Նախագիծ 1.
Հնդկական բազմապատկում:
Հին Հնդկաստանում բազմանիշ թվերը բազմապատկում էին ոչ այնպես, ինչպես մենք կատարում ենք այժմ:
Բերենք օրինակ`
224x13 արտադրյալը հաշվելու համար գծում են 3x2 աղյուսակ, հորիզոնական մասում , ձախից աջ, գրում ենք առաջին թվի թվանշանները, իսկ ուղղահայաց` երկրորդ թվի թվանշաննեը, վերևից ներքև: Այնուհետև արտադրիչների թվանշանները զույգ առ զույգ բազմապատկում ենք միմյանցով, արդյունքը գրում վանդակներում այնպես, որ միավորը լինի վերևի անկյունում, իսկ տասնավորը ներքևի անկյունում: Դրանից հետո գումարում ենք ստացած արդյուկնքները ակյնունագծի ուղղությամբ`սկսկելով վերին աջ անկյան վանդակից:
Օրվա պատասխանատու` Անի Արղության:
Մասկանից սովորողներ`
Արեգ Նշանյան
Մարտին Աթոյան
Էլեն Կարապետյան
Բարխուդարյան Գարիկ
Հարություն Հարությունյան
Հնդկական բազմապատկում:
Հին Հնդկաստանում բազմանիշ թվերը բազմապատկում էին ոչ այնպես, ինչպես մենք կատարում ենք այժմ:
Բերենք օրինակ`
224x13 արտադրյալը հաշվելու համար գծում են 3x2 աղյուսակ, հորիզոնական մասում , ձախից աջ, գրում ենք առաջին թվի թվանշանները, իսկ ուղղահայաց` երկրորդ թվի թվանշաննեը, վերևից ներքև: Այնուհետև արտադրիչների թվանշանները զույգ առ զույգ բազմապատկում ենք միմյանցով, արդյունքը գրում վանդակներում այնպես, որ միավորը լինի վերևի անկյունում, իսկ տասնավորը ներքևի անկյունում: Դրանից հետո գումարում ենք ստացած արդյուկնքները ակյնունագծի ուղղությամբ`սկսկելով վերին աջ անկյան վանդակից:
Օր.224×13=6944
Օրվա պատասխանատու` Անի Արղության:
Մասկանից սովորողներ`
Արեգ Նշանյան
Մարտին Աթոյան
Էլեն Կարապետյան
Բարխուդարյան Գարիկ
Հարություն Հարությունյան
0 коммент.:
Отправить комментарий