Ապրիլի 1-5. 2019 թ.
6-րդ դասարան -<<Եկենք խնայենք>>
Նախագիծը նախատեսված է 6-րդ դասարանցիների համար:Ապրիլի մեկից հինգը ամեն օրը նշում ենք գազի, ջրի, լույսի ցուցմունքը, կատարում ենք հաշվարկ յուրաքանչյուր օրվա համար, հաշվում ենք օրվա ծախսը:
Կառում ենք դիագրամ յուրաքանչյուրի համար:
Սովորողները նույն հաշվարկները կատարում են իրենց տան համար, այնուհետև համեմատում ենք տան և դպրոցի տվյալները: Նախագիծը ունի շարունակական բնույթ:
Տես օրինակը...
7-րդ դասարան-<<Բազմությունների տեսություն>>
Նպատակը - սովորեցնել սովորողներին բազմություններ թեմայի խնդիրների
լուծման տարբեր եղանակներ, խթանել նրանց հետաքրքրությունը դեպի դասը, հասնել նրան, որ սովորողները կարողանան լուծել նմանատիպ խնդիր մատչելի եղանակով և այլն:
Ուսումնական նյութի պատրաստում, բլոգում հրապարակում:
Տես օրինակը...
8-րդ դասարան- <<Ո՞վ է ուզում դառնալ միլիոնատեր>>
Սովորողները պատրաստում են հատուկ ծրագրով <<Ո՞վ է ուզում դառնալ միլոնատեր>> խաղի համար հարցեր, առաջարկում են խնդիրներ իրենց դասընկերների համար: Պատրաստվում են մրցույթի, որպես նախագծի ամփոփում՝ կներկայացնեն իրենց մաթեմատիկական խաղ-մրցույթը ուրբաթ օր, իրենց իսկ կազմակերպմամբ:
6-րդ դասարան -<<Եկենք խնայենք>>
Նախագիծը նախատեսված է 6-րդ դասարանցիների համար:Ապրիլի մեկից հինգը ամեն օրը նշում ենք գազի, ջրի, լույսի ցուցմունքը, կատարում ենք հաշվարկ յուրաքանչյուր օրվա համար, հաշվում ենք օրվա ծախսը:
Կառում ենք դիագրամ յուրաքանչյուրի համար:
Սովորողները նույն հաշվարկները կատարում են իրենց տան համար, այնուհետև համեմատում ենք տան և դպրոցի տվյալները: Նախագիծը ունի շարունակական բնույթ:
Տես օրինակը...
7-րդ դասարան-<<Բազմությունների տեսություն>>
Ուսումնական նյութի պատրաստում, բլոգում հրապարակում:
Տես օրինակը...
8-րդ դասարան- <<Ո՞վ է ուզում դառնալ միլիոնատեր>>
Սովորողները պատրաստում են հատուկ ծրագրով <<Ո՞վ է ուզում դառնալ միլոնատեր>> խաղի համար հարցեր, առաջարկում են խնդիրներ իրենց դասընկերների համար: Պատրաստվում են մրցույթի, որպես նախագծի ամփոփում՝ կներկայացնեն իրենց մաթեմատիկական խաղ-մրցույթը ուրբաթ օր, իրենց իսկ կազմակերպմամբ:
0 коммент.:
Отправить комментарий