«Մաթեմատիկա» ամսագիր, մասնախումբ / 2021-2022թթ. ուսումնական տարի /


2021-2022թթ. ուսումնական տարվա մասնախմբի գործունեությունը

Մասնախմբի անդամներ են՝

Մասնախմբի  աշխատանքը օգոստոսին:
Մասնախմբի աշխատանքը սեպտեմբերին:
Մասնախմբի աշխատանքը հոկտեմբերին:
Մասնախմբի աշխատանքը նոյեմբերին:
Մասնախմբի աշխատանքը դեկտեմբերին:
Առաջին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն:
Ձմեռային մանկավարժական ճամբարի աշխատակարգը:
Գարնանային մանկավարժական ճամբարի աշխատակարգը։
Մասնախմբի աշխատանքը հունվարին
Մասնախմբի աշխատանքը փետրվարին
Մասնախմբի աշխատանքը մարտին:
Մասնախմբի աշխատանքը ապրիլին:


Հունիսի 20-24
Մանկավարժական ճամբարի ուղղությունները՝

  • 2021-2022 ուսումնական տարվա հաջողած նախագծերի, նախաձեռնությունների ներկայացում, փորձի փոխանցում

  • 2022 -2023 ուսումնական տարվա առարկայական ծրագրերի, նախագծային փաթեթների քննարկում, հրապարակում

  • մասնագիտական զարգացման սեմինարներ (Առցանց քննարկումներ մաթեմատիկական դասավանդողների համար․

    դասվանդողները ուղարկում են 2021-2022 ուսումնական տարվա մասնագիտական զարգացմանն ուղղված աշխատանքները, աղբյուրը՝ Գևորգ Հակոբյանի բլոգ;)
  • ամառային ճամբարների նախագծայի խմբերով հավաքներ

Հանդիպում ֆիզիկական միջավայրում
Երկուշաբթի, հունսիս 20, ժամը ՝13:20-14:00
վայրը՝ Միջին դպրոց, ֆիզիկայի կաբինետ

Աշխատակարգը՝
Հունիսյան ֆլեշմոբի խնդիրների քննարկում:

Երեքշաբթի, հունսիս 21, ժամը ՝13:20-14:00
վայրը՝ Միջին դպրոց, ֆիզիկայի կաբինետ

Աշխատակարգը՝

Ներկայանում են մաթեմատիկա դասավանդողները․

2021-2022 ուսումնական տարվա հաջողած նախագծերի, նախաձեռնությունների ներկայացում, փորձի փոխանցում

2021-2022 ուսումնական տարվա չորրորդ ուսումնական շրջանի հաջողված նախգծերը:

Հունիսի 12

Դասավանդողները առցանց տարբերակով ուղարկում են հունիսյան ֆլեշմոբի խնդիրների դիտարկումները։


Հունիսի 6.

Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա (միայն ֆիզիկական միջավայրում)

Oրակարգը.



Մայիսի 30.

Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա (միայն ֆիզիկական միջավայրում)

Oրակարգը.

  • Ուսումնական չորրորդ շրջան, մաթեմատիկա դասավանդողները ներկայացում ամառային ճամբարի նախագծերը
  • Մայիսյան ֆլեշմոբի խնդիրների խնդիրների, հարցերի քննարկում
  • Ստուգատեսներ. չորրորդ, իններորդ դասարաններ:
  • Այլ հարցեր:

Մայիսի 23.

Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա (միայն ֆիզիկական միջավայրում)

Oրակարգը.

Մայիսյան ֆլեշմոբի երրորդ, չորրորդ մակարդակների խնդիրների քննարկում,
պատասխանատուներ՝ Հասմիկ Իսրայելյան, Թաթուլ Շահնազարյան:

Խնդիրները ներկայացված են ձևաթղթով, բայց ոչ վերջնական տարբերակով:

Չորրորդ մակարդակ
Երրորդ մակարդակ
Երկրորդ մակարդակ


Մայիսի 16.

Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա (միայն ֆիզիկական միջավայրում)
Oրակարգը՝

Մայիսյան 17-րդ հավաքի մաթեմատիկների կլոր սեղան, անհանգստացնող հարցեր:


Կրտսեր դպրոցներում մաթեմատիկայի ընտրությամբ գործունեության ստուգատեսի մասին Գրետա Բակունցի հաղորդումը:

Մայիսյան ֆլեշմոբի խնդիրների քննարկում, բոլոր պատասխանատուները ուղարկել են.
I մակարդակ՝ Անահիտ Հարությունյան, Սաթենիկ Սիմոնյան
II մակարդակ՝ Սմբատ Պետրոսյան
III մակարդակ՝ Թաթուլ Շահնազարյան
IV մակարդակ՝ Հասմիկ Իսրայելյան



02.05.2022թ.
Վայրը՝ Միջին դպրոց, ֆիզիկայի լաբորատորիա

Օրակարգ.

1. Մայիսյան հավաքին ուղղված աշխատանքներ, դասավանդողների հաղորդումը նշված ուղղություններով, քննարկում.

  • հանրակրթական՝ Լիանա Հակոբյան և դասավանդողներ

  • առանց բանաձևերի մաթեմատիկա՝ Հասմիկ Իսրայելյան

  • մաթեմատիկայի ընտրությամբ գործունեությունը՝ մաթեմատիկա գործունեության  ընտրությամբ խմբի ղեկավարներ

  • խորացված ուսուցումը՝ Հերմինե Անտոնյան, Ստեփան Մարգարյան

  • ֆլեշմոբներ՝ Լիանա Հակոբյան

  • առցանց-հեռավար դասեր, մեդիագրադարան՝ Լուսինե Ներսեսյան

  • մասնագիտական զարգացման համակարգ. մաթեմատիկայի սեմինարները՝ Լիանա Հակոբյան, Գևորգ Հակոբյան

2. Հարցեր մաթեմատիկական ֆլեշմոբից:




Ապրիլի 25.

Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա
Ձևաչափը՝ համակցված, հղումն 
այստեղ:

Օրակարգը՝
 



Ապրիլի 18.

Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա
Ձևաչափը՝ համակցված, հղումն 
այստեղ:

Օրակարգը՝ 

Ապրիլ ամսվա ֆլեշմոբի խնդիրների քննարկում.

  • Առաջին մակարդակ-պատասխանատուներ՝ Անահիտ Մելքոնյանը,  Գոհար Սմբատյանը,  խնդիրները ուղարկել են:
  • Երկրորդ մակարդակ-պատասխանատու՝ Գրետա Բակունցը, խնդիրները ուղարկել է: 
  • Հանրակրթության պետական չափորոշիչից հիմնական ծրագրի շրջանավարտի,
    9-րդ դասարան,  ուսումնական գործունեության սպասելի վերջարդյունքները- քննարկում, դասավանդողների առաջարկները (ուղարկել է Գևորգ Հակոբյանը):


Ապրիլի 11.


Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա
Ձևաչափը՝ համակցված, հղումն 
այստեղ:

Օրակարգը՝ 


Ապրիլի 4.

Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա
Ձևաչափը՝ համակցված, հղումն 
այստեղ:

Օրակարգը՝

  • Մաթեմատիկական Ֆլեշմոբի  կարգի մշակում, քննարկում
  • Դասավանդողները ներկայացնում են մարտ ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի երրորդ, չորրորդ մակարդակներիի խնդիրների լուծումները:




Մարտի 28.


Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա
Ձևաչափը՝ համակցված, հղումն 
այստեղ:

Օրակարգը՝


Մարտի 14.

Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա
Ձևաչափը՝ համակցված, հղումն 
այստեղ:

Օրակարգը՝

  • Մարտ ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրների քննարկում
  • Մանկավարժական ճամբարի անելիքների քննարկում
  • Այլ հարցեր:

Մարտի 7

Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա
Ձևաչափը՝ համակցված, հղումն 
այստեղ:

օրակարգը.

ա)  Մարտ ամսվա ֆլեշմոբի խնդիրների քննարկում (Հասմիկ Իսրայելյանը խնդիրներն  ուղարկել է):

բ)  Մաթեմատիկա դասավանդողները ներկայացնում են 
մարտի 14- ապրիլի 8՝ «Ձոն». տեխնոլոգիական ստուգատեսի նախագծերը

     1.Լուսինե Ներսեսյան- Պի թվի օր

     2.Մենուա Հարությունյան-Փայտե հուշանվերներ
  
     3.Լիանա Հակոբյան-հաշվեստուգում կամ աուդիտ կրթահամալիրում

    4. Սմբատ Պետրոսյան

    5. Անի Միրզոյան

   6. Ելենա Օհանյան-Պի թիվ



        հղումները լրացվում են...

գ)  Դ
ասավանդողները ներկայացնում են մաթեմատիկային վերաբերող ինչ հատվածները են առանձնացրել  հանրակրթության պետական չափորոշիչներում (աշխատանքն ուղարկել էր Գևորգ Հակոբյանը):


դ) Մաթեմատիկա դասավանդողները ներկայացնում են ինքնակրթությանն ուղղված աշխատանքները:



Փետրվարի 28
Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա
Ձևաչափը՝ համակցված, հղումն 
այստեղ:

Օրակարգը.

  • Մաթեմատիկական ֆլեշմոբի փետրվար ամսվա խնդիրների լուծումների քննարկում
  • Այլ հարցեր:

Փետրվարի 21
Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա
Ձևաչափը՝ համակցված, հղումն 
այստեղ:

Օրակարգը.


Փետրվարի 14

Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա
Ձևաչափը՝ համակցված, հղումն 
այստեղ:

Օրակարգը.

  • Փետրվար ամսվա ֆլեշմոբյան խնդիրների քննարկում
  • Այլ հարցեր:

Փետրվարի 7

Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա
Ձևաչափը՝ համակցված, հղումն 
այստեղ:

Օրակարգը.


Հունվարի 31
Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա
Ձևաչափը՝ համակցված, հղումն 
այստեղ:

Օրակարգը.

Երկրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում, ներկայացնում են դասավանդողները՝

  •  ինչ կամ որ նախագիծը  կառանձնացնեին դասավանդողները
  •  մասնակցություն Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին
  • մասնակցություն Դիջիթեքյան ստուգատեսին
  • այլ հարցեր:

Չենք մոռանում: Բաղդատումներ թեմայի վերաբերյալ խնդիրների լուծումները ուղարկել տիար Գևորգին:

Սյուզի Հակոբյանը սկսել է հետևյալ աշխատանքը.
 Գրաֆների տեսություն. պարապմունք 1 .կարդալ, վերհիշել:



Հունվարի 24
Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա
Ձևաչափը՝ համակցված, հղումն 
այստեղ:
Օրակարգը.
Բաղդատումներ, խնդիրների քննարկում:
Հունվարյան ֆլեշմոբի խնդիրների քննարկում:
Հունվարյան  առկա ֆլեշմոբի մասին /հունվարի 20/ տեղեկույթ:
Գրաֆների տեսություն, պարապմունք 1.


Հունվարի 17
Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա
Ձևաչափը՝ համակցված, հղումն 
այստեղ:

Օրակարգը.

ԿԱՐևՈՐ
Մաթեմատիկա առարկայի մարզային փուլի օլիմպիադան տեղի կունենա. հունվարի 19-ին, ժամը՝ 11:00
Վայրը՝
5-7-րդ դասարաններ՝ Քվանտ վարժարանում
8-12-րդ դասարաններ՝ Ֆիզմաթ դպրոց
:

Հունվարի 10
Ժամը՝ 15:00
Վայրը՝ Միջին դպրոցի ֆիզիկայի լաբորատորիա
Ձևաչափը՝ համակցված, հղումն 
այստեղ:

Օրակարգը.

Դեկտեմբերյան ֆլեշմոբի խնդիրներից հարցեր, քննարկում:
Ձմեռային մանկավարժական ճամբարին առաջադրած խնդիրների քննարկում:

Սիրելի՛ դասավանդող, տիար Գևորգի առաջադրած խնդիրների լուծումները կարող ես տեղադրել այստեղ: 


0 коммент.:

Отправить комментарий