Մաթեմատիկան պետք է սիրել նրա համար, որ կարգի է բերում մեր միտքը:

Ուսումը կանոններն է սովորեցնում, փորձը` բացառությունները:

Մաթեմատիկան գիտություն է,իսկ թվաբանությունն` իմաստություն:

Ոչ հստակ մտքերի համար մաթեմատիկական սիմվոլներ չկան:

воскресенье, 30 октября 2016 г.

29.10.2016-Ուսումնական աշուն

«Ուսումնական աշուն» նախագծի  4-5-րդ դասարանի սովորողների   ամփոփ աշխատանքը :







Գևորգ Տեր-Թորոսյան
Գյոզալյան Անի
Լիլիթ Արևշատյան
Մանե Մկրտչյան
Նատալի Նահապետյան
Դավիթ Գրիգորյան-word_ով է ուղարկել;
Օֆելյա Անդրեասյան
Աթոյան Անի
Տիգրան Այվազյան
Սյուզաննա Գրիրգորյան-աշխատանքը ուղարկել է word-ով:
Էլեն Կարապետյան
Ռուբեն Թադևոսյան
Ալեն Թորոսյան
Նարե Ղազարյան
Պողոսյան Միլենա
Սամվել Թադևոսյան
Հայկ Արշակյան
Լիա Հարությունյան
Գայանե Համբարձումյան
Գրիրգորյան Նարեկ
Գևորգ Հովհաննիսյան
Երանոսյան Միլի
Պետրոսյան Մարգարիտան
Գագիկ Մարտիրոսյան

25.10.2016թ.
<<Ուսումնական աշուն>> արդյունքները

четверг, 27 октября 2016 г.

27.10.2016թ. Օրվա պատում

Այսօր պարատուն-ընդհանուր պարապմունքից հետո դասավանդողներն անցան իրենց անհատական պլանով սահմանված աշխատակարգին` անգլերենի, հասարակագիտության դասընթացների,  բլոգավարության, հատուկ կարիքով սովորողների հետ աշխատանք սեմինարներին: Օրը լցվեց  հինգ հինգ տարեկանների բզզոցով, իրենց Հոկտեմբերիկ ելույթով: Միևնույն ժամանակ ավելի մեծերը` կրտսեր սովորողները, մասնակցում  և  իրենց ուժերն էին փորձում <<Մեղու>>   մրցույթում:

Այնուհետև հաջորդեց  Ա . Հերմինեի սեմինար պարապմունքը արևելյան  դպրոցի   նոր ենթակայքի  վերաբերյալ:  Սպառելով մեր հարցերը, մի փոքր  թարմացանք  մարզվելով:
Ուսումնական աշունն  ինձ  գրավում  է իր ազատ գրաֆիկայով, քննարկարկում-հանդիպումներով  և իհարկե  սովորողների հետ հեռավար աշխատանքով:

Օրվա պատումը նկարաշարով:











27.10.2016թ. Օրվա պատում

Այսօր պարատուն-ընդհանուր պարապմունքից հետո դասավանդողներն անցան իրենց անհատական պլանով սահմանված աշխատակարգին` անգլերենի, հասարակագիտության դասընթացների,  բլոգավարության, հատուկ կարիքով սովորողների հետ աշխատանք սեմինարներին: Օրը լց հինգ տարվեց հինգ տարեկանների բզզոցով, իրենց Հոկտեմբերիկ ելույթով: Միևնույն ժամանակ ավելի մեծերը` կրտսեր սովորողները, մասնակցում էին և  իրենց ուժերն էին փորձում <<Մեղու>>   մրցույթում:
Այնուհետև հաջորդեց  Ա . Հերմինեի սեմինար պարապմունքը Նոր դպրոցի  ենթակայքի վերաբերյալ:  Սպառելով մեր հարցերը, մի փոքր  թարմաացանք  մարզվելով:
Ուսումնական աշունն  ինձ  գրավում  է իր ազատ գրաֆիկայով, քննարկարկում-հանդիպումներով  և իհարկե  սովորողների հետ հեռավար աշխատանքով:

Օրվա պատումը նկարաշարով:











вторник, 25 октября 2016 г.

понедельник, 24 октября 2016 г.

Թեմատիկ աշխատանք, 5-րդ դասարան, 25.09.2016թ.

        Հոկտեմբերի 25- 26, 5-րդ դասարան    
                 
           1. Քանի  թվանշան է օգտագործվում թվերը  գրառելիս                                   / 0.5 միավոր/
ա) 11                       բ) 9                             գ)10                            դ) անթիվ
2.            2 .Հետևյալ թվերից որի  մեջ է 2-ը ցույց  տալիս  տասնյակների  քանակը
  ա)   4172                   բ) 8251                     գ)  4329                            դ)2758            / 0.5 միավոր/
3.                3.Հինգ  հարյուր  հազար   յոթ   հարյուր  հինգ   թիվը   գրել        թվանշաններով.

---------------                                                                                                              / 1միավոր/
4.                      4.     Թվերի գրառման  տասական   համակարգը  ստեղծվել է.
ա) Հնդկաստանում  բ) Հայաստանումգ) Հունաստանում  դ)Չինաստանում
/ 1 միավոր/

5.                         5. Որը կարգային   միավոր  չէ.
ա) 101                      բ)100                         գ) 1000                        դ) 1/ 1 միավոր/
6.                      6.   Քանի թվանշան կօգտագործվի  տասներկու  էջնոց  գիրքը  համարակալելիս, եթե             համարակալումը  սկսվում է 3 –րդ  էջից.
ա)      13                   բ) 24                             գ)   15                         դ)14/ 1 միավոր/

7.                       7. 4506 թիվը գրառված է կարգային  գումարելիների գումարի  տեսքով, ընտրիր տարբ երակը.

ա) 4  10000 + 5  10 + 6  1
բ)  4   100 + 5    100 + 6   1    
գ)   4  1000 + 5  100 + 6  10
դ) 4  1000 + 5  100+ 6  1     / 1 միավոր/

8.                   8.Քանի թիվ կա 17 ից  28  թվերի  միջև

----------------/ 1 միավոր/
9.                    9.  Գտնե լ 23-ին հաջորդող և նախորդող  թվերի  գումարը

----- -------/ 1 միավոր/

1                   10.   Որ  գրառումն  է սխալ.
ա)  17 >  15               բ) 18  <  19                 գ)   15 <  15           դ)14 > 1
                                                           / 1 միավոր/

1             11.   1-ից   43 թվերի գրառման համար 3 թվանշանը քանի անգամ է օգտագործվում:

              / 1 միավոր/

воскресенье, 23 октября 2016 г.

Լրացուցիչ աշխատանք-4-5րդ դաս.

Հազարից փոքր Պարզ թվերի ցուցակը  Էրոտոսֆենի

 ցանցի մեթոդով:

Բացիր excel ֆայլը, առաջին սյունակում գրիր 1-1000 թվերը:
Փորձիր գունավորել թվերը հետևյալ կանոնով` 

1-թող անփոփոխ:

2-ից հետո երկուական բարձրացիր և գունավորիր որևէ գույնով` 4,6, 8, 10, 12...:

3-ից հետո երեքական  բարձրացիր` 6, 9, 12, 15 ... և գունավորիր մեկ այլ գույնով, այստեղ կհանդիպես արդեն ներկված թվերի, օրինակ` 6-ին, ներկված թվերը պետք չէ նորից գունավորել:

4-ից սկսած չորսական  բարձրացիր` 4, 8, 12, 16 ... և գունավորիր մեկ այլ գույնով, այստեղ կհանդիպես արդեն ներկված թվերի, օրինակ` 4-ին, ներկված թվերը պետք չէ նորից գունավորել:

5-ից հետո  հնգական   բարձրացիր` 10, 15, 20, 25, 30, --և գունավորիր մեկ այլ գույնով, այստեղ կհանդիպես արդեն ներկված թվերի, օրինակ` 10-ին, ներկված թվերը պետք չէ նորից գունավորել:

Այսպես  շարունակիր...:

Այն թվերը որոնք չեն ներկվի կհամարենք պարզ թվեր: 

Աշխատանքը տեղադրիր բլոգում, հղումը ուղարկիր ինձ:

Հոկտեմբերի 24-28, 2016թ.

Հոկտեմբերի 24, երկուշաբթի
 9:00-9:30   պարատուն
 9:30-10:00   ընդհանուր պարապմունք
10:00-11:00   ուսումնական կաբինետների նախաձմեռային պատրաստության աշխատանքներ
11:00-12:30   Քննարկումներ մասնագիտական խմբի  անդամների հետ(Պետրոսյան Լուսինե)
12:30-13:00      Ընդմիջում
13:00-15.00    Սովորողների բլոգների դիտում`  4-րդ  դասարան:
Հոկտեմբերի  25, երեքշաբթի
Հոկտեմբերի 27 հինգշաբթի
Բժշկական տարեկան հերթական ստուգում
Հոկտեմբերի  26, չորեքշաբթի
9:00-9:30   պարատուն
 9:30-10:00   ընդհանուր պարապմունք
10:00-11:00   Աշխատանք դպրոցում, սովորողների բլոգների դիտում, 5-րդ դասարան
11:00-12:30     Սեպտեմբեր ամսվա  մաթ. ֆլեշմոբի վերլուծություն սովորողների հետ
12:30-13:00    Ընդմիջում
13:00-ից     Ինքնակրթություն
Հոկտեմբերի 28, ուրբաթ
 9:00-9:30   պարատուն
 9:30-10:00   ընդհանուր պարապմունք
10:00-12:30    շրջակա միջավայրի բարելավման նախագծեր
12:30-13:00      Ընդմիջում
13:00-14:00ուսումնական կաբինետների նախաձմեռային պատրաստության աշխատանքներ
14:00-15:00      <<Ուսումնական աշուն>> նախագծի ամփոփում:
     

пятница, 21 октября 2016 г.

Թեմատիկ աշխատանք, 4-5-րդ դասարան

Թեմատիկ աշխատանք

Թեմատիկ աշխատանք
1.Հինգ   հազար յոթանասունվեց  թվի  գրության մեջ  ո՞ր  կարգում  է  գրված 0:
2. Գրիր  այնթիվը,   որ  հավասար է 9 հազարյակ 7 հարյուրյակև 6 միավոր  կարգային գումարելիների  գումարին:
3.  Որքանո՞վ  կփոքրանա 73976 թիվը, եթե նրա գրության հարյուրավորը փոխարինենք   0-ով:
4.   Յոթ  հազար  յոթ   թիվը   գրեք  թվանշաններով:
5.  Որքանո՞վկփոքրանա 8561 թիվը, եթե նրա  գրության  տասնավորը  փոխարինենք   0-ով:
6.      2տ 50 կգ-ըկիլոգրամներով  արտահայտած ինչքա՞ն  կլինի:
Տես օրինակը` 2տ=2000կգ,  2տ 50 կգ=2000կգ+50կգ=2050կգ
7.   5տ  50 կգ-ըկիլոգրամներով  արտահայտած ինչքա՞նկլինի:
8.     2ցենտները կիլոգրամներով  արտահայտած  ինչքա՞նկլինի:
9.   3ժ 25րոպեն րոպեներով արտահայտած ինչքա՞նկլինի:
10.  5Ժամը րոպեներով արտահայտած ինչքա՞ն կլինի:
11.   2տ 4ց 50 կգ-ըկիլոգրամներով  արտահայտած ինչքա՞նկլինի:
12.Դասը  սկսվեց 10: 40  և  տևեց 45 րոպեԵ՞րբ  ավարտվեց դասը:
13.                       Հաշվիր   3900+( 2100:3-12x50)  արտահայտության արժեքը:
14.Որքա՞ն կլինի 200 x 9 + 200 + 9արտահայտությանարժեքը:
15.Հաշվիր 1500+80 x (2400 : 8-290) արտահայտության արժեքը:
16.                       324-ին գումարիր 17 և 6 թվերի արտադրյալը: