Մինչև երրորդ դասարան
2016-մայիս ամսվա ֆլեշմոբի խնդիրների լուծումները
2016-մայիս ամսվա ֆլեշմոբի խնդիրների լուծումները
1.
Մեծ խորանարդի
յուրաքանչյուր շարքում կար 9 խորանարդ, ընդհանուր՝ 27 հատ:
Առաջին
շարքից հանել են՝ 3 հատ, երկրորդից՝ 6, երրորդից 8 հատ:
Կստանանք՝
3+6+8=17 հատ:
2.
100-10=90/սովորող
/
75+83-90=68
3.
Առաջին տնակի համար անհրաժեշտ է 6 փայտիկ, իսկ
հաջորդների համար՝ մեկով քիչ...
6,
5,5,5,5,5,5,5,5,5
9x5+6=51
4.Այս պայմանը ձևափոխենք
Լուսինեն
Գայանեից 2վ շուտ հասավ վերջնագիծ, իսկ Գայանեն Անահիտից՝ 1վ ուշ:
Լուսինեն Գայանեից 2վ շուտ
հասավ վերջնագիծ,իսկ
Անահիտը Գայանեից՝ 1 վայրկյան շուտ:Այստեղից
երևում է, որ
ամենաշուտ հասել է Լուսինեն:
5.Պայմանից երևում է , որ
երկու խնձորը հավասար է է
խնձոր+ 1 տանձ
հետևաբար Հավասար են:
6.Շրջանավարտները՝ Գուրգենը, Դավիթը
և Սուրենը, շախմատ էին խաղում։ Նրանցից յուրաքանչյուրը 2 պարտիա խաղաց: Ընդամենը
քանի՞ պարտիա խաղացին տղաները:
Հաշվենք այս երեք անուններով հնարավոր զույգերի քանակը՝
Գ. Դ
Գ Ս
Ս Դ
Անվան կրկողության քանակից երևում է, որ
յուրաքանչյուրը երկու պարտիա է խաղացել, իսկ ընդհանուր է եղել
է 3 պարտիա խաղ:
Երեք պարտիա
7. 12 օր
8.
17, 26, 35, 44, 53, 62, 71, 80-8 հատ:
9.
Արմեն
Երկուշաբթի-սուտ է խոսում
Երեքշաբթի- սուտ
է խոսում
Չորեքշաբթի-սուտ է խոսում
Հինգշաբթի-ճիշտ
Ուրբաթ-ճիշտ
Շաբաթ-ճիշտ
Կիրակի-ճիշտ
Գուրգեն
Երկուշաբթի-ճիշտ
Երեքշաբթի-ճիշտ
Չորեքշաբթի-ճիշտ
Հինգշաբթի-սուտ
է խոսում
Ուրբաթ-սուտ
է խոսում
Շաբաթ-սուտ
է խոսում
Կիրակի -ճիշտ
Հինգշաբթի
օրը
10.240էջը
120
թերթն է, հետևաբար՝ 120:60=2սմ
2016-մայիս ամսվա ֆլեշմոբի խնդիրների լուծումները
4-5 րդ դասարան
4-5 րդ դասարան
4-5-րդ դասարան/
Մայիս/
1. 2016 տարեթիվը գրվում է 2, 0, 1, 6, թվանշաններով: Քանի՞ տարի հետո է լինելու հաջորդ տարեթիվը, որը նույնպես կգրվի միայն այդ չորս թվանշաններով` 2, 0, 1, 6 :
Լուծում:
2016 տարեթվին հաջորդող ամենամոտ տարեթիվը կազմված այդ 4 թվանշաններով կլինի՝ 2061 թ-ը:
2061-2016=45
Պատասխան՝ 45 տարի:
2.
Միքայելը հոր հետ գնաց հրաձգարան: Նրանք պայմանավորվեցին, որ Միքայելը կրակում է 5 անգամ, բայց ամեն անգամ դիպուկ կրակելու դեպքում լրացուցիչ երկու կրակոցի հնարավորություն է ստանում: Այդ օրը Միքայելը կրակեց 23 անգամ: Քանի՞ դիպուկ կրակոց կատարեց Միքայելը:
Լուծում:
Միքայելը կատարեց
5կրակոց, ենթադրենք 5-Ն էլ դիպուկ էր, կստացանք՝ 15 կրակոց:
23-15=8
8:2=4
4-դիպուկ կրակոց
վերջում, 5 դիպուկ կրակոց ՝սկզբում, ընդհանուր՝ 9 դիպուկ կրակոց:
Պատասխան՝ 9կրակոց:
3.
Կարենը թղթից երկու շրջան կտրեց և նրանց յուրաքանչյուր կողմին մի թիվ գրեց: Նկարում պատկերված դեպքում երևացող թվերի գումարը 20 է: Հայտնի է, որ Կարենը կարող է թղթերն այնպես շրջել, որ երևացող թվերի գումարը լինի 18, 19,
20 և 21: Պարզեք, թե ի՛նչ թվեր են գրված թղթերի հակառակ երեսներին:
Լուծում:
Նշված գումարներից հնարավոր ամենափոքր դեպքը 18-ն է։
Բնականաբար, դրա կազմելուն մասնակցելու են երկու թղթերի ամենափոքր թվերը։ Կա երկու դեպք՝ կա՛մ երկուսն էլ 9-ի են հավասար, կա՛մ՝ մեկը մեծ է 9-ից, մյուսը՝ փոքր։ Սակայն երկրորդ դեպքում գոյություն կունենար 18-ից ավելի փոքր թիվ, ինչն անհնար է, հետևաբար՝ թվերից ևս մեկը 9 է։ Քանի որ 9-երից մեկը աջինի վրա է, ապա ձախինի վրա ևս պետք է 9 լինի։
Այսինքն `
Առաջին թիվ- մի կողմ՝ 11, մյուս կողմը՝9
Երկրորդ թիվ- մի կողմ` 9,
մյուս կողմը գտնելու համար նայենք մնացած հնարավոր տարբերակներին՝ 19, 20, 21:
21 Կստանանք, եթե 11+10:
Հետևաբար մյուս կողմ էլ կլինի 10:
Պատասխան՝ 10, 9:
Երկորդ դեպք:
11, 9-հակառակ կողմերում՝ 12, 7:
4.
Աղջիկն իր անվան յուրաքանչյուր տառը փոխարինեց այբուբենում այդ տառի համարով: Արդյունքում ստացվեց 28346122: Գտեք աղջկա անունը:
Լուծում:
28-Ռ
34-ու
6-զ
1-ա
22-ն
Պատասխան՝ Ռուզան
5. Տղան հինգշաբթի և ուրբաթ օրերը միշտ ճիշտ է խոսում, իսկ երեքշաբթի օրը միշտ ստում է։ Մի անգամ նրան յոթ օր անընդմեջ
հարցրել են իր անունը։ Առաջին վեց օրը նա տվել է հետևյալ պատասխանները՝ Արամ, Վարդան, Արամ, Վարդան, Պետրոս, Վարդան։ Ի՞նչ պատասխանեց նա յոթերորդ
օրը։
Լուծում:
Տղան
հինգշաբթի և ուրբաթ օրերը միշտ ճիշտ է խոսում, իսկ այդ օրերը շաբաթվա հաջորդական օրեր են, նայելով նշված անունները նկատում ենք, որ ոչ մի անուն իրար ետևից չի կրկնվում:
Այսինք՝ կա՛մ սկզբում Արամ պետք էլինի, կա՛մ վերջում Վարդան:
Առաջին դեպք՝ Արամ,
Արամ, Վարդան, Արամ, Վարդան, Պետրոս, Վարդան:
Երկրոր դեպք՝ Արամ, Վարդան, Արամ, Վարդան, Պետրոս, Վարդան,Վարդան:
Երկրորդ դեպքում ստացանք, որ երեքշաբթի Վարդան է ասում, իսկ այդ օրը նրա սուտ ասելու օրն էր, հետևաբար՝ անունը Վարդան չէ, Արամ է:
Պատասխան՝ Արամ:
6. Քանի՞ եռանիշ թիվ կա, որոնք գրվում են 0, 1, 5 թվանշաններով, և գրության մեջ կրկնվող թվանշաններ չկան:
Լուծում:
150,
105, 501, 510:
Պատասխան՝ 4 հատ:
7.
Տուփում կապույտ, կարմիր և կանաչ մատիտներ կան՝ ընդամենը 20 հատ: Կապույտ մատիտները 6 անգամ շատ են կանաչներից:
Կարմիր մատիտները ավելի քիչ են, քան կապույտները: Տուփում քանի՞ կարմիր մատիտ կա:
Ունենք
երեք գույնի մատիտներ՝ կարմիր, կապույտ, կանաչ:
Ենթադրենք
կանաչը մեկ հատ է, ըստ պայմանի կապույտները կլինեն՝ 6 հատ, հետևաբար՝ կարմիրները
20-6-1=13
հատ:
Ստացանք,
որ կարմինրեը ավելի շատ են, քան կապույտները, որը հակասում է խնդրի պայմանին:
Այսինքն ՝ կանաչը 2հատ է:
Կապույտ՝ 12
Կարմմիրը՝ 20-12-2=6hատ
Պատասխան՝ 6:
8. Աղյուսակի վանդակներում թվերն այնպես են գրված, որ յուրաքանչյուր
տողում, սյունում և անկյունագծում
գրված թվերի գումարը նույնն է: Ի՞նչ թիվ է գրված երկրորդ տողի երրորդ վանդակում:
Լուծում:
Աղյուսակից
երևում է, որ յուրաքանչյուր տողի կամ սյունի գումարը պետք էլինի՝ 18:Լրացնելով դատարկ
վանդակները, կստանանք՝
7,
9, 2
1,
6, 11
10,
3, 5
Պատասխան՝ 11:
9. Նարնջով լիքը արկղի զանգվածը 35 կգ է: Երբ նարնջի կեսը վաճառեցին, արկղը մնացած նարիջների հետ 21կգ էր: Որքա՞ն էր դատարկ արկղի զանգվածը:
Լուծում:
35-21=14
կգ/վաճառված
նարինջ/
14x2=28կգ/
նարինջ/
35-28=7կգ/ամանաի
զանգված/
Պատասխան՝
7 Կգ:
10.
Քանի՞
բնական
թիվ
կա,
որը
իր
միավորից
մեծ
է
6 անգամ:
Լուծում:
Որոնելի
թիվը երկնիշ է և բազմապատիկ է 6-ին`
12և2
24և4
36և6
48
և8
Պատասխան՝ չորս հատ:
1.
0 коммент.:
Отправить комментарий