четверг, 28 октября 2021 г.

Նոյեմբերի 1-5

 Նոյեմբեր ամսվա անելիքները

Առաջին շաբաթ-նոյեմբերի՝1-5

Աշխատանքային ձևը.
 հեռավար-ինքնակրթություն ևաև առկա հանդիպուկմներ փոքր խմբերով


Հանդիպում տեսակապով, գրաֆիկը.
Երկուշաբթի

1. 6-2
6-4 /չի կայացել/
Թեման՝ Քննարկում ենք «Ուսումնական աշուն» նախագիծը, ամփոփում ենք աշխատանքները:
Հին խնդիրների ժողովածուի պատրաստում, ներկայացնում եմ աշխատանքի ընթացքը:
Տանը՝ Առաջարկում են խնդիրներ սովորողները, մասնակցել, գրել 1-7համարները:


Հանդիպում ֆիզիկական միջավայրում
Երկուշաբթի

ժամը՝ 13:00-ին, 3-1 կաբինետ, 
9-րդ դասարանցիների հետ 
Թեմա՝ հոկտեմբեր ամսվա աշխատանքների քննարկում
Նոյեմբեր ամսվա առաջին շաբաթվա աշխատանքի ներկայացում:
Հարցերի պարզաբանում


Հանդիպում տեսակապով, գրաֆիկը.
Երեքշաբթի

1.6-5
2.6-9
4.6-4 դասարան

Թեման՝ Քննարկում ենք «Ուսումնական աշուն» նախագիծը, ամփոփում ենք աշխատանքները:
Հին խնդիրների ժողովածուի պատրաստում, ներկայացնում եմ աշխատանքի ընթացքը:
Տանը՝ Առաջարկում են խնդիրներ սովորողները, մասնակցել, գրել 1-7 համարները:

Հանդիպում ֆիզիկական միջավայրում
Երեքշաբթի

 ժամը՝ 13:00-ին, 3-1 կաբինետ, 9-րդ դասարանցիների հետ ՝ 9-5 դասարան



Հանդիպում տեսակապով, գրաֆիկը.
Հինգշաբթի

1. 6-2
6-4 դասարան

Թեմա՝  Ոչ ստանդարտ խնդիրների քննարկում, լուծումների պարզաբանում:
Աշխատանք 1.
Աշխատանք 2.


Հանդիպում տեսակապով, գրաֆիկը.
Ուրբաթ

1. 6-5 դասարան
2 6-9  դասարան
Թեմա՝  Ոչ ստանդարտ խնդիրների քննարկում, լուծումների պարզաբանում:
Աշխատանք 1.
Աշխատանք 2.


Նոյեմբեր ամսվա նախագծերը:

Կրթահամալիրի տոն. տոնի հետ կապված աշխատանքի ներկայացում:

Նախագծի  վերնագիրը՝  Հին խնդիրների ժողովածու
Հակիրճ աշխատանքի մասին:
Մասնակիցներ՝6-րդ դասարան, 9-րդ դասարան
 Նախագծի ժամկետը՝ նոյեմբեր
Իրականացման ընացքը:

Սովորողները համցանցից, դասագրքերից, այլ աղբյուրներից գտնում են հայտնի մաթեմատիկոսների խնդիրները/մասնավորապես Անանիա Շիրակացու խնդրները, վերանայում, խմբագրում ենք, մեկտեղում ենք:
Սովորողները նաև ներկայացնում են այդ խնդիրների լուծումները, հրապարակում են իրենց բլոգներում: Ժողովածուն հրապարակելու ենք կրթահամալիրի գրադարանի էջում, այն կլինի կրթահամալիրի տոնի նվերը:


Նախագծի վերնագիրը՝ Իմ բնագետ ընտանիքը

Նախագծի  վերնագիրը՝  Իմ մաթեմատիկ ընտանիքը
Հակիրճ աշխատանքի մասին:

Մասնակիցներ՝6-րդ դասարան, 9-րդ դասարան
Մասնակցում են այն սովորողները, ովքեր  ունեն մաթեմատիկ ընտանիք, այսինքն՝ ծնողներից գոնե մեկը մաթեմատիկ է, կամ ունի հարազատ,  բարեկամ ով մաթեմատիկ է:


Սովորողը պատրաստում է տեսանյութ կամ պատում հետևյալ հարցերի շուրջ, ուղղելով մաթեմատիկ հարազատին կամ մաթեմատիկ բարեկամին

  • ի՞նչ է մաթեմատիկան կամ ո՞վ է մաթեմատիկոսը
  • աշխատում է արդյո՞ք իր մասնագիտությամբ,/ քանի տարի է, որտեղ/
  • ինչո՞ւ է ընտրել այդ մասնագիտությունը
  • եթե մաթեմատիկ չլիներ, ապա ինչ մասնագիտություն կնախընտրեր
  • ինչպիսի խնդիրներ է սիրում լուծել կամ  խնդիրը որ կուզենար նշեր:












0 коммент.:

Отправить комментарий