суббота, 27 марта 2021 г.

Մաթեմատկա լաբորատորիայի աշխատանքը մարտին

 Մարտ ամսին ունեցել ենք հանդիպումներ մենթոր Գևորգ Հակոբյանի հետ:

Մարտի 1- խոսել ենք կրթահամալիրում իրականացվող մաթեմատիկական նախագծերից, և ընդհանրապես, ինչ է նշանակում իրականացնել մաթեմատիկական նախագիծ կրթահամալիրում, որպես քննարկման օրինակ վերցրել ենք «Շրջանագիծ»թեման: 

Մարտի 15-քննարկել ենք մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրները, Գևորգ Հակոբյանի  հետ լուծել ենք խնդիրներ  Մաթեմատիկա ամսագրից, համար 2:

Մարտի 22-  դասավանդողները ներեկայացրել են  գնահատման իրենց անհատական ստեղծած  համակարգերը, քննարկումից հետո ընդհանուր հայտարարի չենք եկել,  սովորողի աշխատանքի գործունեության համար միասնական գնահատման համակարգ չենք  մշակել:

Մարտ 29-քննարկելու ենք մարտ ամսվա ճամբարային գործունեությունը, ներկայացնելու ենք ամփոփումը:

Մաթեմատիկա ամսագրի հրապարակումներն են եղել՝

«Մաթեմատիկա» ամսագիր #36.


Քննարկել ենք մարտ ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնիրները, պատասխանատուներ՝

I-մակարդակ՝ Մանուշակ Աբրահամյան և ընկերներ

II-մակարդակ՝ Գրետա Բակունց

III-մակարդակ՝ Արշակ Մարտիրոսյան

IV-մակարդակ՝ Թաթուլ Շահնազարյան

Կազմակերպել ենք «Գագարին»  նախագծի և Մաթեմատիկա ամսագրի առցանց հանդիպումը:

Ուսումնական գարնանային ճամբարի աշխատակարգն` այտեղ:

Ճամբարային գուծունեության ժամանակ  խմբի մասնակիցները գրել են հեղինակայինը մաթեմատիկա դասավանդման մեջ, կազմել ենք տեղեկանք:

Մաթեմատիկայի ընտրության խմբերի ուսումնասիրություն, տե՛ս այստեղ:

Մարտ ամսին իրականացրած աշխատանքների ամփոփումները տե'ս դասավանդողների բլոգներում:

  1. Սմբատ Պետրոսյան-մարտ
  2. Գրետա Բակունց-մարտ
  3. Արշակ Մարտիրոսյան-մարտ
  4. Հասմիկ Իսրայելյան-մարտ
  5. Մենուա Հարությունյան-մարտ
  6. Լիանա Հակոբյան-մարտ
  7. Զարինե Փանյան-մարտ
  8. Հերմինե Անտոնյան-մարտ
  9. Լուսինե Ներսեսյան-մարտ
  10. Արման Երանոսյան-մարտ
  11. Ստեփան Մարգարյան
  12. Անի Միրզոյան-մարտ
  13. Ելենա Օհանյան-մարտ
  14. Սյուզի Հակոբյան-մարտ
  15. Թաթուլ Շահնազարյան-մարտ
  16. Լյովա Սարգսյան-մարտ
  17. Արմինե Սաֆարյան-մարտ



0 коммент.:

Отправить комментарий