среда, 24 августа 2016 г.

Մաթ նախագիծ 2016-2017թթ.

 1.Նախագծի վերնագիր- Տաս  չափիր մեկ կտրիր










Նախագիծը նախատեսված  է 4-5-րդ դասարանցիների համար:

Նախագծի նպատակը

  Չափումների, գծագրերի, գործնական աշխատանքի օգնությամբ մեծացնել սերը դեպի մաթեմատիկան, զարգացնել երեխայի հաշվողական գիտելիքները,  տարածական պատկերացումը:


Արդյունքին հասնելու ներկայացվող պահանջները

Սովորողները փոքրաքանակ խմբերով  աշխատում են Նոր դպրոցի հարակից բակում, մաթ.կաբինետում: Մասնակից սովորողները սիրում են հողի հետ աշխատել,առաջադրվող աշխատանքը գրված է մատչելի, գործնական մասը համապատասխանում է 4-5-րդ դասարանի սովորողների կարողությանը:

Նախագիծը համագործակցում է

Համագործակցություն բնագետ՝ Իվետա Ջանազյանի, Նոր դպրոցի սովորող՝ Ռուբենի ճարտարապետ մայրիկի, դիզայներ՝  Հասմիկ Թոփչյանի հետ:

Նախագծի խնդիրներ, արդյունքին հասնելու դժվարություն

Աշխատանքային գործիքների ապահովում:

Նախագիծի կատարումը վերահսկելու համար նախատեսված ժամանակացույց,   միջանկյալ արդյունքներով

Նախագիծը երկարաժամկետ է, մեկ ուսումնական տարի, արդյունքները Նոր դպրոցի էջում և նախագծի մասնակիցների բլոգներում կհրապարակվեն  երկու շաբաթ ընդմիջումներով:

Նախագծի արդյունքի ներկայացում
2017թ. մայիսյան հավաք

Աշխատանքի գնահատում

Աշխատանքը գնահատվում է 10 բալանոց համակարգով, բլոգում թողարկած աշխատանքների  արդյունքի հիման վրա:

Գրականություն-2015-2016թ. մաթ ուսումնական առաջադրանքների փաթեթ:

Աշխատանք հոկտեմբերից

Նախագիծ 2.
Անգլերեն + Մաթեմատիկա

Նախագիծը նախատեսված  է 4-5-րդ դասարանցիների համար:
Նախագծի նպատակը

Աշխատանքի նպատակն է սովորեցնել մաթեմատիկան տերմինները անգլերեն լեզվով, ստեղծել առաջադրանքների փաթեթ, որը օգտակար կլինի այլ դպրոցների սովորողների նաև դասավանդողների համար, ովքեր կկազմակերպեն ամառայի, ձմեռային ճամբար, արձակուրդները: Զարգացնելով երեխայի մաթեմատիկակակն կարողույթունները, հարստացնել բառապաշարը, նախապատրաստել հաջորդ  ուստարվա՝ անգլերեն +մաթեմատիկա դասաժամին:

Արդյունքին հասնելու ներկայացվող պահանջները

Սովորողները  փոքրաքանակ խմբերով  աշխատում են Նոր դպրոցի  մաթեմատիկայի կամ անգլերենի .կաբինետներում:  Առաջադրվող  աշխատանքը  ներկայացված է սովորողին   մատչելի լեզվով, գործնական մասը համապատասխանում է 4-5-րդ դասարանի սովորողների կարողությանը՝ անգլերենի և մաթեմատիկայի գիտելիքներին:

Նախագիծը համագործակցում է
Մրտեյան Անի, Հակոբյան Լիանա

Նախագծի խնդիրներ, արդյունքին հասնելու դժվարություն



Նախագիծի կատարումը վերահսկելու համար նախատեսված ժամանակացույց,   միջանկյալ արդյունքներով

Նախագիծը երկարաժամկետ է, մեկ ուսումնական տարի, արդյունքները Նոր դպրոցի էջում և նախագծի մասնակիցների բլոգներում կհրապարակվեն  երկու շաբաթ ընդմիջումներով:

Նախագծի արդյունքի ներկայացում
2017թ. մայիսյան հավաք, թարգմանչական ստուգատես

Աշխատանքի գնահատում

Աշխատանքը գնահատվում է 10 բալանոց համակարգով,մասնակից  սովորողի  բլոգում թողարկած աշխատանքների  արդյունքի հիման վրա:

Գրականություն

Ենթական է ավելացման
http://www.indiabix.com/


Նախագիծ 3.
Մաթեմատիկական ֆլեշմոբի   խնդիրների կազմում, ստուգում,վերլուծություն/սովորողների հետ/

Նախագիծ 4.
Ուսումնական ճամփորդություն

Նախագիծ 5.
Մաթեմատիկա + Բնագիտություն





0 коммент.:

Отправить комментарий