Ուսումնական նախագիծ
Աշխատատանքի կատարման ժամկետը՝ մարտի 14- ապրիլի 8
Մասնակիցներ՝ կրթահամալիրի 6-րդցիներ, 9-րդցիներ
կազմակերպման սկզբունքները՝
- մասնակցային. յուրաքանչյուր սովորող, կատարում է ուսումնասիրություն, արդյունքների հրապարակում իր բլոգում
- խթանող. մասնակիցներն անում են առաջարկություններ.
- բաց. նյութերը, առաջարկությունները, հասանելի են բոլորի համա։ Վերջնարդյունքը math-arhest.blogspot.com հարթակում:
Ուսումնասիրության աղբյուրները` mskh.am, կրթահամալիրի ենթակայքեր
Աշխատակարգ
- Սովորողները գրանցվում, հրապարակվում են մաթեմատիկա առարկայից իրենց ձեռքբերումները (ինչ տվեց, ինչ սովորեցրեց առարկան)
- «Հանրային աուդիտ» խորագրով ստեղծվում, հրապարակվում, տարածվում են հարցազրույցներ, տեսանյութեր մաթեմատիկան իմ կյանքում։
Սովորողները կատարում են հաշվառում՝
- Մարդկային ռեսուրսներ. 2021, 2022թթ մարտի դրությամբ
— սովորողներ թիվը կրթահամալիրի օղակներում - —հեռավար սովորողների թիվը
— աշխատողների թիվը կրթահամալիրի օղակներում
—մաթեմատիկայի ընտրության խմբերում սովորողների թիվը - Դրամական ցուցանիշներ. 2021-2022թթ
— սովորողների ուսումնառության պայմանագրով որոշված վճարումներ
— լրացուցիչ կրթության պայմանագրով որոշված վճարումներ
— կրթական այլ ծառայության համար պայմանագրային վճարումներ
— դպրոցում օրական սննդի համար նախատեսված ծախսեր
Աշխատակարգը՝Վերոնշյալ խնդիրների լուծման և հետազոտության շրջանակներում սահմանված նպատակին հասնելու համար կիրառվելու են քանակական հետազոտություններ
- քանակական հարցում
- կայքի հետազոտույթուն
- հարցազրույցներ դասավանդողների, սովորողների շրջանակներում
- արդյունքների ամբողջացում դիագրամների օգնությամբ:
Արդյունքում կունենանք
Ֆոտոշարք, աուդիոնյութեր, տեսաֆիլմեր, պատումներ սովորողների բլոգներում:
Комментариев нет:
Отправить комментарий