Մաթեմատիկան պետք է սիրել նրա համար, որ կարգի է բերում մեր միտքը:

Ուսումը կանոններն է սովորեցնում, փորձը` բացառությունները:

Մաթեմատիկան գիտություն է,իսկ թվաբանությունն` իմաստություն:

Ոչ հստակ մտքերի համար մաթեմատիկական սիմվոլներ չկան:

четверг, 26 февраля 2015 г.

26.02.2015

среда, 25 февраля 2015 г.

Սեմինար-2015

25.02.2015

1.9.8. Սովորողը սահմանված կարգով կարող է փոխել ուսուցողական ծրագիրը, դասարանը, խումբը / կիասմյակի վերջում/:



.16. Սովորողը պարտավոր է ունենալ էլեկտրոնային հասցե, գործածել էլեկտրոնային փոստը, Live@Edu հասցեների համակարգը, 2-րդ դասարանից սկսած գործածել ինտերնետ, իր ստեղծագործական-հետազոտական աշխատանքի արդյունքները հրապարակել նաև համացանցում, այդ թվում` որևէ   սոցիալական ցանցում:Չի համապատասխանում:



9.19. Սովորողը պարտավոր է իր բացակայության, ուշացման մասին նախօրոք տեղյակ պահել մասնաճյուղի գրասենյակի ղեկավարին, իսկ չտեղեկացնելու դեպքում ներկայացնել գրավոր բացատրագիր:


9.25. Սովորողը պարտավոր է 5-րդ դասարանից սկսած` սահմանված կարգով ներկայացնել իր ուսումնական գործունեության ամսական, ընտրությամբ գործունեության (խորացված ուսուցման) տարեկան հաշվետվությունը:Չի համապատասխանում:

Չկա գրված սովորողի պարտականությունների մասին,  եթե կիսամյակային գնահատականը անբավարար է:



Ծնողի պարտականությունները
  • ունենալ էլեկտրոնային հասցե, հետևել կրթահամալիրի կայքին, իրենց երեխաների ուսումնական աշխատանքի արդյունքներին հետևել նաև համացանցում, Չի համապատասխանում:

вторник, 24 февраля 2015 г.

25.02.2015- օրվա պլան

Քոլեջ առաջին կուրս-քառակուսի արմատ

10-1  դասարան- անկյուն, ճառագայթ

воскресенье, 22 февраля 2015 г.

Նաախագիծ մեկ - 12/1, 12/2, 11/1

среда, 18 февраля 2015 г.

19.02.2015

09.00-09.45 12-2
Նախագիծ մեկ
09.45-10.35  մաթ. ընտրություն -2
10.40-11.25 մաթ-ընտրություն- 3
11.30-12.15
Նախագիծ մեկ 12-1
13.00-14.20
ՄԱթ.ընտրություն 4- 5
14.20-15.00 Դասապատրաստում

вторник, 17 февраля 2015 г.

18.02.2015

09.00-09.45
Քոլեջ-հիմնական

Քառակուսի արմատի բազմապատկումը և բաժանումը
էջ-262 վարժ.-1136-1146

09.50-10.35 10-1
Երկրաչափական  սկզբնական տեղեկություններ
10.40-11.25   12-1
Նախագիծ մեկ
11.30-12.15    12-2
Նախագիծ մեկ
13.00-15.15  դասապատրաստում, աշխատանք բլոգում
15.15-16.00 սեմինար

понедельник, 16 февраля 2015 г.

17.02.2015

09.00-09.45  Աշխատանք բլոգում:
09.50-1035   Դասապատրաստում
10.40-11.25  Նախագիծ մեկ, վարժություն  5-10
11.30-12.15   Նախագիծ մեկ, վարժություն 1-5
12.15-13.00   ընդմիջում
13.00-14.20    Մաթ. ընտրություն

суббота, 14 февраля 2015 г.

16.02.2015 - օրվա պլան

 09.00-09.45  /12-2 դասարան/

Նախագիծ  մեկ ,  երկու

09.50-10.35

Դասապատրաստում

10.40-11.25   /11-1  դասարան/

Նախագիծ մեկ , երկու

11.30 - 12.15

12.55-13.35   /10-1  դասարան/

Նախագիծ մեկ







четверг, 12 февраля 2015 г.

13.02.2015

1.  Քոլեջ հիմնական 1. Քառակուսի արմատ
Էջ 34. Վարժ.  153-171
2. Մաթ անալիզ
3. Մաթ ընտրություն
4. Մաթ. ընտրություն
5. Դասապատրաստում
6. Նախադպրոցական կրթություն
7. Նախադպրոցական կրթություն
8. Մեդիաուրբաթ

среда, 11 февраля 2015 г.

12.02.2015

вторник, 10 февраля 2015 г.

11.02.2015

1.   Քոլեջ / հիմնական /
Ամբողջ  ցուցիչով  աստիճանների հատկությունները:
Էջ  28,  Վարժություն  112-134
 2.   10-1
Տասնորդկան կոտորակի գաղափարը

3.   12-2
Առաջին կիսամյակի ամփոփում
4.    12-1Առաջին կիսամյակի ամփոփում
5.    Մաթ.անալիզ
6.   Մաթ.անալիզ
7.    Մատենավարություն
8.   Սեմինար

понедельник, 9 февраля 2015 г.

10.02.2015 թ.

1.  Մաթ. անալիզ/ տեսադասեր
2. Մաթ. անալիզ/ տեսադասեր
3.  11-1  Թվաբանական պրոգրեսիա
4.  12-1  Առաջին կիսամյակի ամփոփում
5.   4-5  մաթ.ընտրություն
6.   4-5 մաթ. ընտրություն
7.   մատենավարություն
8. դասապատրաստում

воскресенье, 1 февраля 2015 г.

Երկրորդ կիսամյակ-2015



Առաջին կիսամյակի ամփոփում

10- րդ դաս.
11 - րդ դաս.
12- րդ.դաս.


03.02.2014
1.  Բլոգների ստուգում
2.  Դասապատրաստում
3.   11-1 Կիսամյակի ամփոփում
4.   12-1  Կիսամյակի ամփոփում
5-6. Ընտրություն 4-5.



 
02.02.2014

1.    12-2   Կրկնողություն
2  .  Դասապատրաստում
3.    11-1  Բլոգների ստուգում
4.    Դասապատրաստում
6-8. Ինքնակրթություն