среда, 25 декабря 2013 г.
вторник, 17 декабря 2013 г.
среда, 11 декабря 2013 г.
Շտկողական աշխատանք 10-12-րդ դասարանի սովորողների համար
21:51
No comments
1.Բոլոր սովորողները ունենան իրենց անհատական բլոգները:
2.Բլոգում բացել ենթաբաժին՝ մաթեմատիկա և ինֆորմատիկա վերնագրով :
3.Տեղադրել բլոգում շտկողական աշխատանքի պատասխանները:
4.Որո՞նք են կոչվում բնական, իրական թվեր: Բերել օրինակ
5.Ինչպե՞ս եմ կարդում քառանիշ, հնգանիշ, վեցանիշ թիվը: Բերել օրինակ
6.Ինչպե՞ս եմ որոշում բնական թիվը զույգ է, կենտ, բաժանվում է երեքի, հինգի, իննի, տասի: Բերել օրինակ
7.Ինչպես եմ գտնում թվի բաժանարարը, թվի բազմապատիկը: Բերել օրինակ
8.Ինչպե՞ս եմ գտնում երկու թվերի ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարը: Բերել օրինակ
9.Ինչպե՞ս եմ գտնում երկու թվերի ամենափոքր ընդհանուր բազմապատիկը: Բերել օրինակ
10.Ինչպե՞ս եմ տարբերում կանոնավոր կոտորակը անկանոն կոտորակից: Բերել օրինակ
11.Ինչպե՞ս եմ գտնում երկու կոտորակների ընդհանուր հայտարարը: Բերել օրինակ
12.Ինչպե՞ս եմ գումարում և հանում երկու կոտորակներ, երբ հայտարարները նույնն են: Բերել օրինակ
13.Ինչպե՞ս եմ գումարում և հանում երկու կոտորակներ, երբ հայտարարները տարբեր են: Բերել օրինակ
14.Ինչպե՞ս եմ բազմապատկում և բաժանում երկու կոտորակներ կոտորակներ:Բերել օրինակ
15.Ինչպե՞ս եմ գումարում և հանում երկու խառը թվեր, երբ հայտարարները նույնն են: Բերել օրինակ
16.Ինչպե՞ս եմ գումարում և հանում երկու խառը թվեր, երբ հայտարարները տարբեր են: Բերել օրինակ
17.Ինչպե՞ս եմ բազմապատկում և բաժանում երկու խառը թվեր: Բերել օրինակ
18.Ինչպե՞ս եմ տարբերում բացասական թիվը դրական թվից: Բերել օրինակ
19.Ինչպե՞ս եմ գումարում և հանում երկու բացասական և դրական թվեր : Բերել օրինակ
20.,Ինչպե՞ս եմ բազմապատկում և բաժանում երկու բացասական թվեր: Բերել օրինակ
среда, 4 декабря 2013 г.
Մեր դպրոցի և Նոր դպրոցի կոմունալ ծախսերի համեմատումը 22.11.13թ-01.12.13թ
13:11
No comments
22-24.11.13 22-24.11.13
Նոր դպրոց Արհեստների Քոլեջ դպրոց
Ջուր -16մ3 Ջուր -2մ3
Էլ.Էներգիա-15կվ Էլ.Էներգիա-140կվ
Գազ -175մ3 Գազ -54մ3
25.11.13 25.11.13
Ջուր-1մ3 Ջուր -1մ3
Էլ.Էներգիա-10կվ Էլ.Էներգիա-60կվ
Գազ140 մ3 Գազ-125 մ3
26.11.13 26.11.13
Ջուր-7մ3 Ջուր-1մ3
Էլ.Էներգիա-7կվ Էլ.Էներգիա-12կվ
Գազ - 140 մ3 Գազ-68 մ3
27.11.13 27.11.13
Ջուր-8մ3 Ջուր -1մ3
Էլ.Էներգիա-7կվ Էլ.Էներգիա-60կվ
Գազ-105 մ3 Գազ-64 մ3
28-01.12.13. 28-01.12 .13
Ջուր-14m3 Ջուր -2մ3
Էլ.Էներգիա-13կվ Էլ.Էներգիա-280կվ
գազ-180 մ3 գազ-125մ3
Տվյալների հարցում, մեզ օգնել է տնտեսուհի՝ Տիկին Էլիան:
Հետազոտության արդյունքը ցույց տվեց, որ
ջրի ծախսը 10-օրվա համար կկազմի՝
ջրի ծախսը 10-օրվա համար կկազմի՝
Նոր դպրոց ( 16+1+7+8+14) x 174 = 8004 դր
Քոլեջ արհեստների դպրոց (2+1+1+1+2) x 174= 1218 դր
Քոլեջ արհեստների դպրոց (2+1+1+1+2) x 174= 1218 դր
Հետազոտության արդյունքը ցույց տվեց, որ
գազի ծախսը 10-օրվա կտրվածքով կկազմի՝
գազի ծախսը 10-օրվա կտրվածքով կկազմի՝
Նոր դպրոց (175+140+140+105+180) x 154= 113960դր
Քոլեջ արհեստների դպրոց (54+125+68+64+125) x 154= 51744 դր
Քոլեջ արհեստների դպրոց (54+125+68+64+125) x 154= 51744 դր
Հետազոտության արդյունքը ցույց տվեց, որ
էլ.էներգիայի ծախսը 10-օրվա կտրվածքով կկազմի՝
էլ.էներգիայի ծախսը 10-օրվա կտրվածքով կկազմի՝
Նոր դպրոց ( 15+1+1+7+13) x 29 = 1073 դր
Քոլեջ արհեստների դպրոց (140+60+12+60+280) x 29 = 16008 դր
Քոլեջ արհեստների դպրոց (140+60+12+60+280) x 29 = 16008 դր
ներկայացնում է Բաբաջաբյան Էրիկը՝ 10-րդ դասարան:
գազ լույս ջուր
Էրիկ բնակարան 7395 դր 3100 դր 2378դր
Քոլեջ արհետների դպրոց 51744դր 16008 դր 1218դր
09.12.13
Գրավոր աշխատանք-Նոյեմբեր 10-12 րդ դաս.
Քոլեջ արհետների դպրոց 51744դր 16008 դր 1218դր
09.12.13
Գրավոր աշխատանք-Նոյեմբեր 10-12 րդ դաս.
1.
Նշիր ճիշտ պատասխանը / 0.5 միավոր/
0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 բնական թվերն են
1,2,3,4,5,6,7,8,9,… բնական թվերն են
Բնական թվերը վերջավոր են
2.
Ընդգծել
50012 թվին համապատասխան
պատասխանի տակ. / 0.5
միավոր/
Հինգ հազար տասներկու
Հինգ հարյուր հազար տասներկու
Հիսուն հազար տասներկու
3.
45001004
թիվը ներկայացնել
կարգային գումարելիների
գումարի տեսքով.
/ 0.5միավոր/
4 ·1000000+5 · 100000+1·
1000+ 4 ·1
4 ·10000000+5 ·
1000000+1· 1000+ 4 ·1
4 ·10000000+5 ·
1000000+1· 100+ 4 ·1
4. Դասավորել ըստ աճման կարգի
/ 0.5միավոր/
ա/ հազարների դաս …..
բ/ միավորների դաս …..
գ/ միլիարդների դաս …..
դ/ տրիլիոնների դաս …..
ե/ միլիոնների դաս …..
5. Աստղանիշի փոխարեն տեղադրել հետևյալ թվանշաններից
որևէ մեկը . / 0.5 միավոր/
8547> 85*7
5
3
4
6. Ընտրիր սխալ պատասխանը / 0.5 միավոր/
Մեկը ցանկացած թվով բազմապատկելիս
ստանում ենք նույն թիվը
Ցանկացած թիվ 0 –ով բազմապատկելիս
ստանում ենք նույն թիվը
Ցանկացած թիվ 0 գումարելիս
ստանում ենք նույն թիվը
7. Ո՞րն է ամենամեծ յոթանիշ թիվը
/ 0.5 միավոր/
1111111
1999999
9999999
8. Կազմել թվային արտահայտություն
ըստ հետևյալ պայմանի` 858 և 7410 թվերի գումարը բազմապատկեցին 32 –ով / 0.5 միավոր/
858+7410·32
858+(7410·32)
(858+7410)·32
9. Արտահայտել գրամներով` 14կգ 56գ–ը /
0.5միավոր/
1456 գ
140056 գ
14056 գ
10.
Թիվը բաժանեցին 9-ի
և
թերի քանորդում ստացան 12, մնացորդում` 7: Ո՞րն է այդ
թիվը
/ 0.5 միավոր/
115
93
94
11.
Կատարել գործողությունը
45,078+1149,202 / 0.5 միավոր/
Պատ`………
12.
Կատարել գործողությունը 5,4 · 6,5 / 0.5 միավոր/
Պատ`……….
13.
Կատարել գործողությունը -786-90 /0.5 միավոր/
Պատ`……….
14.Կատարել գործողությունը - 7672:28 /0.5 միավոր/
воскресенье, 1 декабря 2013 г.
11:06
No comments
02.12.13
1.Դատարկ վանդակում ի՞նչ պատկեր է պետք տեղադրել
1.Դատարկ վանդակում ի՞նչ պատկեր է պետք տեղադրել
2.Ո՞ր պատկերն է (0;0) ավելի մոտ
3) Ո՞ր հատվածի երկարությունն է հավասար 9-ի
Մնացած առաջադրանքները տես այստեղ՝
http://myeduway.wordpress.com/2013/11/26/%D6%85%D5%AC%D5%AB%D5%B4%D5%BA%D5%AB%D5%A1%D5%A4%D5%A1/#more-484
четверг, 28 ноября 2013 г.
10 Հետաքրքիր Հանելուկ, Որ Կաշխատեցնեն Ձեր Գլուխը
10:51
No comments
1. Դա մարդուն երեք անգամ է տրվում. առաջին երկու անգամն անվճար, իսկ երրորդի համար հարկավոր է վճարել:
2. Իմ ծանոթը օրը 10 անգամ կարող է մորուք սափրել, սակայն, միևնույնն է, մորուքով է ման գալիս: Ինչպե՞ս է դա հնարավոր:
3. Մի անգամ աղջիկը նախաճաշի ժամանակ հանկարծակի գցում է իր մատանին սուրճով լի բաժակի մեջ: Ինչու՞ է այն չոր մնացել:
4. Ո՞ր դեպքում ենք մենք` նայելով 2 թվին, ասում «տասը»:
5. Մի մարդ խնձոր էր գնում` հատը 5 դոլարով և վաճառում էր 3 դոլարով: Որոշ ժամանակ անց նա միլիոնատեր դարձավ: Ինչպե՞ս դա նրան հաջողվեց:
6. Դուք կանգնած եք երկու նույնանման դռների առջև, որոնցից մեկը տանում է դեպի մահը, իսկ մյուսը դեպի երջանկություն: Դռները պաշտպանում են երկու պահակներ, որոնցից մեկը միշտ ճիշտն է ասում, իսկ մյուսը միշտ ստում է: Բայց Դուք չգիտեք, թե ով` ով է: Դուք կարող եք հարց տալ պահակներից միայն մեկին: Ի՞նչ հարց է պետք տալ, որպեսզի չսխալվեք դռան ընտրությամբ:
7. Ձեզ առաջարկում են ֆինանսական վերլուծաբանի աշխատանք հայտնի ընկերությունում: Խոստանում են վճարել 100.000 դոլար տարեկան աշխատավարձ և բարձրացման երկու տարբերակ: ա. Տարեկան մեկ անգամ աշխատավարձի բարձրացում 15 000 դոլարով: բ. Կես տարին մեկ անգամ 5 000 դոլարով: Ո՞ր տարեբակն է ավելի շահավետ:
8. Մի սենյակում երեք լամպ կար: Մյուս սենյակում երեք անջատիչ: Հարկավոր է որոշել, թե որ անջատիչը, որ լամպի համար է: Լամպերի սենյակ կարելի է միայն մեկ անգամ մտնել:
9. Երեք հավ երեք օրվա ընթացքում երեք ձու է ածում: Ինչքա՞ն ձու կածեն 12 հավը 12 օրերի ընթացքում:
10. Երկու տղա խաղում էր կեղտոտ մութ վերնահարկում: Հետո նրանք ներքև իջան: Նրանցից մեկի դեմքը ամբողջովին կեղտոտվել էր, իսկ մյուսինը մաքուր էր մնացել: Չնայած դրան` միայն մաքուր երեսով տղան գնաց լվացվելու: Ինչո՞ւ:
четверг, 14 ноября 2013 г.
Մեր դպրոցի կոմունալ ծախսերը
18:55
No comments
Մեր դպրոցի կումունալ ծախսերը 15.11.13թ-22.11.13թ
15-18.11.13
12.11.13թ.
Մեր դպրոցում ջերմ մթնոլորտ է
Բոլոր դասասենյակներում և միջանցքներում տեղադրել ենք ջերմաչափեր: Ամեն օր ժամը 10-11-ը 10-րդ դասարանցիները ստուգում են, թե ինչ ջերմաստիճան է դպրոցում: Ստացել ենք հետևյալ արդյունք՝
15-18.11.13
Ջուր -1մ3
Էլ.Էներգիա-80կվ
Գազ -89մ3
19.11.13
Ջուր-1մ3
Էլ.Էներգիա-80կվ
Գազ-76 մ3
20.11.13
Ջուր-1մ3
Էլ.Էներգիա-80կվ
Գազ - 89 մ3
21.11.13
Ջուր-1մ3
Էլ.Էներգիա-80կվ
Գազ-102 մ3
Տվյալների հարցում, մեզ օգնել է տնտեսուհի՝ Տիկին Էլիան:
Հետազոտությունը ցույց է տվել, որ ջրի ծախսը ամսվա կտրվածքով կկազմի՝
22 x 1
x 174 =3828 դրամ
Գազի ցուցմունքը՝ ամենաշատ
եղել է 21.11.13թ-ին՝ 101մ3
ամենաքիչը՝
19.11.13թ-ին 76մ3:
Ջրի ցուցմունք՝ կայուն է 1մ3
Էլ. Էներգիայի ցուցմունքը՝ ամենաշատ եղել է 20.11.13թ-ին՝ 100կվ:
Շաբաթվա ծախսը՝
Ջուր՝
(1+1+1+1)x174=696 դրամ
Գազ՝
(89+76+89+101+102)x154=58212դրամ
Էլ. Էներգիա՝
(80+80+80+100)x29=9860դրամ
12.11.13թ.
Մեր դպրոցում ջերմ մթնոլորտ է
Բոլոր դասասենյակներում և միջանցքներում տեղադրել ենք ջերմաչափեր: Ամեն օր ժամը 10-11-ը 10-րդ դասարանցիները ստուգում են, թե ինչ ջերմաստիճան է դպրոցում: Ստացել ենք հետևյալ արդյունք՝
12.11.13թ.
Կենտրոնական միջանցք- 170c
Աջակղմյան միջանցք -150c
Ձախակողմյան միջանցք-170c
Վարսահարդարման արհեստանոց-180c
Ոսկերչության արհեստանոց-150c
Բուսաբուծություն-170c
Գրադարան-170c
Կարի արհեստանոց 160c
Փայտամշակում -130c
Ճաշարան-140c
Բիզնես կենտրոն-160c
Մաթեմատիկայի սենյակ-160c
Պատմության սենյակ160c
Օտար
լեզվի սենյակ170c
Հաշվենք այս թվերի միջին թվաբանականը՝
(17+16+16+16+13+13+16+17+17+15+18+17+15+17):14=15,9=160c
Դպրոցի միջին ջեսրմաստիչանը 160cէ:
Ամենացուրտ սենյակը՝ փայտաշակման սենյակն է:
13.11.13թ.
Կենտրոնական միջանցք- 180c
Աջակղմյան միջանցք -180c
Ձախակողմյան միջանցք-180c
Վարսահարդարման արհեստանոց-180c
Ոսկերչության արհեստանոց-200c
Բուսաբուծություն-180c
Գրադարան-180c
Կարի արհեստանոց 180c
Փայտամշակում -140c
Ճաշարան-150c
Բիզնես կենտրոն-160c
Մաթեմատիկայի սենյակ-200c
Պատմության սենյակ-200c
Օտար լեզվի սենյակ-180c
Հաշվենք այս թվերի միջին թվաբանականը՝
(18+18+18+18+20+18+18+18+14+15+16+20+20+18):14=17,7=180c
Դպրոցի միջին ջեսրմաստիչանը 180 c է:
Ամենացուրտ սենյակը՝ փայտաշակման սենյակն է:
12.11.13թ.
Կենտրոնական միջանցք- 190c
Աջակղմյան միջանցք -180c
Ձախակողմյան միջանցք-180c
Վարսահարդարման արհեստանոց-180c
Ոսկերչության արհեստանոց-170c
Բուսաբուծություն-190c
Գրադարան-180c
Կարի արհեստանոց 180c
Փայտամշակում -150c
Ճաշարան-160c
Բիզնես կենտրոն-180c
Մաթեմատիկայի սենյակ-200c
Պատմության սենյակ- 200c
Օտար լեզվի սենյակ190c
Հաշվենք այս թվերի միջին թվաբանականը՝
(19+18+18+18+17+19+18+18+15+16+18+20+20+19):14=17,3=170c
Դպրոցի միջին ջեսրմաստիչանը 170c է:
Ամենացուրտ սենյակը՝ փայտաշակման սենյակն է:
Հեղ.՝ Մանասարյան Մարիամ
Պետրոսյան Համլետ