Այս ամիս, «Մաթեմատիկա» ամսագրում ընդգրկված մաթեմատիկա դասավանդողների հավաքներն եղել են մարտի 7, 14, 21, 28-ին: Գևորգ Հակոբյանի հետ քննարկել, լուծել ենք ֆլեշմոբյան խնդիրներ. և՛ մարտ ամսվա համար նախատեսված, և՛ փետրվար ամսվա համար: Քննարկել ենք ուսուցիչների կամավոր ատեստավորմանն ուղղված կարգերը, քննարկել ենք կրթահամալիրի աուդիտին ուղղված նախագծերը և այլ հարցեր: Մանրամասն տե՛ս օրակարգում.
մարտի 7
մարտի 14
մարտի 21
մարտի 28
«Մաթեմատիկա» ամսագիրը համակարգել է սովորողների մասնակցությունը «Կենգուրու» միջազգային մրցույթին, մարտի 20: Մանրամասն կարդա Սյուզի Հակոբյանի բլոգում:
Գարնանային մանկավարժական ճամբարի կազմակերպում մարտի 21-25:
9-րդ դասարանում մաթեմատիկա առարկայից «Ելքի» ստուգատեսին ուղղված կլոր-սեղան քննարկում- Ավագ դպրոցի դասավանդողների և սովորողների հետ:
Մաթեմատիկա դասավանդողները ներկայացրել են կամավոր ատեստավորմանն ուղղված իրենց տեսակետները, առաջարկներ:
Մաթեմատիկա դասավանդողները ծանոթացել են նաև ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման կարգին, ներկայացնում եմ մաթեմատիկա առարկայի բովանդակային բաղադրիչները:
Մաթեմատիկա դասավանդողները մասնակցում են կրթահամալիրում իրականացվող աուդիտին, նախագծերը դեռ աշխատանքային փուլում են.
Գրետա Բակունց
Անի Միրզոյան
Արշակ Մարտիրոսյան
Զարինե Փանյան
Լուսինե Ներսեսյան
Մենուա Հարությունյան
Սմբատ Պետրոսյան
Լիանա Հակոբյան
Ուսումնական գարուն- մարտի արձակուրդներին նախատեսված աշխատանքներ սովորողների համար, հղումները ստորև.
Լիանա Հակոբյան
Գրետա Բակունց
Լուսինե Ներսեսյան
Մարտ ամսվա ամբողջական աշխատանքները, դասավանդողների հաշվետվությունները ստորև՝
Գրետա Բակունց
Ելենա Օհանյան
Լուսինե Ներսեսյան
Մենուա Հարությունյան
Անի Միրզոյան
Թաթուլ Շահնազարյան
Մաթեմատիկա ամսագրի թողարկումները մարտ ամսին՝
- Թողարկում #74 ամենամսյա համար
- Թողարկում #75 խնդիրների լուծումների հրապարակում
- Թողարկում #76 աշխատանքների վերլուծություն /եկող երկուշաբթի/
- Թողարկում #77 ֆլեշմոբյան համարը /եկող չորեքշաբթի/:
- Առաջին մակարդակ- Ազնիվ Մանուկյան, Լիանա Ռոզիկյան
- Երկրորդ մակարդակ- Հասմիկ Իսրայելյան
- Երրորդ մակարդակ -Լուսինե Ներսեսյան
- Չորրորդ մակարդակ- Թաթուլ Շահնազարյան
- Առաջադրում են սովորողները- Լիանա Հակոբյան
Комментариев нет:
Отправить комментарий