Նախագծի վերնագիր- Տասը չափիր մեկ կտրիր
Նախագիծը նախատեսված է 4-5րդ դասարանցիների համար
Նախագծի նպատակն է չափումների, գծագրերի, գործնական աշխատանքի օգնությամբ մեծացնել սերը դեպի մաթեմատիկան, զարգացնել երեխայի հաշվողական գիտելիքները, տարածական պատկերացումը:
Արդյունքին հասնելու ներկայացվող պահանջները-սովորողները փոքրաքանակ խմբերով աշխատում են Նոր դպրոցի հարակից բակում, դպրոցի ներսում, մասնակից սովորողները սիրում են հողի հետ աշխատել,առաջադրվող աշխատանքը գրված է մատչելի, գործնական մասը համապատասխանում է 4-5րդ դասարանի սովորողների կարողությանը:
Համագործակցություն բնագետ՝ Իվետա Ջանազյանի, նոր դպրոցի սովորող՝ Ռուբենի ճարտարապետ մայրիկի, դիզայներ՝ Հասմիկ Թոփչյանի հետ:
Նախագծի խնդիրներ, արդյունքին հասնելու դժվարություն-աշխատանքային գործիքների ապահովում
Նախագիծի կատարումը վերահսկելու համար պատրաստում ենք ժամանակացույց միջանկյալ արդյունքներով-Նախագիծը մեկամյա է, արդյունքները Նոր դպրոցի էջում և նախագծի մասնակիցների բլոգներում կհրապարակվի երկու շաբաթ ընդմիջումներով:
Նախագծի արդյունքի ներկայացղում- 2017թ. մայիսյան հավաք
Աշխատանքի գնահատում-աշխատանքը գնահատվում է 10 բալանոց համակարգով, բլոգում թողարկած աշխատանքների արդյունքների հիման վրա:
Գրականություն-2015-2016թ. մաթ ուսումնական առաջադրանքների փաթեթ,
Նախագիծը նախատեսված է 4-5րդ դասարանցիների համար
Նախագծի նպատակն է չափումների, գծագրերի, գործնական աշխատանքի օգնությամբ մեծացնել սերը դեպի մաթեմատիկան, զարգացնել երեխայի հաշվողական գիտելիքները, տարածական պատկերացումը:
Արդյունքին հասնելու ներկայացվող պահանջները-սովորողները փոքրաքանակ խմբերով աշխատում են Նոր դպրոցի հարակից բակում, դպրոցի ներսում, մասնակից սովորողները սիրում են հողի հետ աշխատել,առաջադրվող աշխատանքը գրված է մատչելի, գործնական մասը համապատասխանում է 4-5րդ դասարանի սովորողների կարողությանը:
Համագործակցություն բնագետ՝ Իվետա Ջանազյանի, նոր դպրոցի սովորող՝ Ռուբենի ճարտարապետ մայրիկի, դիզայներ՝ Հասմիկ Թոփչյանի հետ:
Նախագծի խնդիրներ, արդյունքին հասնելու դժվարություն-աշխատանքային գործիքների ապահովում
Նախագիծի կատարումը վերահսկելու համար պատրաստում ենք ժամանակացույց միջանկյալ արդյունքներով-Նախագիծը մեկամյա է, արդյունքները Նոր դպրոցի էջում և նախագծի մասնակիցների բլոգներում կհրապարակվի երկու շաբաթ ընդմիջումներով:
Նախագծի արդյունքի ներկայացղում- 2017թ. մայիսյան հավաք
Աշխատանքի գնահատում-աշխատանքը գնահատվում է 10 բալանոց համակարգով, բլոգում թողարկած աշխատանքների արդյունքների հիման վրա:
Գրականություն-2015-2016թ. մաթ ուսումնական առաջադրանքների փաթեթ,
0 коммент.:
Отправить комментарий