Նոյեմբեր ամսվա անելիքները
Առաջին շաբաթ-նոյեմբերի՝1-5
Աշխատանքային ձևը.
հեռավար-ինքնակրթություն ևաև առկա հանդիպուկմներ փոքր խմբերով
Հանդիպում տեսակապով, գրաֆիկը.
Երկուշաբթի
1. 6-2
2 6-4 /չի կայացել/
Թեման՝ Քննարկում ենք «Ուսումնական աշուն» նախագիծը, ամփոփում ենք աշխատանքները:
Հին խնդիրների ժողովածուի պատրաստում, ներկայացնում եմ աշխատանքի ընթացքը:
Տանը՝ Առաջարկում են խնդիրներ սովորողները, մասնակցել, գրել 1-7համարները:
Հանդիպում ֆիզիկական միջավայրում
Երկուշաբթի
ժամը՝ 13:00-ին, 3-1 կաբինետ, 9-րդ դասարանցիների հետ
Թեմա՝ հոկտեմբեր ամսվա աշխատանքների քննարկում
Նոյեմբեր ամսվա առաջին շաբաթվա աշխատանքի ներկայացում:
Հարցերի պարզաբանում
Հանդիպում տեսակապով, գրաֆիկը.
Երեքշաբթի
1.6-5
2.6-9
4.6-4 դասարան
Թեման՝ Քննարկում ենք «Ուսումնական աշուն» նախագիծը, ամփոփում ենք աշխատանքները:
Հին խնդիրների ժողովածուի պատրաստում, ներկայացնում եմ աշխատանքի ընթացքը:
Տանը՝ Առաջարկում են խնդիրներ սովորողները, մասնակցել, գրել 1-7 համարները:
Հանդիպում ֆիզիկական միջավայրում
Երեքշաբթի
ժամը՝ 13:00-ին, 3-1 կաբինետ, 9-րդ դասարանցիների հետ ՝ 9-5 դասարան
Հանդիպում տեսակապով, գրաֆիկը.
Հինգշաբթի
1. 6-2
2 6-4 դասարան
Թեմա՝ Ոչ ստանդարտ խնդիրների քննարկում, լուծումների պարզաբանում:
Աշխատանք 1.
Աշխատանք 2.
Հանդիպում տեսակապով, գրաֆիկը.
Ուրբաթ
1. 6-5 դասարան
2 6-9 դասարան
Թեմա՝ Ոչ ստանդարտ խնդիրների քննարկում, լուծումների պարզաբանում:
Աշխատանք 1.
Աշխատանք 2.
Նոյեմբեր ամսվա նախագծերը:
Կրթահամալիրի տոն. տոնի հետ կապված աշխատանքի ներկայացում:
Նախագծի վերնագիրը՝ Հին խնդիրների ժողովածու
Հակիրճ աշխատանքի մասին:
Մասնակիցներ՝6-րդ դասարան, 9-րդ դասարան
Նախագծի ժամկետը՝ նոյեմբեր
Իրականացման ընացքը:
Սովորողները համցանցից, դասագրքերից, այլ աղբյուրներից գտնում են հայտնի մաթեմատիկոսների խնդիրները/մասնավորապես Անանիա Շիրակացու խնդրները, վերանայում, խմբագրում ենք, մեկտեղում ենք:
Սովորողները նաև ներկայացնում են այդ խնդիրների լուծումները, հրապարակում են իրենց բլոգներում: Ժողովածուն հրապարակելու ենք կրթահամալիրի գրադարանի էջում, այն կլինի կրթահամալիրի տոնի նվերը:
Նախագծի վերնագիրը՝ Իմ բնագետ ընտանիքը
Նախագծի վերնագիրը՝ Իմ մաթեմատիկ ընտանիքը
Հակիրճ աշխատանքի մասին:
Մասնակիցներ՝6-րդ դասարան, 9-րդ դասարան
Մասնակցում են այն սովորողները, ովքեր ունեն մաթեմատիկ ընտանիք, այսինքն՝ ծնողներից գոնե մեկը մաթեմատիկ է, կամ ունի հարազատ, բարեկամ ով մաթեմատիկ է:
Սովորողը պատրաստում է տեսանյութ կամ պատում հետևյալ հարցերի շուրջ, ուղղելով մաթեմատիկ հարազատին կամ մաթեմատիկ բարեկամին
- ի՞նչ է մաթեմատիկան կամ ո՞վ է մաթեմատիկոսը
- աշխատում է արդյո՞ք իր մասնագիտությամբ,/ քանի տարի է, որտեղ/
- ինչո՞ւ է ընտրել այդ մասնագիտությունը
- եթե մաթեմատիկ չլիներ, ապա ինչ մասնագիտություն կնախընտրեր
- ինչպիսի խնդիրներ է սիրում լուծել կամ խնդիրը որ կուզենար նշեր:
0 коммент.:
Отправить комментарий