 

3.

 Գնացքը 800մ երկարությամբ թունելն անցնում է 40 վ-ում, իսկ սյան կողքով՝ 8 վ-ում: Որոշել գնացքի երկարությունը: 

4.

 Գրքի գինը սկզբից բարձրացրին 30%-ով, իսկ որոշ ժամանակ հետո նոր գինը իջեցրին 30%-ով: Քանի՞ տոկոսով փոփոխվեց գրքի գինը սկզբնական գնի նկատմամբ: 

5. 

2020 ճագարներից մի քանիսը սպիտակ են, իսկ մի մասը՝ սև: Հայտնի է, որ ճագարներից գոնե մեկը սև է, իսկ կամայական երեք ճագարներից գոնե մեկը սպիտակ: Ամենաշատը քանի՞ սև ճագար կարող է լինել:

 6.

 Եռանիշ թվերի շարքում դրանցից քանի՞սը սիմետրիկ չեն: Բնական թիվը կոչվում է սիմետրիկ, եթե այն ձախից աջ և աջից ձախ կարդացվում է նույն կերպ (օրինակ՝ 121, 1331, 25452,......): 

7.

 Գտնել 1 .2 .3 .4 . ...... .2019-2020 արտահայտության արժեքի վերջին երեք թվանշաններից բաղկացած թիվը: 

8.

 Քանի՞ եռանիշ թիվ կա, որոնց առաջին թվանշանը մեծ է երկրորդից: 

9.

 Նկարում պատկերված յուրաքանչյուր ուղղանկյան ներսում գրված է նրա մակերեսը: Գտնել դատարկ ուղղանկյան մակերեսը: 







 Հունվարի 26,  ջոկատը ղեկավարում է Սյուզի Հակոբյանը:

Օրվա դասացուցակը՝

  • նախագիծ
  • Տեխնոլ
  • Ընտրութ
  • Ընտրութ
  • նախագիծ
  • նախագիծ

Օրը խոհանոցում, սովորողների պատումները: 


Հունվարի 27

Օրվա դասացուցակը՝

  • թվային նկարչություն
  • մետաքս
  • նախագիծ
  • ռադիոտ
  • նախագիծ
  • Երգ
Օրվա անելիքները՝
  • Օլիմպիադայի խնդիրների լուծում, քննարկում:
  • Ճամբարային հաշվետվություններ:                                                                          Սովորողների ընտրությամբ.
  • 12-ին ներկայացում Միջին դպրոցի թատրոնի սրահ կամ
  • Գեղեցկությունը մաթեմատիկայում վերնագրով սեմինար, TT լաբորատորիա, Ավագ դպրոց:

 Հունվարի 29

Տեխնոլոգիա

Նախագիծ

Նախագիծ

Նախագիծ

Լող

Օրվա խնդիրները՝







Լրացնել ձևաթուղթը, տե՛ս հղումը:











Ճամբարականները «Ջրվեժ» անտառապարկ արգելոցում


Մարզական ստուգատեսը շարունակվում է և Միջին դպրոցի ճամբարականները շարունակում են իրենց մարզական պարապմունքները,  այս անգամ վայրն ընտրելով «Ջրվեժ» անտառապարկ արգելոցը։

Սովորողների ուրախությունը, հրճվանքը,  մարզական պարապմունքը տե՛ս տեսանյութում՝































Սովորողների պատումները՝

Ճամբարականները «Երազ» ձմեռային այգում


Մարզական ստուգատեսին  իրենց ուժերն են փորձում ութերորդցիները։ 
Չմշկասահք  «Երազ»  ձմեռային այգում, կենտրոնում Միջին դպրոցի սովորողների ջոկատն է։

Մարզական պարապմունքը տեսանյութում՝




Ուսումնական ձմեռային ճամբար-ամփոփում /երկրորդ շաբաթ/

 Սովորողները պատմում են շաբաթվա անցուդարձը իրենց բլոգներում։

Անդրեասյան Օֆելյա

Միլենա Պողոսյան

Աբրահամյան Մարիա

Մկրտումյան Արփի

Սոնա Մեհրաբյան

Մադոյան Մարի

Ղազարյան Նարե

Լալա Հովհաննիսյան

Համբարձումյան Սվետլանա

Միհրան Կարսեցյան

Դավիթ Գրիգորյան

Անի Գյոզալյան

Մարտի Բարսեղյան

Արևշատյան Լիլիթ

Ավետիսյան Նարեկ

Ավետիսյան Ալիտա


суббота, 23 января 2021 г.

«Մաթեմատիկա» ամսագրի անդամաների հավաք ֆիզիկական միջավայրում

 


«Մաթեմատիկա»  ամսագրի անդամաների  հավաք ֆիզիկական միջավայրում։

  Օրը՝      հունվարի 25

  Ժամը՝    14:30

Վայրը՝    Միջին դպրոց,  1-3 կաբինետ /ակումբի  հարևանությամբ/

  • Քննարկում ենք  մաթեմատիկական  օլիմպիադայի  դպրոցական փուլի խնդիրները:



четверг, 21 января 2021 г.

Ձյուն, սահնակ, բարձր տրամադրություն

 Միջին դպրոցի տարատարիք  սովորողների ջոկատները մարզվում  են  Ջրվեժ անտառապարկում:

Սահնակներ, դահուկներ, սահք, բարձր տրամադրություն...

Օրվա պատումը տեսանյութում.



воскресенье, 17 января 2021 г.

«Ջրվեժ» անտառապարկ-արգելոց

 


Վայր՝  «Ջրվեժ» անտառապարկ- արգելոց

Օր՝  Հունվարի 21

Ժամ՝
Մեկնումը՝  Մայր դպորցի բակից՝  10:00
Վերադարձ դպրոց՝ 14:00







Նպատակը՝
  • Հունվարյան մարզական ստուգատեսի մասնակցություն
  •  Սովորողների մոտ ձմեռային մարզական խաղերի  հմտությունների ձեռքբերում, զարգացում
  • Սահք մարզական սպորտաձևերից դահուկասահքով, սահնակասահքով 
  • Սառցե քանդակների ստեղծում
  • Քայլք շրջակա տարածքում


Երթուղի՝   Բաբաջանյան պողոտայից Ջրվեժի արգելոց






















Սպորտաձևեր՝ դահուկասահք, սահնակներով սահք

Անհրաժեշտ գույք՝ դահուկ, սահնակ 


Ուղեկցող մարզիկ՝  Նաիրա Հարությունյան

Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի ութերորդցիներ, վեցերորդցիներ

Ջոկատավարներ՝  Լիանա Հակոբյան, Լուսինե Ներսեսյան

Հագուստ՝ ուսապարկ, ձեռնոց, գլխարկ, փոխնորդ հագուստ՝ տաբատ, գուլպաներ, սրբիչ
Ախտահանիչ միջոցներ, դիմակ

Անհրաժեշտ սնունդ՝  բրդուճներ, ջուր, տաք թեյ

Բուժարկղիկը՝ դպրոցի բուժսենյակից

Տրանսպորտ


Վարորդը (անուն, ազգանուն հեռախոս)`
Մհերյան Թաթուլ  /098.59.04.70/

 

KIA 15 DO100


հեռ. 098 590470

Վճարող՝  ծնող 500-1000 դրամ 

Արդյուքնում՝
Օրվա մասին լուսաբանում են սովորողները և հրապարակում են  իրենց  բլոգներում:

Մասնակիցներ.
8-3 դասարան

Օֆելյա Անդրեասյան
Միլենա Պողոսյան
Մարի Մադոյան
Լիլիթ Արևշատյան
Դավիթ Գրիգորյան
Մարտին Բարսեղյան
Միհրան Կարսեցյան
Նարեկ Ավետիսյան
Մարիա Աբրահամյան






пятница, 15 января 2021 г.

Միջին դպրոցի և Արևելյան դպրոցի սովորողների համատեղ դասը

 


«Սովորող սովորեցնող»   նախագծի շրջանակում Միջին դպրոցի  ճամբարականները իրենց  կրտսեր ընկերների հետ համատեղ դաս արեցին Արևելյան դպրոցի վերնատանը: Միասին բանավոր հաշվարկ արեցին,  ավագները սովորեցրեցին երկնիշ թվի բազմապատկումը 11-ով, օգտվելով արագ բազմապատկման հնարքից. երկնիշ
թիվը, որի թվանշանների գումարը չի գերազանցում 9-ը,  11-ով բազմապատկելու համար տասնավորների և միավորների կարգերի թվանշանների միջև բավական է գրել դրանց գումարը: Օրինակ` 52×11= 572  ( 7 = 5+2  )



Մանրամասն՝ տեսանյութում:

Նկարահանումը՝  Միլենա Պողոյանի, Միջին դպրոց, 8-3  դասարան