Մաթեմատիկա դասավանդողների լաբորատորիա-2020-2021թթ.

 



Մաթեմատիկա ամսագրի մասնակիցների ցանկը տե՛ս ստորև.

Ամսագրի աշխատանքի ուղղություններն են՝

  • Մաթ. նախագծերի քննարկում
  • Ամսագրի նոր համարի թողարկում, քննարկում
  • Ֆլեշմոբյանի խնդիրների քննարկում, լուծում
  • Ֆլեշմոբի կազմակերպում
  • Ֆլշմոբի վերլուծություն
  • Քվանտ ամսագրի խնդիրների քննարկում, լոծում
  • Այլ հարցեր

Հանդիպումների մասին

  • Հանդիպումները կայանում են համակցված տարբերկաով
  • Հանդիպման օրերը՝  յուրաքանչյուր երկուշաբթի, ժամը՝ 15:00
  • Հանդիպումները կայանում են մենթոր Գ. Հակոբյանի հետ
  • Վայրը՝ Միջին դպրոց, ակումբի հարևանությամբ

Մաթեմատիկա լաբորատորիայի մասնակիցները բոլոր մաթեմատիկա  դասավանդողներն են,  այսինքն՝ ամսագրի անդամների ցանկին ավելանում են հետևյալ մասնակիցները.
Վերը նշված մասնակիցները (Արման Երանոսյան, Հերմինե Անտոնյան) քննարկմանը մասնակցում են առցանց տարբերակով;

Աշխատանքներն ըստ ամիսների տե՛ս ստորև.
         Հունիս


Մաթեմատիկա ամսագրի դասավանդողների հանդիպման օրացույցը.
 յուրաքանչյուր երկուշաբթի, ժամը՝ 15:00 
Հանդիպումներն ըստ ամսիների տես ստորև
/Համակցված հավաքմուտքը՝ հղումով:/

Փետրվար-2021

Մարտ-2021

Ապրիլ - 2021

Մայիս-2021


Աշխատանքն հունիսին.

Հունիսի 7.

Ժամը՝ 15:00

Համակցված հավաքմուտքը՝ հղումով:
Վայրը՝  Միջին դպրոց, 1-3 կաբինետ (ակումբի հարևանությամբ):
Օրակարգում՝

  • Մայիսյան ֆլեշմոբի խնդիրների լուծումների քննարկում:
  • Թեորեմ: Եթե մի եռանկյան  (ABC) երկու կիսորդները իրար հավասար են՝ AA1=BB1, ապա այդ եռանկյունը հավասարասրուն է՝ AC=BC-ապացույցը ներկայացնում է Հ. Լիանան:


Հունիսի 15.

Ժամը՝ 11:00

Համակցված հավաքմուտքը՝ հղումով:

Վայրը՝  Միջին դպրոց, 1-3 կաբինետ (ակումբի հարևանությամբ):
Օրակարգում՝

  • 2020-2021 ուս.տարվա նախագծերի ներկայացում  /դասավանդողն առանձնացնում է ամենահաջողված և ամենաչստացված նածագածերը/:

Հունիսի 21.

Ժամը՝ 13:00

Առացանց հանդիպում:

Օրակարգում՝
Հունիսյան ֆլեշմոբի խնդիրների քննարկում:

  • Երկրորդ մակարդակ - ներկայացնում է Սմբատ Պետրոսյանը /ուղարկել է/
  • Երրորդ մակարդակ-ներկայացնում է Լուսինե Ներսեսյանը /ուղարկել է/
  • Չորրորդ մակարդակ- ներկայացնում է Թաթուլ Շահնազարյանը /ուղարկել է/:





 





0 коммент.:

Отправить комментарий