Մաթեմատիկան պետք է սիրել նրա համար, որ կարգի է բերում մեր միտքը:

Ուսումը կանոններն է սովորեցնում, փորձը` բացառությունները:

Մաթեմատիկան գիտություն է,իսկ թվաբանությունն` իմաստություն:

Ոչ հստակ մտքերի համար մաթեմատիկական սիմվոլներ չկան:

суббота, 29 января 2022 г.

Սննդի կազմակերպումը Միջին դպրոցում


Նախագծի  աղբյուրը՝ Մանկավարժության կենտրոնի բլոգ, նախաձեռնող՝ Լուսինե Փաշայան:

Սննդի կազմակերպումը՝ Արևմտյան դպրոցում, պատասխանատու՝ Գրետա Բակունց
Սննդի կազմակերպումը Միջին դպրոցում, պատասխանատու՝ Լիանա Հակոբյան
Սննդի կազմակերպումը Արևելյան դպրոցում, պատասխանատու՝  Սմբատ Պետրոսյան
Սննդի կազմակերպումը  Հարավային դպրոցում,  պատասխանատու՝ Լյովա Սարգսյան
Սննդի կազմակերպումը  Հյուսիսային դպրոցում, պատասխանատու՝  Անի Միրզոյան
Սննդի կազմակերպումը Ավագ  դպրոցում, պատասխանատու՝  Սյուզի Հակոբյան:


Սննդի կազմակերպումը Միջին դպրոցում, պատասխանատու՝ Լիանա Հակոբյան և ընկերներ
Տևողությունը՝ հունվարի 24-27
Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի ճամբարականներ

Ընթացքը

Ճամբարակնների հետ նախապես քննարկել ենք, թե ինչ ուտեստներ են նախընտրում, որոնք  են հնարավոր բերել դպրոց /դիտարկել ենք նաև այն դեպքը, եթե սովորողը սնունդը տաքացնելու հնարավորություն ունենար/, այնուհետև միասին պատրաստել ենք հարցման ձևաթուղթը, քննարկել ենք այն առողջագետ Քրիստինե Սահակյանցի և Միջին դպրոցի խոհարար՝ Գոհարի հետ:

Ձևաթուղթը տե՛ս այստեղ:

Ձւաթուղթը ուղարկել ենք Միջին դպրոցի բոլոր սովորողներին և ջոկատավարներին՝ հարցումը կազմակերպելու համար:
Հարցմանը մասնակցել է 143 ճամբարական: Արդյունքներն տե՛ս ստորև պատկերված դիագրամներով:







Եթե ջոկատի հետ պատրաստել ես որևէ բան և միասին կերել եք, ապա նշի'ր անունը

Պիցցա
Շաուրմա
Մրգային աղցան
Պիցա
պիցցա
Մենք պատրաստել ենք պիցցա
Լցոնած կարտոֆիլ
Պանկեյկ և թխվացքաբլիթներ մուրաբաներով
Սենդվիչ և գյուղական կարտոֆիլ
Պարսկական ազգային ուտեստ
Խնձորով ուտեստ
Սպաս, Պիցցա
Աշռեշտե
English breakfast
Բրդուչ և կարտոֆիլ։
Մսային և քաղցր կարկանդակներ և պիցցա
Ես այս ամիս աշխատում եմ հեռավար
Պատրաստել եմ բեկոնով ձվածեղ
Չգիտեմ. պարսկական ուտեստ էր
Ռուսական Ծիսական կարականդակներ և պիցցա
Տակո
ես ցեմ սարքել
Պիցցա Пицца Pizza ピザ
Սենդվիչ և թեյ
խնձոր ջեռոցում
Խնձորով և ընկույզով պիրոգ
Թեյախմություն, մրգային աղցան
Սենդվիչ
Տակոս
Բուտերբրոտներ և կառտոֆիլ
Փքաբլիք և պիցցա
ընկույզով խնձոր
Ես ընկեր Լուսինեյի ջոկատից եմ ու մենք ուտելիք չենք պատրաստել բայց այս օր պատրաստելու ենք։
Պարսկական ուտեստ
Հաց
Կարտոֆիլ և սենդվիչ
Սենդվիչ և կարտոֆիլ
Պանկեյկ և կեքսեր
Պատրաստել ենք Իսպանական Տակո
Ջոկատի հետ միասին մենք պատրաստել ենք պիցցա։ Նաև մենք իրականացրել ենք նախագիծ որի շրջանակներում մենք պետք է պատրաստեինք ինչ որ երկրի ծիսական ուտեստ, և ես ինքս պատրաստել էի Ուզբեկական փլավ և բերել էի դպրոց որ իմ ընկերները փորձեն։
Տակո, Պիցցա
Պատրաստել ենք իսպանական տակո ուտեստը և սանգրիա խմիչքը։ Կարող եք ծանոթանալ մանրամասներին հետևյալ հղումով։ https://manehovsepyan.wordpress.com/2022/01/16/%d5%b0%d5%b8%d6%82%d5%b6%d5%be%d5%a1%d6%80%d5%b5%d5%a1%d5%b6-%d5%b3%d5%a1%d5%b4%d5%a2%d5%a1%d6%80%e2%80%a4-%d5%b0%d5%b8%d6%82%d5%b6%d5%be%d5%a1%d6%80%d5%ab-14/
կարտոֆիլ
փախլավա, նրբաբլիթներ, գաթա
խնձորով թխվածք
անգլիական նախաճաշ
Պատրստել ենք հաց։
Չեմ պատրաստել
Աշեռեշտե
սենդվիչ և կարտովիլ
Պիցցա, Աշեռեշտե
հաց
Գաթա, բլինչիկ
Ոչ
մրգային աղցան
Taco
Պիցցա, pancake
Փանքեյք և պիցցա
Չեմ հիշում
Բլինչիկ,փախլավա
Պիցցա, պիռոգ
Փանքեյք ։ Շերտավոր խմորով քաղցրեղեն
Սանգրիա և տակո
Պարսկական ազգային ուտեստ՝ խորեշտե նոխոդ ֆարանգի՝ ոլոռով, աղացած մսով, կարտոֆիլով բրինձ
Մրքային սալաթ
Տակո և խմիչք
Pizza
Իսպանական և Մեքսիկական <<տակո>>
Լցոնած կարտոֆիլ, աղցան Ցեզար
խմորեղեն
Պիցցա և խմորեղեն
Կարտոֆիլ և հաց ու պանիր
Մենք մեր ջոհետ պատրաստել ենք պիցցա։ Ես նաև իմ հետ բերել էլ Սիրիական թաբուլե և Իտալական սպագետի որը պատրաստել էի ինքնուրույն մեր ջոկատի նախագծի շրջանակներում։
Պիցցա, բլիթներ
Ամենօրյա նախաճաշ
Անգլիական նախաճաշ
Տակո, Սանգիրա։
Տակո և Իսպանական խմիչք․ Սանգրիա
Արտյոմ
Ջեռեփուկ
Քո առաջարկը դպրոցին՝ սննդի կազմակերպման մասով:52 ответа
չունեմ
Չունեմ առաջարկ։
Չկա
Ես չունեմ առաջարկ։
լավ կլինի օգտվել դպրոցից
Օգտվել եմ մինչև 5-րդ դասարանը և ասեմ, որ ամեն բան շատ համեղ է և օգտակար:
Կցանկանամ հավով բորգերներ լինեն
կարտոֆիլով և պանրով կարկանդա և բուլկի
Եթե լինեն բրդուճներ կօգտվեն դպրոցից և կնախընտրեմ դպրոցից դուրս չգալ




пятница, 28 января 2022 г.

Մասնակցություն Դիջիթեքյան ստուգատեսին

 Դասընթացները վարում են Միջին դպրոցի ճամբարակնները՝ 6-րդ դասարանցիները:

Վայրը՝  «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Միջին դպրոց, 3-1 կաբինետ

Դասընթաց 1. Խաղերի, վիկտորինաների, փազլների ստեղծում
Ժամանակացույց՝ հունվարի 14, ժամը՝ 12:00 

Դասընթաց 2. Math-o-mir մաթեմատիկական ծրագրի կիրառում
Ժամանակացույց՝ հունվարի 27, ժամը՝ 12:00


Դասընթաց 1-ի նկարագիրը:
Դասընթաց 2-ի նկարագիրը:


Դասընթացին կարող են մասնակցել.
  • Կրտսեր  դպրոցի սովորողներ
  • Միջին դպրոցի սովորողներ
  • Ծնողներ, ընտանիքներ
  • Դասվարներ
  • Դասավանդողներ
  • Այլ դպրոցների սովորողներ, դասավանդողներ
  • Քոլեջի ուսանողներ
  • Դասընթացով հետաքրքրվողներ


Դասընթաց 1:
Սիրելի՛ դասավանդողներ, այս դասընթացը նախատեսված է Ձեր դասապրոցեսը ավելի հետաքրքիր, ինտերակտիվ, արդյունավետ  դարձնելու համար: Համացանցում կան ուսուցողական խաղերի համար նախատեսված  բազմաթիվ  գործիքներ, որոնց շնորհիվ ուսուցչի սովորական դասը կարող է դառնալ արտասովոր, կմեծանա սովորողնեի հետաքրքրությունը դեպի առարկան, սովորողներն  կդառնան դասի անմիջական մասնակիցը, դասի հեղինակն ու  վարողը:





Ծրագրում՝

  • https://learningapps.org/  էջի գործիքների ներկայացում
  • https://kahoot.com/  էջի գործիքների ներկայացում
  • https://quizizz.com/  էջի գործիքների ներկայացում
  • խաղերի ստեղծում
  • խաչբառեր
  • փազլներ
  • վիկտորինաներ


Մասնանիցները դասընթացի ժամանակը կծանոթանան գործիքների հետ, կգրանցվեն համապատասխան էջերում,  կստեղծեն իրենց հեղինակային խաղերը:

Դասընթաց 2.
math-o-mir ծրագրի ուսուցում, ամփոփումն՝ այստեղ:


Մասնակցություն բնագիտատխնիկական ստուգատեսին

 Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին մաթեմատիկների ջոկատը հանդես է եկել Ուսուցողական խաղերի և ծրագրերի կիրառություն անվանակարգում;
Երկրորդ ուսումնական շրջանում, սովորողները իրենց տանից բերել են տարբեր լեգուներ, իրար օգնելով պատրաստել ենք տարատեսակ իրեր՝ մեքենաներ, զենքեր, տնակներ և այլն: Սովորողներն  տեղում հորինեցին, և ստեղծեցին նաև այլ իրեր/ առանց հուշաթեթրիկի/ օգնության:  Սովորողներն  իրենց լեգոներով, թղթերով ստեղծած  ուսումնական խաղերը, խաղալիքները իրենց բլոգներում: Կան սովորողներ, ովքեր փորձել են  պատրաստել խաղեր  համակարգչային տարբեր ծրագրերով:

Աշխատանքից մի հատված կարող ես դիտել տեսանյութում՝



Մարկ Բուդաղյան-լեգո , Մյոբիուսի օղակ

Վաչե Հովհաննիսյան-լեգո

Եվա Մովսիսյան, Մարիա Մելոյան-Մյոբիուսի օղակ

Աննա Թադևոսյան-Մյոբիուսի օղակ

Մկրտչյան Դավիթ-Մյոբիուսի օղակ

Արեգ Հարությունյան-լեգո

Մարկ Հովսեփյան- օրիգամի

Նատալի Ավագյան

Մարգարյան Մանե-լեգո, Մյոբիուսի օղակը

Ղիչիկյան Տիգրան/ Fruit CatchJumping gameBalloon click /

Մովսիսյան Ռոզի-թղթեր և լեգոներ

Սահակյան Էդմոն-խաղ համակարգչով

Գագիկ Ղազարյան-լեգո

Ալիսա Փիլոյան-լեգո

Դավիթ Մկրտչյան-լեգո

Մասնակցություն-Ազգագրական փառատոնին


Ձմեռային ճամբարի ժամանակ սովորողներն պատրաստել են Բալակլավաներ, որը նաև կոչվում է լեռնադահուկորդի դիմակ 
(անգլ.՝ balaclava Բալակլավա 
քաղաքի անունից):
Բ
ալակլավա անունը գալիս է ուկրաինական Բալակլավա քաղաքի անունից։ Այն նախատեսված է ամբողջ գլուխը ծածկելու համար: Հաճախ բաց են մնում միայն աչքերն ու բերանը, կամ միայն աչքերը։

Նախապատրաստական աշխատանքներ:
1. Սովորոները նախ  տեղեկություն գտան գլխարկի պատմության մասին.

Ըստ լեգենդի 1854-1855 թվականների սաստիկ ձմռանը, Ղրիմի պատերազմի ժամանակ բրիտանական զինվորները սաստիկ ցրտից պաշտպանվելու համար հնարեցին բրդից գործած գլխարկներ, որոնք ծածկում էին ողջ գլուխը: Գլխարկը 19-րդ դարում հայտնի էր նաև ուլանի կամ տեմպլիերի գլխարկ անունով։ Այժմ գլխարկը օգտագործվում է զինված ուժերի սաղավարտի տակից, որպես պաշտպանական միջոց։

2. Յուրաքանչյուր սովորող չափել է գլխի շրջանագծի երկարությունը:

2. Երկարությանը համապատասխան վերցրել  են հատերով  թել / հատուկ թել է բալակլավա գործելու համար/, գործելով հատերը միացրել են իրար, այնպես որ դառնա շրջանագիծ:

3. Աշխատանքը ավարտելուց հետ ամեն սովորող կատարել է ստեղծագործական աշխատանք, իր գլխարկին տալով որևէ կենդանու կերպար՝ արջ, նապաստակ և այլ:



Աշխատանքի ընթացքը տես տեսանյութում.


четверг, 27 января 2022 г.

Մարզական ստուգատեսը դարձավ ֆլեշմոբյան խնդիր

 


Հունվարի 25-ին, մարզիչ Հասմիկ Սիմոնյանի  ուղեկցությամբ, մաթեմատիկների ջոկատը քայլքով   ուղևորվեց Սահադաշտ: 

Մինչ ճանապարհ ընկնելը, ճամբարականները համացանցից տեղեկություն գտան, որ Մայր դպրոցի բակից մինչև Սահադաշտ 3կմ է,  փորձեցինք լուծել հետևյա խնդիրը:

Խնդիր: Ճամբարակնները քանի՞ րոեպում քայլքով Մայր դպորցի բակից կհասնեն Սահադաշտ, եթե հեռավորությունը 3կմ է, իսկ  մեկ քայլքի երկարությունը՝ 60սմ:

Մինչ խնդրի լուծումը, սովորողները նախ չափեցին իրենց մեկ քայլքի երկարությունը, հետո գտան այդ թվերի միջին թվաբանականը՝ 60սմ:

3կմ=3000մ

3000:60=50ր
Պատասխան՝ 50ր

ջոկատի նախնական հաշվարկով Մայր դպրոցի բակից 50րոպեում  խումբը կհասնի Սահադաշտ: Այս խնդիրը դարձավ մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիր հունվար ամսվա համար: Սովորողների մարզական պատրաստվածությունը տե՛ս նկարաշարում և տեսանյութում:

նախագիծն տե'ս այստեղ:


Մարզական ստուգատեսին սովորողներն նաև այցելեցին Ջրվեժ-անտառապարկ:

Նկարաշարն  այստեղ Ջրվեժ:

Սովորոների պատումները՝

Սամվել Մխիթարյան

Ռոզի Մովսիսյան

Մանե Մարգարյան

Հարությունյան Արեգ

Այվազյան Եվա

Ղոչիկյան Տիգրան

Մարի Ավագյան

Այվազյան Եվա

Ղոչիկյան Տիգրան




Սահադաշտի պատումները՝

Մարի Ավագյան

Այվազյան Եվա

Ղոչիկյան Տիգրան





Math-o-mir- դասընթաց


Դիջիթեքյան ստուգատեսի շրջանակում, Միջին դպրոցի 
Մաթեմատիկների ջոկատը Սովորող -սովորեցնող նախագծով, այցելեց  Արևմտյան դպրոց-պարտեզ  Math-o-Mir մաթեմատիկական ծրագիրն ուսուցանելու։ Սեմինարավարներ՝  Դավիթ Մկրտչյան, Ստեփան Իլոյան: 




Ավագ ընկերները նախ խոսեցին ծրագրի առանձնահատակություններից, ինչու են կարևորում ծրագիրը և ինչպես պետք է կիրառել մաթեմատիկայի դասին: Այնուհետև անցան գործնական մասին. սովորեցրեցին թե ինչպես պետք է ծրագիրը ներբեռնել համակարգչում, ինչպես մուտքագրել օգտվելով ծրագրի գործիքաշարից, ցույց տվեցին 
մաթեմատիկական սիմվոլները  արագ և հեշտ գրելու տարբերակները, այնուհետև  կատարված աշխատանքը ինչպես պահպանել համակարգչում, և վերջապես, ինչպես տեղափոխել այն բլոգ:

 Մանրամասն տե՛ս տեսանյութում:

Նախագիծը տե՛ս  այստեղ:


Ձմեռային ճամբարը Միջին դպրոցում

Սովորողների ամենասիրելի շրջանը՝ Ձմեռային ճամբարը, մոտենում է իր ավարտին: Միջին դպրոցի Մաթեմատիկների ջոկատը այսօր շրջայց կատարեց ճամբարի ջոկատներով, և կարծես թե եռուզեռը դեռ շարունակվում է, մենք տրամաբանական ավարտ չտեսանք խմբերում, սովորողների ոգևորությունը կարծես էլ ավելի է մեծացել, ավելին՝ պահանջում են չորրորդ շաբաթն էլ լինի ճամբարային, բայց դրա մասին ավելի ուշ...

Այսօր, սովորողները բացի նրանից, որ փորձում են ամփոփել ճամբարային գործունեությունը, շարունակում են զուգահեռ ճամփորդել՝ Ճամփորդություն դեպի ԳյումրիԱրատեսի դպրական կենտրոն , ուսումնական այց՝  Մատենադարան , շարունակում են ակտիվ մասնակցել մարզական ստուգաետսներին՝ Երևանի գեղասահքի և հոկեյի դպրոց Ջրվեժ անտառապարկ:

 Դիջիթեքյան շրջանում Մաթեմատիկների ջոկատը Արևմտյան դպրոցում իրենց կրտսեր ընկերներին ներկայացրեցին math-o-mir ծրագիրը՝ գործիքաշարը, համատեղ դաս արեցինք Գրետա Բակունցի ջոկատի հետ, սեմինարավար՝ Դավիթ Մկրտչյան, Ստեփան Իլոյան: Միևնույն ժամանակ ութերորդ դասարանցի Սեդան, Վլոգինգի հավաք էր կազմակերպել Միջին դպրոցի երկարօրյա ծրագրում ընդգրկված սովորողների համար:
Դասընթացներին հաջորդեց ընկեր Արևիկի  ջոկատի պատրաստած համեղ պիցցաները, թխվածքաբլիթները, Ղափամայի ծեսի նախապատրաստական աշխատանքները:
Չէ, իրոք որ վերջ չունի ճամբարը, ամեն ինչ նոր է սկսվում...

Մանրամասն տե՛ս տեսանյութում,  մոնտաժեցին՝  Մարիա Խանյանը, Էմմա
 Հազարումյանը, 6-րդ դասարան:















среда, 26 января 2022 г.

Մրցույթի ամփոփում

Աշխատաննքերն տես այստեղ: 

Ճամբարային հաշվետվություն-2022թ.

ԵՐԿՐՈՐԴ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՇՐՋԱՆ. ԱՄՓՈՓՈՒՄ

Ճամբարային գործունեությունն  ըստ օրերի տե՛ս այստեղ:

 Միջին դպրոցի Մաթեմատիկների ջոկատում ընդգրված են վեցերորդցիները: Բոլորն էլ տարբեր են, բայց բոլորի հետաքրքրությունը նույնն է, զբաղվել մաթեմատիկայով: Սովորողները, ճիշտ է նույն դասարաններից չեն, բայց առաջին շրջանից ծանոթ էին, այժմ  հասցրել են ըկներանալ, և առաջին օրվա  խմբերի դասավարությունը ըստ դասարանների, արդեն խառնվել է, աշխատում, ստեղծագործում են խառը խմբերով, իսկական ընկերներով:

 Էլ ինչ Մաթեմատիկների ջոկատ, առանց մաթեմատիկական  խնդիրների, քննարկել ենք դեկտեմբերյան ֆլեշմոբի խնդիրները և մի քանի  ոչ ստանդարտ խնդիրներ սովորողների առաջարկով: Այնուհետև անդրադարձանք Մաթեմատիկա ամսագրին, առաջին համարին: Սովորողները ծանոթացան Մյոբուսի ժապավենին, ինչպես հետո իրենք են անվանեցին՝ Կախարդակն ժապավեն: 

Մյոբիուսի ժապավեն

Գրեթե բոլորը գիտեն, թե  ինչպիսի տեսք ունի անվերջության  սիմվոլը, որը նման է  ութ թվանշանին։ Այն նաև կոչվում  է «լեմնիսկատա», ինչը հին հունարենով  նշանակում  է ժապավեն։ Անվերջության նշանը շատ նման է Մյոբիուսի ժապավենին, տես նկարը՝

Ի՞նչ է  իրենից  ներկայացնում Մեբիուսի Ժապավենը

Մյոբիուսի ժապավենը  երբեմն  անվանում  են Մյոբիուսի թերթ, Մյոբիուսի օղակ կամ  հանգույց և նույնիսկ  Մյոբիուսի մատանի, մաթեմատիկայում առավել  հայտնի է որպես մեկ երեսով, մեկ եզրով  մակերևույթ:
Որպեսզի հասկանանք ինչի մասին է խոսքը  և ո՞րն է այդ շերտի ուշագրավ լինելը,  փորձենք այն պատրաստել:

Պատրաստման ընթացքը:
Վերցնենք  թուղթ, կտրենք  նրանից   ժապավենի տեսք հիշեցնող ուղղանկյուն,  ծայրերից մեկը պտտենք 1800, իսկ հետո  սոսնձելով միացնենք իրար: Ավելի հասկանալի  և  պարզ  լինելու  տես նկարը՝

Մյոբիուսի ժապավենը ուշագրավ է նրանով,  որ այն իր տեսքով  եզակի է, այսինքն՝ եռաչափ Էվկլիդյան տարածության մեջ հանդիսանում է  մեկ ծայրով, մեկ երեսով մակերևույթ : Համոզվելու համար, վերցնենք մատիտ և Մեբիուսի  ժապավենի մի  կողմից  սկսենք  ներկել, ի վերջո, ամբողջը ներկելով   կհասնենք նորից  նույն  դիրքին, ինչը հաստատում է, որ այն ունի միայն մեկ երես:
Կարող ենք նաև Մյոբիուսի ժապավենի վրա նշել որև է կետ, հետո  մատը սահեցնելով ժապավնեի վրայով առանց ընհատումների, որտեղից   որ սկսեել ենք շարժվել, նորից կհասնենք նույն դիրքին:
Այսինքն՝  Մյոբիուսի ժապավենը կարծես  թե ունի   երկու  երես, ինչպես օրինակ սովորական թուղթը,  բայց  իրականում  այդպես չէ, և ժապավենը հնարավոր չէ ներկել  երկու  տարբեր  գույնով:

Ներկայացնում են ջոկատի մասնակիցների պատրաստած տեսանյութերը՝


Եվա Մովսիսյան

Մարիա Մելոյան

Աննա Թադևոսյան

Մկրտչյան Դավիթ

Բուդաղյան Մարկ

Հարությունյան Արեգ


Ճամբարը էլ ավելի հետաքրքիր դարձնելու համար կազմակերպեցինք խաղ-մրցույթ՝ Ով է ուզում դառնալ միլոնատեր,   ունեցանք հաղթող թիմեր, պատումը տե՛ս Դավիթ Մկրտչյանի բլոգում:

Միջին դպրոցի մաթեմատիկների ջոկատը ներկայացնում են իրենց ճամբարային առօրյան՝

Զոյա Այվազյան
Դավիթ Մկրտչյան
Մարիա Մելոյան
Եվա Մովսիսյան
Արեգ Հարությունյան
Մարկ Բուդաղյան


Կրթահամալիրի սովորողների համար Մաթեմատիկա ամսագիրը կազմակերպել է Մաթեմատիկական խաղ-մրցույթ կրթահամալիրի ճամբարականների համար:

Ուսումնական ճամփորդությունների մասին՝

Մասնակցություն Մարզական ստուգա
տեսին





Դասընթաց 1. Խաղերի, վիկտորինաների, փազլների ստեղծում
Ժամանակացույց՝ հունվարի 14, ժամը՝ 12:00 

Դասընթաց 2. Math-o-mir մաթեմատիկական ծրագրի կիրառում
Ժամանակացույց՝ հունվարի 21, ժամը՝ 12:00

Դասընթաց 3.  Microsoft excel ծրագրի կիրառումը մաթեմատիկայում
Ժամանակացույց՝ հունվարի 28, ժամը՝ 12:00

Սովորողների ամփոփումները

6-9դասարան

Հովսեփյան Մարկ

Հակոբյան Արես
Ավագյան Նատալի
Ավագյան Մարիա
Այվազյան Եվա
Մարգարյան Մանե
Մարիա Գյոզալյան

6-5 դասարան
Ղոչիկյան Տիգրան

Չիլինգարյան Վիլյամ
Մելոյան Մարիա
Եվա Մովսիսյան
Մայիլյան Ալեքս
Եվա Մովսիսյան
Թադևոսյան Աննա
Գրիգորյան Նարե

6-4 դասարան

Մանուկյան Արտյոմ
Ազարումյան Էմմա
Այվազյան Զոյա
Մարկ Բուդաղյան
Դավիթ Եսայան
Արեգ Հարությունյան
Մաշինյան Վահագն
Մխիթարյան Սամվել
Մկրտչյան Դավիթ

6-2 դասարան

Գագիկ Ղազարյան
Չարչյան Աշոտ
Էդմոն Սահակյան
Ալիսա Փիլոյան
Հովհաննիսյան Վաչե

6-1 դասարան

Սարգսյան Նարե
Խաչատրյան Եվա
Հակոբյան Արփի
Հովհաննիսյան Սոմա
Մովսիսյան Ռոզի