вторник, 7 января 2020 г.

8-րդ դասարան (երկրորդ ուսումնական շրջան)

Ճամբարային գործունեություն:
08.01.20202թ.
8-4 դասարան
Ոչ ստանդարտ խնդիրների քննարկում:

Դաս 1.
Կրկնողություն, բանավոր հաշվարկ:



Առաջադրանքներ:

1.A թվից  դեպի  ձախ  գրված  է  18 թիվ,  իսկ  դեպի  աջ   8 թիվ:  Քանի՞  թիվ  է  գտնվում  A թվի  և մեջտեղում  գրված թվի միջև:

2.Գտնել ուղղանկյան  պարագծի  երկարությունը, եթե  նրա երկու  մեծ կողմերի  և  մեկ  փոքր կողմի գումարը հավասար է 25-ի, իսկ երկու փոքր և մեկ մեծ կողմերի գումարը
 23-ի:

3.100 հատ բնական թվերի գումարը հավասար է 102-ի: Գտնել այդպիսի 100 թվերի արտադրյալի հնարավոր աենամեծ արժեքը: 


4.Գրատախտակին նվազման կարգով իրար հետևից գրված են 2019-ից  մինչև  A բնական թվերը: 2019 2018 2017..... A: Ո՞րն է A բնական թիվը, եթե օգտագործվել է 2020 թվանշան:




5.Մի քանի բնական թվեր  գրված են  իրար կողքի:  Հայտնի է, որ ցանկացած երեք իրար հաջորդող թվերի գումարը զույգ թիվ է, իսկ ցանկացած չորս իրար հաջորդող թվերի գումարը կենտ: Այդ պայմաններին բավարարող ամենաշատը քանի՞ թիվ է հնարավոր գրել: 

6.1900-ից մինչև  2020 թվերի միջև քանի՞ բնական թիվ  կա, որոնք գրվում  են  չորս  տարբեր թվանշաններով:


7. Նապաստակը մեկ օրվա ընթացքում պարտադիր ուտում  է  կամ 5 հատ գազար,  կամ  2 գլուխ կաղամբ: Մեկ  շաբաթվա  ընթացքում նա  կերավ  15  գազար: Քանի՞ գլուխ  կաղամբ է  կերել նապաստակը   այդ  շաբաթվա ընթացքում: 


8.Սառույցի կտորը յուրաքանչյուր 25 րոպեում կորցնում է իր քաշի կեսը: 1ժ 15ր հետո սառույցը կշռում էր 125 գրամ: Քանի՞ կգ էր կշռում սառույցի կտորը սկզբում: 

0 коммент.:

Отправка комментария