вторник, 25 января 2022 г.

Երկրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում,սովորողների փաթեթները-2022թ.

 Սիրելի ճամբարական, բլոգում նոր գրություն բացի՛ր, վերնագիրը գրիր՝
Երկրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում

Պատումը պետք է ներառի՝

1.Ես մասնկացել եմ մարզական ստուգատեսին՝ (Ջրվեժ, Սահադաշտ), կցում է համապատասխան  հղումները:

2. Ես մասնկացել եմ բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին, կցում է հղումը:

    ա) Իմ լեգոներով ստեղծել եմ ուսումնական խաղեր, ահա հղումը:
    բ) պատրաստել եմ մաթեմատիկական խաղեր:
    գ) պատրաստել եմ Մյոբուսի օղակը:

3.Ես մասնկացել եմ ազգագրական ստուգատեսին (ձեռքի աշխատանք, գործում ենք գլխարկներ, պատմելով գրում եք, հղումը կցում եք) կամ գունավոր քառակուսիներով ստեղծել եմ իմ թվային   գորգը, կցում է հղումը:

4. Լուծել եմ խնդիրներ լուցկու հատիկներով, առաջարկել եմ խնդիր լուցկու հատիկներով, կցում է հղումը:

5. Ես այցելել եմ Մատենադարան, ահա հղումը:

6. Ես լուծել եմ գորտերով գլուխկոտրուկը, պատմիր ինչպես ես գտել լուծման ճանապարհը:

7. Պատրաստել եմ մաթեմատիկական խաղեր, խաչբառեր դասընկերների համար, կցում է հղումը, գրում է ինչ ծրագրով է պատրաստել:

8.Լուծել եմ ճամբարին առաջարկված ոչ ստանդարտ խնդիրները, կցում է հղումը:

9. Դիջիտեքյան ստուգատեսին մասնկացել եմ  հետևյալ սեմինարներին (արհետսական բանականություն) ես եմ սեմինար անցկացնել (նշիր թե ինչ ծրագիր ես սովորեցրել)

10. Լուծել եմ խնդիր կշռումների վերաբերյալ, կցում եմ հղումը:

11. Պատրաստել եմ նժարավոր կշեռք, ահա հղումը:

12. Մասնակցել եմ մաթեմատիկական մրցույթին, հունվարի 20-ին, Միջին դպրոցում:

13. Լուծել եմ մաթեմատիկական ռեբուսներ:


6-9դասարան

Հովսեփյան Մարկ

Հակոբյան Արես
Ավագյան Նատալի
Ավագյան Մարիա
Այվազյան Եվա
Մարգարյան Մանե
Մարիա Գյոզալյան

6-5 դասարան
Ղոչիկյան Տիգրան

Չիլինգարյան Վիլյամ
Մելոյան Մարիա
Եվա Մովսիսյան
Մայիլյան Ալեքս
Եվա Մովսիսյան
Թադևոսյան Աննա
Գրիգորյան Նարե

6-4 դասարան

Մանուկյան Արտյոմ
Ազարումյան Էմմա
Այվազյան Զոյա
Մարկ Բուդաղյան
Աշոտ Գրիգորյան
Դավիթ Եսայան
Արեգ Հարությունյան
Մաշինյան Վահագն
Մխիթարյան Սամվել
Մկրտչյան Դավիթ

6-2 դասարան

Գագիկ Ղազարյան
Չարչյան Աշոտ
Էդմոն Սահակյան
Ալիսա Փիլոյան
Հովհաննիսյան Վաչե

6-1 դասարան

Սարգսյան Նարե
Խաչատրյան Եվա
Հակոբյան Արփի
Հովհաննիսյան Սոմա
Մովսիսյան Ռոզի


 


0 коммент.:

Отправить комментарий