|
|
Դասավանդողի
աշխատաժամանակի կառուցվածքը
Շաբաթական անհատական պլան |
|
|
|
*Ընդմիջումը
չհաշվել աշխատաժամանակի մեջ |
|
|
|
|
|
|
|
|
**
Առաջին աղյուսակում անպայման նշել նաև տանը կամ այլ վայրում կատարվող
ուսումնական (դրան սպասարկող) աշխատանքը |
|
|
*
Երկրորդ աղյուսակում չգրել այն աշխատանքը, որ կրթահամալիրից դուրս է արվում։
Երկրորդ աղյուսակը կարող է հրապարակվել սեպտեմբերի 1-ից։ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Շաբաթական աշխատանք |
Աշխատանքի քանակ |
Աշխատանքի
կատարման տեղը |
Աշխատանքի
համար նախատեսվող ժամանակը (օրվա, շաբաթվա, ամսվա մեջ) |
ուսումանական
պարապմունքների շաբաթական ընդհանուր ժամաքանակ |
20 |
Նոր դպրոց |
դասացուցակով |
|
հաջորդ օրվա կամ շաբաթվա ուսումնական
պարապմունքներին պատրաստվելու ժամանակը |
5 |
Նոր դպրոց |
դասացուցակով
ազատ ժամանակ |
|
սովորողների
աշխատանքների ստուգման-գնահատման ժամանակը |
5 |
Նոր դպրոց |
դասացուցակով
ազատ ժամանակ |
ուսումնական
բլոգի սպասարկում |
5 |
Նոր դպրոց |
դասացուցակով
ազատ ժամանակ |
ուսումնական
կայքի սպասարկում |
2 |
Նոր դպրոց |
դասացուցակով
ազատ ժամանակ |
ուսումնական
նախագծերով որոշված աշխատանք (սա կարող է ամեն ամիս կամ շաբաթ չլինել, ամեն մեկի
համար չլինել) |
|
|
|
սովորողների
հետ այլ աշխատանք (ուսումնա-կազմակերպական, սովորողների ակումբների,
ուսումնական-արտադրական աշխատանք, ուսումնական-հասարակական նախագիծ,
ուսումնական-հետազոտական աշխատանք և այլ) գրել աշխատանքի
անունը |
|
|
|
մասնագիտական աշխատանք (լոգոպեդի, հոգեբանի...) |
|
|
|
գրասենյակային աշխատանք |
|
|
|
կրթահամալիրի միասնական աշխատաժամանակով որոշված աշխատանք |
|
|
|
|
դպրոցի ընդհանուր
պարապմունք |
|
|
|
|
դպրոցի ուսուցիչների
հավաք |
|
|
|
|
առցանց քննարկում |
|
|
|
|
մեդիաուրբաթ |
1 |
|
|
մեդիահմտությունների, հեղինակայյին կրթական ծրագրի փորձի փոխանցում
այլոց գրել` ինչ
աշխատանք, ում հետ |
|
|
|
մասնագիտական զարգացման անհատական կամ խմբային
աշխատանք գրել` ինչ
աշխատանք, ում հետ |
|
|
|
անհատական կամ խմբային հետազոտական աշխատանք նշել
աշխատանքի անունը, գործընկերներին, աշխատանքի ենթադրվող ավարտի ժամկետը |
|
|
|
ուսումնական
ճամփորդություն |
|
|
|
ուսումնական ճամբար |
|
|
|
ուսումնական
ստուգատեսի կազմակերպում |
|
|
|
մանկավարժության
լաբորատորիայում աշխատանք գրել` ինչ աշխատանք, ում հետ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.00-9.15 |
9.20-10.05 |
10.10-10.55 |
11:00 - 11:45 |
11:50 - 12:35 |
12.35-12.55 |
12.55-13.35 |
13.40-14.20 |
14.25-15.05 |
15.10-16.00 |
16.00-17.00 |
երկուշաբթի |
Ընդհանուր
պարապմունք |
4-2 |
4-1 |
5-2 |
5-1 |
ընդմիջում** |
ընտրություն |
ընտրություն |
դասապատրաստում |
|
|
երեքշաբթի |
Ընդհանուր
պարապմունք |
մատենավարություն |
Աշխ.դասվար
Մերիի հետ |
աշխատանք
բլոգում |
4-2 |
4-1 |
5-1 |
դասապատրաստում |
|
|
չորեքշաբթի |
Ընդհանուր
պարապմունք |
4-1 |
4-2 |
աշխատանք
բլոգում |
մատենավարություն |
ընտրություն |
ընտրություն |
դասապատրաստում |
ամենշաբաթյա
սեմինար |
|
հինգշաբթի |
Ընդհանուր
պարապմունք |
4-1 |
4-2 |
5-2 |
5-1 |
աշխատանք
բլոգում |
ինքնակրքություն |
պարուսուցում |
դասապատրաստում |
|
ուրբաթ |
Ընդհանուր
պարապմունք |
աշխատանք
բլոգում |
5-2 |
կայքի
սպասարկում |
5-1 |
ինքնակրթություն |
դասապատրաստում |
դասապատրաստում |
Մեդիաուրբաթ-համերգ |
|
0 коммент.:
Отправить комментарий