четверг, 12 октября 2017 г.

Հեռավար աշխատանք, հոկտեմբերի 12-13, 5-րդ դասարանան

Սիրելիներս, շարունակում ենք աշխատել հեռավար: Հոկտեմբերի 12-13, 5-րդ դասարան:

Առաջադրանք 1:
Հաշվիր հարմար եղանակով`
90x 125 x 8=
91+4690 219=
(3408 +23)+77=

Առաջադրանք 2:
Հաշվիր այս երեք թվերի գումարը՝ 77, 5699, 1090:

Առաջադրանք 3:

Փակագծեր տեղադրիր այնպեսոր ստացվի ճիշտ հավասարություն՝

3000-20x10-29800=0

Առաջադրանք 4.

Երկու արտադրիչներից մեկը 15 է, եթե  մյուսը մեծացնենք 10-ով, ինչքանով կմեծանա  արտադրյալը:

Առաջադրանք 5.
 Երեք գումարելիներից  յուրաքանչյուրը  մեծացրին 100-ով, ինչքանո՞վ  կմեծանա գումարը:

Առաջադրանք 6:

Աստղանիշերի փոխարեն գրիր բաց թողած թվանշանները՝
 Ա) *5  x  4=10*

Բ) 1*3  x 3=*2*

Առաջադրանք 7:

 Երկու թվերի արտադրյալը 0 էգումարը՝ 178: Գտիր այդ թվերը:

Առաջադրանք 8:

 Հրուշակագործը հինգ օրում պետք է թխեր 320 գաթաԱռաջին և երկրորդ օրը
 թխում էր օրական 70 գաթամնացած օրերը

 65-ական:
Հասցրեց արդյոք հրուշակագործը թխել գաթաները այդ ժամանակահատվածում:
Առաջադրաք 9:

Գիրքն ունի 1250 էջՆարեն կարդաց 250 էջ
Մնացած  էջերի քանակը  քանի՞ անգամ է
 շատ 
կարդացած էջերի քանակից:

Առաջադրանք 10:
Տեղադրելով թվաբանական գործողության նշանները, ստացիր` 1000:

88888888=1000

0 коммент.:

Отправить комментарий