Մաթեմատիկան պետք է սիրել նրա համար, որ կարգի է բերում մեր միտքը:

Ուսումը կանոններն է սովորեցնում, փորձը` բացառությունները:

Մաթեմատիկան գիտություն է,իսկ թվաբանությունն` իմաստություն:

Ոչ հստակ մտքերի համար մաթեմատիկական սիմվոլներ չկան:

понедельник, 26 июля 2021 г.

Հուլիսյան աշխատանքի ամփոփում

1. Հուլիսյան Ֆլեշմոբի խնդիրների հավաքագրում, խմբագրում.

Առաջին մակարդակ
Երկրորդ մակարդակ
Երրորդ մակարդակ
Չորրորդ մակարդակ

2. Հունիսյան ֆլեշմոբի մասնակիցների աշխատանքների ստուգում

Առաջին մակարդակ
Երկրորդ մակարդակ
Երրորդ մակարդակ
Չորրորդ մակարդակ
Առաջարկում են սովորողները

3. Հունիսյան ֆլեշմոբի խնդիրների լուծում, սովորողների առաջարկած խնդիրների լուծումների հավաքագրում:

4. Խնդրագրքի հրապարակում կրթահամալիրի գրադարանում, նվիրված Հակոբյան Գևորգի ծննդյան 66-րդ ամյակին:

5. Ճամբարային գործունեություն.

Միջին դպրոց + Արևելյան դպրոց

6. Դասավանդողների առարկայական ծրագրերի լրամշակում:

7. Մաթեմատիկա դասավանդողների ատեստավորման մոդուլի կազմում:

8. Մաթեմատիկա ամսագրի նոր համարի թողարկում:

9. Գրասենյակային աշխատանք՝ հուլիսի 14, 16

  • Պայմանգրերի կնքում ( 6-րդ դասարան)
  • Հարավային  դպրոցի սովորողների ծնողների հետ հեռախոսազրույց պայմանգրերի հետ  կապված  ( 6-րդ դասարան):
10. Հերթապահություն հուլիսի 31-ին:



вторник, 13 июля 2021 г.

Միջին և կրտսեր դպրոցների համատեղ ճամբարը

 Հուլիսի 6-9


Կրթահամալիրում բանգլադեշյան, լողափնյա, ուրախ ճամբարը շարունակվում է: Միջին դպրոցի սովորողները ճամբարի երրորդ շրջանը անցկացրեցին Արևելյան դպրոցում, Արևելյան դպրոցի ճամբարականների հետ: Տարատարիք ճամբարականների առօրյան  հագեցած էր տարատեսակ աշխատանքներով: Առավոտյան օրը սկսել ենք միջավայրի խնամքով.

  • թթի հավաքում Միջին դպրոցի հարակից տարածքում
  • չոր տերևների մաքրում փառատոնյան պուրակում
  • ծաղիկների ջրում
  • Արևելյան դպրոցի բակի խնամք
  • սրահների մաքրում:
 Ճամբարականներն ամեն օր մարզվել են  Միջին դպրոցի մարզասրահում Ռոզա Գսպոյանի հետ: Ամենօրյա ուրախ մարզումներին հաջորդել է պարը: Պարուսույց ընկեր Լաերտը սովորողներին պատմեց ազգային պարերի ծագման մասին, սովորեցրեց ազգային պարերից Լաչինը, Ամարասը: 
Սովորողներն այս շաբաթվա ընթացքում աշխատել են կավով, ընկեր Մովսեսի խորհրդով,  Հազարան հավք փառատոնի շրջանակներում, պատրաստել են կավե հավքեր: Մինչ հավքեր պատրաստելը նշեմ, որ ավագ ճամբարականները իրենց կրտսեր ընկերներին պատմել են «Հազարան հավք» հեքիաթը,  կազմել են  խնդիրներ Հազարան հավքի շուրջ: Ճամբարականները այցելել են ջերմոց լաբորատորիա, լսել են տիկին Շողիկի պատմած իրական հեքիաթը անսովոր կիթառի մասին: Սովորողները մասնակցել են վարդավառ ծեսին, ջրել և ջրվել են: Սովորողների ամենասիրելի զբաղմունքը շարունակվում է մնալ լողը,  ամեն օր լողացել են, բայց միևնույնն է, ամեն օր ջրից, լողավազանից հեռացել են անհագ: 
Ամառային ճամբարի չորրորդ շրջանը արդեն մեկնարկել է:








Առավոտյան մարզանք Ռոզա Գսպոյանի հետ:










воскресенье, 11 июля 2021 г.

Հուլիսյան աշխատանք (12.07- 16.07)

 Հուլիսի 12-16,19,20

աշխատակարգ

09:00-10:00 միջավայրի խնամք, ջրում, թթվի հավաքում, փառատոնյան պուրակի մաքրում չորացած տերևներից:

10:30-12:30-  աշխատանք գրադարանում


12:30-13:00- ընդմիջում

13:00-14:00- կազմակերպիչներին օգնելու ուղղված աշխատանքներ

14:00-15:00- Մաթեմատիկա ատեստավորման մոդուլի ստեղծում

15:00-ից օրվա ամփոփում, այլ աշխատանքներ:



четверг, 8 июля 2021 г.

Դասավանդողների առարկայական ծարգրերի լրամշակումները-2021-2021թթ.

Մաթեմատիկա առարկայի ծրագրերի ամողջական փաթեթը տե՛ս այստեղ:


Կրտսեր դպրոցներ
4-5-րդ դասարաններ


Սմբատ Պետրոսյան-մաթեմատիկա, մաթ. ընտրությամբ գործունեություն
Գրետա Բակունց-մաթեմատիկա, մաթ, ընտրությամբ գործունեություն
Անի Միրզոյան- մաթեմատիկա, մաթ. ընտրությամբ գործունեություն
Լյովա Սարգսյան-մաթեմատիկա, մաթ. ընտրությամբ գործունեություն


Միջին դպրոց
6-8-րդ դասարաններ


Լիանա Հակոբյան-ծրագիր
Զարինե Փանյան- ծրագիր
Լուսինե Ներսեսյան-ծրագիր
Արշակ Մարտիրոսյան-ծրագիր
Հասմիկ Իսրայելյան-մաթեմատիկա և երևակայություն, մաթեմատիկա առանց բանաձևերի
Մենուա Հարությունյան-ծրագիր


Ավագ դպրոց
9-12-րդ դասարաններ

Սյուզի Հակոբյան-ծրագիր
Հերմինե Անտոնյան -ծրագիր
Թաթուլ Շհնազարյան-ծրագիր
Արման Երանոսյան - ծրագիր
Ստեփան Մարգարյան-ծրագիր

Քելեջ

Ելենա Օհանյան

Մաթեմատիկա 1-ին կուրս

Մոդուլներ