Ճամբարային գործունեություն:
08.01.20202թ.
8-4 դասարան
Ոչ ստանդարտ խնդիրների քննարկում:
Դաս 1.
Կրկնողություն, բանավոր հաշվարկ:
Առաջադրանքներ:
08.01.20202թ.
8-4 դասարան
Ոչ ստանդարտ խնդիրների քննարկում:
Դաս 1.
Կրկնողություն, բանավոր հաշվարկ:
1.A թվից դեպի ձախ գրված է 18 թիվ, իսկ դեպի աջ 8 թիվ: Քանի՞ թիվ է գտնվում A թվի և մեջտեղում գրված թվի միջև:
2.Գտնել ուղղանկյան պարագծի երկարությունը,
եթե նրա երկու մեծ կողմերի և մեկ փոքր կողմի գումարը հավասար է 25-ի, իսկ երկու փոքր
և մեկ մեծ կողմերի գումարը
23-ի:
3.100 հատ բնական թվերի գումարը հավասար է 102-ի: Գտնել այդպիսի 100 թվերի արտադրյալի հնարավոր աենամեծ արժեքը:
23-ի:
3.100 հատ բնական թվերի գումարը հավասար է 102-ի: Գտնել այդպիսի 100 թվերի արտադրյալի հնարավոր աենամեծ արժեքը:
4.Գրատախտակին նվազման կարգով իրար հետևից գրված են 2019-ից մինչև A բնական թվերը: 2019 2018 2017..... A: Ո՞րն է A բնական թիվը, եթե օգտագործվել է 2020 թվանշան:
5.Մի քանի բնական թվեր գրված են
իրար կողքի: Հայտնի է, որ ցանկացած
երեք իրար հաջորդող թվերի գումարը զույգ թիվ է, իսկ ցանկացած չորս իրար հաջորդող թվերի
գումարը կենտ: Այդ պայմաններին բավարարող ամենաշատը քանի՞ թիվ է հնարավոր գրել:
6.1900-ից մինչև 2020 թվերի միջև քանի՞ բնական թիվ կա, որոնք գրվում են չորս տարբեր թվանշաններով:
7. Նապաստակը մեկ օրվա ընթացքում պարտադիր ուտում է կամ 5 հատ գազար, կամ 2 գլուխ կաղամբ: Մեկ շաբաթվա ընթացքում նա կերավ 15 գազար: Քանի՞ գլուխ կաղամբ է կերել նապաստակը այդ շաբաթվա ընթացքում:
8.Սառույցի կտորը յուրաքանչյուր
25 րոպեում կորցնում է իր քաշի կեսը: 1ժ 15ր հետո սառույցը կշռում էր 125 գրամ: Քանի՞
կգ էր կշռում սառույցի կտորը սկզբում:
0 коммент.:
Отправить комментарий