1.Նախագծի վերնագիր- Տաս չափիր մեկ կտրիր
Նախագիծը նախատեսված է 4-5-րդ դասարանցիների համար:
Նախագծի նպատակը
Չափումների, գծագրերի, գործնական աշխատանքի օգնությամբ մեծացնել սերը դեպի մաթեմատիկան, զարգացնել երեխայի հաշվողական գիտելիքները, տարածական պատկերացումը:
Արդյունքին հասնելու ներկայացվող պահանջները
Սովորողները փոքրաքանակ խմբերով աշխատում են Նոր դպրոցի հարակից բակում, մաթ.կաբինետում: Մասնակից սովորողները սիրում են հողի հետ աշխատել,առաջադրվող աշխատանքը գրված է մատչելի, գործնական մասը համապատասխանում է 4-5-րդ դասարանի սովորողների կարողությանը:
Նախագիծը համագործակցում է
Համագործակցություն բնագետ՝ Իվետա Ջանազյանի, Նոր դպրոցի սովորող՝ Ռուբենի ճարտարապետ մայրիկի, դիզայներ՝ Հասմիկ Թոփչյանի հետ:
Նախագծի խնդիրներ, արդյունքին հասնելու դժվարություն
Աշխատանքային գործիքների ապահովում:
Նախագիծի կատարումը վերահսկելու համար նախատեսված ժամանակացույց, միջանկյալ արդյունքներով
Նախագիծը երկարաժամկետ է, մեկ ուսումնական տարի, արդյունքները Նոր դպրոցի էջում և նախագծի մասնակիցների բլոգներում կհրապարակվեն երկու շաբաթ ընդմիջումներով:
Նախագծի արդյունքի ներկայացում
2017թ. մայիսյան հավաք
Աշխատանքի գնահատում
Աշխատանքը գնահատվում է 10 բալանոց համակարգով, բլոգում թողարկած աշխատանքների արդյունքի հիման վրա:
Գրականություն-2015-2016թ. մաթ ուսումնական առաջադրանքների փաթեթ:
Աշխատանք հոկտեմբերից
Նախագիծ 2.
Անգլերեն + Մաթեմատիկա
Նախագիծը նախատեսված է 4-5-րդ դասարանցիների համար:
Նախագծի նպատակը
Աշխատանքի նպատակն է սովորեցնել մաթեմատիկան տերմինները անգլերեն լեզվով, ստեղծել առաջադրանքների փաթեթ, որը օգտակար կլինի այլ դպրոցների սովորողների նաև դասավանդողների համար, ովքեր կկազմակերպեն ամառայի, ձմեռային ճամբար, արձակուրդները: Զարգացնելով երեխայի մաթեմատիկակակն կարողույթունները, հարստացնել բառապաշարը, նախապատրաստել հաջորդ ուստարվա՝ անգլերեն +մաթեմատիկա դասաժամին:
Արդյունքին հասնելու ներկայացվող պահանջները
Սովորողները փոքրաքանակ խմբերով աշխատում են Նոր դպրոցի մաթեմատիկայի կամ անգլերենի .կաբինետներում: Առաջադրվող աշխատանքը ներկայացված է սովորողին մատչելի լեզվով, գործնական մասը համապատասխանում է 4-5-րդ դասարանի սովորողների կարողությանը՝ անգլերենի և մաթեմատիկայի գիտելիքներին:
Նախագիծը համագործակցում է
Մրտեյան Անի, Հակոբյան Լիանա
Նախագծի խնդիրներ, արդյունքին հասնելու դժվարություն
Նախագիծի կատարումը վերահսկելու համար նախատեսված ժամանակացույց, միջանկյալ արդյունքներով
Նախագիծը երկարաժամկետ է, մեկ ուսումնական տարի, արդյունքները Նոր դպրոցի էջում և նախագծի մասնակիցների բլոգներում կհրապարակվեն երկու շաբաթ ընդմիջումներով:
Նախագծի արդյունքի ներկայացում
2017թ. մայիսյան հավաք, թարգմանչական ստուգատես
Աշխատանքի գնահատում
Աշխատանքը գնահատվում է 10 բալանոց համակարգով,մասնակից սովորողի բլոգում թողարկած աշխատանքների արդյունքի հիման վրա:
Գրականություն
Ենթական է ավելացման
http://www.indiabix.com/
Նախագիծ 3.
Մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրների կազմում, ստուգում,վերլուծություն/սովորողների հետ/
Նախագիծ 4.
Ուսումնական ճամփորդություն
Նախագիծ 5.
Մաթեմատիկա + Բնագիտություն
Նախագիծը նախատեսված է 4-5-րդ դասարանցիների համար:
Նախագծի նպատակը
Չափումների, գծագրերի, գործնական աշխատանքի օգնությամբ մեծացնել սերը դեպի մաթեմատիկան, զարգացնել երեխայի հաշվողական գիտելիքները, տարածական պատկերացումը:
Արդյունքին հասնելու ներկայացվող պահանջները
Սովորողները փոքրաքանակ խմբերով աշխատում են Նոր դպրոցի հարակից բակում, մաթ.կաբինետում: Մասնակից սովորողները սիրում են հողի հետ աշխատել,առաջադրվող աշխատանքը գրված է մատչելի, գործնական մասը համապատասխանում է 4-5-րդ դասարանի սովորողների կարողությանը:
Նախագիծը համագործակցում է
Համագործակցություն բնագետ՝ Իվետա Ջանազյանի, Նոր դպրոցի սովորող՝ Ռուբենի ճարտարապետ մայրիկի, դիզայներ՝ Հասմիկ Թոփչյանի հետ:
Նախագծի խնդիրներ, արդյունքին հասնելու դժվարություն
Աշխատանքային գործիքների ապահովում:
Նախագիծի կատարումը վերահսկելու համար նախատեսված ժամանակացույց, միջանկյալ արդյունքներով
Նախագիծը երկարաժամկետ է, մեկ ուսումնական տարի, արդյունքները Նոր դպրոցի էջում և նախագծի մասնակիցների բլոգներում կհրապարակվեն երկու շաբաթ ընդմիջումներով:
Նախագծի արդյունքի ներկայացում
2017թ. մայիսյան հավաք
Աշխատանքի գնահատում
Աշխատանքը գնահատվում է 10 բալանոց համակարգով, բլոգում թողարկած աշխատանքների արդյունքի հիման վրա:
Գրականություն-2015-2016թ. մաթ ուսումնական առաջադրանքների փաթեթ:
Աշխատանք հոկտեմբերից
Նախագիծ 2.
Անգլերեն + Մաթեմատիկա
Նախագիծը նախատեսված է 4-5-րդ դասարանցիների համար:
Նախագծի նպատակը
Աշխատանքի նպատակն է սովորեցնել մաթեմատիկան տերմինները անգլերեն լեզվով, ստեղծել առաջադրանքների փաթեթ, որը օգտակար կլինի այլ դպրոցների սովորողների նաև դասավանդողների համար, ովքեր կկազմակերպեն ամառայի, ձմեռային ճամբար, արձակուրդները: Զարգացնելով երեխայի մաթեմատիկակակն կարողույթունները, հարստացնել բառապաշարը, նախապատրաստել հաջորդ ուստարվա՝ անգլերեն +մաթեմատիկա դասաժամին:
Արդյունքին հասնելու ներկայացվող պահանջները
Սովորողները փոքրաքանակ խմբերով աշխատում են Նոր դպրոցի մաթեմատիկայի կամ անգլերենի .կաբինետներում: Առաջադրվող աշխատանքը ներկայացված է սովորողին մատչելի լեզվով, գործնական մասը համապատասխանում է 4-5-րդ դասարանի սովորողների կարողությանը՝ անգլերենի և մաթեմատիկայի գիտելիքներին:
Նախագիծը համագործակցում է
Մրտեյան Անի, Հակոբյան Լիանա
Նախագիծի կատարումը վերահսկելու համար նախատեսված ժամանակացույց, միջանկյալ արդյունքներով
Նախագիծը երկարաժամկետ է, մեկ ուսումնական տարի, արդյունքները Նոր դպրոցի էջում և նախագծի մասնակիցների բլոգներում կհրապարակվեն երկու շաբաթ ընդմիջումներով:
Նախագծի արդյունքի ներկայացում
2017թ. մայիսյան հավաք, թարգմանչական ստուգատես
Աշխատանքի գնահատում
Աշխատանքը գնահատվում է 10 բալանոց համակարգով,մասնակից սովորողի բլոգում թողարկած աշխատանքների արդյունքի հիման վրա:
Գրականություն
Ենթական է ավելացման
http://www.indiabix.com/
Նախագիծ 3.
Մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրների կազմում, ստուգում,վերլուծություն/սովորողների հետ/
Նախագիծ 4.
Ուսումնական ճամփորդություն
Նախագիծ 5.
Մաթեմատիկա + Բնագիտություն
0 коммент.:
Отправить комментарий