Նախագիծ 1. Երրորդ ուսումնական շրջան


Նախագծային ուսուցում-փետրվար, մարտ

Աշխատանք  1.

Վերնագիրը՝ Շրջանագիծ:

Աշխատանքը նախատեսված է 8-2, 8-3, 8-4, 8-5 դասարանների սովորողների համար:

Բովանդակություն:

 

1. Երկու կետերով անցնող շրջանագիծ

2. Լարի միջնակետով անցնող շառավիղը

3. Շրջանագծի և ուղղի փոխադարձ դասավորությունը

4. Շրջանագծի շոշափող

5. Շրջանագծի աղեղի աստիճանային չափը

6. Թեորեմ ներգծյալ անկյան մասին

7. Անկյան կիսորդի և հատվածի միջնուղղահայացի հատկությունները

8. Թեորեմ եռանկյան բարձրությունների հատման կետի մասին

9. Եռանկյան միջանգծերի հատման կետը

10. Ներգծյալ շրջանագիծ

11. Արտագծյալ շրջանագիծ

12. Երկու շրջանագծերի փոխադարձ դասավորությունը



Աշխատանքի նպատակը:

Սովորողներին ծանոթացնել շրջանագիծ երկրաչափական պատկերի հետ, կարողանալ գծել պատկերը օգտագործելով GEOGEBRA ծրագիրը:

Շրջանագծի մասին գիտելիքների ձևավորում, զարգացում:



Աշխատանքի վերջնարդյունք:



Սովորողն իմանա և ներկայացնի ուղղի և շրջանագծի, երկու շրջանագծերի

փոխդասավորության դեպքերը:

Սահմանի շրջանագծի շոշափողը, հատողը, պատկերի GEOGEBRA մաթեմատիկական ծրագրով:

Ձևակերպի շրջանագծի շոշափողի հատկությունները և կիրառի այն խնդիրներ

լուծելիս:

Ձևակերպի լարի միջնակետով անցնող շառավղի հատկությունը և կիրառի

խնդիրներ լուծելիս:

Սահմանի աղեղի աստիճանային չափը, ներգծյալ և կենտրոնային անկյուն

հասկացությունները և գծի այդ անկյունները GEOGEBR- ով:

Ձևակերպի ներգծյալ անկյան մասին թեորեմը և հետևանքները, կիրառի խնդիրներ լուծելիս:

Սահմանի բազմանկյանը ներգծյալ և արտագծյալ շրջանագծեր

հասկացությունները:

Աշխատանքն իրականացնել GEOGEBRA ծրագրով:



Աշխատանքը իրականացման խնդիրները:


GEOGEBRA ծրագրի կիրառում:

Թեմայի վերաբերյալ թեորեմների, հատկությունների կիրառում խնդիրներ լուծելիս:


Աշխատանքի աղբյուր՝

Առաջադրանքները և տեսությունն տե'ս փաթեթում:

Գնահատում:

Աշխատանքի ամփոփումը, գնահատումը ըստ սովորողների բլոգների կատարած աշխատանքի:

 

0 коммент.:

Отправить комментарий