https://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL=https://math-arhest.blogspot.com/p/2022_23.html&type=bl

четверг, 17 февраля 2022 г.

«Մաթեմատիկա» ամսագրի աշխատանքը փետրվարին


«Մաթեմատիկա» ամսագրի անդամների հավաք մենթոր Գևորգ Հակոբյանի հետ (Փետրվարի 28, 21, 14, 7): Հանդիպման հիմնական ուղղությունը եղել է մաթեմատիկական ֆլեշմոբյան  խնդիրները՝

  •  քննարկում
  •  խնդիրների հավաքագրում
  •  լուծումների ներկայացում
Այս ամիս դասավանդողների հետ քննարկել ենք սովորողի կատարած  աշխատանքի գնահատման կարգը, դասավանդողները ներկայացրել են իրենց   գնահատման հեղինակային ձևերը, մշակումները.
Գրետա Բակունց
Սմբատ Պետրոսյան
Լյովա  Սարգսյան
Լուսինե Ներսեսյան
Զարինե Փանյան
Թաթուլ Շահնազարյան
Լիանա Հակոբյան

Քննարկել ենք հունվարյան ճամբարի գործունեությունը, դասավանդողների մասնկացությունը ստուգատեսներին, առանձնացրել ենք  հաջողված և չստացված  նախագծերը:


Կատարված աշխատանքներ ուղղված մասնագիտական զարգացմանը՝ 

Լիանա Հակոբյան (Բաղդատումներ)
Սյուզի Հակոբյան (Գրաֆների տեսություն), (Բաղդատումներ):



«Մաթեմատիկա» ամսագրի փետրվարյան  համարները տես ստորև.
 
«Մաթեմատիկա» ամսագիրը մշակել է 9-րդ դասարանի ավարտական ստուգատեսի նախագիծը, այն սևագիր փուլում է, դասավանդողների հետ քննարկումից հետո կամբողջացնենք:

Փետրվար ամսին դասավանդողները իրականացնում են հետևյալ աշխատանքները.

Գրետա Բակունց

Անի Միրզոյան
Թաթուլ Շահնազարյան
Սմբատ Պետրոսյան
Լուսինե Ներսեսյան
Լիանա Հակոբյան

լրացվում է...



Փետրվար ամսվա մաթեմատիկաան  ֆլեշմոբի մակարդակաների պատասխանատուներն են.

Առաջին մակարդակ-Լուսինե Գասպարյան
Երկրորդ մակարդակ-Գրետա Բակունց
Երրորդ մակարդակ-Թաթուլ Շահնազարյան
Չորրորդ մակարդակ-Լուսինե Ներսեսյան
Առաջադրում են սովորողները- Լիանա Հակոբյան

Հրապարակված հոդված Դպիրում.
Մաթեմատիկան և վեցերորդցիները-Լիանա Հակոբյան




Комментариев нет:

Отправить комментарий