Մասնախմբի աշխատանքը նոյեմբերին
Նոյեմբեր ամսին մաթեմատիկները ունեցել են հինգ հանդիպում կրթահամալիրի մենթոր ուսուցիչ՝ տիար Գևորգի հետ /հինգերորդը դեռ չի կայացել, կլինի նոյեմբերի 29-ին/: Հավաքների ժամանակ քննարկել ենք Սեբաստացու օրեր, կրթահամալիրի տոնի հետ կապված նախագծերը, հոկտեմբեր ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրների լուծումները, նոյեմբեր ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրները, Մաթեմատկա ամսագրի օրացույցով սահմանված Անանիա Շիրակացու օրեր աշխատանքները: Կան դասավանդողներ, ովքեր փորձել են մեկտեղել երկու նախագծերը՝ սեբաստացու օրեր-Շիրակացու օրեր: Ստորև դասավանդողների նոյեմբեր ամսվա նախագծերն են, ոչ բոլորն են ամփոփված, աշխատանքները ընթացքի մեջ են:
Լուսինե Ներսեսյան
Աշխատանքի նախաբան. Շիրակացու օրերին նվիրված, սովորողներն ծանոթացել են մեծ գիտնականի գործունեությանը, կենսագրությանն ու աշխատություններին։ Ուսումնասիրել են տիեզերագիտության որոշ հատվածներ, ինչպես նաև աշխատել են Շիրակացու առաջարկած թվաբանական աղյուսակներով։
Մենուա Հարությունյան
Աշխատանքի նախաբան. Սովորողների հետ կատարել են covid19 վերլուծություն, պատրաստվել են մաթեմատիկական օլիմպիադային՝ լուծելով նախորդ տարիների օլիմպիադական խնդիրները:
Աշխատանքի նախաբան. Սովորողները մասնկացել են Թթուդրիկի ծեսին, իրակացրել են Սովորող-Սովորեցնող նախագիծ՝ Միջին դպրոցի վեցերորդցիները սովորեցրել են Geogebra ծրագիրը, ամսվա ընթացքում ուսումնասիրել են շրջապատող ուղղանկյունանիստերը, դրանց փռվածքը:
Աշխատանքի նախաբան. Սովորողները հոկտեմբեր ամսից սկսած սկսել են աշխատել Շիրակացու օրեր նախագծի շուրջ, այդ ընթացքում համացանցից, հանրագիտարաններից, գրքերից կամ այլ աղբյուրներց գտել են ինֆորմացիա Անանիա Շիրակացու կենսագրության և նրա գործունեության վերաբերյալ։ Փորձել են լուծել Շիրակացու խնդիրները, պատրաստել են տեսանյութեր: Նախագիծը ամփոփել են:
Աշխատանքի նախաբան. Ուսանողները նոյեմբեր ամսվա ընթացքում համացանցից, հանրագիտարաններից, գրքերից կամ այլ աղբյուրներց գտել են ինֆորմացիա Անանիա Շիրակացու կենսագրության և նրա գործունեության վերաբերյալ: Փորձել են լուծել Շիրակացու խնդիրները: Իրականացնում է Գործարար հաղորդակցման հմտություններ նախագիծը:
Աշխատանքի նախաբանը: Սովորողները ուսումնասիրել են տարածական մարմիններից ուղղանկյունաիստը, նրա փռվածքը: Սեբաստացու օրերին կատարել են հետևյալ աշխատանքը՝ Հնարավո՞ր է արդյոք պատկերել նշված նկարը, առանց գրիչը թղթից կտրելու և ոչ մի գծի վրայով չանցնելով երկրորդ անգամ:
Աշխատանքի նախաբան. Սովորողների հետ, Սեբաստաու օրեր, տոնի հետ կապված պատրաստում ենք Հին խնդիրների ժողովածու, որտեղ ներառված են մասնավորապես Անանիա Շիրակացու խնդրները: Սովորողների հետ վերանայում ենք, խմբագրում ենք, անհրաժեշտության դեպքում վերածում ենք գրաբարից աշխարհաբար: Սովորողները փորձում են ներկայացնել նաև այդ խնդիրների լուծումները, հրապարակում են իրենց բլոգներում: Ժողովածուն հրապարակելու ենք կրթահամալիրի գրադարանի էջում, որն էլ կհանդիսանա սովորողների նվերը կրթահամալիրի տոնին: Սովորողները նաև ներկայացնում են իրեն Մաթեմատիկ ընտանիքները տեսանյութով կամ ռադիոնյութով: Աշխատանքը դեռ ամփոված չէ:
Աշխատանքի նախաբան: Սովորոները ներկայացնում են իրենց ընտանիքները, կազմելով խնդիրներ ընտանիքի անդամների վերաբերյալ, նախագծի ամփոփումն տե՛ս այստեղ:
Աշխատանքի նախաբան. Սովորողները Սեբաստացու օրերի հետ կապված պատրաստում են տեսանյութ՝ Իմ մաթեմատիկոս գերդաստանը վերնագրով: Նախագիծը ընթացիք մեջ է: Այս ամիս սպասարկել են Մաթեմատիկա ամսագիրը հետևյալ նյութով՝ Մաթեմատիկայի հետքերով:
Աշխատանքի նախաբան. Այս ամսվա ընթացքում աշխատում են Շիրակացու օրեր նախագծի շուրջ: Համացանցից, հանրագիտարաններից, գրքերից կամ այլ աղբյուրներց փորձում են գտել ինֆորմացիա Անանիա Շիրակացու կենսագրության և նրա գործունեության վերաբերյալ։ Նախագիծը ընթացքի մեջ է:
Աշխատանքի նախաբան. Ըստ նախագծի ուսումնասիրում են կրթահամալիրում հետք թողած հին ու նոր մաթեմատիկների գործունեությունը՝ Գևորգ Հակոբյան, Նիկիտա Պողոսյան,Գայանե Բեդիրյան,Կարեն Մարտիրոսյանը: Աշխատանքը ամփոփված չէ:
Թաթուլ Շահնազարյան
Աշխատանքի նախաբան. Սովորողների հետ փորձում են ուսումնասիրել Մաթեմատիկան Հին Հնդկաստանում և հին Չինաստանում: Աշխատանքը ամփոփված չէ:
Հերմինե Անտոնյան
Աշխատանքի նախաբան: Սովորղների հետ պատրաստել են scratc-ով խաղեր, շարունակում են համալրել ինտերակտիվ մոդելներ շարքը, սպասարկել են ամսագրին, կատարելով թարգամանություն հետևյալ վերնագրով՝ Ամենահեշտ, ամենադժվար խնդիրը: Նոյեմբերին հայտարարել են մեդիագրագիտության շաբաթ:
Աշխատանքի նախաբան: Սովորողները ուսումնասիրում են Մխիթար Սեբաստացու կյանքը, սովորողները կրթահամալիրի վերաբերյալ կազմում են խնդիրներ, խաչբառեր:
Նախագծեր բաժնում աշխատանք չեմ գտել:
Թողարկում. #59
Հանդիպման օրերը՝ 1, 8, 15, 22, 29
Նոյեմբերի 29.
Oրակարգը.
- Մաթեմատիկա առարկայից օլիմպիադայի խնդիրների քննարկում.
5-րդ դասարան
6-րդ դասարան Մաթեմատիկա դասավանդողի կամավոր ատեստավորումը հեղինակային կրթական ծրագրի պահանջներին համապատասխան, աշխատանքը տե՛ս այստեղ, քննարկում, դասավանդողների լրացում:
«ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ»- ԾԱՆՈԹԱՑՈՒՄ:
- Նոյեմբեր ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրներից հարցեր, քննարկում:
- Այլ հարցեր..
Նոյեմբերի 22.
Հանդիպման ժամը՝ 15:00
Հանդիպման վայրը՝ Միջին դպրոց, ակումբ
Հանդիպման ձևաչափը՝ համակցված, հղումն՝ այստեղ
Oրակարգը.
- Ամփոփում ենք նոյեմբերը. Սեբաստացու օրերին նվիրված նախագծերի իրականացման ընթացքի, ամփոփման մասին հաղորդում:
- Անանիա Շիրակացու նախագծի ընթացքի մասին հաղորդում:
- Նոյեմբեր ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրներից հարցեր, քննարկում:
- Այլ հարցեր..
Նոյեմբերի 15.
Հանդիպման ժամը՝ 15:00
Հանդիպման վայրը՝ Միջին դպրոց, ակումբ
Հանդիպման ձևաչափը՝ համակցված, հղումն՝ այստեղ
Oրակարգը.
- Նոյեմբեր ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրների քննարկում:
- Այլ հարցեր..
Նոյեմբերի 8.
Հանդիպման ժամը՝ 15:00
Հանդիպման վայրը՝ Միջին դպրոց, ակումբ
Հանդիպման ձևաչափը՝ համակցված, հղումն՝ այստեղ
Oրակարգը.
- Հոկտեմբեր ամսվա խնդիրների լուծումների քննարկում:
- Մաթեմատիկա օլիմպիադայի մասնակիցների ցանկ, դասավանդողների հաղորդումը:
- Այլ հարցեր..
Նոյեմբերի 1.
Հանդիպման ժամը՝ 15:00
Հանդիպման վայրը՝ Միջին դպրոց, ակումբ
Հանդիպման ձևաչափը՝ համակցված, հղումն՝ այստեղ
Oրակարգը.
- Հոկտեմբեր ամսվա խնդիրների լուծումների քննարկում:
- Մաթեմատիկա առարկայի հեռավար-ինքնակրթության ուսուցման կազմակերպման խնդիրները. հարցեր, առաջարկներ...